|
| Mersul trenurilor 2012-2013 (2) | |
|
+8392Dragos MariusM Sabik stefan_br Andrey_tm cont dezactivat . KQQ Jhonyla TVlad NicuS Costin.H marius_catalin84 mariusmarius Norbi user dezactivat... Alex Avram Lafont cristy79 ALEXCFR EuroDance alex.alexus.tm Karl Teodor ATM billy752-istu vanchorusebulgaria brotybreaza @ndrey redeme AndreiStefan Adrian78 rizelgeorgel2004 pannonia express colonelu81 Radu Tudor 19jimmy84 mishu88 florin29sv Vale manuela mtk cristi CFR Warrior12 Cont dezactivat huiu_goe Luna lifetec COSTACHE MIHAIL bogdan srl Marius Iulian traian Spartan1948 mureseanu_976 Shinkasen riciu DUAL Nicolae Adirmvl kristi kkk laur 133 adytm membru inactiv Rarau Adisoft1991s Ryan Anderson AlexandruC allred AndiCFR Vitosa cfr500 Vlad orestte baiazid dandel AlexD Radu.B Katalin4653 Dr2005 razvan - trenuri Tomi13leu Nesebar IonutCFR2009 cardinal 87 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8367 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Joi 28 Mar 2013, 02:13 | |
| Din primele zile ale lui aprilie vom avea cele doua perechi intre Bucuresti si Tulcea si retur in circulatie. |
| | | Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Joi 28 Mar 2013, 02:21 | |
| - Dr2005 a scris:
- În România, HSR este ,,prevăzut" doar pe ruta Constanţa - Bucureşti - Sibiu - Curtici, astea sunt acte oficiale. Ruta exactă nu este stabilită, se va face studiu de prefezabilitate (cândva). Pe Craiova - Calafat - din punctul de vedere al României - este propusă pentru marfă, ne-existând niciun proiect pentru linie de mare viteză pe acolo.
pardon mai google.ro se vehicula ca vor sa faca 160 pana la interesctie aia cu Golenti e campie mai friend se poate dealul viilor se poate cobori si urca cu 100 de voie iar cel de la Podari chiar si acum are un 70 sau 80 deci nu sunt asa multe probleme podul peste Jiu si curba de la intrare in HM Podari se poate duce de voie la 80 daca o inclina mai mult. uite ca sa nu zici ca vorbesc din basme : Modernizarea liniei CFR Craiova - Calafat: între 400 şi 660 de milioane de euro |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Joi 28 Mar 2013, 08:33 | |
| Liniile reabilitate pana acum pe sectoarele in linie dreapta sunt apte 160 km/h si 200 km/h.Totul e apt de la linie,sine,traverse,stalpi.Nu se vrea viteza mai mare de 140 pentru a nu face probleme "dubarilor".. De aceea avem povesti cu semnalele conventionale,dar ma rog.. E rOMANIA si nimic nu trebuie sa te mire .. Noi suntem pe dos mereu.. spre exemplu .. La unguri trenurile Andy Endre,Mures,Traianus au rangul IC .. la noi au rangul IR!.. Trenul Dacia ,la noi rang IC,la unguri sub rang intre R si IR... Deci ne mai miram ?Nu stim sa punem piciorul in prag nici unde,iar puterea noastra politica e preocupata doar de ciordales.. |
| | | Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8376 Data de inscriere : 20/06/2009
| | | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Joi 28 Mar 2013, 09:03 | |
| - DUAL a scris:
- Nu se vrea viteza mai mare de 140 pentru a nu face probleme "dubarilor".. De aceea avem povesti cu semnalele conventionale,dar ma rog..
Nu se vrea o viteză mai mare pentru că materialul rulant nu permite (da, avem EA-1-uri de 160 km/h, dar puţine mai pot circula în condiţii de siguranţă cu această viteză), pentru că mecanicii nu sunt autorizaţi, pentru că trecerile la nivel sunt cu bariere simple, nu duble... _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Joi 28 Mar 2013, 09:07 | |
| Eu unul nu agreez ideea de bariere DUBLE!Daca se pune bariera cand traversezi cum e cazul garii Ploiesti,unde e lunga traversarea AI BELIT-O!Putin ma intereseaza de clasa 41.Avem masini din clasa 477,461,473 si 480!La ce am bagat banii in modernizarile astea?!La POLONEZI se circula cu 160 fara absolut nici o problema.Doar noi suntem mai destepti decat papa .. O fi materialul mai energofag la 160/200... dar cand faci 25 de minute pana la Ploiesti iti zic eu ca iti recuperezi banii.
Si inca o chestie .. Pandrol este mult mai bun decat VossLoh..dar cum in Romania totul se face politic,am ajuns sa cumparam totul pe criterii politice ... Dupa o discutie avuta cu unchiul meu sapt trecuta care e director tehnic la Prebet,a zis ca stalpii facuti de ei pt CF erau apti 220 km/h(vorbesc de cei din beton) .. Apoi traiasca politicu ca le-au gasit bube i-au retrogradat la apti 160,astfel importam stalpi metalici de la austrieci .. Nici macar sa fie facuti la noi in tara,ca slava Domnului aveam unde sa i facem,nu sunt facuti .. Si apoi te intrebi de ce o ducem atat de rau .. Si tot noi ca Romani le inghitim povestile cu schengen ,dar suntem o extraordinara piata de desfacere in timp ce facem toata munca de r***t in Europa .. Si si acolo pe noi ne platesc cu 1000 de Euro in loc de 1600,1700 cu cat ii platesc pe cei liberi in piata muncii UE. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Joi 28 Mar 2013, 09:18 | |
| Craiova - Calafat: estimare: 560 milioane de euro, execuţie în perioada 2016-2019, cu fonduri prin POS-T. Momentan nu există finanţare. Astea sunt cifrele oficiale. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Joi 28 Mar 2013, 09:24 | |
| Poftim Doctore un exemplu elocvent de 160 km/h intr-o intersectie cu un drum fara BARIERE DUBLE!La noi crezi ca nu se poate pune o restrictie de 120 la acele treceri de exemplu?iar in rest sa i dea in goarna la 160? https://www.youtube.com/watch?v=k9wdwKi3htw&t=21m33s |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Joi 28 Mar 2013, 09:40 | |
| Din 30.03.2013 trenurile 1843/1844 (12843/12844) nu vor circula in zilele de sambata respectiv trenurile RE 4113/4134 nu circula sambata iar RE 4112/4135 nu circula duminica . |
| | | Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8376 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Joi 28 Mar 2013, 09:57 | |
| Ce se intampla fratilor in perioada asta? Numai schimbari se produc...Ba pe M400 ba pe M200 ,ba pe M800 mai urmeaza? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Joi 28 Mar 2013, 12:46 | |
| - DUAL a scris:
- Poftim Doctore un exemplu elocvent de 160 km/h intr-o intersectie cu un drum fara BARIERE DUBLE!La noi crezi ca nu se poate pune o restrictie de 120 la acele treceri de exemplu?iar in rest sa i dea in goarna la 160?
https://www.youtube.com/watch?v=k9wdwKi3htw&t=21m33s Treaba este in felul urmator : Mergem in Polonia , acolo statul si directorul PKP fac ceva bun pentru populatie si calatori Venim in Romania , aici statul nu face nimic pentru populatie , directorul CFR face contracte intre CFR si anumite firme pentru modernizari dar cu conditia sa iasa ceva si pentru buzunarul propriu. Concluzie , nu are rost sa mai vorbim , se stie clar ce se intampla in Romania . |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6738 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Joi 28 Mar 2013, 13:57 | |
| - cristi_tgv a scris:
- baiazid a scris:
- Dr2005 a scris:
- Linia e parte din Coridorul IV ramura sudică (cf. Axa 22) şi din Coridorul 7 de transport de marfă. Lucrările vor începe prin 2017-2018. Însă, după cum spuneam, e vorba de tronsoane gândite pentru transportul de marfă.
Am mai discutat despre asta...Traseul este gandit inclusiv pentru HSR altfel nu ar fi fost prevazut in documentatia bulgara reabilitare plus traseu nou la viteze de pana la 200 km/h Insa Ady s-a referit cu siguranta la perioada imediat urmatoare deschiderii podului de la Calafat... 200 la ora? ca sa prinda 200 la ora pe constanta bucuresti trebuia sa o mai faca odata crede ma am discutat cu un fost cfr ist din Fetesti care se plimba prin tara l am prins din craiova pana la fetesti trebuie scoasa si facuta din nou ceea ce o pomana nu se face de 2 ori daca vrem 200 la ora o facem din banii nostrii proprii nu din pomeni europene ca oricum s au aruncat banii aia pe geam cum am zis daca eu eram uniunea europeana si vedeam in ce hal s a adus M 800 imi ceream ultimul euro inapoi ca sa le arat ca banii UE nu cad din cer cum zice RUBY sau care canta mizerii din astea @Cristi_tgv Pai si cine a vorbit despre Bucuresti-Constanta, eu vorbesc clar despre linia Sofia - Vidin prevazuta pentru viteze de pana la 200km/h ! Insa, daca tot ai deschis subiectul, este o mare diferenta intre a se merge cap-coada cu 200 (pe actuala linie Bucuresti-Constanta acest lucru nu se poate fara reproiectare majora intre Fetesti si Constanta inclusiv constructia unor poduri dunarene noi) si a exista segmente intercalate de 160-200km/h. Iar in acest ultim caz nu, nu trebuie sa o mai faca iar de la zero, buba pentru care nu se va circula cu 200km/h pe anumite sectoare are legatura in mare parte cu semnalizarea iar faptul ca nu se va circula cu minim 160 are legatura cu podurile dunarene. Iar cfr-istul cu care ai discutat tu trebuia sa stie de exemplu ca in anii 90 un tren Pendolino a facut teste pe linia asta atingand 180km/h in conditiile in care nu existau curbe care au fost corectate ulterior dupa 2007 pentru 200 km/h. Un astfel de tren avand cutie inclinabila ar fi scos 1h50' inca din acea perioada ! Linia apta constructiv pentru 200km/h este intre Lehliu si Fetesti ! Ca sa stii si tu o treaba, tot constructiv vorbind, toate liniile clasice care s-au reabilitat sau se vor reabilita pe coridorul IV inclusiv Craiova-Calafat daca vrei vor avea proiectul astfel facut incat sa cuprinda chiar si partial posibilitatea upgradarii ulterioare la viteze mai mari de 200km/h intrucat din punct de vedere constructiv nu exista mari diferente intre 160 si 200 daca corectezi unele curbe la maximum, singurul impediment fiind semnalizarea. @Dr2005 eu nu confund nimic, stiu exact ce inseamna HSR conform definitiei UIC si stii foarte bine ca nu m-am referit la retele ci la linii/tronsoane noi sau existente deja. Mai basm mi se pare sa finalizezi 1000km de linie la minim 250km/h (300km/h in fapt) in Romania decat sa faci un upgrade de exemplu pe Bucuresti-Constanta la 200 km/h cu investitii minime sau o linie noua de 200 km/h intre Bucuresti si Craiova. Si stii ce este hilar ? Pentru HSR in Europa nici macar nu exista finantare puternica a UE, iar daca se finanteaza ceva suma este foarte mica in acest moment, nici macar 5% din lucrare ! Eu nu sustin HSR dedicata in Romania ci upgrade-uri cu costuri minime sau linii noi la 200 km/h care sa creasca viteza de deplasare din acest moment ! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Joi 28 Mar 2013, 14:23 | |
| Basm sau nu, e oficial, nu pot să contrazic un act oficial, care e transmis inclusiv la UE (cel cu linia de 250 la oră). Că aşa... eu nu văd acea linie gata nici până în 2131, d'apoi 2031. _________________ :TTT:
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6738 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Joi 28 Mar 2013, 14:35 | |
| - Dr2005 a scris:
- Basm sau nu, e oficial, nu pot să contrazic un act oficial, care e transmis inclusiv la UE (cel cu linia de 250 la oră). Că aşa... eu nu văd acea linie gata nici până în 2131, d'apoi 2031.
Daca este vorba despre finalizarea studiului de prefezabilitate, pune un link sa il vedem. Sunt foarte curios pe unde vor sa duca linia spre Sibiu, pe care dintre vai. Daca e vorba doar de un document de intentie, lucrurile stau altfel, mai e cale lunga pana ne depunem candidatura pentru ca ruta se poate schimba de la o guvernare la alta... Linia va avea viteza constructiva de 300km/h, ca se va circula doar cu 250 asta e altceva... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Joi 28 Mar 2013, 15:05 | |
| Studiul de prefezabilitate nu s-a făcut încă.
Iată reţeaua TEN-T, cu tot cu linia de mare viteză: http://register.consilium.europa.eu/pdf/en/12/st08/st08047-ad20.en12.pdf _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2012-2013 (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |