Subiect: Re: Despre biciclete Joi 06 Sept 2018, 22:24
Sabotii de pe spate folositi nici 2 luni , exclusiv in conditii de oras , cu semafoare nesincronizate din 200 in 200 de metri , relief deluros si minim 20-30 km zilnic. Si rezervele.
Subiect: Re: Despre biciclete Lun 12 Noi 2018, 17:45
In urma cu vreo 3 saptamani am fost nevoit sa schimb din nou sabotii pe spate , deoarece cei noi instalati in postul anterior ajunsesera sa mai aiba 1mm pana la metal. Ultima pereche de saboti am luat-o de pe internet dupa ce am cautat mai multe review-uri , urmarind calitatea si uzura materialelor ; acesti saboti erau pe locul 2 in topul celor mai buni , cei de pe locul 1 nu erau disponibili in stocuri. Pot zice ca sunt multumiti de ei pana acum, nu s-au uzat atat de tare ca si cei vechi chiar daca a plouat mult mai mult si functioneaza destul de bine chiar daca janta este uda sau uleioasa ; cei vechi nu prindeau daca janta era uda/cu ulei.
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
Subiect: Re: Despre biciclete Sam 01 Dec 2018, 11:42
App ride s-a inchis cica pana la primavara, pe motiv de iarna. Cum vine treaba cu mijlocul asta nu stiu, daca se vrea a fi o alternativa la transportul in comun/bicicleta persoana pai ar trebui sa fie disponibil in orice zi a anului si la orice ora.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Despre biciclete Sam 01 Dec 2018, 18:40
ApeRider oricum era HipsterRider, ăsta a fost scopul lui de la bun început, dovadă că, până nu demult, în unele cartiere nu aveai unde să laşi bicicleta (cel puţin în Rahova, Ferentari, Giurgiului şi Giuleşti nu aveai unde), iar în Dr. Taberei mai la V de linia lui 41 iar nu erau parcări virtuale. Practic era un serviciu de dus corporat(r)işti din Pipera şi Piaţa Victoriei până în centrul vechi, asta a fost gândirea, deşi modul de funcţionare în sinea lui nu era rău. De altfel şi Pegas e o marcă pentru hipsteri naţionalişti (pentru ăia ne-naţionalişti exită Trek), plăteşti mai mult marca decât dotările. Cu banii de Pegas îţi iei o Merida sau un Cube (ca să nu zic un B'Twin) superior ca dotări.
_________________ :TTT:
c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 48 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8511 Data de inscriere : 16/10/2013
Subiect: Re: Despre biciclete Sam 01 Dec 2018, 23:17
DHS Terrana FS 27.5, ultima mea achiziție, în fapt, o piesă frumoasă câștigată la un recent concurs de... cultură generală!
Subiect: Re: Despre biciclete Mar 01 Ian 2019, 14:22
Statistica pe anul trecut in ceea ce priveste ciclismul: Am parcurs cu bicicleta cel putin 4500-5000 de km exclusiv in oras ; am avut o bicicleta furata ; am avut vreo 25 de pene , am schimbat 4 cauciucuri pe fata si 8 pe spate ; am schimbat 6 seturi de frane pe spate , a trebuit sa schimb cate o data cablurile pentru frana pe spate si pentru ambele schimbatoare , a trebuit sa inlocuiesc o data schimbatorul spate pentru ca cel original s-a dat peste cap , indoindu-se , o sa noua , si un set nou de mansoane (aceste defectiuni/reparatii sunt doar pentru bicicleta actuala nu si pentru cea furata). Cea mai recenta patanie a fost in ultima zi a anului trecut , cand datorita unei banale pene a trebuit sa schimb janta ; cea originala datorita uzurii s-a rupt pe sudura atunci cand muncitorul de la magazinul de biciclete a incercat sa forteze cauciucul sa intre la loc. Surprinzator pedalierul si pinioanele sunt intr-o stare destul de buna , am avut in Romania biciclete cu componente Shimano care dupa nici 1000 de km au trebuit schimbate datorita uzurii. Spre comparatie , daca pe bicicleta am peste 4500 km , la volan in 2018 am avut doar vreo 2000 km , cu trenul am parcurs vreo 200 km si tot vreo 200-300 km am parcurs cu transportul in comun de orice fel , tramvai/troleibuz/autobuz.
Subiect: Re: Despre biciclete Mar 07 Ian 2020, 20:55
O mica recapitulare pentru anul 2019 in materie de biciclete. Conform companiei pentru care lucrez , am facut peste 7000 de livrari , si luand o distanta de minim 2-3 km/livrare , inseamna ca am facut undeva la vreo 20000 km pe bicicleta. Am schimbat o sa , un set de pedale la o bicicleta si doua seturi de pedale la cealata , o janta spate incat se crapase pe santul pe unde ar trebui evacuata apa (initial am crezut ca este doar murdar santul) 2 sau 3 schimbatoare spate , un lant , vreo 2 seturi de cauciucuri la o bicicleta si un cauciuc pe spate la cealata si muuuuuuulte seturi de saboti de frana , cel mai des si la o saptamana. Ultima defectiune , pe care inca n-am reusit sa o repar , a fost/este rulmentul din pedalier (bottom bracket in engleza). In ultimele zile ale anului trecut pedalierul a inceput sa se miste in toate directiile , sa scartaie si sa puste , am fost la doua ateliere diferite sa schimbe rulmentul , dar in ambele locuri mi s-a spus ca nu au putut scoate afara rulmentul pentru ca sunt intepenite suruburile. Pentru a evita penele , pe 3 din 4 roti am camere umplute cu slime. Spre comparatie , din 2015 de cand am permis , am condus maxim 10000km , din care maxim 500 km inAnglia.
Subiect: Re: Despre biciclete Mar 29 Dec 2020, 12:46
Primul test-drive cu bicicleta dotata cu cauciucuri de iarna (cu cuie). Nu pot zice ca este nu stiu ce zapada , dar mi-am putut da seama de performantele acestor cauciucuri pe care le am de 2 ani si pe care nu am avut ocazia sa le folosesc inca. Pe zonele cu zapada , suprafata care nu are cui tinde sa patineze putin , dar din moment ce "musca" cuiul din zapada revine aderenta. Un minus ar fi ca nu sunt foarte confortabile , chiar daca am cauciucuri subtiri , se aude ca si cum as fi fost cu mountain-bike cu cauciucuri groase.