|
| Revista presei | |
|
+88Nk11 marcelbanu Ciprian ANDU2100HP @ndrey apmatei redeme puscasflaviu Simply18 AndiCFR Costin.H Jhonyla Goanga Florin C marian1967 alexmorph3us stefanb.steff andreiutzu cristyadaX IonutChircu Shinkasen phnegativ Norbi halmarius Volk sytrus DAS 2011 florin.lifticariu laur 133 Razvan Tudor gardianlinux mariushal Costin.B Vale rich1974 kristi kkk rizelgeorgel2004 NicuS cristy79 Katalin4653 M.I.C.I. tzifrea adytm Caspar The Legend EuroNight Teodor lifetec Bobby_TM AndreiStefan 92Dragos DPS cnusi Adirmvl Warrior12 Spartan1948 Nesebar lapsanszkitamas marius_catalin84 Andrey_tm cfr500 Gabry Gabriel TVlad IonutCFR2009 Vitosa Amiralul DUAL mishu88 costi_dumitru Re6/6 baiazid Adrian78 Sabik Dr2005 allred Cont dezactivat cstefan 19jimmy84 ATM razvan - trenuri Balto cristi CFR cont dezactivat . Radu Tudor cardinal Rarau AlexD Vlad 92 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 17 Iun 2013, 15:36 | |
| Traficul local in orasul Lugoj este GRATUIT.. Eu unul sunt de parere ca asta e un lucru bun ,pentru a scadea poluarea,produsa de miile de autovehicule,si astfel rezolva si problema masinilor parcate pe strazi de 2 lei. Probabil daca am incuraja mai mult mersu cu bicicleta trenu si mijlocul de transport in comun,am avea mai multe beneficii.. |
| | | Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Lun 17 Iun 2013, 16:08 | |
| http://www.gazetaoltului.ro/gazeta-new/actualitate/tren-nou--slatina---direct-litoral--tarife-mici--879da3f31ef047419d2dce338c9ece95 În perioada 15 iunie – 9 septembrie a.c., CFR Călători adaptează circulația trenurilor de pasageri la traficul estimat pentru sezonul estival 2013. 31 de trenuri vor asigura legături între principalele oraşe din ţară: Bucureşti, Arad, Oradea, Cluj Napoca, Brașov, Sibiu, Timişoara, Reșița, Satu Mare, Suceava, Iași, Galaţi şi litoralul românesc (Constanța/Mangalia). Trenurile vor fi introduse în circulaţie treptat, conform orariilor plecări/sosiri. De asemenea, vor exista legăturiîntre Constanța și stațiunile de la malul mării:Eforie, Neptun, Costinești, Mangalia, în intervalele orare cele mai solicitate. În acest sezon, ruta trenului estivalcare circula în sezonul anterior de la București, pe timp de noapte, către mare, destinat în principal tinerilor şi celor care doresc să călătorească spre litoral la cele mai mici preţuri - va fi prelungită pentru a include şi relaţia Sibiu – Râmnicu Vâlcea – Piteşti – București şi retur. Un alt avantaj pentru pasageri, la acest tren RE, este posibilitatea cumpărării online al biletelor, cu reducerea suplimentară de 5%. Așadar, trenul cu plecare din Sibiu, după amiaza, la ora18h35, va circula pe parcursul nopții cu tranzit prin București (plecare ora 03) și va sosi pe litoral în cursul dimineții: Constanța ora 6h52 și Mangalia ora 8h32, cu opriri în toate staţiunile de la malul mării. (detalii pentru întregul traseu, dus – întors, în tabel: Regio Expres 2801 si Regio Expres 2802) Călătorii pot beneficia de importante reduceri. CFR Călători recomandă biletul dus-întors, care are o reducere de 10%.În plus, la trenurile cu regim de rezervare, pentru biletele cumpărate online se acordă reducerea suplimentară de 5%. Exemple tarife litoral:ruta traif la tren IR/ cls.a 2-a/ lei București - Constanța 58,20 Arad - Constanța 121,50 Oradea - Constanța 121,50 Brașov - Constanța 76,20 Sibiu - Constanța RE (2801;2802) - 62,10 cu IR prin Buc. Nord – 128,80 Timișoara - Constanța 113,40 Reșița - Constanța cu RE și IR din Caransebeș – 113,00 Iași- Constanța 85,70 Suceava - Constanța 95,10 Galați - Constanța 64,70 Rm. Vâlcea- Constanța RE (2801;2802) 54,90 cu IR prin Buc. Nord – 122,90 Pitești -Constanța RE (2801;2802) 38,00 cu IR prin Buc. Nord – 91,60 |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun 17 Iun 2013, 18:45 | |
| Pitesti-Constanta: 38 de lei cu RE, 91,6 lei cu IR (desigur, cu doua IR-uri). Daca nici asta nu arata cat de paguboasa e decizia CFR-ului de a taxa la tren, nu la calatorie...
Din cate vad in anunturile CFR-ului legat de trenurile estivale, se falesc cu 2801/2. Sa vadem cat or sa-l tina... |
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4982 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 17 Iun 2013, 19:52 | |
| - adirmvl a scris:
- Pitesti-Constanta: 38 de lei cu RE, 91,6 lei cu IR (desigur, cu doua IR-uri). Daca nici asta nu arata cat de paguboasa e decizia CFR-ului de a taxa la tren, nu la calatorie...
Absolut de acord.Ar trebui sa se revina la vechea modalitate de tarifare. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 17 Iun 2013, 22:39 | |
| Merita citit cu atentie articolul si trase cateva concluzii! http://www.antena3.ro/romania/sindicalistii-cer-oprirea-privatizarii-cfr-marfa-si-anunta-ca-vor-picheta-sediul-ministerului-transporturilor-218201.html |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20630 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25574 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 17 Iun 2013, 23:08 | |
| Sunt multe de spus despre liderii de sindicat... angajaţii de rând sunt doar o masă de manevră, de care liderii de sindicat s-ar despărţi urgent dacă li s-ar garanta fotoliile. Ordonanţa cu transferul activelor e în lucru din ianuarie... dacă vroiau, aveau tot timpul să depună puncte de vedere. _________________ :TTT:
|
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13810 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 18 Iun 2013, 07:58 | |
| http://www.monitorulneamt.ro/stiri/?editia=20130618&pagina=1&articol=36355 |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 18 Iun 2013, 15:19 | |
| Adineaur fu pe prima un reportaj despre punctul de frontiera de la Falciu. O investitie de 8 milioane de lei in statia de la frontiera cu Basarabia facuta pe princiupiul "ne da UE bani". Doar ca... la inaugurare sinele erau deja ruginite si de 2-3 ani nu mai circula nici un tren, fie de marfa sau de calatori. Si ziceam de statia Botosani ca are parte de institutii inutile... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20630 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25574 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 18 Iun 2013, 19:07 | |
| CFR S.A. trebuie restructurată din temelii. Trebuie regândite toate Hm-urile (desfiinţate unele), reamplasate punctele de oprire... un profesor universitar s-a oferit să facă gratuit tot planul, dar a fost refuzat, deşi dumnealui a mers în audienţă la MT (că la CFR nu a fost primit), dar MT, din păcate, nu are pârghiile legale să oblige CFR să ia măsuri, pentru că vorbim de o societate comercială, urlă UE că nu facem descentralizare. Dacă, prin absurd (pentru că CE sigur ne-ar cere infringment dacă am face aşa ceva), am transforma CFR S.A. în ,,Serviciul transport feroviar" în subordinea Direcţiei Feroviare, în câteva zile s-ar rezolva majoritatea problemelor. Dar pentru ca asta să se facă, e nevoie ca societatea să nu mai fie condusă de sindicate, care au tot interesul ca schema de personal să fie stufoasă şi, mai ales, prost aranjată (avem Hm care nu au mai încrucişat nimic de ani buni... da' au la ambele capete câte 3 schimburi de acari, au şef de staţie, IDM, eventual impegat localist, manevranţi şi mai au şi ditamai districtul de linii, totul pentru câteva trenuri pe zi). În ultimii ani s-a disponibilizat o bună parte din personalul TESA (adică ăia suficient de ghinionişti/lipsiţi de pile care nu au ajuns şefuţi, că avem şefi de birouri, de servicii, directori adjuncţi, directori generali adjuncţi, toţi cu alţi adjuncţi, consilieri, secretare), iar muncitorii au rămas o turmă de oi fără cioban, pe care nu mai are cine să o ghideze, că inginerii au fost daţi afară, iar şefii... sunt şefi, ei dispun nu îndrumă. Au rămas departamente - atât în central, cât şi în regional - cu 1 - 2 angajaţi de execuţie prin birouri, care evident că nu fac faţă volumului de muncă (la făcut trase sunt 2 oameni, de exemplu, la lucrări de artă în central sunt 3 oameni). Toate de mai sus se aplică şi pentru CFR Călători. _________________ :TTT:
|
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5207 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 18 Iun 2013, 22:23 | |
| Imi cer scuze daca postarea nu este pozitionata unde trebuie, insa tin sa il completez pe Dragos. Districtele de linii se zbat intr-o ineficienta crasa nu datorita numarului de angajati ( au plecat in ordonante succesive foarte multi meseriasi cale - prin anii 90 un district avea 40 de muncitori, acum mai are in medie 6-7, sunt districte cu revizorii de cale + 2 meseriasi ! ), ci datorita sistemului de organizare vechi de 50 de ani. In loc sa se cumpere tehnologie ( mica si mare mecanizare ) si sa se grupeze forta de munca in jurul ei pentru o productivitate superioara, se foloseste in continuare monoraiul,lopata si tarnacopul ca la 1900. Sa va spun ca ciocanul electric sau termic de burat a fost conceput pentru lucrari de linie, dar la CFR acestea lipsesc cu desavarsire ! Sau ca sunt achizitionate multifunctionale Colmar care stau la gard cu lunile din lipsa de motorina. Traiasca monoraiul care nu consuma nimic, doar jumatate din programul echipei L !!! Mai bine spunem ca nu avem cu ce sa facem treaba si scoatem la licitatie tot felul de lucrari pentru firmele de partid. In privinta personalului TESA, Dragos te contrazic cu o intrebare. Cum la Regiotrans o Sectie L are 4-6 angajati TESA la 400 km de linie, iar o Sectie dela CFR S.A. are 25-28 de angajati la un numar de km. mai mic ? Situatie asemanatoare si la partea de instalatii. Si apropos de CFR Calatori. Inainte de reorganizarea Reviziilor de vagoane, un tren clasic EA+2 vagoane era defilat de 2-3 "ciocanari", acum este defilat de 6-7. Jenant. Cea mai rapida rezolvare este privatizarea. Intre 2 rele, alegi raul cel mai mic. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 19 Iun 2013, 13:58 | |
| http://adevarul.ro/locale/slobozia/fetesti-hoti-paznici-1_51c15d99c7b855ff56a73b72/index.html# |
| | | Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Vin 21 Iun 2013, 14:19 | |
| CFR Călători informează că, începând din data de 25 iunie 2013, pasagerii pot beneficia de o REDUCERE mai mare (de 25%, 18% sau 10%) la cumpărarea în avans a biletelor de tren. Astfel, la cumpărarea biletului înainte cu: 21 - 30 zile, faţă de data efectuării călătoriei, reducerea este 25 %; 11 - 20 de zile, reducerea este 18 %; 6 - 10 zile, reducerea este 10 %. Procentul de reducere se acordă pentru biletul cu preţ întreg şi pentru biletul de copil, şi se aplică la preţul biletului de călătorie şi la suplimentul de tren, în funcţie de perioada de anticipaţie a procurării biletului. Tariful de rezervare a locului şi tariful de supliment de pat/cuşetă se achită integral. Prin serviciul Cumpără Bilete CFR online, la această reducere de 10% -25% oferită la cumpărarea cu anticipaţie, se mai adaugă şi un discount de 5%. În plus, avantajul celor care folosesc această aplicaţie, este că nu au nevoie decât de o conexiune la internet, fără să fie necesară printarea biletului (identificarea în tren are loc pe baza unui act de identitate, a ID-ului de bilet primit în varianta electonică pe e-mail şi a cardului).
Înainte de călătorie, CFR Călători recomandă tuturor pasagerilor să se asigure că au achiziționat bilet pentru a evita taxarea suplimentară în tren și/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare. Pentru informații actualizate despre circulația trenurilor, călătorii sunt rugați să consulte pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro, să ne contacteze la numărul de telefon 021/9521 sau să se adreseze personalului nostru din stații |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11659 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 21 Iun 2013, 14:31 | |
| |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 21 Iun 2013, 14:34 | |
| Cam teapa pentru multi care au cumparat TrenPlus-ul. :roll:
E bine ca baga reduceri baietii, dar nu sint suficiente. Pentru avans de 21-30 de zile ar fi putut sa impinga reducerea pe la 35-40%. |
| | | Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Vin 21 Iun 2013, 14:38 | |
| UPDATE 21 iunie - Trenurile „Dacia” 346 şi 347 Bucureşti – Viena si retur 21-06-2013 Incepand cu data de 25 iunie 2013, urmare a redeschiderii circulatiei pe secţia Almasfuzito – Komarom (linia Budapesta – Viena), trenurile internationale ' Dacia' - 346 si 347 isi vor relua circulatia pe teritoriul Ungariei, pe ruta initiala.
CFR Călători informează că, urmare a inundaţiilor din Ungaria, trenurile internaţionale Bucureşti – Viena şi retur (“Dacia” 346 şi 347) circulă pe rută deviată între Budapesta şi Viena, prin Bratislava, până la redeschiderea traficului feroviar de pe secţia Almasfuzito – Komarom (linia Budapesta – Viena),în condiţii normale. În ceea ce priveşte biletele achiziţionate la trenurile menţionate mai sus, acestea rămân valabile şi pe ruta ocolitoare. Totodată, pasagerii care circulă cu alte trenuri pe secţia feroviară afectată, vor fi transbordaţi cu mijloace auto între staţiile Gyor și Tatabanya; între staţiile Tatabanya și Budapesta aceştia pot continua călătoria cu orice tren; iar trenurile internaţionale cu destinaţiile Munchen şi Zurich vor circula deviat, prin Bratislava.
Pasagerii pot solicita informaţii despre circulaţia trenurilor pe teritoriul României, în staţiile și agențiile de voiaj CFR, la telefon 021/9521 sau să acceseze www.cfrcalatori.ro .
Trenurile Dacia ajung cu întârzieri la destinaţii, având în vedere că se circulă pe rută ocolitoare, mulţumim pasagerilor pentru înţelegere. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |