|
| Revista presei | |
|
+88Nk11 marcelbanu Ciprian ANDU2100HP @ndrey apmatei redeme puscasflaviu Simply18 AndiCFR Costin.H Jhonyla Goanga Florin C marian1967 alexmorph3us stefanb.steff andreiutzu cristyadaX IonutChircu Shinkasen phnegativ Norbi halmarius Volk sytrus DAS 2011 florin.lifticariu laur 133 Razvan Tudor gardianlinux mariushal Costin.B Vale rich1974 kristi kkk rizelgeorgel2004 NicuS cristy79 Katalin4653 M.I.C.I. tzifrea adytm Caspar The Legend EuroNight Teodor lifetec Bobby_TM AndreiStefan 92Dragos DPS cnusi Adirmvl Warrior12 Spartan1948 Nesebar lapsanszkitamas marius_catalin84 Andrey_tm cfr500 Gabry Gabriel TVlad IonutCFR2009 Vitosa Amiralul DUAL mishu88 costi_dumitru Re6/6 baiazid Adrian78 Sabik Dr2005 allred Cont dezactivat cstefan 19jimmy84 ATM razvan - trenuri Balto cristi CFR cont dezactivat . Radu Tudor cardinal Rarau AlexD Vlad 92 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Mar 13 Aug 2013, 11:13 | |
| Este un topic dedicat acestor automotoare unde mai sint reportaje postate in care moldovenii recunosc ca nu se pricep la ele fiind electronice si computerizate.
Unul din motivele defectarii si acesta este, nu stiu sa le foloseasca sau e o adaptare nepotrivita(cum a fost la seria 45 la noi cind cu Siemens).
Ce interesant cica sint urite, deci lor le trebuiau tot alea vechiturile cu banci de lemn. Pai e si normal cita vreme sint in alta epoca.
@adirmvl
ce inseamna ca au disc avind depou? vrei sa spui ca au placa de intoarcere?
disc banuiesc ca e denumirea data de tine. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 13 Aug 2013, 11:17 | |
| Da, la asta ma refer. Nu-i stiu denumirea... tehnica. |
| | | Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6775 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 13 Aug 2013, 11:59 | |
| Se numește placă turnantă. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Mar 13 Aug 2013, 16:02 | |
| Instructia 004
paginile 115-116
116 Fig. 175. Intrarea pe placa de întoarcere a locomotivelor sau iesirea de pe placă este oprită
http://legislatiecfr.info/wp-content/uploads/2012/10/Regulamentul-004.pdf
este placa de intoarcere. .
|
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13810 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 13 Aug 2013, 22:16 | |
| http://www.antena3.ro/romania/biletele-de-tren-se-vor-scumpi-cu-pana-la-10-de-la-1-septembrie-224513.html |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8417 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 13 Aug 2013, 22:22 | |
| Hehehe, oare au auzit de poetul Mumuleanu...? |
| | | Nk11
Numarul mesajelor : 290 Varsta : 28 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5384 Data de inscriere : 28/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 13 Aug 2013, 23:04 | |
| Exact de asta avea nevoie CFR Călători!!! De o majorare de prețuri!! BRAVO! Să zicem că acum vinzi 10 bilete de 58,2 de lei la IR. (582 de lei) După majorare, vinzi doar 9 bilete de 62 de lei. (558 de lei) Cu ocazia asta se rezolvă și problema cu zilele când nu mai găsești locuri în tren. TRIST! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 13 Aug 2013, 23:22 | |
| Uite asa o sa mai mearga dracu cu trenu la pret intreg , sa mergi 3 persoane Bucuresti Brasov cu IR te duce la 150 de lei dus , mai pui 150 intors te duce la 300 dus-intors , trebuie sa fi dus cu capu sa mai mergi cu trenu in ziua de azi daca nu ai reducere de student sau pensionar , practic pretul intreg este o bataie de joc pentru puterea noastra de cumparare , eventual pe Bucuresti-Brasov sa mergi cu Regio dus-intors si asa poti sa compari cu masina , un bilet la Regio va fi 25 de lei , 3 persoane vor da 75 pentru dus iar pentru intors inca 75 asta daca nu iau dus-intors si cum omul de rand nu stie de reduceri va merge cu bilet simplu astfel un drum dus-intors Bucuresti-Brasov cu Regio va fi 150 cat dai la IR doar pentru dus doar ca Regio ai dimineata la 6 si apoi la 14 dar cu 150 te poti duce cu masina si pleci cand ai chef din fata blocului si te opresti in fata restaurantului/hotelului/etc si atunci pentru ce sa mai mergi cu trenu in Romania ? faci mult pe drum , conditiile lasa de dorit si platesti sacosa de bani in tren vor mai fi doar cei cu reduceri , eventual si cei ce mai calatoresc singuri dar daca pui in balanta masina-tren mai bine alegi masina , si uite asa si-au atins telul , au vrut sa distruga CFR si au reusit . O tara de nimic , platesti taxe dar statul nu iti ofera nimic , transportul e jalnic , serviciile medicale la fel , producem retardati care nu sunt in stare sa ia un amarat de bac , majoritatea stau in fata blocului si sparg seminte zi de zi , baga la pariuri , si asta e ocupatia tinerilor din ziua de azi , chipurile sunt viitorul care ar fi normal sa ne sustina pensiile la batranete .................. Praf si pulbere a mai ajuns tara asta . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 13 Aug 2013, 23:28 | |
| E vorba de majorări mici... pe distanţe scurte sunt câţiva bani (pe Bucureşti - Ploieşti sunt 20 de bani), pe distanţe lungi sunt câţiva lei.
Acum vreo 2 ani, când au fost ditamai majorările (o dată prin trecerea de la Acc la IR şi a doua oară prin neînsumarea distanţelor), nu a sărit nimeni de posterior în sus ca acum. Şi acum, pentru câţiva lei, brusc sare juma' de forum.
De ce nu contestaţi proiectul? De ce nu trimiteţi sesizări? De ce nu cereţi ca CFR Călători - în ideea unei pieţe feroviare ce se doreşte a fi liberalizată - să nu mai propună tarifele pentru toată lumea? De asemenea, de ce nu cereţi ca toţi călătorii să fie taxaţi la distanţă ci nu cu 10 RON una călătorie orice distanţă ca pe Oraviţa - Anina (în condiţiile în care oamenii ăia, aşa puţini cum sunt, NU AU ALTCEVA, din Anina este un singur microbuz, la 5 dimineaţă)? Până acum nu s-a primit nicio sesizare... _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 13 Aug 2013, 23:43 | |
| Nu contesta nimeni nimic , lumea s-a saturat de CFR si de conditiile din trenuri , de mersul prost si de durata calatoriei care dureaza cu orele , se vede asta prin faptul ca soselele sunt pline , se merge bara la bara pe multe sosele , omul stie ca nu rezolva nimic chiar daca face reclamatie ei pun preturile care le vor , daca vrei sa mergi cu trenu platesti daca nu esti liber sa alegi alt mijloc de transport si asta au facut majoritatea iar pe viitor asa vor face cam toti , asta au urmarit asta au facut si au reusit sa indeparteze lumea de tren , se vede foarte clar asta doar daca nu se vrea sa se vada atunci nu se vede dar asta e realitatea , pe viitor va mai merge chiar dracu cu trenu si uite asa au reusit sa mai declare o companie falimentara . |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Mar 13 Aug 2013, 23:50 | |
| Poate ca oamenii ar face sesizari, dar din pacate stim ca nu intereseaza pe nimeni - cei care fixeaza asemenea tarife aberante nu au mers cam demult cu trenul si nici nu intentioneaza sa o faca, ca urmare sesizarile vor fi virate drept in cosul de gunoi...
Eu am facut un mail la CFR la sfarsitul lunii Iulie - nu am primit niciun raspuns deocamdata, dar probabil voi primi aceleasi sabloane inepte cum am mai vazut (ca vor analiza, specialistii lor fac si dreg - probabil ca vor analiza cu cat sa mai creasca tarifele, ca la asta se pricep cel mai bine)...
Oricum am observat ca tarifele trenurilor Regio pe distante medii de peste 3-400 km cresc cu mult mai mult de 10%, ba chiar tind sa se apropie de preturile la IR - asta este cred pregatirea pt introducerea trenurilor RE gen 2801/2802 (facea cineva un calcul ca, cu noile tarife, pretul la acest tren ar creste de la 62 la 85 RON). Asta da RE..
In rest, directia e clara, sper ca agonia sa fie scurtata totusi (si un cal bolnav se impusca si nu mai e lasat sa se chinuie). Vor merge cu trenul doar cei cu reduceri (elevi, studenti, pensionari, cei cu handicap) - si nici astia toti ca unii s-au mai desteptat si au vazut si ei ca pe unele rute autocarul e de departe cea mai buna optiune (nu mai vorbesc de masina personala, cum bine zicea Karpaty). Faliment placut si ultima speranta (mica e drept) este sa o preia cineva serios care sa incerce sa faca treaba, ca in rest ne-am lamurit prea bine care sunt interesele de acum - gonirea oamenilor de la tren si apoi anularea lor pe capete, ele devenind evident "nerentabile"... |
| | | Nk11
Numarul mesajelor : 290 Varsta : 28 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5384 Data de inscriere : 28/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 14 Aug 2013, 00:21 | |
| - Dr2005 a scris:
- E vorba de majorări mici... pe distanţe scurte sunt câţiva bani (pe Bucureşti - Ploieşti sunt 20 de bani), pe distanţe lungi sunt câţiva lei.
Acum vreo 2 ani, când au fost ditamai majorările (o dată prin trecerea de la Acc la IR şi a doua oară prin neînsumarea distanţelor), nu a sărit nimeni de posterior în sus ca acum. Şi acum, pentru câţiva lei, brusc sare juma' de forum.
De ce nu contestaţi proiectul? De ce nu trimiteţi sesizări? De ce nu cereţi ca CFR Călători - în ideea unei pieţe feroviare ce se doreşte a fi liberalizată - să nu mai propună tarifele pentru toată lumea? De asemenea, de ce nu cereţi ca toţi călătorii să fie taxaţi la distanţă ci nu cu 10 RON una călătorie orice distanţă ca pe Oraviţa - Anina (în condiţiile în care oamenii ăia, aşa puţini cum sunt, NU AU ALTCEVA, din Anina este un singur microbuz, la 5 dimineaţă)? Până acum nu s-a primit nicio sesizare... Cum reacționează cineva care vede o știre de genul ăsta și citește doar titlul? Biletele de tren se vor scumpi cu pana la 10%, de la 1 septembrie |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3356 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8370 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 14 Aug 2013, 00:57 | |
| Vor merge multi romani cu trenul pentru ca si in multe parti din tara tarifele la autocare/microbuz sunt mari. 60% dintre romani nu au in familie sau printre prieteni o persoana cu autoturism iar in aceasta perioada vanzarile de masini noi si second hand au scazut mult si sunt prea putine ca in anii urmatori (5 ani) peste jumatate din oameni sa aibe autoturism).
In orice caz la trenurile IR viteza este mica in raport cu tarifele dar si cu puterea de cumparare a persoanelor care nu prea au variante de transport. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 14 Aug 2013, 01:07 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Vor merge multi romani cu trenul pentru ca si in multe parti din tara tarifele la autocare/microbuz sunt mari. 60% dintre romani nu au in familie sau printre prieteni o persoana cu autoturism
De unde ai scos procentul ăsta? _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 14 Aug 2013, 02:42 | |
| http://adevarul.ro/news/bucuresti/bucuresti-cale-ferata-1_5209f274c7b855ff56d1c8a8/index.html |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |