Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+88
Nk11
marcelbanu
Ciprian
ANDU2100HP
@ndrey
apmatei
redeme
puscasflaviu
Simply18
AndiCFR
Costin.H
Jhonyla
Goanga
Florin C
marian1967
alexmorph3us
stefanb.steff
andreiutzu
cristyadaX
IonutChircu
Shinkasen
phnegativ
Norbi
halmarius
Volk
sytrus
DAS 2011
florin.lifticariu
laur 133
Razvan Tudor
gardianlinux
mariushal
Costin.B
Vale
rich1974
kristi kkk
rizelgeorgel2004
NicuS
cristy79
Katalin4653
M.I.C.I.
tzifrea
adytm
Caspar
The Legend
EuroNight
Teodor
lifetec
Bobby_TM
AndreiStefan
92Dragos
DPS
cnusi
Adirmvl
Warrior12
Spartan1948
Nesebar
lapsanszkitamas
marius_catalin84
Andrey_tm
cfr500
Gabry Gabriel
TVlad
IonutCFR2009
Vitosa
Amiralul
DUAL
mishu88
costi_dumitru
Re6/6
baiazid
Adrian78
Sabik
Dr2005
allred
Cont dezactivat
cstefan
19jimmy84
ATM
razvan - trenuri
Balto
cristi CFR
cont dezactivat .
Radu Tudor
cardinal
Rarau
AlexD
Vlad
92 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 42 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Radu Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member
Radu Tudor


Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 28
Localizare : Targoviste
Reputatie : 5796
Data de inscriere : 06/02/2012

Revista presei - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 18 Icon_minitimeJoi 16 Mai 2013, 09:50

Ar trebui si la noi o lege ca si in SUA: "nasii" care sunt prinsi ca iau spaga nu mai au dreptul la pensie.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 18 Icon_minitimeJoi 16 Mai 2013, 09:54

Da' ce te faci ca "legea" din Romania ii obliga pe nasi sa cotizeze mai sus ca sa isi pastreze posturile, deci si daca nu vor, tot sint nevoiti sa ia spaga. Wink

Trebuie vazuta toata poza. (Aproape) toti cei care au avut tangenta cu CFR-ul sint de vina pentru halul in care a ajuns, nu doar aia sau ceilalti.
Sus In jos
lifetec




Numarul mesajelor : 329
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4735
Data de inscriere : 01/11/2012

Revista presei - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 18 Icon_minitimeJoi 16 Mai 2013, 09:58

Radu Tudor a scris:
Ar trebui si la noi o lege ca si in SUA: "nasii" care sunt prinsi ca iau spaga nu mai au dreptul la pensie.

Crezi ca din cauza lor e CFR pe butuci? E adevarat, contribuie si ei dar nu asta e motivul pentru care nu sunt bani.
Nasii pot fi "educati" foarte usor cu un contract de munca mai restrictiv, pensia lui n-are nici o legatura cu faptul ca a luat spaga, e un drept castigat prin plata cotizatiei atatia zeci de ani.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 18 Icon_minitimeJoi 16 Mai 2013, 10:04

Corect, si nici nu cred ca nu e constitutional sa dai o lege ca asta. :-? Vad ca Radu are 16 ani, deci are o scuza pentru ideea lui. Smile Dar, din nou, trebuie privit in ansamblu, nu doar pe bucati, sistemul.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 18 Icon_minitimeJoi 16 Mai 2013, 14:46

Lifetec are dreptate, cu niste contracte frumoase eventual si o prima frumoasa la numarul de bilete eliberat in tren nasi nu ar mai lua spaga, nu pe toate rutele, iar acolo unde nu se poate cu 2-3 controale puternice pe saptamana toti vor lua bilete si abonamente.

Am vreo 15 colegi la mine pe tura fac naveta cu 5071/5072/5073/5074 intre PL.Est si Sahateni coboara toti pe traseu, doar 5 din ei nu aveau abonamente dar in ulitimile 2 luni i-au zapacit cu controalele de si-au luat toti abonamente, au fost zile cand plateau 8 lei la dus si 8 lei la intors.

Luni dimineata am venit de la PL.Est la PL.Sud cu R 5056 Marasesti-PL.Sud format din 3 vagaone 20-55, 19-50, 20-55 cu toate locurile ocupate si in picoare peste 20-25 de insi in fiecare vagon, majoritatea elevi. La primul vagon erau cei 2 nasi, cu 2 civili si 2 militieni de la TF care au coborat la Sud si s-au urcat in 5071 plecand inapoi spre Buzau. Aveam 2 colegi carora li se terminase abonamentele si vroiau cu nasul, i-am sunat sa-si ia bilete si a venit controlul in tren, iar militieni s-au luat de ei ca beau bere la bidon in tren, noroc ca era ziua de nastere a unui coleg ca altfel cine stie ce iesea. Acum pe trenul ala se bea destul de mult, ca cei care lucreaza in rafinarie nu au voie cu bautura si beau pe drum la intoarcere, cand e nasi singuri sau si supra nu le zice nimeni nimic dar milita mai face galagie.

Aveam atat de multi experti incat vorbesc despre CFR si situatia de la CFR doar aruncand cu noroi in nasi. La munca daca fisa postului iti spune ca ai perimetru din punctul A in B iar seful de tura iti spune sa te duci pana in punctul C, trebuie sa faci ce-ti spune fisa postului sau ce zice seful de tura ?? Asa si la CFR, ordinele veneau de sus, ati vazut acei nasi pe la tv care spuneau ca trebuie sa starnga o anumita suma la trenul pe care facea chit ca sambata erau mai putini calatori decat vinerea sau lunea.

Vina este in totalitatea a conducatorilor si mafiotilor din CFR cu cele mai mari functi, nasi si alti au fost si sunt doar niste nevinovati care cat de cat isi fac meseria si ei cum pot.

Am vazut o faza intr-un IR cand nasi nu a vrut sa ia spaga, ia poftit jos la Comarnic, respectivi nu au coborat, apoi la Breaza si la Campina iar la Vest a sunat la militie sa vina sa-i ridice. A venit militia cand o zbura porci.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 18 Icon_minitimeJoi 16 Mai 2013, 14:56

AlexD a scris:
Karpaty a scris:
se declara falimentar peste 5-10 ani .

Facem pariu ca cel tarziu in 2015 Marfa si Calatori sunt privatizate?

In ceea ce priveste CFRCalatori poti sa muti pariul si in 2050 ca tot o sa pierzi. In primul rand ca nu ar interesa pe nimeni si in al doilea rand statul nu da din mana transportul public feroviar de calatori, nu se intampla acest lucru in nici o tara din Europa cu exceptia Marii Britanii.

Din ceea ce s-a intamplat pana acum se observa foarte clar faptul ca CFR Calatori doreste sa fie reorganizat pe trenuri de mediu si lung parcurs pe linii principale, urmand ca piata secundara sa revina privatilor.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 18 Icon_minitimeSam 18 Mai 2013, 08:27

baiazid a scris:
CFR Calatori doreste sa fie reorganizat pe trenuri de mediu si lung parcurs

Da da da,eu cred ca astia din CFR au ridicat prostia la rang de arta, oare stau si ma intreb cand o sa le intre in capetele lor seci ca, calatorul pe distante lungi vrea tren direct cu cat mai putine opriri...ieri seara am vazut la tv cum s-au anulat 20 de trenuri, or sa mai urmeze inca 20 si 20 si 20 si ajungem la ce am spus eu anul trecut si tu acum, trenuri CFR doar pe magistrale dar de unde vagoane??? Cand vad tren Bucuresti Nord-Timisoara Nord cu 4 vagoane sau Buc-Suceava cu 5 si exemplele pot continua stau si ma intreb de ce nu pune CFRul lacatul pe usa sa termine odata circul asta. CFR acum e un mastodont care nu produce nimic ci doar consuma, ca de altfel multe alte institurii bugetare...
O curiozitate mai am de la CFR anul asta, vreau sa vad sezonierele, daca or mai fi. Ma astept la 20-50, 20-55, 20-59, 21-47, 29-22 daca avem noroc le reactiveaza si pe astea...Anul trecut nu ma situ ce sezonier avea de la TM sau Oradea/Arad/Sighet 19/21-80 fara AC si afara la 7 dimineata erau 33 de grade, si vagoanele astea is lux pe langa ce am enumerat eu mai sus...
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 18 Icon_minitimeSam 18 Mai 2013, 10:24

Trenurile ar avea mai multe vagoane si ar circula mai eficient daca ar avea tarif de RE si mers „sprinten”. Un tren RE Bucuresti (23:00) - Timisoara (08:00) cu timp de mers 9 ore ar fi decent si s-ar putea compune din peste 10 vagoane 20-54/20-55. Cred ca ar fi extrem de solicitat, dar asa... plimbam 4 vagoane cu EA total ineficient.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 18 Icon_minitimeSam 18 Mai 2013, 14:16

Mare adevar ai spus Ionut , la CFR nu se implica nimeni sa faca ceva bun pentru calator , sa faca cumva sa atraga multi calatori la tren , solutia ar fi exact cum spui si tu , trenuri RE pe distante lungi adica mersul de IR si tariful de R exact cum au facut cu 2021/2022 si vor avea multi calatori dar ei prefera sa plimbe EA+3 vagoane la pret de IR si nu renunta la tarifarea de IR nici morti . Ar putea introduce tren RE Galati-Tg.Mures-Timisoara cu grupa de Oradea si Satu Mare deci ar pleca din Galati 3 in 1 si daca calatorul vede ca are tren direct si tariful bun cu siguranta vine la tren dar acum daca este nevoit sa schimbe 3-4-5 trenuri intre A si B , mai plateste si caruta de bani pe acel drum atunci e logic ca nu iti vine nimeni la tren Mad ce sa le ceri la capetele patrate , chipurile sunt "specialisti" da sunt in prostie si se pricep de minune sa alunge calatorul de la tren si sa se aleaga praful , nu vad pe nimeni din CFR ca se zbate sa faca ceva bun pentru calator si pe zi ce trece se distruge mai rau . Mad

_________________
595423Revista presei - Pagina 18 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 18 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 18 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 18 Icon_minitimeSam 18 Mai 2013, 15:00

Transformarea IR-urilor in RE-uri e o idee buna, pentru ca asa ar fi la jumatate preturile calatoriilor, si sa fim seriosi, cine n-ar merge cu trenul, in conditii bune, cu 40-45 de lei pret intreg de la Cluj la Bucuresti? Poate doar cei care n-au treaba cu ruta aia. :roll:

Pe de alta parte, ai RE Targu Jiu-Bucuresti, dar IR Pitesti-Bucuresti sau (era) IR Pietrosita-Bucuresti. Cum sa pui IR pe distante atat de scurte? Care e logica? Sa nu mai zic de IR Bucuresti-Ploiesti Sud.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 18 Icon_minitimeSam 18 Mai 2013, 15:11

IonutCFR2009 a scris:
Un tren RE Bucuresti (23:00) - Timisoara (08:00) cu timp de mers 9 ore ar fi decent si s-ar putea compune din peste 10 vagoane 20-54/20-55.

Sa nu exageram ... Nu trebuie sa facem toate trenurile de lung parcurs regio sau regioexpres atunci cand avem alte variante . Se poate introduce un tarif discount de 50% daca iti iei biletul din timp iar asta rezolva problema fara a mai retrograda trenuri si a le pune vagoane de IC asa cum am mai vazut.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 18 Icon_minitimeSam 18 Mai 2013, 15:12

@adirmvl
Logica e sa jecmaneasca calatorul oferindu-i viteze mici de deplasare automat si timpi de mers mai mari coroborate cu zilnicele intarzieri unele mai mici altele mai mari datorita degradarii infrastructurii si deselor actiuni de furt cabluri de semnalizare sau alte componente feroviare. Normal ca aceste probleme nu se vad in interior din moment ce nu se ia nicio masura decat reducerea vitezei ca pe o garantie de siguranta feroviara.


Ultima editare efectuata de catre Marius 926 in Sam 18 Mai 2013, 15:20, editata de 2 ori
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 18 Icon_minitimeSam 18 Mai 2013, 15:16

adirmvl a scris:
Transformarea IR-urilor in RE-uri e o idee buna, pentru ca asa ar fi la jumatate preturile calatoriilor, si sa fim seriosi, cine n-ar merge cu trenul, in conditii bune, cu 40-45 de lei pret intreg de la Cluj la Bucuresti? Poate doar cei care n-au treaba cu ruta aia. :roll:


Voi chiar nu vreti sa intelegeti ca nu poti transforma trenurile regioexpres in trenuri de lung parcurs ? Peste tot in Europa trenurile regioexpres nu merg mai mult de 300km iar voi vreti sa mearga 500-600 km pe o infrastructura pe care de abea ajung ziua.

Pentru a reduce tariful unei calatorii exista ,,n'' variante deci nu trebuie sa retrogradezi ranguri de tren pentru a baga omul in confuzie.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 18 Icon_minitimeSam 18 Mai 2013, 15:21

AlexD a scris:
baiazid a scris:
CFR Calatori doreste sa fie reorganizat pe trenuri de mediu si lung parcurs

Da da da,eu cred ca astia din CFR au ridicat prostia la rang de arta, oare stau si ma intreb cand o sa le intre in capetele lor seci ca, calatorul pe distante lungi vrea tren direct cu cat mai putine opriri...

Problemele principale sunt tarifele, infrastructura si viteza de circulatie. Pana nu se rezolva astea trei probleme corelate foarte putini vor merge cu trenul pe distante lungi indiferent cate opriri se vor scoate pe parcurs.

Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 18 Icon_minitimeSam 18 Mai 2013, 15:28

Si in toata Europa trenurile nu fac o luna intre A si B, nu stau ca placinta 15, 20 de minute, o jumatate de ora intr-o statie de pe traseu,etc. Wink Eu ziceam ca e o idee buna, nu ca e singura varianta de a atrage calatori. Sint 'nspe variante de reduceri, chiar nu trebuie CFR-ul sa inventeze nimic in materie, trebuie doar sa preia ideile altora, inclusiv varianta de care ziceai mai sus, cu luat bilet din timp (am vazut ca au si pus pe site un chestionar legat de asta) si reducere serioasa pentru asta.


Pe de alta parte si sa vrea astia din CFR sa retrogradeze IR-urile, nu ar putea face asta din lipsa de material rulant, dar asta e cu totul altceva.


Si lasati-o mai moale p-asta cu "in Europa", cu "legi mai aspre", etc. ca nu intotdeauna se pot aplica chestiile de la ei la noi, si atunci e nevoie de alte masuri in multe situatii.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 18 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 18 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 42 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: