Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Compunerea trenurilor din România -2013

In jos 
+76
mariuscfrbucuresti
Balto
stefan_br
AlexD
billy752-istu
cristi_tgv
FeroFan97
Teodor
Raduku09
KQQ
AeroX
stefanb.steff
decward
manuela
maris.constantin
baiazid
Dutzu
Livius0202
AndreiCFRbv
cfr500
Luna
cristi CFR
user dezactivat...
rizelgeorgel2004
Bobby_TM
cardinal
Hurricane
Amalia.Melania.Narita
cristi ar
cont dezactivat .
iustialex
Tomi13leu
alliens
laur 133
MariusM
TonyGFR
19jimmy84
cristy79
@ndrey
IonutCFR2009
Vlad Singeorzan
Radu Tudor
mtk
kristi kkk
vanchorusebulgaria
ATM
ALEXCFR
Jhonyla
TVlad
Cont dezactivat
Adirmvl
IR1822
Andrey_tm
Spartan1948
Vlad
Warrior12
florin29sv
1nt3rp0l_106
AndiCFR
Katalin4653
Alex Avram
gardianlinux
Sabik
Vitosa
Lafont
DUAL
allred
Nesebar
NicuS
EuroNight
Ryan Anderson
Dr2005
mureseanu_976
Norbi
92Dragos
Adrian78
80 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 53 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Icon_minitimeDum 20 Oct - 16:43

21-90 adica... 21-90?! pe care le trimite CFR-ul pe internationale?!
Sus In jos
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member
Katalin4653


Numarul mesajelor : 1575
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 6320
Data de inscriere : 30/12/2011

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Icon_minitimeDum 20 Oct - 16:47

adirmvl a scris:
21-90 adica... 21-90?! pe care le trimite CFR-ul pe internationale?!
Da ce are 21 90 e un jaf dar e apt 200 si frana pe patine+ compartimentat , la Galati ne obliga BC sa bagam 20 49 2xx pe IRul de Bucuresti 1578 1577 pentru a nu face lumea gat ca de ce avem 2 acvile si confortul difera, si facem regio cu 20 83 20 49 2xx etajate , pe 501 avem 20 49 2xx pana la Miercurea CIuc!
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/servtrans888
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Icon_minitimeDum 20 Oct - 17:49

Doar ma miram. Si, recunosc, sunt si putin invidios pe verii din Gorj. Very Happy

Modernizate ar fi smechere 21-90-urile. Ma rog, modernizate... Ar trebui curatate, schimbata tapiteria de lascaune, prize, masute si cam atat. Investitia ar fi mai mica decat la alte vagoane si parleala s-ar scoate usor.

Voi la Galati aveti o situatie foarte... ciudata. IR-uri cu vagoane de R si R-uri cu vagoane de IR.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Icon_minitimeDum 20 Oct - 21:07

R 14060 Brasov-Buc.Nord : Loc + RIO 08 + RIO 03 + RIO 05
R 14061 Buc.Nord-Brasov : Loc + RIO 05 + RIO 03 + RIO 08 + AM

De la 2 rame RIO vinerea si duminica acum dupa trenul Brasov-Craiova si 14060/14061 duminica va avea 3 rame RIO.

IR 10742/1741 grupa de Brasov un singur vagon 21-86.
R 3006 : 6 etajate pline
R 3008 : 4 etajate full.

Biciclete : In 3008 desi nu a avut vagon 84-16 au fost 10 biciclete, IR 1746 4 biciclete ( 2 la 84-76 si 2 la 89-87 )

IR 1753 : 22-96, 22-96, 10-91, 22-76, 22-76

R 14065 : 3 rame RIO

IR 1763/1764 : 21-86, 21-86. 1763 a ajuns la PL.Vest cu vreo 120-130 calatori iar 1764 a ajuns la PL.Vest cu 60 de calatori.


Sus In jos
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member
Norbi


Numarul mesajelor : 2636
Varsta : 31
Localizare : Bistrita
Reputatie : 8670
Data de inscriere : 19/04/2009

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Icon_minitimeDum 20 Oct - 21:28

cristy79 a scris:
Trenul 2022 are mers apropiat de IR si pret de Regio si compunere mai buna ca a multor IR... acest tren a inceput cu 2-3 vagoane 21-87 si iata cum a ajuns acum... 
De la noul mers R 2022 va circula de la Cluj Napoca ca R 2026 Cluj Napoca (06:25) - Targu Jiu (14:35), iar din Targu Jiu ca R 2022.
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5869
Data de inscriere : 27/02/2013

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Icon_minitimeDum 20 Oct - 21:34

Vesnica manie a CFR de a schimba tablita trenului in loc sa fie tren direct (cu taxarea de la 0 pt al doilea tren).
Asa auzisem si eu, dar mai demult auzisem ca R 2021 ar putea fi prelungit la Deva sau chiar Arad...
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Icon_minitimeDum 20 Oct - 21:46

Daca iei bilet direct Cluj - Buc la 2026+2022 beneficiezi de 10% reducere daca il mai cumperi si din timp mai beneficieze de reducere de pana la 25%, daca esti student sau elev atunci nu ai de ce sa te mai plangi, mai pe romaneste daca ai 50% reducere NU ai voie sa te plangi deloc. Regio cu mers de RE spre IR si cu vagoane de IR.

Asadar unele trenuri au multe minusuri altele au plusuri, vrem nu vrem trebuie sa vedem si partea pozitiva si partea negativa.

E bine totusi ca CFR decat nimic tot a facut treaba cu 2801/2802 cu 2021/2022 si cu alte Regio care au succes si merge lumea cu bilete gen Regio Buc-Brasov, e bine ca mai avem privati cu trenuri R cu mers de RE/IR decat nimic e bine si atat, incet incet o sa fie mai multe astfel de trenuri si as vrea de la CFR sa nu bage de la noul mers RE sa bage intr-un viitor cat mai apropiat, sa-si dea seama "specialisti" si sa-si aduca aminte de 2801/2, 2021/2 si sa vada si trenurile de la privati si poate s-or trezi si ei in al 11-lea ceas sa mai miste ceva in bine pentru tara asta in criza si pentru binele putinilor calatori care mai merg cu trenul. Nu e musai ca de la noul mers sa fie multe IR retrogradate in RE, important e sa-si dea seama la timp si peste 4,6 sau 15 luni sa se vada rezultatele.
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5869
Data de inscriere : 27/02/2013

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Icon_minitimeDum 20 Oct - 21:57

Problema este alta cu aceste fragmentari: multi calatori nu afla niciodata ca exista tren Regio practic direct intre Cluj si Bucuresti, daca bagi pe site ruta asta multi nu stiu sa bage optiunea cu numar trenuri in plus si site-ul le arata numai trenurile directe IR, adica exact ce vrea CFR - sa-i jumuleasca Very Happy 
Oricum durata calatoriei este mult prea mare, probabil in jur de 14 ore, nu cred ca l-ar folosi cineva pt Cluj-Bucueresti...
Ma rog, la ce pana de idei e la CFR sa ne bucuram ca exista si asa, pe bucati Very Happy 
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Icon_minitimeDum 20 Oct - 22:13

Omul invata, aude si vede la fel s-a intamplat si cu calatori Regiotrans, e suficient ca sa mearga unul singur si apoi duce vorba in anturajul lui si incet incet se inmultesc calatori la trenul bun si ieftin.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Icon_minitimeLun 21 Oct - 0:12

În schimb TFC-urile le văd tot mai goale... să fie consecinţa celor 1,5 RON în plus?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5869
Data de inscriere : 27/02/2013

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Icon_minitimeLun 21 Oct - 7:34

Dr2005 a scris:
În schimb TFC-urile le văd tot mai goale... să fie consecinţa celor 1,5 RON în plus?
Eu am mers frecvent cu ele in ultima luna, nu sunt deloc goale, ba duminica este chiar omor intre Buzau si Bucuresti. E drept ca duminica seara pleaca mai goale inapoi, dar asta se intampla la toti operatorii - nu mai vorbesc de CFR unde dupa ce ca au 3 vagoane mai pleaca si alea goale la multe trenuri.. Cu tot cu rezervarea de 1.5 RON pretul la TFC pe Bucuresti-Buzau este de 18.50 RON, adica mai ieftin decat la CFR unde a ajuns 19 RON, iar trenul TFC face 2 ore pana la Bucuresti - si se calatoreste in conditii foarte civilizate.
Deci am mers eu acum o saptamana si trenurile TFC sunt full - si pe Nehoiasu la fel. Ar trebui sa vezi cum arata gara Buzau cand pleaca un tren al TFC nu ai loc sa arunci un ac, este o mare de oameni - asta e rusinea CFR.
Si trenul lor de la 12.22 Bucuresti-Buzau era aproape plin desi era duminica la pranz.
Sa le comparam cu sagetile alea botezate IR pe care le taraie goale CFR pe langa Bucuresti? Numai eu am vazut de cateva ori plecand aceste batai de joc cu 5 calatori (la pretul pe care il au si asa e prea mult).
Sus In jos
maris.constantin

maris.constantin


Numarul mesajelor : 433
Localizare : Arad
Reputatie : 4856
Data de inscriere : 14/10/2012

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Icon_minitimeLun 21 Oct - 8:18

Cool R 2021/2022(respectiv 2026) va avea succes si de la noul mers,pentru ca e un tren bun,la ore ok si un pret accesibil.Nu va circula nimeni cu el de Cluj la Bucuresti,dar de la Cluj Napoca la Simeria,Deva,Petrosani,Tg.Jiu bag mana in foc ca vor fi multi calatori,si din Deva,Petrosani,Tg.Jiu ,la fel,vor fi pentru capitala(Normandia va pierde calatorii de la Cluj Napoca,cum de altfel i-a pierdut pe cei din Petrosani si Tg.Jiu pentru capitala,un lucru pentru mine foarte bun).La fel se intampla si cu R2023/2024(13023/13024),calatori sunt si vor fi,problemele la acest tren au aparut din cauza coridorului dar se vor rezolva probabil,cu timpul;de exemplu garnitura olteneasca vine cu 3 etajate,garnitura banateana e cu 3 vagoane cu compartimente(cand Timisoara mai prinde cate un vagon in plus prin revizie mai baga un al 4-lea,dar foarte rar),problema mare a venit cu anularea lui R2039 si R 2032,cand i-au bagat la R2023/2024 toate opririile de la Savarsin la Arad.Cand e garnitura etajata e ok,tot trenul plin dar e prapad cand vine garnitura cu cele 3 vagoane 20-49,locuriile fiind ocupate de cei de la Tg-Jiu,Petrosani,Deva,si cand incep navetistii sa urce de la Savarsin pentru Arad,e haos(se sta in picioare si intre vagoane si WC),mai mult se sta si 10 persoane pe cele 8 locuri ale compartimentului.Daca tot ai anulat un tren de navetisti(pacat,dar ma rog),mai pune cel putin inca 2 vagoane pentru ca toti au abonamente si reiese din faptul asta cati calatori ai in plus la un alt tren.Un tren gen R2021/2022(respectiv 2026) si R2023/2024,ar fi foarte bun pe relatia Cluj Napoca-Oradea-Arad-Timisoara-Lugoj-Caransebes-Dr.Tr.Severin.Specialistii s-au trezit tarziu si cu R2021/2022,dupa ce Regiotrans-ul a bagat trenul Craiova-Bucuresti-Brasov,si le-a dat urat peste nas la cei de la Cfr Caltori.Apropo,RT,ar baga mai multe astfel de trenuri dar nu au cu ce sa le faca,dar din surse neoficiale se va incerca aducerea de material rulant cu inceperea anului 2014 prin fonduri U.E. prin programul de dezvoltare regionala,cum a fost modernizat si Marub-ul cu bani europeni.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Icon_minitimeLun 21 Oct - 8:29

cristy79 a scris:
Deci am mers eu acum o saptamana si trenurile TFC sunt full - si pe Nehoiasu la fel. Ar trebui sa vezi cum arata gara Buzau cand pleaca un tren al TFC nu ai loc sa arunci un ac, este o mare de oameni - asta e rusinea CFR.
Si trenul lor de la 12.22 Bucuresti-Buzau era aproape plin desi era duminica la pranz.
Ultima dată am mers de la Ploieşti la Bucureşti cu o zi înainte să bage rezervarea... am mers pe scară, cu bicla în braţe (pentru care mi-au luat 5 RON ca la CFR). E drept, acolo era un singur VT, nu 2. Las' că vine RT cu 3 perechi pe Bucureşti - Ploieşti Smile

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitator
Vizitator




Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Icon_minitimeLun 21 Oct - 10:55

Dragose si CFR are multe trenuri si nu le vede nimeni, anuleaza sau limiteaza fix pe cele cat de cat rentabile si lasa in circulatie aiurea trenuri care nu ar trebui lasate.

Pentru TFC situatie e buna in cursul saptamani se circula pe toate trenurile cu un singur AM fie VT fie DH2, depinde de tren sau de ruta, in schimb vinerea si duminica sunt suplimentate pentru fluxul mare de calatori care se intorc din Bucuresti in provincie si duminica cand provincia vine inapoi la Bucuresti. Normal daca trenul 15054 a venit full de la Buzau pentru retur nu mai sunt asa de multi calatori dar AM care e in plus trebuie sa ajunga inapoi la domiciliu si de-aia vedem 2 AM cu 40-50% calatori. L

La fel e si cu RT, 14060 a venit duminica asta cu 3 RIO, pana acum venea doar cu 2 sau 1 cu 3 vag si alta cu 4 vag, acum asta e prima duminica cand vad 14060 cu 3 RIO. La intoarcere erau calatori de maxim 2 RIO, cand a plecat din PL.Vest avea caaltori in toate ramele, in prima erau maxim 30 de insi, in a doua era jumate iar ultima cea modernizata unde da toti buluc era plina.

Cat despre a 3-a pereche RT pe Bucuresti-Ploiesti aia va fi singura noutate a noului mers de tren in rest nimic nu e nou.
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8093
Data de inscriere : 07/02/2009

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Icon_minitimeLun 21 Oct - 20:40

adrian78 a scris:
Astzi in Tg Jiu 2021/2022
21-87 21-70-005 21-87 3x21-80 2x21-90 Very Happy 2x84-96 22-96
O Doamne iarta-ma ! Astia trantesc DWA modernizat 21-70 si Halberstadt-uri ex-DB 22-96 la 'personale' sprintene dar trantesc saloane jegoase pe Budapesta (vezi EN Ister, NU IC, ca e tren de noapte!). Asa de greu e sa autorizeze ungurii seria 22-96 pentru extern ? Un 61 mazgalit la regim si afueras (cum zice Consuela din Family Guy) Evil or Very Mad 

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 D%20350%20TITO%20Broz
Sus In jos
Continut sponsorizat





Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Icon_minitime

Sus In jos
 
Compunerea trenurilor din România -2013
Sus 
Pagina 40 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 53 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
»  Compunerea trenurilor din România -2013
» Compunerea trenurilor din România - 2016
» Compunerea trenurilor Regio (2013)
» Compunerea trenurilor internaționale, IC si IR (2013)
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: