Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Mersul trenurilor 2012-2013 (2)

In jos 
+83
92Dragos
MariusM
Sabik
stefan_br
Andrey_tm
cont dezactivat .
KQQ
Jhonyla
TVlad
NicuS
Costin.H
marius_catalin84
mariusmarius
Norbi
user dezactivat...
Alex Avram
Lafont
cristy79
ALEXCFR
EuroDance
alex.alexus.tm
Karl
Teodor
ATM
billy752-istu
vanchorusebulgaria
brotybreaza
@ndrey
redeme
AndreiStefan
Adrian78
rizelgeorgel2004
pannonia express
colonelu81
Radu Tudor
19jimmy84
mishu88
florin29sv
Vale
manuela
mtk
cristi CFR
Warrior12
Cont dezactivat
huiu_goe
Luna
lifetec
COSTACHE MIHAIL
bogdan srl
Marius Iulian
traian
Spartan1948
mureseanu_976
Shinkasen
riciu
DUAL
Nicolae
Adirmvl
kristi kkk
laur 133
adytm
membru inactiv
Rarau
Adisoft1991s
Ryan Anderson
AlexandruC
allred
AndiCFR
Vitosa
cfr500
Vlad
orestte
baiazid
dandel
AlexD
Radu.B
Katalin4653
Dr2005
razvan - trenuri
Tomi13leu
Nesebar
IonutCFR2009
cardinal
87 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 48 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 30 Icon_minitimeMier 27 Mar 2013, 19:06

Linia e parte din Coridorul IV ramura sudică (cf. Axa 22) şi din Coridorul 7 de transport de marfă. Lucrările vor începe prin 2017-2018. Însă, după cum spuneam, e vorba de tronsoane gândite pentru transportul de marfă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ALEXCFR

ALEXCFR


Numarul mesajelor : 2205
Varsta : 29
Localizare : Rm.Sarat-Brasov
Reputatie : 6760
Data de inscriere : 05/03/2013

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Mersul trenurilor 2012-2013   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 30 Icon_minitimeMier 27 Mar 2013, 20:41

IR 1821/1822 din 15.04.2013 este limitat la bucuresti nord
Sus In jos
Alex Avram
User Dezactivat
User Dezactivat
Alex Avram


Numarul mesajelor : 2610
Varsta : 30
Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren
Reputatie : 8376
Data de inscriere : 20/06/2009

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 30 Icon_minitimeMier 27 Mar 2013, 21:00

ALEXCFR a scris:
IR 1821/1822 din 15.04.2013 este limitat la bucuresti nord
De unde ai aflat tu asta ca pe net mai exact pe infofer scrie traseul din ziua de azi! Smile
Sus In jos
AndreiStefan
User Dezactivat
User Dezactivat



Numarul mesajelor : 1799
Varsta : 106
Localizare : Constanta
Reputatie : 6225
Data de inscriere : 22/12/2012

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 30 Icon_minitimeMier 27 Mar 2013, 21:02

Sa-l limitezi,mama lor de bucuresteni nenorociti!Si-asa mecanicii constanteni nu am trenuri mai deloc,le mai taie unul spre Bucuresti si nu mai au nici unul.Si de unde mai pui ca nu ramane nici-un tren spre Gaura de Nord seara.Imbecilismul este la putere la CFR.Sper sa dea faliment si sa ramanem fara trenuri.Ar fi cel mai frumos lucru posibil.
Sus In jos
Alex Avram
User Dezactivat
User Dezactivat
Alex Avram


Numarul mesajelor : 2610
Varsta : 30
Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren
Reputatie : 8376
Data de inscriere : 20/06/2009

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 30 Icon_minitimeMier 27 Mar 2013, 21:08

AndreiStefan a scris:
Sa-l limitezi,mama lor de bucuresteni nenorociti!Si-asa mecanicii constanteni nu am trenuri mai deloc,le mai taie unul spre Bucuresti si nu mai au nici unul.Si de unde mai pui ca nu ramane nici-un tren spre Gaura de Nord seara.Imbecilismul este la putere la CFR.Sper sa dea faliment si sa ramanem fara trenuri.Ar fi cel mai frumos lucru posibil.
Ramane de vazut....vedem peste o saptamana ca poate se mai fac actualizari.. Smile Dar nu cred ca ii limiteaza ca nu au de ce....daca era sa circule 1681 permanent si sa mai bage unul in locul lui 1822 hai ca mai ziceam....Dar nici asa nu merge ca aia dincolo de Bucuresti Nord care merg la Constanta in loc sa mearga direct, schimba Sad ...
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2600
Varsta : 24
Reputatie : 7373
Data de inscriere : 18/11/2011

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 30 Icon_minitimeMier 27 Mar 2013, 21:09

Daca cauti pe cfrcalatori.ro un tren Suceava-Brasov ,iti arata trenuri IR, durata traseului fiind de circa 10-14 ore.
Asta e din cauza ca s-a anulat IR1750/1751 Suceava - Brasov via Siculeni
Sus In jos
ALEXCFR

ALEXCFR


Numarul mesajelor : 2205
Varsta : 29
Localizare : Rm.Sarat-Brasov
Reputatie : 6760
Data de inscriere : 05/03/2013

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Mersul trenurilor 2012-2013   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 30 Icon_minitimeMier 27 Mar 2013, 21:20

Alex Avram a scris:
ALEXCFR a scris:
IR 1821/1822 din 15.04.2013 este limitat la bucuresti nord
De unde ai aflat tu asta ca pe net mai exact pe infofer scrie traseul din ziua de azi! Smile
am aflat de cfrcalatori.ro ,am dat la cautare tren
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 30 Icon_minitimeMier 27 Mar 2013, 22:04

S-au făcut zeci de sesizări ca acest tren să se limiteze la Bucureşti. Era şi timpul să o facă, pentru că întârzierile produse pe Constanţa uneori săreau de 200 de minute, iar cei din Craiova, Tg. Jiu, Petroşani, Deva rămâneau în aer.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6738
Data de inscriere : 05/10/2012

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 30 Icon_minitimeMier 27 Mar 2013, 22:23

Dr2005 a scris:
Linia e parte din Coridorul IV ramura sudică (cf. Axa 22) şi din Coridorul 7 de transport de marfă. Lucrările vor începe prin 2017-2018. Însă, după cum spuneam, e vorba de tronsoane gândite pentru transportul de marfă.

Am mai discutat despre asta...Traseul este gandit inclusiv pentru HSR altfel nu ar fi fost prevazut in documentatia bulgara reabilitare plus traseu nou la viteze de pana la 200 km/h Cool Insa Ady s-a referit cu siguranta la perioada imediat urmatoare deschiderii podului de la Calafat...
Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2058
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6604
Data de inscriere : 02/08/2012

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 30 Icon_minitimeMier 27 Mar 2013, 22:48

ALEXCFR a scris:
IR 1821/1822 din 15.04.2013 este limitat la bucuresti nord
Asta inseamna ca 1632 va fi tras de clasa 47 Smile in locul lui 1822
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 30 Icon_minitimeMier 27 Mar 2013, 22:52

În România, HSR este ,,prevăzut" doar pe ruta Constanţa - Bucureşti - Sibiu - Curtici, astea sunt acte oficiale. Ruta exactă nu este stabilită, se va face studiu de prefezabilitate (cândva). Pe Craiova - Calafat - din punctul de vedere al României - este propusă pentru marfă, ne-existând niciun proiect pentru linie de mare viteză pe acolo.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6738
Data de inscriere : 05/10/2012

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 30 Icon_minitimeMier 27 Mar 2013, 23:16

Dr2005 a scris:
În România, HSR este ,,prevăzut" doar pe ruta Constanţa - Bucureşti - Sibiu - Curtici, astea sunt acte oficiale. Ruta exactă nu este stabilită, se va face studiu de prefezabilitate (cândva). Pe Craiova - Calafat - din punctul de vedere al României - este propusă pentru marfă, ne-existând niciun proiect pentru linie de mare viteză pe acolo.

Dupa cum deja stii HSR inseamna cel putin 200km/h inclusiv upgrade, in planurile retelelor europene si nationale sunt prevazute mai multe linii de acest tip in Romania printre care Bors-Oradea-Cluj Napoca, Bucuresti-Craiova, Craiova-Vanju Mare (linie noua!!!) sau coridorul IX, proiectul de care vorbesti tu este linie noua dedicata pentru viteze de peste 250km/h iar traseul nu a fost inca batut in cuie deci nu exista ,,acte oficiale'' in acest sens.

Linia Craiova-Calafat va fi construita pentru viteze de pana la 160km/h probabil avand partial un traseu nou deci nu are cum sa fie o asemenea mare investitie facuta special pentru marfa, in toate documentele marfa ramane la maxim 120km/h. In urmatorii 30 de ani ca si pe teritoriul Bulgariei si pe cel al Romaniei vor exista portiuni HSR (200 km/h) dincolo de Craiova, fie spre Bucuresti, fie spre Timisoara.
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2600
Varsta : 24
Reputatie : 7373
Data de inscriere : 18/11/2011

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 30 Icon_minitimeMier 27 Mar 2013, 23:49

baiazid a scris:
Dr2005 a scris:
În România, HSR este ,,prevăzut" doar pe ruta Constanţa - Bucureşti - Sibiu - Curtici, astea sunt acte oficiale. Ruta exactă nu este stabilită, se va face studiu de prefezabilitate (cândva). Pe Craiova - Calafat - din punctul de vedere al României - este propusă pentru marfă, ne-existând niciun proiect pentru linie de mare viteză pe acolo.

Dupa cum deja stii HSR inseamna cel putin 200km/h inclusiv upgrade, in planurile retelelor europene si nationale sunt prevazute mai multe linii de acest tip in Romania printre care Bors-Oradea-Cluj Napoca, Bucuresti-Craiova, Craiova-Vanju Mare (linie noua!!!) sau coridorul IX, proiectul de care vorbesti tu este linie noua dedicata pentru viteze de peste 250km/h iar traseul nu a fost inca batut in cuie deci nu exista ,,acte oficiale'' in acest sens.

Linia Craiova-Calafat va fi construita pentru viteze de pana la 160km/h probabil avand partial un traseu nou deci nu are cum sa fie o asemenea mare investitie facuta special pentru marfa, in toate documentele marfa ramane la maxim 120km/h. In urmatorii 30 de ani ca si pe teritoriul Bulgariei si pe cel al Romaniei vor exista portiuni HSR (200 km/h) dincolo de Craiova, fie spre Bucuresti, fie spre Timisoara.
Visam la HSR, in timp ce celelalte linii arata jalnic si CFR Calatori e in pragul falimentului.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 28 Mar 2013, 00:14

Cred că tu confunzi HSR cu reţeaua TEN-T, care e altceva şi care include destul de mulţi km de cale ferată din România (nu doar Coridoarele IV şi IX + Coridorul 7 de marfă). A existat un amendament acolo cu upgradarea liniilor la cel puţin 160 km/h şi construcţia liniilor noi pentru 200 km/h (chiar o să îl caut). Termenul era extrem de ,,realist", 2030, dar se propunea 2050. Pe când linia aia de mare viteză în adevăratul sens al cuvântului cică ar fi gata prin 2031 (puţin probabil).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitato
Vizitator




Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 28 Mar 2013, 01:27

baiazid a scris:
Dr2005 a scris:
Linia e parte din Coridorul IV ramura sudică (cf. Axa 22) şi din Coridorul 7 de transport de marfă. Lucrările vor începe prin 2017-2018. Însă, după cum spuneam, e vorba de tronsoane gândite pentru transportul de marfă.

Am mai discutat despre asta...Traseul este gandit inclusiv pentru HSR altfel nu ar fi fost prevazut in documentatia bulgara reabilitare plus traseu nou la viteze de pana la 200 km/h Cool Insa Ady s-a referit cu siguranta la perioada imediat urmatoare deschiderii podului de la Calafat...
200 la ora? ca sa prinda 200 la ora pe constanta bucuresti trebuia sa o mai faca odata
crede ma am discutat cu un fost cfr ist din Fetesti care se plimba prin tara l am prins din craiova pana la fetesti
trebuie scoasa si facuta din nou ceea ce o pomana nu se face de 2 ori
daca vrem 200 la ora o facem din banii nostrii proprii nu din pomeni europene ca oricum s au aruncat banii aia pe geam
cum am zis daca eu eram uniunea europeana si vedeam in ce hal s a adus M 800 imi ceream ultimul euro inapoi ca sa le arat ca banii UE nu cad din cer cum zice RUBY sau care canta mizerii din astea
Sus In jos
Continut sponsorizat





Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 30 Icon_minitime

Sus In jos
 
Mersul trenurilor 2012-2013 (2)
Sus 
Pagina 30 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 48 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Mersul trenurilor 2012-2013 (3)
» Mersul trenurilor 2013-2014
» Mersul trenurilor 2013-2014
» Mersul trenurilor 2012-2013 (1)
»  Compunerea trenurilor din România -2013

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: