Pozele mele nu au reusit asa bune ca ale lui Karpaty. Tocmai imi uitasem bateriile aparatului foto, asa ca putinele fotografii le-am facut cu camera video.
Gara Tinca:
Gara Stei:
In Vascau, traversele sunt din metal:
Asa arata interiorul garii Vascau. Am gasit un geam lipsa prin care am filmat: (Click pe poza pentru a vedea filmul).
Va urma un montaj cu traseul ce l-am facut pe ruta Holod-Vascau. Filmul va fi de o calitate mult mai buna decat pozele
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
Sunt foarte scumpe acele traverse,de altfel eclisele care se foloseau inainte la prindere ,si placutele+bulonele au fost eliminate pentru a reduce costurile economice ..aceste cleme fiind la fel de eficiente.Eu cred ca acelea sunt traverse de beton si apa de la ploie a spalat rugina peste ele .. daca sunt metalice atunci inseamna ca pe acolo nu sunt "recuperatori" de fier )
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
Chiar am sa ma.Acele travrese sunt mai rare decat dimitroavele
Ai sa râzi dar traversele de metal sunt foarte raspandite prin alte parti ale lumii, mai ales Australia si America de Nord cu precadere pe liniile utilizate numai la transportul de marfuri. Dar zgomotul pe o linie echipata astfel este apreciabil. Din punct de vedere tehnologic(usurinta executiei) este mult mai usor de realizat o traversă metalica decât una din beton precomprimat cred ca si la costuri e mai putin!
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
Pai la altii da pentru ca au bani iar la ei cimentul e rar si mai scump ;dar la noi dpdv economic sunt rare .. De acceea americani construiesc zgarie norii pe structura metalica .La noi daca s-ar construii asa ceva s-ar face cu un miez din beton armat. Tehnologic vorbind calitatea traversei metalice e superioara,dar ca realizare cred ca se fac la fel , ca si la cele de beton sunt o gramada de timpare .
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
Cateva instantanee cu peisaje din zona Urvis - Borz:
Din pacate linia se afla intr-o stare avansata de degradare! Intre Holod si Capalna la o viteza de 35 km/h automotorul se balansa foarte tare. Din spusele nasului traficul de marfa sa rezuma la doua curse pe saptamana pana la platforma industriala de la Sudrigiu, si sunt operate de CFR Marfa!
sytrus
Numarul mesajelor : 124 Reputatie : 4574 Data de inscriere : 22/09/2012