|
| Revista presei | |
|
+88Nk11 marcelbanu Ciprian ANDU2100HP @ndrey apmatei redeme puscasflaviu Simply18 AndiCFR Costin.H Jhonyla Goanga Florin C marian1967 alexmorph3us stefanb.steff andreiutzu cristyadaX IonutChircu Shinkasen phnegativ Norbi halmarius Volk sytrus DAS 2011 florin.lifticariu laur 133 Razvan Tudor gardianlinux mariushal Costin.B Vale rich1974 kristi kkk rizelgeorgel2004 NicuS cristy79 Katalin4653 M.I.C.I. tzifrea adytm Caspar The Legend EuroNight Teodor lifetec Bobby_TM AndreiStefan 92Dragos DPS cnusi Adirmvl Warrior12 Spartan1948 Nesebar lapsanszkitamas marius_catalin84 Andrey_tm cfr500 Gabry Gabriel TVlad IonutCFR2009 Vitosa Amiralul DUAL mishu88 costi_dumitru Re6/6 baiazid Adrian78 Sabik Dr2005 allred Cont dezactivat cstefan 19jimmy84 ATM razvan - trenuri Balto cristi CFR cont dezactivat . Radu Tudor cardinal Rarau AlexD Vlad 92 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier Mai 15, 2013 4:33 pm | |
| Toate rutele sunt profitabile si ar avea calatori daca ar fi un mers bun asta e foarte clar , normal ca nu vine lumea la tren daca mersul este unul prost plus ca acum omul este comod si prefera sa mearga cu duba care il lasa in centrul satului sau in fata casei fata de tren care are gara la marginea satului sau la 1-2 km fata de sat . Ceea ce spui tu DR2005 este total prost , cum adica sa renunti la unele rute si sa menti trenuri doar pe anumite rute , pai ce facem inchidem 50% din reteaua de cai ferate si apoi peste ceva vreme plangem ca a disparut din teren daca nu a fost folosita a ramas prada hotilor , tie asta ti se pare normal , abandonam multe sectii si ramanem doar cu Bucuresti-Brasov ; Bucuresti-Constanta si Bucuresti -Craiova , total gresit , unde exista cale ferata trebuie sa existe si tren in circulatie . Treaba asta cu ruta x nu este rentabila la mine nu tine , asa se vrea sa nu fie rentabila , asta e alta poveste si va dau exemplu cazul liniei 801 , cand era CFR cara 2-3 vagoane amarate in care nimeni nu platea bilet si 2 perechi pe zi , deci un mers foarte prost si conditii la fel de proaste , normal ca nu venea nimeni la tren in aceste conditii , concluzia este ca asa s-a vrut sa fie o ruta nerentabila tocmai pentru a se retrage CFR de acolo , apoi a venit un privat care face treaba si se stie foarte bine ce conditii ofera si cate trenuri are acum pe zi , deci CFR nu a vrut sa aibe profit si nici nu vrea , de asta ofera mersul acesta prost tocmai pentru a alunga calatorul de la tren si ei sa declare compania falimentara si nerentabila pentru a o vinde pe nimic , sa vina un privat si hopa peste noapte uite ce bine merg trenurile in Romania . |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei Mier Mai 15, 2013 5:11 pm | |
| Dragos, nu are nici o treaba sindicatele cu orele si cum e facut mersul, ei vor sa eficientizeze disponibilizand, ca sa poti da afara 10.000 de angajati trebuie sa ai un motiv bun altfel te dau in judecata. In fiecare luna toti angajatii au o zi fara salar, e vorba ca din iunie sa fie 3 sau 4. Cel mai bun motiv este reducerea de activitate, deci anularea de trenuri. Trenuri putine = ore mai putine de lucru si personal in plus tractiune, vagoane, intretinere, tesa etc. Si se anuleaza tot ce se prinde ca e rentabil sau nu asta nu mai conteaza, trebuie anulate atatea cat sa iasa la calcul 10.000 in plus care trebuie dati afara. Unde nu se anuleaza se muta trenul la niste ore ca sa nu mai il poti folosi la naveta de ex s-a anulat 2032 asa ca au modificat pe 13024 si l-au pus in trasa lui 2032, 13024 pleaca acum la 13.40 fata de 14.29, navetisti de pe Timisoara - Ortisoara trebuie sa stea pana la 16.20. 13024 pleca din Timisoara cu 3 vagoane pline si cu oameni in picioare pe coridor ca nu avea nasu loc sa treca fara sa te freci de toti de langa tine. Azi a plecat cu 4 vagoane si aproape gol, nici macar un anunt nu era in gara despre modificarea asta. Dupa asta se vor anula probabil de tot, ca nu sunt rentabile.
Pe unele rute anuleaza trenuri , cele care raman le pun la ore proaste sau lasa doar pe acelea care nu sunt la ore de naveta, pe unele sectii scot toate trenurile, daca tragem linie nu se vrea eficientizarea se vrea inchiderea si falimentul.
Pe de alta parte cum poate legal CFR Calatori sa supende complet trenurile pe o sectie din moment ce sunt serviciu social ?
Mergand pe teoria conspirativa, se interzic microbuzele din vara in trafic de lung parcurs interurban, acum se creaza mediul ideal pentru cumpararea unor autocare, deoarece va creste traficul pe rutier datorita anularilor de trenuri. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier Mai 15, 2013 5:15 pm | |
| Cred ca s-a renuntat la dorinta de privatizare a CFR MARFA :
http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-14809464-ofertele-depuse-pentru-privatizarea-cfr-marfa-respinse-ministerul-transporturilor-procedura-relua.htm |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier Mai 15, 2013 5:26 pm | |
| - cristi CFR a scris:
Pe unele rute anuleaza trenuri , cele care raman le pun la ore proaste sau lasa doar pe acelea care nu sunt la ore de naveta, pe unele sectii scot toate trenurile, daca tragem linie nu se vrea eficientizarea se vrea inchiderea si falimentul.
Pe de alta parte cum poate legal CFR Calatori sa supende complet trenurile pe o sectie din moment ce sunt serviciu social ?
Mergand pe teoria conspirativa, se interzic microbuzele din vara in trafic de lung parcurs interurban, acum se creaza mediul ideal pentru cumpararea unor autocare, deoarece va creste traficul pe rutier datorita anularilor de trenuri. Corect , exact asta se urmareste in CFR , noua ni se spune ca nu sunt rentabile dar nu sunt rentabile pentru ca asa vor ei sa fie , daca pentru anumite persoane programul se termina la 14 ei pun trenul la 13:50 tocmai sa nu il prinda nimeni si astfel calatorul merge la duba care probabil este la 14:30 doar nu e nimeni nebun sa stea pana la 16:30 cand are urmatorul tren cand la ora aia poate sa fie in pat la somn , deci CFR singur se saboteaza pentru a se declara falimentar peste 5-10 ani . |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier Mai 15, 2013 5:47 pm | |
| http://stiri.botosani.ro/stire/53798/Modificari+in+circulatia+trenurilor+din+si+spre+Botosani%2C+incepand+de+astazi%21.html Poza facuta de mine a ajuns pe site-ul lor si sunt nemultumit. Nu mi-au cerut acordul. |
| | | Radu Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 28 Localizare : Targoviste Reputatie : 5796 Data de inscriere : 06/02/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier Mai 15, 2013 7:29 pm | |
| https://www.youtube.com/watch?v=c5fH-UpWeWc |
| | | M.I.C.I.
Numarul mesajelor : 541 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5318 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier Mai 15, 2013 7:47 pm | |
| - ctln1991 a scris:
- http://stiri.botosani.ro/stire/53798/Modificari+in+circulatia+trenurilor+din+si+spre+Botosani%2C+incepand+de+astazi%21.html
Poza facuta de mine a ajuns pe site-ul lor si sunt nemultumit. Nu mi-au cerut acordul. E mai bine sa ne semnam pozele. Daca nu vor cere acordul semnatura va aparea si se va cunoaste autorul. Nu cred ca vor avea tupeul sa le decupeze ca sa nu se vada semnatura |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier Mai 15, 2013 8:16 pm | |
| Sa vina privatul,sa-i puna sa plateasca bilet .. Acum se plang ?! Dupa ce ani la rand s au dus cu nasul si si-au ingropat propria linie ?! |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6319 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier Mai 15, 2013 8:18 pm | |
| CFR se saboteaza singur dupa cum au spus si cei 2 colegi forumisti mai sus , un exemplu clar este si in estul tarii unde in regionala Galati s-au produs modificari serioase in circulatia trenurilor cum ar fi : Pe M700 se doreste anularea trenurilor 7369/7366 in curand , trenurile R8213/8214 ce aveau calatori le-au limitat de la Constanta la Fetesti apoi la Faurei primind acum si alte numere ca 7373 , 7374 trenul acum avand rentabilitate mai scazuta deoarece era multa lume din Municipiul Braila ca navetisti ce doreau sa ajunga acasa la Ciresu , Dudesti,Spicu(Baraganu), etc. , dar si oameni ce doreau sa ajunga noaptea la Constanta pentru un mic sejur sau doar pentru week-end.Alte anulari dupa cum s-au mai zis pe aici au fost trenurile de noapte 7392 ce asigura legatura la R5022 catre capitala si care ajunsese in ultimul an la un numar zilnic de 70-80 de calatori cu bilet in majoritate mergand la Capitala, l-au anulat,R7391 cel ce aducea muncitori la depoul Galati dar si persoane la lucru din judetele pe unde trecea l-au anulat astfel ca au fost nevoiti sa il ia pe 7363 ce ajunge destul de tarziu in Galati. Pe SM702 mersul este foarte prost in primul rand datorita nefolosirii firului de 120km/h exclusiv pentru calatori pentru o calatorie cat mai scurta ca timp astfel caci au ramas 2 perechi de regio Buzau-Fetesti ce umbla cam goale cel putin 8201/8202, noul tren pus 8206 este fara legatura din Faurei catre Braila decat cu IC573 cu un pret enorm fata de conditiile actuale de trai, mai bine il puneau la ora 16:50 ca sa ajunga la 19:00 in Faurei pentru asigurarea legaturii pentru Braila si regio 7374 prelungit la Buzau si el deoarece ar fi avut calatori . Pe SM501 au ramas 3 perechi de regio de IR nici poveste viitorul suna cam sumbru pentru aceasta sectie deoarece calatori erau anul trecut in vara cand am fost pe aici pentru 5x20-55 cat avea R5131 erau calatori , cu grad de umplere 70% , si erau 5 perechi de regio puse cat de cat la ore bunicele, acum cu 3 perechi nu stiu ce se va intampla cert este ca CFR-ul dupa cum spunea si Karpaty in 10 ani e oale si ulcele ,eu sunt mai optimist cred ca in maxim 5 ani adio trenuri !(Le vom vedea doar in fotografii) |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Mier Mai 15, 2013 9:36 pm | |
| - ctln1991 a scris:
- http://stiri.botosani.ro/stire/53798/Modificari+in+circulatia+trenurilor+din+si+spre+Botosani%2C+incepand+de+astazi%21.html
Poza facuta de mine a ajuns pe site-ul lor si sunt nemultumit. Nu mi-au cerut acordul. Fratilor dar ce mare poza e asta, e cu aur cumva ? e cu aparat foto din aur ?? In primul rand ar trebui sa fiti mandri ca cineva a dat importanta unei astfel de poze, care pentru noi pasionati are ceva valoare dar pentru cei din afara e egala cu 0, nu valoreaza 2 bani. Daca aveti bani si sunteti siguri ca veti reusi de ce nu dati in judecata pe cei care v-a luat poza si a folosit-o intr-un ziar sau site fara sa va ceara acordul ?? Voua v-ar conveni daca pe peron in gari v-ar amenda militia ca pozati si filmati trenuri fara autorizatie/aprobare ?? Lasati-o mai moale cu drepturi de autor ca nu suntem in filmele americane, incercati sa ganditi mai pozitiv. Mai era cineva anul trecut sau acum 2 ani care tipa in gura mare ca nush ce ziar i-a folosit poza intr-un articol despre trenuri. Curios oare a rezolvat ceva in cei 2 ani ?? Si-a cerut scuze trustul respectiv, io fi platit un bilet dus-intors Bucuresti-Constanta ca sa inchida ochi ?? Astept sa raspunda la aceasta intrebare bucuresteanul nostru nemultumit. Am pierdut 230 poze in excursia de la Calarasi din cauza cardului, poze cu trenuri de calatori si marfa, locomotive rare, infrastructura, poduri de pe M800 si altele. Ce trebuia sa fac acum sa ma dau cu capu de pereti ca am pierdut niste poze superbe ? |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier Mai 15, 2013 11:32 pm | |
| - Karpaty a scris:
- se declara falimentar peste 5-10 ani .
Facem pariu ca cel tarziu in 2015 Marfa si Calatori sunt privatizate? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier Mai 15, 2013 11:59 pm | |
| - AlexD a scris:
- Karpaty a scris:
- se declara falimentar peste 5-10 ani .
Facem pariu ca cel tarziu in 2015 Marfa si Calatori sunt privatizate? Daca va merge bine cand se vor privatiza si vom avea trenuri cum sunt in Austria si Germania eu as vrea sa se privatizeze de maine , poate doar asa mai scapam de atatia angajati care freaca menta toata ziua mai ales aia din companie care stau in birou si nu au mers cu trenu in viata lor dar ei fac mersul trenurilor cand nici nu stiu care sunt nevoile oamenilor , le fac pe bucatele si bucatele . Bun deci daca sti ca pana in 2015 se privatizeaza e de bine , sper sa fie bine si la noi ca prea s-a ales praful de tot in tara asta . |
| | | lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4735 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi Mai 16, 2013 12:06 am | |
| - Karpaty a scris:
- AlexD a scris:
- Karpaty a scris:
- se declara falimentar peste 5-10 ani .
Facem pariu ca cel tarziu in 2015 Marfa si Calatori sunt privatizate? Daca va merge bine cand se vor privatiza si vom avea trenuri cum sunt in Austria si Germania eu as vrea sa se privatizeze de maine , poate doar asa mai scapam de atatia angajati care freaca menta toata ziua mai ales aia din companie care stau in birou si nu au mers cu trenu in viata lor dar ei fac mersul trenurilor cand nici nu stiu care sunt nevoile oamenilor , le fac pe bucatele si bucatele . Bun deci daca sti ca pana in 2015 se privatizeaza e de bine , sper sa fie bine si la noi ca prea s-a ales praful de tot in tara asta . Pestele de la cap se-npute. Astia de fac mersul trenurilor nu-l fac de capul lor ci cum li se dicteaza functie de interese Iar treaba cu privatizarea e doar o gluma, atata timp cat se pot sifona bani nici Calatori nici Marfa nu se vor privatiza. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi Mai 16, 2013 12:29 am | |
| Pai aici e problema , prin aceste societati se pot rula bani si de asta sunt tinute de stat , nu conteaza cum merg ca au sau nu profit , pe ei chiar nu ii intereseaza daca trenurile sunt pline sau goale , faza ca anulam trenul x ca nu are calatori e pentru prostime ca se uita in gura lor , toate se fac cu un interes , se anuleaza trenul x chiar daca are calatori tocmai pentru a merge lumea la dube/autocare la care patron este cumnatul/finul/unchiul/varul lui x si normal ca trebuie sa aibe profit doar nu se lasa sa aibe trenul profit care este o companie de stat . Pe partea cealalta prin CFR se atribuie contracte catre diverse firme de reparatii/intretinere/modernizari la fel a caror patroni sunt x ; y si z neam cu unu , altu cu diverse functii in stat , si uite asa firmele lor prospera pe carca CFR iar CFR va fi mereu in moarte clinica . As fi fericit daca se privatizeaza ca atunci poate se scapa de toate aceste capuse care s*g si traiesc de pe urma CFR , cine crede ca aceasta companie va merge bine si ca vom avea conditii bune de calatorie se inseala . Atata timp cat va ramane companie de stat si la putere vor fi oameni care prin diverse rude si prieteni care la randul lor au anumite societati si fac contracte cu statul , compania CFR si trenurile vor merge prost si foarte prost . |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi Mai 16, 2013 9:00 am | |
| - lifetec a scris:
Pestele de la cap se-npute. Si se curata de la coada, la BC primii care au fost dati afara au fost cei care aveau grija de imaginea CFRului, cei care spalau vagoanele si locomotivele iar acum CFRul a ajuns sa fie un jeg total... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |