|
| Mersul trenurilor 2012-2013 (2) | |
|
+8392Dragos MariusM Sabik stefan_br Andrey_tm cont dezactivat . KQQ Jhonyla TVlad NicuS Costin.H marius_catalin84 mariusmarius Norbi user dezactivat... Alex Avram Lafont cristy79 ALEXCFR EuroDance alex.alexus.tm Karl Teodor ATM billy752-istu vanchorusebulgaria brotybreaza @ndrey redeme AndreiStefan Adrian78 rizelgeorgel2004 pannonia express colonelu81 Radu Tudor 19jimmy84 mishu88 florin29sv Vale manuela mtk cristi CFR Warrior12 Cont dezactivat huiu_goe Luna lifetec COSTACHE MIHAIL bogdan srl Marius Iulian traian Spartan1948 mureseanu_976 Shinkasen riciu DUAL Nicolae Adirmvl kristi kkk laur 133 adytm membru inactiv Rarau Adisoft1991s Ryan Anderson AlexandruC allred AndiCFR Vitosa cfr500 Vlad orestte baiazid dandel AlexD Radu.B Katalin4653 Dr2005 razvan - trenuri Tomi13leu Nesebar IonutCFR2009 cardinal 87 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mier 29 Mai 2013, 16:08 | |
| - florin29sv a scris:
- De sezonierul Mangalia-Botosani se aude ceva........ pana acum nu prea apare pe nicaieri.....
Nu exista in plan acest sezonier. Dar se poate folosi urmatoarea varianta: IR 1961/1957 Mangalia (19:50) - Marasesti(04:00) - Veresti (06:50) R 5564 Veresti (09:15) - Botosani (10:24) |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mier 29 Mai 2013, 16:09 | |
| CFR a adoptat noile denumiri Europene , bun pana aici totul este clar dar pe mine ca si CFR nu ma obliga nimeni si nu ma opreste nimeni sa nu ofer populatiei un tren ieftin din Satu Mare la Mangalia de exemplu sub denumirea de RE , care ar fi problema ? fiecare face ce vrea la el in tara si in cazul nostru pentru a atrage calatorii la tren aceste trenuri ieftine ca pret si cu un mers de IR sunt minunate in raport cu veniturile romanilor . Nu toata lumea stie de ofertele cu pret redus de la IR , de exemplu pe ruta Targu Mures-Cluj trenul IR este tarifat aproximativ ca un R si cand omul intra pe net si cauta Targu Mures-Cluj , gaseste trenul IR si la pret este afisat cel normal de IR atunci fuge la autocar ca este mai ieftin , doar in cazul in care se duce la casa si cere bilet pe respectiva ruta constata ca plateste mult mai putin fata de ce a gasit pe net , la fel si pentru ruta Dej-Baia Mare la trenurile IR 1641/1642 sunt cu oferte dar asta nu figureaza pe net si cum majoritatea nu stiu de oferte fug la autocar ca este mai ieftin , deci cel mai bine este sa fie din start si pe net iar solutia este acest RE , omul afla tot de pe net , si mersul trenurlui si cat plateste intre A si B . In cazul acestui tren 2801/2802 , chiar daca ocoleste pretul este minunat si astfel va atrage multi calatori sa nu mai zic ca face legatura pe timp de noapte intre Sibiu si Bucuresti ; Sibiu si litoral ; Valcea si Bucuresti plus Valcea si litoral , deci sunt mai multe relatii pe care le acopera acest tren . |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mier 29 Mai 2013, 16:19 | |
| Ar fi minunat sa ramana RE-ul asta si dupa vara, eventual cu orele putin modificate, si cu o cuseta atasata. Nu cred ca n-ar avea calatori, mai ales ca preturile sunt ok, chit ca ocoleste. Macar de proba ar putea fi mentinut o luna sau doua dupa sezonul estival. |
| | | MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8343 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mier 29 Mai 2013, 18:23 | |
| - Karpaty a scris:
- Vlad a scris:
- Pentru că 2801 din data de 29.06 se formează din garnitura lui 2802 din 28.06.
Pe 28.06 nu are din ce să se formeze 2801 deoarece pe 27.06 nu circulă 2802. Asa este , au schimbat datele fata de mersul tiparit , in carte primul incepe pe 28 dar din Valcea la Mangalia si pe 29 din Mangalia la Valcea , acum va fi invers cum a spus Vlad , se incepe pe 28 din Mangalia la Sibiu si pe 29 din Sibiu la Mangalia . Deci trenul este RE , automat la aceste trenuri se poate rezerva loc si este foarte posibil sa fie vagoane normale , ori 21-31 asta in cazul in care Constanta se axeaza pe compunerea acestui tren si eventual 3-4 etajate pana la Bucuresti ori primeste ceva vagoane cu imprumut de la alta regionala gen 20-49 200 sau cine stie , ramane de vazut ce compunere va avea , sa puna etajate Mangalia-Sibiu 660 km pentru 14 ore sunt cam incomode . Sibiul nici nu are etajate. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mier 29 Mai 2013, 19:12 | |
| [quote="baiazid"]Ce mare lucru era lase trenul IR si sa introduca oferta discount 50 % pentru acesta si pentru alte trenuri ? [...] Discountul ăla s-ar aplica doar la biletele întregi. S-ar crea o nedreptate (cu iz de ilegalitate), pentru că elevii şi studenţii nu ar beneficia de ofertă. În plus, trenurile R beneficiază de o subvenţie pe călător mai mare decât trenurile IR (subvenţia pe tren*km fiind aceiaşi, în jur de 16 RON/tren*km). - Citat :
- 3. Pe cine deserveste Gara Obor atat de departe de Bucuresti Nord ?
Vreo 1/2 de Bucureşti, dar nu e pusă în valoare corespunzător. _________________ :TTT:
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6739 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mier 29 Mai 2013, 20:43 | |
| - Karpaty a scris:
- CFR a adoptat noile denumiri Europene
Care ,,noi denumiri europene'' ? Sunt denumiri vechi de ranguri folosite in Germania, Elvetia sau Austria si partial in cateva alte tari. Aceste denumiri de ranguri au fost alese de catre M.T. tocmai datorita faptului ca sunt si cele mai cunoscute denumiri din punct de vedere turistic dar si usor de retinut. Din insasi denumirea lor reiese foarte usor la ce tip de trenuri se refera. - Karpaty a scris:
- bun pana aici totul este clar dar pe mine ca si CFR nu ma obliga nimeni si nu ma opreste nimeni sa nu ofer populatiei un tren ieftin din Satu Mare la Mangalia de exemplu sub denumirea de RE , care ar fi problema ?
Karpaty, tu stii ce semnifica cuvantul asta ,,regio'' ? Dar ,,interregio'' ? Regio=local, regional Interregio=intre regiuni, care trece si leaga mai multe regiuni. Pai si atunci de ce s-a mai infiintat rangul interregio, ca sa punem trenuri Bucuresti-Ploiesti pe el iar regio sa strabata toata tara ? Nu ti se pare ca este un non-sens, o dezordine si neregula totala ? - Karpaty a scris:
- fiecare face ce vrea la el in tara si in cazul nostru pentru a atrage calatorii la tren aceste trenuri ieftine ca pret si cu un mers de IR sunt minunate in raport cu veniturile romanilor .
Si ce treaba are asta cu rangurile si cu ordinea sau dezordinea ? Exista in Europa trenuri de rang superior mai ieftine decat trenurile regio deoarece primele beneficiaza de oferta consistenta de tip Spar iar cele din urma beneficiaza doar de oferta de grup iar daca esti doar unul singur ... Tu o tii pe a ta cu trenuri regio care ar trebui sa impanzeasca tara in lung si lat desi prin insasi denumirea lor si definitia data de M.T. se limiteaza raza lor de actiune pe plan local sau regional. De ce nu vrei sa intelegi ca poti sa umbli la tarife prin diverse metode fara sa umbli si sa amesteci rangurile de trenuri ? |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6739 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mier 29 Mai 2013, 20:56 | |
| - Dr2005 a scris:
- Discountul ăla s-ar aplica doar la biletele întregi. S-ar crea o nedreptate (cu iz de ilegalitate), pentru că elevii şi studenţii nu ar beneficia de ofertă. În plus, trenurile R beneficiază de o subvenţie pe călător mai mare decât trenurile IR (subvenţia pe tren*km fiind aceiaşi, în jur de 16 RON/tren*km).
Nedreptate cu iz de ilegalitate ? :shock: Doctore, serios vorbind, aveam pretentii la tine. Pai de ce sa mai beneficieze inca o data elevii si studentii de discount, ce treaba are oferta proprie a CFRCalatori cu un avantaj dat prin lege in anumite conditii si acoperit de stat ? Nu ti se pare ca ceva nu se leaga la concluzia ta ? - Dr2005 a scris:
- Vreo 1/2 de Bucureşti, dar nu e pusă în valoare corespunzător.
Daca trimiti trenul direct la Nord si scurtezi corespunzator timpii plus oprire la Baneasa pentru legatura cu un suburban pentru Obor cresc numarul de calatori in secunda 2 cu 50 %. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mier 29 Mai 2013, 21:14 | |
| Din partea mea poate sa le zica la trenuri SuperNASA ,ca nu cred ca doare pe cineva in 14 cum se numeste trenul ... Cand reduc cu 20 % si cu 35 % minim preturile la IR si IC , fac lucru bun ... La noi sunt prea mici judetele asa ca un regio poate tranzita cel putin 2 fara probleme .. Eu zic ca daca ar tranzita intre 2 si maxim 4 judete ar fi ok,cu toate ca se numeste regio .. Si mai e o chestie .. iti adaptezi trenul dupa situatie ,cum a zis si DR2005 ,un Regio Rm Valcea-Pitesti nu si-ar avea locul indiferetn! Astfel te pui pe adaptare si faci linii gen Tg Mures-Sighisoara,Botosani-Iasi,Pitesti-Rm Valcea ,si mai am exemple ,dar ne intindem... O alta chestie ar fi reabilitarea Constanta-Mangalia,nu neaparat electric,dar macar aducerea la un ritm de 100 constant!Astfel lejer,dupa sezon si inainte de sezon faci nenorocitii aia de 43 de kilometri! Noua nu ne prea place sa reabilitam tronsoanele... Lasam sa crape tot si apoi ne apucam de 300 de km . Asta e un NU clar.
Desigur ampreta pe un regio as vre o sa pun numarul de km nu pe judete.Si pe starea infrastructurii si a cererii ca daca faci in 4 ore 100 de km ,ala nu e tren |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6739 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mier 29 Mai 2013, 21:20 | |
| - DUAL a scris:
- La noi sunt prea mici judetele asa ca un regio poate tranzita cel putin 2 fara probleme .. Eu zic ca daca ar tranzita intre 2 si maxim 4 judete ar fi ok,cu toate ca se numeste regio ..
Nu cred ca ai inteles, regio se refera la regiune si nu la judet(e). Pana acum regiunile au fost cele consacrate: Muntenia, Dobrogea, Moldova, Oltenia, Transilvania, deci cu o exceptie destul de mari ca intindere insa regioexpresul asta care intra din iunie trece prin 4 din cele 5 regiuni istorice deci numai regio nu mai este. Dupa regionalizare probabil ca ar trebui sa se tina cont de noile regiuni infiintate. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mier 29 Mai 2013, 21:28 | |
| - baiazid a scris:
- Pai de ce sa mai beneficieze inca o data elevii si studentii de discount, ce treaba are oferta proprie a CFRCalatori cu un avantaj dat prin lege in anumite conditii si acoperit de stat ? Nu ti se pare ca ceva nu se leaga la concluzia ta ?
Nu mi se pare corect ca, pe ruta X, biletul redus - decontat de către Ministerul Educaţiei - să coste cât biletul întreg. Păi ăsta e furt pe faţă, pentru că apar 2 variante: 1) CFR Călători eliberează bilete întregi la preţ de 20 RON în loc de 40 RON (e un exemplu fictiv de preţ), iar studentul vine la ghişeu cu carnetul de cupoane, i se reţine un cupon şi plăteşte... tot 20 RON, însă CFR Călători încasează după aia alţi 20 de la Ministerul Educaţiei 2) CFR Călători vinde doar bilete de 20 RON, indiferent de solicitant şi nu reţine cupoanele de reducere. Dar atunci nu încalcă legea care dă dreptul studenţilor şi elevilor la 50% reducere, câtă vreme CFR Călători percepe acelaşi tarif şi elevilor/studenţilor şi călătorilor cu preţ întreg? Uite de aia nu sunt de acord cu oferte din astea... soluţia cea mai simplă, aplicată până acum câţiva ani, era ca, pe anumite tronsoane din parcursul unui IR acesta să fie taxat ca R, în xSell fiind introdus un tren R cu orele suprapuse, cum e cu IC 572 şi R 0572 pe Bucureşti - Otopeni. Asta e soluţia cea mai bună, simplă, uşor de aplicat şi nediscriminatorie. _________________ :TTT:
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6739 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mier 29 Mai 2013, 21:36 | |
| Noul mers Bucuresti Obor - Constanta si retur valabil din data de 16.06.2013:
Plecari din Bucuresti Obor:
R11011-06.00 R11015-13.05 R11017-16.00
Plecari din Constanta:
R11012-05.40 R11014-14.50 |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mier 29 Mai 2013, 21:43 | |
| - baiazid a scris:
Si ce treaba are asta cu rangurile si cu ordinea sau dezordinea ? Exista in Europa trenuri de rang superior mai ieftine decat trenurile regio deoarece primele beneficiaza de oferta consistenta de tip Spar iar cele din urma beneficiaza doar de oferta de grup iar daca esti doar unul singur ... Tu o tii pe a ta cu trenuri regio care ar trebui sa impanzeasca tara in lung si lat desi prin insasi denumirea lor si definitia data de M.T. se limiteaza raza lor de actiune pe plan local sau regional. De ce nu vrei sa intelegi ca poti sa umbli la tarife prin diverse metode fara sa umbli si sa amesteci rangurile de trenuri ?
Pe mine unu chiar nu ma intereseaza cum se numeste trenul atata timp cat pretul este atractiv si asa gandeste toata lumea . Si acum lumea foloseste denumirea veche si nu doar calatorii ba chiar la casa de bilete cand te duci sa ceri un bilet te intreaba la ce vrei , personal sau accelerat . Prea mult compari Romania cu tarile civilizate din Europa , aici lumea nu are ce manca si tu vrei sa iti plateasca bilete la IR si IC , hai sa fim seriosi totusi . Romanul cand pleaca undeva alege ce este mai ieftin , sunt zone unde lumea merge la duba ca este cu 50 de bani mai ieftin ca trenul , asta e realitatea din Romania de asta trebuie sa fie trenuri pentru toate buzunarele , de exemplu daca intre Bucuresti si Iasi ai 5 IR pe zi atunci 1 din ele sa fie RE chiar daca merge 400 de km tocmai cum am spus mai sus , sa se ofere si trenuri mai ieftine pentru cei ce nu au bani ca in RO sunt multi fara locuri de munca sau cu salarii de 2 bani sau nu stiai ca exista salarii de 600 de lei ? Si azi am auzit pe cineva care zicea ca merge la munca pentru 635 de lei lunar dar asta deja este alta poveste . |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mier 29 Mai 2013, 21:50 | |
| Uiti un aspect karpaty .. Trenul e subventionat de stat .. La dubar nu-i prea da nimeni subventie ... Ca fura el ,e partea a 2'a,dar cu alte cuvinte,merge ,iti face reclamatie la oficiul concurentei si tot statul plateste la stat amenzi... De asta s-au cam ferit ei de anumite chestii ... Totusi /km pretul de IR este mai mare ca la dubari .. Ceea ce nu e corect deloc.De asta insist pe ajustarea pretului/km la IR .. La IC e un dezastru,care nu are rost sa fie descris ,ca iar apar polemici pe forum Ce am constat,e ca desi anumite Acc au devenit IR ,si s-a scumpit de tz ori biletu,au mai bagat opriri ca sa acopere unele regio .. Asta nu e bine deloc,adica pretul creste dar viteza comerciala scade iar timpul de parcurs creste .. Asta e jecmaneala.. dar ca nah ,e Romania,si nu e unu decent sa mearga in MT si sa nu fie sub rechinii care controleaza interesele...
Ultima editare efectuata de catre DUAL in Mier 29 Mai 2013, 21:52, editata de 1 ori |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8375 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mier 29 Mai 2013, 21:50 | |
| Karpathy vezi ca din 23.iunie se pune in ciruclatie tren sezonier RE2802 SIBIU-BUCURESTI N-MANGALIA.. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6739 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mier 29 Mai 2013, 22:11 | |
| - 92dragos a scris:
- Karpathy vezi ca din 23.iunie se pune in ciruclatie tren sezonier RE2802 SIBIU-BUCURESTI N-MANGALIA..
ASta e trenul ala regio in discutie care trece prin zeci de mii de regiuni. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2012-2013 (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |