|
| Revista presei | |
|
+88Nk11 marcelbanu Ciprian ANDU2100HP @ndrey apmatei redeme puscasflaviu Simply18 AndiCFR Costin.H Jhonyla Goanga Florin C marian1967 alexmorph3us stefanb.steff andreiutzu cristyadaX IonutChircu Shinkasen phnegativ Norbi halmarius Volk sytrus DAS 2011 florin.lifticariu laur 133 Razvan Tudor gardianlinux mariushal Costin.B Vale rich1974 kristi kkk rizelgeorgel2004 NicuS cristy79 Katalin4653 M.I.C.I. tzifrea adytm Caspar The Legend EuroNight Teodor lifetec Bobby_TM AndreiStefan 92Dragos DPS cnusi Adirmvl Warrior12 Spartan1948 Nesebar lapsanszkitamas marius_catalin84 Andrey_tm cfr500 Gabry Gabriel TVlad IonutCFR2009 Vitosa Amiralul DUAL mishu88 costi_dumitru Re6/6 baiazid Adrian78 Sabik Dr2005 allred Cont dezactivat cstefan 19jimmy84 ATM razvan - trenuri Balto cristi CFR cont dezactivat . Radu Tudor cardinal Rarau AlexD Vlad 92 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Radu Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 28 Localizare : Targoviste Reputatie : 5796 Data de inscriere : 06/02/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 16 Mai 2013, 09:50 | |
| Ar trebui si la noi o lege ca si in SUA: "nasii" care sunt prinsi ca iau spaga nu mai au dreptul la pensie. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 16 Mai 2013, 09:54 | |
| Da' ce te faci ca "legea" din Romania ii obliga pe nasi sa cotizeze mai sus ca sa isi pastreze posturile, deci si daca nu vor, tot sint nevoiti sa ia spaga. Trebuie vazuta toata poza. (Aproape) toti cei care au avut tangenta cu CFR-ul sint de vina pentru halul in care a ajuns, nu doar aia sau ceilalti. |
| | | lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4735 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 16 Mai 2013, 09:58 | |
| - Radu Tudor a scris:
- Ar trebui si la noi o lege ca si in SUA: "nasii" care sunt prinsi ca iau spaga nu mai au dreptul la pensie.
Crezi ca din cauza lor e CFR pe butuci? E adevarat, contribuie si ei dar nu asta e motivul pentru care nu sunt bani. Nasii pot fi "educati" foarte usor cu un contract de munca mai restrictiv, pensia lui n-are nici o legatura cu faptul ca a luat spaga, e un drept castigat prin plata cotizatiei atatia zeci de ani. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 16 Mai 2013, 10:04 | |
| Corect, si nici nu cred ca nu e constitutional sa dai o lege ca asta. :-? Vad ca Radu are 16 ani, deci are o scuza pentru ideea lui. Dar, din nou, trebuie privit in ansamblu, nu doar pe bucati, sistemul. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Joi 16 Mai 2013, 14:46 | |
| Lifetec are dreptate, cu niste contracte frumoase eventual si o prima frumoasa la numarul de bilete eliberat in tren nasi nu ar mai lua spaga, nu pe toate rutele, iar acolo unde nu se poate cu 2-3 controale puternice pe saptamana toti vor lua bilete si abonamente.
Am vreo 15 colegi la mine pe tura fac naveta cu 5071/5072/5073/5074 intre PL.Est si Sahateni coboara toti pe traseu, doar 5 din ei nu aveau abonamente dar in ulitimile 2 luni i-au zapacit cu controalele de si-au luat toti abonamente, au fost zile cand plateau 8 lei la dus si 8 lei la intors.
Luni dimineata am venit de la PL.Est la PL.Sud cu R 5056 Marasesti-PL.Sud format din 3 vagaone 20-55, 19-50, 20-55 cu toate locurile ocupate si in picoare peste 20-25 de insi in fiecare vagon, majoritatea elevi. La primul vagon erau cei 2 nasi, cu 2 civili si 2 militieni de la TF care au coborat la Sud si s-au urcat in 5071 plecand inapoi spre Buzau. Aveam 2 colegi carora li se terminase abonamentele si vroiau cu nasul, i-am sunat sa-si ia bilete si a venit controlul in tren, iar militieni s-au luat de ei ca beau bere la bidon in tren, noroc ca era ziua de nastere a unui coleg ca altfel cine stie ce iesea. Acum pe trenul ala se bea destul de mult, ca cei care lucreaza in rafinarie nu au voie cu bautura si beau pe drum la intoarcere, cand e nasi singuri sau si supra nu le zice nimeni nimic dar milita mai face galagie.
Aveam atat de multi experti incat vorbesc despre CFR si situatia de la CFR doar aruncand cu noroi in nasi. La munca daca fisa postului iti spune ca ai perimetru din punctul A in B iar seful de tura iti spune sa te duci pana in punctul C, trebuie sa faci ce-ti spune fisa postului sau ce zice seful de tura ?? Asa si la CFR, ordinele veneau de sus, ati vazut acei nasi pe la tv care spuneau ca trebuie sa starnga o anumita suma la trenul pe care facea chit ca sambata erau mai putini calatori decat vinerea sau lunea.
Vina este in totalitatea a conducatorilor si mafiotilor din CFR cu cele mai mari functi, nasi si alti au fost si sunt doar niste nevinovati care cat de cat isi fac meseria si ei cum pot.
Am vazut o faza intr-un IR cand nasi nu a vrut sa ia spaga, ia poftit jos la Comarnic, respectivi nu au coborat, apoi la Breaza si la Campina iar la Vest a sunat la militie sa vina sa-i ridice. A venit militia cand o zbura porci. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 16 Mai 2013, 14:56 | |
| - AlexD a scris:
- Karpaty a scris:
- se declara falimentar peste 5-10 ani .
Facem pariu ca cel tarziu in 2015 Marfa si Calatori sunt privatizate? In ceea ce priveste CFRCalatori poti sa muti pariul si in 2050 ca tot o sa pierzi. In primul rand ca nu ar interesa pe nimeni si in al doilea rand statul nu da din mana transportul public feroviar de calatori, nu se intampla acest lucru in nici o tara din Europa cu exceptia Marii Britanii. Din ceea ce s-a intamplat pana acum se observa foarte clar faptul ca CFR Calatori doreste sa fie reorganizat pe trenuri de mediu si lung parcurs pe linii principale, urmand ca piata secundara sa revina privatilor. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 18 Mai 2013, 08:27 | |
| - baiazid a scris:
- CFR Calatori doreste sa fie reorganizat pe trenuri de mediu si lung parcurs
Da da da,eu cred ca astia din CFR au ridicat prostia la rang de arta, oare stau si ma intreb cand o sa le intre in capetele lor seci ca, calatorul pe distante lungi vrea tren direct cu cat mai putine opriri...ieri seara am vazut la tv cum s-au anulat 20 de trenuri, or sa mai urmeze inca 20 si 20 si 20 si ajungem la ce am spus eu anul trecut si tu acum, trenuri CFR doar pe magistrale dar de unde vagoane??? Cand vad tren Bucuresti Nord-Timisoara Nord cu 4 vagoane sau Buc-Suceava cu 5 si exemplele pot continua stau si ma intreb de ce nu pune CFRul lacatul pe usa sa termine odata circul asta. CFR acum e un mastodont care nu produce nimic ci doar consuma, ca de altfel multe alte institurii bugetare... O curiozitate mai am de la CFR anul asta, vreau sa vad sezonierele, daca or mai fi. Ma astept la 20-50, 20-55, 20-59, 21-47, 29-22 daca avem noroc le reactiveaza si pe astea...Anul trecut nu ma situ ce sezonier avea de la TM sau Oradea/Arad/Sighet 19/21-80 fara AC si afara la 7 dimineata erau 33 de grade, si vagoanele astea is lux pe langa ce am enumerat eu mai sus... |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 18 Mai 2013, 10:24 | |
| Trenurile ar avea mai multe vagoane si ar circula mai eficient daca ar avea tarif de RE si mers „sprinten”. Un tren RE Bucuresti (23:00) - Timisoara (08:00) cu timp de mers 9 ore ar fi decent si s-ar putea compune din peste 10 vagoane 20-54/20-55. Cred ca ar fi extrem de solicitat, dar asa... plimbam 4 vagoane cu EA total ineficient. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 18 Mai 2013, 14:16 | |
| Mare adevar ai spus Ionut , la CFR nu se implica nimeni sa faca ceva bun pentru calator , sa faca cumva sa atraga multi calatori la tren , solutia ar fi exact cum spui si tu , trenuri RE pe distante lungi adica mersul de IR si tariful de R exact cum au facut cu 2021/2022 si vor avea multi calatori dar ei prefera sa plimbe EA+3 vagoane la pret de IR si nu renunta la tarifarea de IR nici morti . Ar putea introduce tren RE Galati-Tg.Mures-Timisoara cu grupa de Oradea si Satu Mare deci ar pleca din Galati 3 in 1 si daca calatorul vede ca are tren direct si tariful bun cu siguranta vine la tren dar acum daca este nevoit sa schimbe 3-4-5 trenuri intre A si B , mai plateste si caruta de bani pe acel drum atunci e logic ca nu iti vine nimeni la tren ce sa le ceri la capetele patrate , chipurile sunt "specialisti" da sunt in prostie si se pricep de minune sa alunge calatorul de la tren si sa se aleaga praful , nu vad pe nimeni din CFR ca se zbate sa faca ceva bun pentru calator si pe zi ce trece se distruge mai rau . |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Sam 18 Mai 2013, 15:00 | |
| Transformarea IR-urilor in RE-uri e o idee buna, pentru ca asa ar fi la jumatate preturile calatoriilor, si sa fim seriosi, cine n-ar merge cu trenul, in conditii bune, cu 40-45 de lei pret intreg de la Cluj la Bucuresti? Poate doar cei care n-au treaba cu ruta aia. :roll:
Pe de alta parte, ai RE Targu Jiu-Bucuresti, dar IR Pitesti-Bucuresti sau (era) IR Pietrosita-Bucuresti. Cum sa pui IR pe distante atat de scurte? Care e logica? Sa nu mai zic de IR Bucuresti-Ploiesti Sud.
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Sam 18 Mai 2013, 15:11 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Un tren RE Bucuresti (23:00) - Timisoara (08:00) cu timp de mers 9 ore ar fi decent si s-ar putea compune din peste 10 vagoane 20-54/20-55.
Sa nu exageram ... Nu trebuie sa facem toate trenurile de lung parcurs regio sau regioexpres atunci cand avem alte variante . Se poate introduce un tarif discount de 50% daca iti iei biletul din timp iar asta rezolva problema fara a mai retrograda trenuri si a le pune vagoane de IC asa cum am mai vazut. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 18 Mai 2013, 15:12 | |
| @adirmvl Logica e sa jecmaneasca calatorul oferindu-i viteze mici de deplasare automat si timpi de mers mai mari coroborate cu zilnicele intarzieri unele mai mici altele mai mari datorita degradarii infrastructurii si deselor actiuni de furt cabluri de semnalizare sau alte componente feroviare. Normal ca aceste probleme nu se vad in interior din moment ce nu se ia nicio masura decat reducerea vitezei ca pe o garantie de siguranta feroviara.
Ultima editare efectuata de catre Marius 926 in Sam 18 Mai 2013, 15:20, editata de 2 ori |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Sam 18 Mai 2013, 15:16 | |
| - adirmvl a scris:
- Transformarea IR-urilor in RE-uri e o idee buna, pentru ca asa ar fi la jumatate preturile calatoriilor, si sa fim seriosi, cine n-ar merge cu trenul, in conditii bune, cu 40-45 de lei pret intreg de la Cluj la Bucuresti? Poate doar cei care n-au treaba cu ruta aia. :roll:
Voi chiar nu vreti sa intelegeti ca nu poti transforma trenurile regioexpres in trenuri de lung parcurs ? Peste tot in Europa trenurile regioexpres nu merg mai mult de 300km iar voi vreti sa mearga 500-600 km pe o infrastructura pe care de abea ajung ziua. Pentru a reduce tariful unei calatorii exista ,,n'' variante deci nu trebuie sa retrogradezi ranguri de tren pentru a baga omul in confuzie. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Sam 18 Mai 2013, 15:21 | |
| - AlexD a scris:
- baiazid a scris:
- CFR Calatori doreste sa fie reorganizat pe trenuri de mediu si lung parcurs
Da da da,eu cred ca astia din CFR au ridicat prostia la rang de arta, oare stau si ma intreb cand o sa le intre in capetele lor seci ca, calatorul pe distante lungi vrea tren direct cu cat mai putine opriri... Problemele principale sunt tarifele, infrastructura si viteza de circulatie. Pana nu se rezolva astea trei probleme corelate foarte putini vor merge cu trenul pe distante lungi indiferent cate opriri se vor scoate pe parcurs. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Sam 18 Mai 2013, 15:28 | |
| Si in toata Europa trenurile nu fac o luna intre A si B, nu stau ca placinta 15, 20 de minute, o jumatate de ora intr-o statie de pe traseu,etc. Eu ziceam ca e o idee buna, nu ca e singura varianta de a atrage calatori. Sint 'nspe variante de reduceri, chiar nu trebuie CFR-ul sa inventeze nimic in materie, trebuie doar sa preia ideile altora, inclusiv varianta de care ziceai mai sus, cu luat bilet din timp (am vazut ca au si pus pe site un chestionar legat de asta) si reducere serioasa pentru asta. Pe de alta parte si sa vrea astia din CFR sa retrogradeze IR-urile, nu ar putea face asta din lipsa de material rulant, dar asta e cu totul altceva. Si lasati-o mai moale p-asta cu "in Europa", cu "legi mai aspre", etc. ca nu intotdeauna se pot aplica chestiile de la ei la noi, si atunci e nevoie de alte masuri in multe situatii. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |