|
| Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
+76mariuscfrbucuresti Balto stefan_br AlexD billy752-istu cristi_tgv FeroFan97 Teodor Raduku09 KQQ AeroX stefanb.steff decward manuela maris.constantin baiazid Dutzu Livius0202 AndreiCFRbv cfr500 Luna cristi CFR user dezactivat... rizelgeorgel2004 Bobby_TM cardinal Hurricane Amalia.Melania.Narita cristi ar cont dezactivat . iustialex Tomi13leu alliens laur 133 MariusM TonyGFR 19jimmy84 cristy79 @ndrey IonutCFR2009 Vlad Singeorzan Radu Tudor mtk kristi kkk vanchorusebulgaria ATM ALEXCFR Jhonyla TVlad Cont dezactivat Adirmvl IR1822 Andrey_tm Spartan1948 Vlad Warrior12 florin29sv 1nt3rp0l_106 AndiCFR Katalin4653 Alex Avram gardianlinux Sabik Vitosa Lafont DUAL allred Nesebar NicuS EuroNight Ryan Anderson Dr2005 mureseanu_976 Norbi 92Dragos Adrian78 80 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 20 Oct - 16:43 | |
| 21-90 adica... 21-90?! pe care le trimite CFR-ul pe internationale?! |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 20 Oct - 16:47 | |
| - adirmvl a scris:
- 21-90 adica... 21-90?! pe care le trimite CFR-ul pe internationale?!
Da ce are 21 90 e un jaf dar e apt 200 si frana pe patine+ compartimentat , la Galati ne obliga BC sa bagam 20 49 2xx pe IRul de Bucuresti 1578 1577 pentru a nu face lumea gat ca de ce avem 2 acvile si confortul difera, si facem regio cu 20 83 20 49 2xx etajate , pe 501 avem 20 49 2xx pana la Miercurea CIuc! |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 20 Oct - 17:49 | |
| Doar ma miram. Si, recunosc, sunt si putin invidios pe verii din Gorj. Modernizate ar fi smechere 21-90-urile. Ma rog, modernizate... Ar trebui curatate, schimbata tapiteria de lascaune, prize, masute si cam atat. Investitia ar fi mai mica decat la alte vagoane si parleala s-ar scoate usor. Voi la Galati aveti o situatie foarte... ciudata. IR-uri cu vagoane de R si R-uri cu vagoane de IR. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 20 Oct - 21:07 | |
| R 14060 Brasov-Buc.Nord : Loc + RIO 08 + RIO 03 + RIO 05 R 14061 Buc.Nord-Brasov : Loc + RIO 05 + RIO 03 + RIO 08 + AM
De la 2 rame RIO vinerea si duminica acum dupa trenul Brasov-Craiova si 14060/14061 duminica va avea 3 rame RIO.
IR 10742/1741 grupa de Brasov un singur vagon 21-86. R 3006 : 6 etajate pline R 3008 : 4 etajate full.
Biciclete : In 3008 desi nu a avut vagon 84-16 au fost 10 biciclete, IR 1746 4 biciclete ( 2 la 84-76 si 2 la 89-87 )
IR 1753 : 22-96, 22-96, 10-91, 22-76, 22-76
R 14065 : 3 rame RIO
IR 1763/1764 : 21-86, 21-86. 1763 a ajuns la PL.Vest cu vreo 120-130 calatori iar 1764 a ajuns la PL.Vest cu 60 de calatori.
|
| | | Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8670 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 20 Oct - 21:28 | |
| - cristy79 a scris:
- Trenul 2022 are mers apropiat de IR si pret de Regio si compunere mai buna ca a multor IR... acest tren a inceput cu 2-3 vagoane 21-87 si iata cum a ajuns acum...
De la noul mers R 2022 va circula de la Cluj Napoca ca R 2026 Cluj Napoca (06:25) - Targu Jiu (14:35), iar din Targu Jiu ca R 2022. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 20 Oct - 21:34 | |
| Vesnica manie a CFR de a schimba tablita trenului in loc sa fie tren direct (cu taxarea de la 0 pt al doilea tren). Asa auzisem si eu, dar mai demult auzisem ca R 2021 ar putea fi prelungit la Deva sau chiar Arad... |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 20 Oct - 21:46 | |
| Daca iei bilet direct Cluj - Buc la 2026+2022 beneficiezi de 10% reducere daca il mai cumperi si din timp mai beneficieze de reducere de pana la 25%, daca esti student sau elev atunci nu ai de ce sa te mai plangi, mai pe romaneste daca ai 50% reducere NU ai voie sa te plangi deloc. Regio cu mers de RE spre IR si cu vagoane de IR.
Asadar unele trenuri au multe minusuri altele au plusuri, vrem nu vrem trebuie sa vedem si partea pozitiva si partea negativa.
E bine totusi ca CFR decat nimic tot a facut treaba cu 2801/2802 cu 2021/2022 si cu alte Regio care au succes si merge lumea cu bilete gen Regio Buc-Brasov, e bine ca mai avem privati cu trenuri R cu mers de RE/IR decat nimic e bine si atat, incet incet o sa fie mai multe astfel de trenuri si as vrea de la CFR sa nu bage de la noul mers RE sa bage intr-un viitor cat mai apropiat, sa-si dea seama "specialisti" si sa-si aduca aminte de 2801/2, 2021/2 si sa vada si trenurile de la privati si poate s-or trezi si ei in al 11-lea ceas sa mai miste ceva in bine pentru tara asta in criza si pentru binele putinilor calatori care mai merg cu trenul. Nu e musai ca de la noul mers sa fie multe IR retrogradate in RE, important e sa-si dea seama la timp si peste 4,6 sau 15 luni sa se vada rezultatele. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 20 Oct - 21:57 | |
| Problema este alta cu aceste fragmentari: multi calatori nu afla niciodata ca exista tren Regio practic direct intre Cluj si Bucuresti, daca bagi pe site ruta asta multi nu stiu sa bage optiunea cu numar trenuri in plus si site-ul le arata numai trenurile directe IR, adica exact ce vrea CFR - sa-i jumuleasca Oricum durata calatoriei este mult prea mare, probabil in jur de 14 ore, nu cred ca l-ar folosi cineva pt Cluj-Bucueresti... Ma rog, la ce pana de idei e la CFR sa ne bucuram ca exista si asa, pe bucati |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 20 Oct - 22:13 | |
| Omul invata, aude si vede la fel s-a intamplat si cu calatori Regiotrans, e suficient ca sa mearga unul singur si apoi duce vorba in anturajul lui si incet incet se inmultesc calatori la trenul bun si ieftin. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 21 Oct - 0:12 | |
| În schimb TFC-urile le văd tot mai goale... să fie consecinţa celor 1,5 RON în plus? _________________ :TTT:
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 21 Oct - 7:34 | |
| - Dr2005 a scris:
- În schimb TFC-urile le văd tot mai goale... să fie consecinţa celor 1,5 RON în plus?
Eu am mers frecvent cu ele in ultima luna, nu sunt deloc goale, ba duminica este chiar omor intre Buzau si Bucuresti. E drept ca duminica seara pleaca mai goale inapoi, dar asta se intampla la toti operatorii - nu mai vorbesc de CFR unde dupa ce ca au 3 vagoane mai pleaca si alea goale la multe trenuri.. Cu tot cu rezervarea de 1.5 RON pretul la TFC pe Bucuresti-Buzau este de 18.50 RON, adica mai ieftin decat la CFR unde a ajuns 19 RON, iar trenul TFC face 2 ore pana la Bucuresti - si se calatoreste in conditii foarte civilizate. Deci am mers eu acum o saptamana si trenurile TFC sunt full - si pe Nehoiasu la fel. Ar trebui sa vezi cum arata gara Buzau cand pleaca un tren al TFC nu ai loc sa arunci un ac, este o mare de oameni - asta e rusinea CFR. Si trenul lor de la 12.22 Bucuresti-Buzau era aproape plin desi era duminica la pranz. Sa le comparam cu sagetile alea botezate IR pe care le taraie goale CFR pe langa Bucuresti? Numai eu am vazut de cateva ori plecand aceste batai de joc cu 5 calatori (la pretul pe care il au si asa e prea mult). |
| | | maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4856 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 21 Oct - 8:18 | |
| R 2021/2022(respectiv 2026) va avea succes si de la noul mers,pentru ca e un tren bun,la ore ok si un pret accesibil.Nu va circula nimeni cu el de Cluj la Bucuresti,dar de la Cluj Napoca la Simeria,Deva,Petrosani,Tg.Jiu bag mana in foc ca vor fi multi calatori,si din Deva,Petrosani,Tg.Jiu ,la fel,vor fi pentru capitala(Normandia va pierde calatorii de la Cluj Napoca,cum de altfel i-a pierdut pe cei din Petrosani si Tg.Jiu pentru capitala,un lucru pentru mine foarte bun).La fel se intampla si cu R2023/2024(13023/13024),calatori sunt si vor fi,problemele la acest tren au aparut din cauza coridorului dar se vor rezolva probabil,cu timpul;de exemplu garnitura olteneasca vine cu 3 etajate,garnitura banateana e cu 3 vagoane cu compartimente(cand Timisoara mai prinde cate un vagon in plus prin revizie mai baga un al 4-lea,dar foarte rar),problema mare a venit cu anularea lui R2039 si R 2032,cand i-au bagat la R2023/2024 toate opririile de la Savarsin la Arad.Cand e garnitura etajata e ok,tot trenul plin dar e prapad cand vine garnitura cu cele 3 vagoane 20-49,locuriile fiind ocupate de cei de la Tg-Jiu,Petrosani,Deva,si cand incep navetistii sa urce de la Savarsin pentru Arad,e haos(se sta in picioare si intre vagoane si WC),mai mult se sta si 10 persoane pe cele 8 locuri ale compartimentului.Daca tot ai anulat un tren de navetisti(pacat,dar ma rog),mai pune cel putin inca 2 vagoane pentru ca toti au abonamente si reiese din faptul asta cati calatori ai in plus la un alt tren.Un tren gen R2021/2022(respectiv 2026) si R2023/2024,ar fi foarte bun pe relatia Cluj Napoca-Oradea-Arad-Timisoara-Lugoj-Caransebes-Dr.Tr.Severin.Specialistii s-au trezit tarziu si cu R2021/2022,dupa ce Regiotrans-ul a bagat trenul Craiova-Bucuresti-Brasov,si le-a dat urat peste nas la cei de la Cfr Caltori.Apropo,RT,ar baga mai multe astfel de trenuri dar nu au cu ce sa le faca,dar din surse neoficiale se va incerca aducerea de material rulant cu inceperea anului 2014 prin fonduri U.E. prin programul de dezvoltare regionala,cum a fost modernizat si Marub-ul cu bani europeni. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 21 Oct - 8:29 | |
| - cristy79 a scris:
- Deci am mers eu acum o saptamana si trenurile TFC sunt full - si pe Nehoiasu la fel. Ar trebui sa vezi cum arata gara Buzau cand pleaca un tren al TFC nu ai loc sa arunci un ac, este o mare de oameni - asta e rusinea CFR.
Si trenul lor de la 12.22 Bucuresti-Buzau era aproape plin desi era duminica la pranz. Ultima dată am mers de la Ploieşti la Bucureşti cu o zi înainte să bage rezervarea... am mers pe scară, cu bicla în braţe (pentru care mi-au luat 5 RON ca la CFR). E drept, acolo era un singur VT, nu 2. Las' că vine RT cu 3 perechi pe Bucureşti - Ploieşti _________________ :TTT:
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 21 Oct - 10:55 | |
| Dragose si CFR are multe trenuri si nu le vede nimeni, anuleaza sau limiteaza fix pe cele cat de cat rentabile si lasa in circulatie aiurea trenuri care nu ar trebui lasate.
Pentru TFC situatie e buna in cursul saptamani se circula pe toate trenurile cu un singur AM fie VT fie DH2, depinde de tren sau de ruta, in schimb vinerea si duminica sunt suplimentate pentru fluxul mare de calatori care se intorc din Bucuresti in provincie si duminica cand provincia vine inapoi la Bucuresti. Normal daca trenul 15054 a venit full de la Buzau pentru retur nu mai sunt asa de multi calatori dar AM care e in plus trebuie sa ajunga inapoi la domiciliu si de-aia vedem 2 AM cu 40-50% calatori. L
La fel e si cu RT, 14060 a venit duminica asta cu 3 RIO, pana acum venea doar cu 2 sau 1 cu 3 vag si alta cu 4 vag, acum asta e prima duminica cand vad 14060 cu 3 RIO. La intoarcere erau calatori de maxim 2 RIO, cand a plecat din PL.Vest avea caaltori in toate ramele, in prima erau maxim 30 de insi, in a doua era jumate iar ultima cea modernizata unde da toti buluc era plina.
Cat despre a 3-a pereche RT pe Bucuresti-Ploiesti aia va fi singura noutate a noului mers de tren in rest nimic nu e nou. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8093 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 21 Oct - 20:40 | |
| - adrian78 a scris:
- Astzi in Tg Jiu 2021/2022
21-87 21-70-005 21-87 3x21-80 2x21-90 2x84-96 22-96 O Doamne iarta-ma ! Astia trantesc DWA modernizat 21-70 si Halberstadt-uri ex-DB 22-96 la 'personale' sprintene dar trantesc saloane jegoase pe Budapesta (vezi EN Ister, NU IC, ca e tren de noapte!). Asa de greu e sa autorizeze ungurii seria 22-96 pentru extern ? Un 61 mazgalit la regim si afueras (cum zice Consuela din Family Guy) _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |