|
| Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
+76mariuscfrbucuresti Balto stefan_br AlexD billy752-istu cristi_tgv FeroFan97 Teodor Raduku09 KQQ AeroX stefanb.steff decward manuela maris.constantin baiazid Dutzu Livius0202 AndreiCFRbv cfr500 Luna cristi CFR user dezactivat... rizelgeorgel2004 Bobby_TM cardinal Hurricane Amalia.Melania.Narita cristi ar cont dezactivat . iustialex Tomi13leu alliens laur 133 MariusM TonyGFR 19jimmy84 cristy79 @ndrey IonutCFR2009 Vlad Singeorzan Radu Tudor mtk kristi kkk vanchorusebulgaria ATM ALEXCFR Jhonyla TVlad Cont dezactivat Adirmvl IR1822 Andrey_tm Spartan1948 Vlad Warrior12 florin29sv 1nt3rp0l_106 AndiCFR Katalin4653 Alex Avram gardianlinux Sabik Vitosa Lafont DUAL allred Nesebar NicuS EuroNight Ryan Anderson Dr2005 mureseanu_976 Norbi 92Dragos Adrian78 80 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 27 Iul 2013, 21:52 | |
| - alliens a scris:
- nu sunt convins ca adaugarea sufixului "-1" sau "-2" are vreo legatuira cu schimbarea sensului de mers(intre Timisoara si Bucuresti pe M900 nu exista rebrusari)....mai degraba inlcin sa cred ca e vorba de 2 garnituri diferite, dar nu inteleg pe ce principiu se formeaza , din omment ce in mersul trenurilor e trecut un singur tren, si dupa ce orar se deplaseaza....poate are altcineva o explicatie mai buna
Deci nu ma crezi, asta e ) Eu zic totusi ca stiu instructiile si regulamentele destul de bine incat sa nu vorbesc *rost*i. Dovada: - Citat :
- CAPITOLUL II
Numerotarea trenurilor
Art.54. (1) Numerotarea trenurilor de călători şi marfă pe reţeaua CFR se face conform reglementărilor specifice întocmite de către administratorul infrastructurii feroviare publice, de acord cu reglementările internaţionale. (2) Fiecărui tren i se atribuie un număr stabilit prin graficul de circulaţie a trenurilor. (3) Regula generală în numerotarea trenurilor este: a) în sensul de la Bucureşti – număr fără soţ; b) în sensul spre Bucureşti – număr cu soţ. (4) Pentru trenurile neprevăzute în graficul de circulaţie a trenurilor, numerele se atribuie prin dispoziţia de punere în circulaţie a trenurilor respective. (5) În anumite cazuri, numerele trenurilor de călători şi marfă pot fi precedate de un indicativ sau urmate de o cifră.
Citat din Instructia 201(daca vrei scanez si varianta print ) ) In cazul concret al trenului 72: banuiesc ca asa este conventia cu Ungaria si este expediat de la ei cu numarul invers fata de situatia din Romania. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 28 Iul 2013, 15:32 | |
| Azi, 28 iulie:
2102, Sibiu-Brasov: Desiro; 3082, Cluj-Teius: 21-47 21-47 19-47 21-47; 3073, Cluj-Oradea: TE cu salon de clasa I; 4111+4107, Sighet+Bistrita - Cluj: 20-55 19-47 20-55 + 26-16 20-55 26-16 26-16 (destul de ciudata ordinea, de regula pe langa cele de la Sighet vin doua etajate). |
| | | Tomi13leu
Numarul mesajelor : 167 Varsta : 36 Localizare : Oradea/Petrosani Reputatie : 5518 Data de inscriere : 07/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 28 Iul 2013, 23:30 | |
| - adirmvl a scris:
- Azi, 28 iulie:
2102, Sibiu-Brasov: Desiro; 3082, Cluj-Teius: 21-47 21-47 19-47 21-47; 3073, Cluj-Oradea: TE cu salon de clasa I; 4111+4107, Sighet+Bistrita - Cluj: 20-55 19-47 20-55 + 26-16 20-55 26-16 26-16 (destul de ciudata ordinea, de regula pe langa cele de la Sighet vin doua etajate). nu stii cand mai vine TE la Oradea? |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 28 Iul 2013, 23:38 | |
| N-am idee. Am fost cateva zile la Cluj, azi ma intorsai acasa cu 1736, si pana sa plece al meu o electrica adusa TE-ul la peron. E tot ce stiu.
Apropo de Cluj-Oradea, si R-ul care ajunge la Cluj pe la 12 fara ceva ziua, acum 2-3 saptamani a venit cu o H si cu trei 20-55 sau 20-54. Sint curios daca cele doua situatii au fost valabile doar pentru zilele in care le-am prins sau daca dureaza mai mult compunerea cu locomotiva si vagoane fata de cea cu Desiro. |
| | | Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8670 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 29 Iul 2013, 12:26 | |
| De o luna toate cele trei trenuri spre Oradea (R 3071, R 3073, R 3075) sunt compuse din garnituri clasice, de obicei LDH clasa 82 (Torpila) si vagoane din seriile 20-55, 20-49, 19-55, 19-56. Mai rar apar in peisaj si vagoane 26-16. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 29 Iul 2013, 12:33 | |
| Au scos Desiro-urile acum, ca a venit caldura... |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 29 Iul 2013, 12:43 | |
| IR 1862 Iasi-Buzau-Mangalia vineri seara in Buzau avea loco 41 de Suceava + 44-31, 20-49.0 , 20-49.0 , 20-49.0 ,21-31, 21-31 ( Sv-Mangalia ) + 21-31, 20-68, 20-68, 21-31, 21-31, 21-31, 21-31, 21-31, 21-31, 11-31, 44-31, 44-31, 71-31 ( Iasi-Mangalia )
si IR 1961 Mangalia-Buzau-Iasi ( Suceava ) avea 44-31, 20-49, 20-49, 20-49, 20-49, 20-49, 21-31, 21-31 ( Mangalia-Suceava ) + 21-31, 20-49 2xx, 20-49 2xx, 20-68, 20-68, 20-68, 21-31, 21-31, 44-31, 44-31, 71-31 ( Mangalia-Iasi ) + Loco 41 de Suceava.
IR1667 garnitura completa de Raijet 6x20-83+19-83+44-31 AcBcmee! |
| | | Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8670 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 29 Iul 2013, 13:00 | |
| - adirmvl a scris:
- Au scos Desiro-urile acum, ca a venit caldura...
Au picat Sagetile Albastre, li s-au uzat bandajele si nu au bani sa le inlocuiasca. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 29 Iul 2013, 14:19 | |
| @katalin4653
19 vagoane la IR1862/1961 ??? :shock:
inteleg ca sunt doua garnituri dar la una sunt 6 vag suceava-mangalia si la alta 8 vag mangalia-suceava ? cineva spunea pe aici ca nu stiu la ce tren 1 vagon se detaseaza in constanta deoarece la mangalia liniile nu permit gararea trenurilor formate din 17 vag
altceva mi-atrage atentie doar una EA1 la tonajul asta ? |
| | | iustialex
Numarul mesajelor : 112 Varsta : 26 Localizare : Pascani Reputatie : 4605 Data de inscriere : 08/08/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 29 Iul 2013, 14:31 | |
| @Katalin4563 de ce grupa de IASI are 2 cusete si un vagon dormit iar cea de Suceava are doar o singura cuseta? 18 vagoane la primul tren??!?!!Si de ce grupa de iasi are 12 vagoane?:shock: Si cei cu salata asta de vagoane 20-68,20-49,21-31? |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 29 Iul 2013, 14:40 | |
| Pentru că sunt mai mulţi călători de la Iaşi decât de la Suceava. |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 29 Iul 2013, 14:55 | |
| - Marius 926 a scris:
- @katalin4653
19 vagoane la IR1862/1961 ??? :shock:
inteleg ca sunt doua garnituri dar la una sunt 6 vag suceava-mangalia si la alta 8 vag mangalia-suceava ? cineva spunea pe aici ca nu stiu la ce tren 1 vagon se detaseaza in constanta deoarece la mangalia liniile nu permit gararea trenurilor formate din 17 vag
altceva mi-atrage atentie doar una EA1 la tonajul asta ? 1696 si 1822 au tot cam 18 19 vagoane ! Voi baga cateva clipuri in curand. @iustianlex salata aste de vagoane este deoarece iasul nu are numarul suficient de 20 68 sau 20 49 2xx astfel incat sa faca aceste trenuri , si trenul era full 150% pe scaune pline si in picioare la fel , a ajuns la Buzau mai avansat si a stat 30 de minute timp in care nasii le sugerau calatorilor sa mai stea si jos din vagoane, si cand s-au dat jos peronul a devenit neincapator pentru toti , o marfa ce a plecat inaintea lui 1961 a mers cu 5/10km/hpe linia 4 ca sa nu dea peste vreun calator , alta treaba in Buzau o cuseta si 2 vagoane clasa nu aveau peron fiind prea scurt , astfel incat impegatul a avut ceva de mers catre cap Y pana la locomotiva .
Ultima editare efectuata de catre Katalin4653 in Lun 29 Iul 2013, 14:57, editata de 1 ori |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8387 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 29 Iul 2013, 14:55 | |
| 1862/1961 mai mult de 16 vagoane nu a avut. 1696 are in jur de 13-14 vagoane 1821 are in jur de 12-14 vagoane. |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 29 Iul 2013, 15:06 | |
| - MariusD a scris:
- 1862/1961 mai mult de 16 vagoane nu a avut.
1696 are in jur de 13-14 vagoane 1821 are in jur de 12-14 vagoane. 1961/1862 avea lungimea peronului 4/5 din Buzau+3 vagoane+loco deci cate vagoane are? |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 29 Iul 2013, 15:13 | |
|
Asa era era trenul ce a plecat vineri 18 Vag si deci or fi mai bagat vagoane suplimentare , era lung si aglomerat !
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |