Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Compunerea trenurilor din România -2013

In jos 
+76
mariuscfrbucuresti
Balto
stefan_br
AlexD
billy752-istu
cristi_tgv
FeroFan97
Teodor
Raduku09
KQQ
AeroX
stefanb.steff
decward
manuela
maris.constantin
baiazid
Dutzu
Livius0202
AndreiCFRbv
cfr500
Luna
cristi CFR
user dezactivat...
rizelgeorgel2004
Bobby_TM
cardinal
Hurricane
Amalia.Melania.Narita
cristi ar
cont dezactivat .
iustialex
Tomi13leu
alliens
laur 133
MariusM
TonyGFR
19jimmy84
cristy79
@ndrey
IonutCFR2009
Vlad Singeorzan
Radu Tudor
mtk
kristi kkk
vanchorusebulgaria
ATM
ALEXCFR
Jhonyla
TVlad
Cont dezactivat
Adirmvl
IR1822
Andrey_tm
Spartan1948
Vlad
Warrior12
florin29sv
1nt3rp0l_106
AndiCFR
Katalin4653
Alex Avram
gardianlinux
Sabik
Vitosa
Lafont
DUAL
allred
Nesebar
NicuS
EuroNight
Ryan Anderson
Dr2005
mureseanu_976
Norbi
92Dragos
Adrian78
80 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 40 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5564
Data de inscriere : 23/07/2012

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 14 Icon_minitimeSam 27 Iul 2013, 21:52

alliens a scris:
nu sunt convins ca adaugarea sufixului "-1" sau "-2" are vreo legatuira cu schimbarea sensului de mers(intre Timisoara si Bucuresti pe M900 nu exista rebrusari)....mai degraba inlcin sa cred ca e vorba de 2 garnituri diferite, dar nu inteleg pe ce principiu se formeaza , din omment ce in mersul trenurilor e trecut un singur tren, si dupa ce orar se deplaseaza....poate are altcineva o explicatie mai buna

Deci nu ma crezi, asta e Smile) Eu zic totusi ca stiu instructiile si regulamentele destul de bine incat sa nu vorbesc *rost*i. Dovada:

Citat :
CAPITOLUL II
Numerotarea trenurilor

Art.54. (1) Numerotarea trenurilor de călători şi marfă pe reţeaua CFR se face conform reglementărilor specifice întocmite de către administratorul infrastructurii feroviare publice, de acord cu reglementările internaţionale.
(2) Fiecărui tren i se atribuie un număr stabilit prin graficul de circulaţie a trenurilor.
(3) Regula generală în numerotarea trenurilor este:
a) în sensul de la Bucureşti – număr fără soţ;
b) în sensul spre Bucureşti – număr cu soţ.
(4) Pentru trenurile neprevăzute în graficul de circulaţie a trenurilor, numerele se atribuie prin dispoziţia de punere în circulaţie a trenurilor respective.
(5) În anumite cazuri, numerele trenurilor de călători şi marfă pot fi precedate de un indicativ sau urmate de o cifră.
Citat din Instructia 201(daca vrei scanez si varianta print Smile) )

In cazul concret al trenului 72: banuiesc ca asa este conventia cu Ungaria si este expediat de la ei cu numarul invers fata de situatia din Romania.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 14 Icon_minitimeDum 28 Iul 2013, 15:32

Azi, 28 iulie:

2102, Sibiu-Brasov: Desiro;
3082, Cluj-Teius: 21-47 21-47 19-47 21-47;
3073, Cluj-Oradea: TE cu salon de clasa I;
4111+4107, Sighet+Bistrita - Cluj: 20-55 19-47 20-55 + 26-16 20-55 26-16 26-16 (destul de ciudata ordinea, de regula pe langa cele de la Sighet vin doua etajate).
Sus In jos
Tomi13leu

Tomi13leu


Numarul mesajelor : 167
Varsta : 36
Localizare : Oradea/Petrosani
Reputatie : 5518
Data de inscriere : 07/04/2010

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 14 Icon_minitimeDum 28 Iul 2013, 23:30

adirmvl a scris:
Azi, 28 iulie:

2102, Sibiu-Brasov: Desiro;
3082, Cluj-Teius: 21-47 21-47 19-47 21-47;
3073, Cluj-Oradea: TE cu salon de clasa I;
4111+4107, Sighet+Bistrita - Cluj: 20-55 19-47 20-55 + 26-16 20-55 26-16 26-16 (destul de ciudata ordinea, de regula pe langa cele de la Sighet vin doua etajate).

nu stii cand mai vine TE la Oradea?Very Happy 
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 14 Icon_minitimeDum 28 Iul 2013, 23:38

N-am idee. Am fost cateva zile la Cluj, azi ma intorsai acasa cu 1736, si pana sa plece al meu o electrica adusa TE-ul la peron. E tot ce stiu.

Apropo de Cluj-Oradea, si R-ul care ajunge la Cluj pe la 12 fara ceva ziua, acum 2-3 saptamani a venit cu o H si cu trei 20-55 sau 20-54. Sint curios daca cele doua situatii au fost valabile doar pentru zilele in care le-am prins sau daca dureaza mai mult compunerea cu locomotiva si vagoane fata de cea cu Desiro.
Sus In jos
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member
Norbi


Numarul mesajelor : 2636
Varsta : 31
Localizare : Bistrita
Reputatie : 8670
Data de inscriere : 19/04/2009

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 14 Icon_minitimeLun 29 Iul 2013, 12:26

De o luna toate cele trei trenuri spre Oradea (R 3071, R 3073, R 3075) sunt compuse din garnituri clasice, de obicei LDH clasa 82 (Torpila) si vagoane din seriile 20-55, 20-49, 19-55, 19-56. Mai rar apar in peisaj si vagoane 26-16.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 14 Icon_minitimeLun 29 Iul 2013, 12:33

Au scos Desiro-urile acum, ca a venit caldura...
Sus In jos
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member
Katalin4653


Numarul mesajelor : 1575
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 6320
Data de inscriere : 30/12/2011

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 14 Icon_minitimeLun 29 Iul 2013, 12:43

IR 1862 Iasi-Buzau-Mangalia vineri seara in Buzau avea loco 41 de Suceava + 44-31, 20-49.0 , 20-49.0 , 20-49.0 ,21-31, 21-31 ( Sv-Mangalia ) + 21-31, 20-68, 20-68, 21-31, 21-31, 21-31, 21-31, 21-31, 21-31, 11-31, 44-31, 44-31, 71-31 ( Iasi-Mangalia )  

si IR 1961 Mangalia-Buzau-Iasi ( Suceava ) avea 44-31, 20-49, 20-49, 20-49, 20-49, 20-49, 21-31, 21-31 ( Mangalia-Suceava ) + 21-31, 20-49 2xx, 20-49 2xx, 20-68, 20-68, 20-68, 21-31, 21-31, 44-31, 44-31, 71-31 ( Mangalia-Iasi ) + Loco 41 de Suceava.

IR1667 garnitura completa de Raijet 6x20-83+19-83+44-31 AcBcmee!
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/servtrans888
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member
Norbi


Numarul mesajelor : 2636
Varsta : 31
Localizare : Bistrita
Reputatie : 8670
Data de inscriere : 19/04/2009

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 14 Icon_minitimeLun 29 Iul 2013, 13:00

adirmvl a scris:
Au scos Desiro-urile acum, ca a venit caldura...
Au picat Sagetile Albastre, li s-au uzat bandajele si nu au bani sa le inlocuiasca.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 14 Icon_minitimeLun 29 Iul 2013, 14:19

@katalin4653

19 vagoane la IR1862/1961 ??? :shock: 

inteleg ca sunt doua garnituri dar la una sunt 6 vag suceava-mangalia si la alta 8 vag mangalia-suceava ?
cineva spunea pe aici ca nu stiu la ce tren 1 vagon se detaseaza in constanta deoarece la mangalia liniile nu permit gararea trenurilor formate din 17 vag

altceva mi-atrage atentie doar una EA1 la tonajul asta ?
Sus In jos
iustialex

iustialex


Numarul mesajelor : 112
Varsta : 26
Localizare : Pascani
Reputatie : 4605
Data de inscriere : 08/08/2012

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 14 Icon_minitimeLun 29 Iul 2013, 14:31

@Katalin4563

de ce grupa de IASI are 2 cusete si un vagon dormit iar cea de Suceava are doar o singura cuseta?Evil or Very Mad Mad 
18 vagoane la primul tren??!?!!Si de ce grupa de iasi are 12 vagoane?:shock: Mad 

Si cei cu salata asta de vagoane 20-68,20-49,21-31?
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13807
Data de inscriere : 08/04/2009

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 14 Icon_minitimeLun 29 Iul 2013, 14:40

Pentru că sunt mai mulţi călători de la Iaşi decât de la Suceava.
Sus In jos
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member
Katalin4653


Numarul mesajelor : 1575
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 6320
Data de inscriere : 30/12/2011

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 14 Icon_minitimeLun 29 Iul 2013, 14:55

Marius 926 a scris:
@katalin4653

19 vagoane la IR1862/1961 ???  :shock: 

inteleg ca sunt doua garnituri dar la una sunt 6 vag suceava-mangalia si la alta 8 vag mangalia-suceava ?
cineva spunea pe aici ca nu stiu la ce tren 1 vagon se detaseaza in constanta deoarece la mangalia liniile nu permit gararea trenurilor formate din 17 vag

altceva mi-atrage atentie doar una EA1 la tonajul asta ?

1696 si 1822 au tot cam 18 19 vagoane ! Voi baga cateva clipuri in curand.
@iustianlex salata aste de vagoane este deoarece iasul nu are numarul suficient de 20 68 sau 20 49 2xx astfel incat sa faca aceste trenuri , si trenul era full 150% pe scaune pline si in picioare la fel , a ajuns la Buzau mai avansat si a stat 30 de minute timp in care nasii le sugerau calatorilor sa mai stea si jos din vagoane, si cand s-au dat jos peronul a devenit neincapator pentru toti , o marfa ce a plecat inaintea lui 1961 a mers cu 5/10km/hpe linia 4 ca sa nu dea peste vreun calator , alta treaba in Buzau o cuseta si 2 vagoane clasa nu aveau peron fiind prea scurt , astfel incat impegatul a avut ceva de mers catre cap Y pana la locomotiva .


Ultima editare efectuata de catre Katalin4653 in Lun 29 Iul 2013, 14:57, editata de 1 ori
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/servtrans888
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8387
Data de inscriere : 03/09/2010

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 14 Icon_minitimeLun 29 Iul 2013, 14:55

1862/1961 mai mult de 16 vagoane nu a avut.
1696 are in jur de 13-14 vagoane
1821 are in jur de 12-14 vagoane.
Sus In jos
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member
Katalin4653


Numarul mesajelor : 1575
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 6320
Data de inscriere : 30/12/2011

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 14 Icon_minitimeLun 29 Iul 2013, 15:06

MariusD a scris:
1862/1961 mai mult de 16 vagoane nu a avut.
1696 are in jur de 13-14 vagoane
1821 are in jur de 12-14 vagoane.

1961/1862 avea lungimea peronului 4/5 din Buzau+3 vagoane+loco deci cate vagoane are?
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/servtrans888
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member
Katalin4653


Numarul mesajelor : 1575
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 6320
Data de inscriere : 30/12/2011

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 14 Icon_minitimeLun 29 Iul 2013, 15:13



Asa era era trenul ce a plecat vineri  18 Vag si deci  or fi mai bagat vagoane suplimentare , era lung si aglomerat !
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/servtrans888
Continut sponsorizat





Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 14 Icon_minitime

Sus In jos
 
Compunerea trenurilor din România -2013
Sus 
Pagina 14 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 40 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
»  Compunerea trenurilor din România -2013
» Compunerea trenurilor din România - 2016
» Compunerea trenurilor Regio (2013)
» Compunerea trenurilor internaționale, IC si IR (2013)
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: