|
| Lucrări de modernizare în gara Târgu Mures | |
|
+26alinutz23 gamernorbi Andrey_tm Adrian78 Razvan Tudor NicuS TonyCFR TVlad mureseanu_976 MariusM DonVILLy Vale IonutCFR2009 Petre_IFTE Mihay Vitosa j o a n t a Dr2005 dan tm Vlad Nesebar cfr500 cortexedge Adirmvl lapsanszkitamas Cont dezactivat 30 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22392 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucrări de modernizare în gara Târgu Mures Vin 10 Oct 2014, 23:28 | |
| A aparut undeva un plan cam cum va trebui sa arate la final gara modernizata ? |
| | | lapsanszkitamas V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1218 Varsta : 29 Localizare : Orasul trandafirilor Reputatie : 5790 Data de inscriere : 21/07/2012
| Subiect: Re: Lucrări de modernizare în gara Târgu Mures Sam 11 Oct 2014, 10:44 | |
| Am inteles ca niste linii vor fi scoase si se va face peron intre linii +tunel subteran. Prea mult, zic eu. Numai cladirea trebuia un pic renovata si liniile rearanjate +peron, n-avem nevoie de tunel subteran ca oricum maxim 3 trenuri pleaca/vin deodata in gara. Din banii aceeia se putea renova TgMures Nord, care are mai multi calatori la trenurile de naveta decat Gara Mare |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22392 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucrări de modernizare în gara Târgu Mures Sam 11 Oct 2014, 14:29 | |
| Iar ne lovim de acel pasaj, asa prevad normele europene ca modernizarea garilor sa se faca cu acest pasaj, daca ei dau bani pentru asa ceva nu exista termenul ca "mai bine faceau fara pasaj si cu diferenta modernizau si gara x sau faceau altceva" deci asa ceva NU se poate . Modernizarea garilor este obligatorie cu pasaj, atunci asa se face, sa ne bucuram ca se face, era mai rau daca nu se facea .
Astept zilele alea cand se vor apuca si de Baia Mare si Satu Mare unde pica tavalul in cap calatorilor ! |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7369 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Lucrări de modernizare în gara Târgu Mures Sam 11 Oct 2014, 14:48 | |
| La Piatra Neamt nu s-a facut pasaj subteran. De ce? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22392 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucrări de modernizare în gara Târgu Mures Sam 11 Oct 2014, 14:54 | |
| Asa este, putem spune ca Piatra Neamt e singura gara care in urma modernizarilor nu a primit pasaj subteran, nu cunosc motivul pentru care nu s-a facut pasaj aici . Ca fapt divers am vazut ca in alte tari si garile de la sate/comune in urma modernizarilor primesc pasaj subteran, traversarea liniilor se face in conditii maxime de siguranta, ori pasaj subteran ori pasarela, astea sunt normele europene si trebuie respectate . |
| | | cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9359 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: Lucrări de modernizare în gara Târgu Mures Sam 11 Oct 2014, 15:06 | |
| Pana acum lumea traversa liniile fara niciun pasaj, subteran sau suprateran, si n-a murit nimeni. Inteleg ca-s norme, dar cred ca se aplica doar unor tipuri de gari, in care exista linii directe cu viteza mare de circulatie, trenuri care trec fara oprire, etc. Asa ceva nu exista la Mures, nu avem niciun tren in tranzit, nici macar linia directa nu e directa pentru ambele directii.
Presimt ca pasajul asta o sa devina veceu public pe bani multi.
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g |
| | | j o a n t a
Numarul mesajelor : 104 Varsta : 35 Localizare : BOTOSANI Reputatie : 4454 Data de inscriere : 27/12/2012
| Subiect: Re: Lucrări de modernizare în gara Târgu Mures Dum 12 Oct 2014, 13:22 | |
| - Karpaty a scris:
- Asa este, putem spune ca Piatra Neamt e singura gara care in urma modernizarilor nu a primit pasaj subteran, nu cunosc motivul pentru care nu s-a facut pasaj aici .
Ca fapt divers am vazut ca in alte tari si garile de la sate/comune in urma modernizarilor primesc pasaj subteran, traversarea liniilor se face in conditii maxime de siguranta, ori pasaj subteran ori pasarela, astea sunt normele europene si trebuie respectate . Gara din Piatra Neamt este la o distanta foarte mica de albia raului Bistrita, fapt care, pentru pasajul subteran, ar fi impus un proiect diferit de cel de la Botosani, cu costuri suplimentare vazute probabil ca nejustificate. Altfel, tehnologiile actuale utilizate in cazul unor asemenea constructii ar fi facut fata cu brio problemei infiltratiilor. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22392 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucrări de modernizare în gara Târgu Mures Dum 12 Oct 2014, 13:28 | |
| Aha, bun, deci am elucidat cazul de ce la Piatra Neamt nu este facut pasaj subteran dar restu care se modernizeaza conform normelor europene vor avea pasaj subteran si asta este un lucru bun, modern si pozitiv, ar fi bine sa ne bucuram ca ne modernizam nu sa comentam ca nu ne trebuie si de ce s-a facut . Ca romanul este prost din nastere si nu stie ce e aia educatie, se duce prin diverse locuri sa foloseasca pe post de wc asta e alta poveste ce tine de educatia fiecaruia care lipseste la peste 50% din populatia acestei tari .
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucrări de modernizare în gara Târgu Mures Dum 12 Oct 2014, 13:44 | |
| Slatina are pasaj subteran?
Tulcea nu are, nici la Călăraşi nu am văzut, iar Zalău nu avea înainte de modernizare (nu ştiu dacă i-au făcut acum).
La Ciulniţa - staţie cu linii directe pe care, după lucrări, vor circula trenuri cu 160 km/h, nu e niciun pasaj, lumea sare liniile pe unde apucă, dar se mai găseşte câte un miliţian care să te întrebe de ce nu te-ai dus să traversezi pe la capătul gării (adică vreo 500m mai încolo) şi nu prin faţa clădirii. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22392 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucrări de modernizare în gara Târgu Mures Dum 12 Oct 2014, 13:56 | |
| Calarasi a avut de cand e gara aia "noua" deci este si acum pasaj la Calarasi, la Zalau la fel a fost facut acum pasajul, la Bistrita la fel a fost facut pasaj, este ceva normal acest pasaj, este modern, cum vrei sa spui dar face parte din lumea asta si din elementele unei gari . Treaba asta ca noua nu ne trebuia o poate spune unu de 80 de ani care are mintea ingusta dar nu o persoana tinara cu un viitor in fata si care ar trebui teoretic sa fie deschisa spre modern si nou . |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13002 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Lucrări de modernizare în gara Târgu Mures Dum 12 Oct 2014, 14:43 | |
| Resita Sud? Acuma cred ca trebuie gindit un pic si din punct de vedere al traficului, adica Botosani, Calarasi Sud sint statii terminus. Nu soseste, nu tranziteaza nici un tren gara concomitent cu fluxul de pasageri pentru alt tren, asa incit sa fie nevoie de pasaj.
Tulcea Oras are o configuratie aparte, ca Bucuresti Nord, accesul la peroane se face direct din cladirea garii nu din lateral deci nu e nevoie de pasaj subteran.
Daca as fi foarte chitibusar as putea spune ca in ziua de azi se fac linii prin Siberia si Tibet pe permafrost, se traverseaza mari prin tunele deci exista tehnologie, asadar daca normele impun pasaj subteran atunci sa se faca si la Piatra Neamt ce daca e apa aproape.
Dar eu cred ca e vorba mai degraba de anumite interese decit de norme. Specialistii care au facut proiectele sint aceeasi specialisti ai nostrii care in Masterplan au propus liniile Deva -Arad via Sintana, Dornesti -Nisipitu si Tandarei-Giurgeni spre electrificare. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucrări de modernizare în gara Târgu Mures Dum 12 Oct 2014, 15:38 | |
| La Călăraşi am trecut pe la capătul peronului... uitându-mă acum pe poze, am găsit şi pasajul: E făcut în faţa gării, dar ca să ajungi la el de la linia 1 trebuie să cobori nişte scări... dar oare care e rostul lui? Să mergi la liniile 2-3? De ce ar face cineva asta, când toate trenurile sosesc la linia 1? Nu înţeleg de ce au trasat gardul ăla de neam prost între linia 1 şi clădirea gării. Deşi off-topic, nu înţeleg de ce trenurile spre Ciulniţa nu opresc şi la PO Km. 25+700... că, practic, pe sensul celălalt, acolo coboară 3/4 de tren. Dar aia nu e gară centrală, nu merită nici măcar un peron mai de Doamne-ajută. _________________ :TTT:
|
| | | lapsanszkitamas V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1218 Varsta : 29 Localizare : Orasul trandafirilor Reputatie : 5790 Data de inscriere : 21/07/2012
| Subiect: Re: Lucrări de modernizare în gara Târgu Mures Dum 12 Oct 2014, 16:18 | |
| Eu zic ca un pasaj suprateran ar fi fost mai ieftin si la fel de folositor. In plus nu ai emotii sa treci prin el noaptea, si nici wc/hotel nu devine. Nu vad sensul investitiei; nu sunt multe trenuri, nici multi calatori. Din fondurile pentru tunel se putea face pasajul suprateran si inca ceva, stiu eu, de exemplu sa modernizeze trecerea la nivel de pe str Libertatii, sa puna semnal+bariera la trecerea la nivel din Sangeorgiu de Mures (unde au loc cele mai multe incidente feroviare din TgMures) etc |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14501 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Lucrări de modernizare în gara Târgu Mures Dum 12 Oct 2014, 18:03 | |
| @Dr2005 pasajul ala subteran s-a facut la finalul anilor 80 cand existau multe trenuri de calatori. Studiaza arhiva mers tren si ai sa vezi ca existau trenuri directe de la Bucuresti, Ploiesti, Constanta.
Eu am prins si gara veche, imediat dupa cladire in sensul spre port se desprindea o linie pana la bariera unde stationau garniturile de calatori in asteptare. |
| | | Mihay V.I.P Member
Numarul mesajelor : 296 Varsta : 46 Localizare : Constanta Reputatie : 5639 Data de inscriere : 19/04/2010
| Subiect: Re: Lucrări de modernizare în gara Târgu Mures Dum 12 Oct 2014, 19:43 | |
| Legat de fluxul de calatori de odinioara, in MT 1990-1991, in gara Calarasi Sud soseau/plecau cate 28 de trenuri pe zi (14 perechi)... Pe atunci, inca se mai investea in Combinatul Siderugic de la Calarasi (denumit ulterior Siderca) - o investitie de peste 2.000.000.000$. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucrări de modernizare în gara Târgu Mures | |
| |
| | | | Lucrări de modernizare în gara Târgu Mures | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |