|
| Mersul trenurilor 2012-2013 (2) | |
|
+8392Dragos MariusM Sabik stefan_br Andrey_tm cont dezactivat . KQQ Jhonyla TVlad NicuS Costin.H marius_catalin84 mariusmarius Norbi user dezactivat... Alex Avram Lafont cristy79 ALEXCFR EuroDance alex.alexus.tm Karl Teodor ATM billy752-istu vanchorusebulgaria brotybreaza @ndrey redeme AndreiStefan Adrian78 rizelgeorgel2004 pannonia express colonelu81 Radu Tudor 19jimmy84 mishu88 florin29sv Vale manuela mtk cristi CFR Warrior12 Cont dezactivat huiu_goe Luna lifetec COSTACHE MIHAIL bogdan srl Marius Iulian traian Spartan1948 mureseanu_976 Shinkasen riciu DUAL Nicolae Adirmvl kristi kkk laur 133 adytm membru inactiv Rarau Adisoft1991s Ryan Anderson AlexandruC allred AndiCFR Vitosa cfr500 Vlad orestte baiazid dandel AlexD Radu.B Katalin4653 Dr2005 razvan - trenuri Tomi13leu Nesebar IonutCFR2009 cardinal 87 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin 25 Ian 2013, 20:57 | |
| Este vorba de trenul Regio al Regiotrans de pe ruta Iasi-Brasov care e facut cu automotor si a fost anulat , IR este trenul CFR de pe ruta Iasi-Brasov , nu este vorba de acesta . |
| | | Vizitato Vizitator
| Subiect: Mersul trenurilor 2012-2013 Vin 25 Ian 2013, 21:03 | |
| ce trenuri sunt anulate din 15 februarie |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15506 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin 25 Ian 2013, 21:09 | |
| - ctln1991 a scris:
- Scurt istoric:
La inceputul anului 2012 s-au anulat trenurile CFR Calatori de pe sectiile neinteroperabile. Pe la mijlocul anului clasa I a fost scoasa de pe multe trenuri de rang IR si IC. La inceputul anului 2013 se anuleaza trenuri (IR si IC) nerentabile de pe sectiile interoperabile. In 2014 ce urmeaza?! In Romania a trebui sa ramana doar trenuri R si RE si IR cu pret de R. Probabil ca cei de la calatori, in sfarsit, abia acum si-au dat seama ca la saracia la care suntem toti supusi in tara asta, cele mai potrivite trenuri ar trebui sa fie cele Regio. Sunt multe IR care sunt inutile pe motiv ca tariful este enorm de mare pentru buzunarele noastre. Putinii calatori, cu riscul ca pierd ore intregi intr-o calatorie cu trenul, tot acest rang R il aleg. Dar culmea ca aici au fost loviti, si anume ca trenurile Regio circula pe trasee din ce in ce mai mici, fiind foarte incomod bietilor romani saraci de rand. Probabil ca cei de la calatori au gandit ca daca trenurile Regio vor circula stirbit si ineficient pe trasee aproape inexistente, amaratii de calatori vor sari calare pe IR ca sa umple buzunarele companiei. Dar uite ca s-au inselat! Calatorii nevoiti sa ajunga in unele destinatii, au ales microbuzele, iar alti calatori care nu au avut neaparat nevoie sa calatoreasca, pur si simplu au renuntat! Nu am vorbit aici de navetisti! Ci de cei care doresc sa plece intr-o alta locatie pentru odihna, sau cei care doresc sa se duca la rude sau prieteni care locuiesc in alte orase. Si eu am renuntat sa fac multe calatorii din cauza ca trenurile IR au un tarif foarte mare ca sa imi permit sa ma plimb, iar de Regio ce sa mai zic? Asa stirbit are mersul ca nu pot ajunge prea departe! Asa ca de multe ori am fost nevoit sa renunt! Ca mine au facut si altii! Nu au mai plecat nicaieri daca nu a fost neaparat necesar sa plece de acasa! Asa ca cei de la calatori sa se trezeasca si sa introduca din nou trenuri Regio pe trasee lungi, ca sa recastige calatorii pierduti, sau trenurile IR sa aiba tarife de Regio! De trenurile IC nici nu mai am ce sa vb! La nivelul scazut de trai, acestea ar fi trebuit desfiintate imediat dupa ce au fost infiintate! Or fi ele si in alte tari, dar noi romanii nu suntem de asa ceva!!! |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7373 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin 25 Ian 2013, 21:17 | |
| 1750/1751 Suceava-Brasov e de la 1 februarie. Acum 10 ani avea si grupa de Botosani. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin 25 Ian 2013, 21:35 | |
| - COSTACHE MIHAIL a scris:
- ctln1991 a scris:
- Scurt istoric:
La inceputul anului 2012 s-au anulat trenurile CFR Calatori de pe sectiile neinteroperabile. Pe la mijlocul anului clasa I a fost scoasa de pe multe trenuri de rang IR si IC. La inceputul anului 2013 se anuleaza trenuri (IR si IC) nerentabile de pe sectiile interoperabile. In 2014 ce urmeaza?! In Romania a trebui sa ramana doar trenuri R si RE si IR cu pret de R. Probabil ca cei de la calatori, in sfarsit, abia acum si-au dat seama ca la saracia la care suntem toti supusi in tara asta, cele mai potrivite trenuri ar trebui sa fie cele Regio. Sunt multe IR care sunt inutile pe motiv ca tariful este enorm de mare pentru buzunarele noastre. Putinii calatori, cu riscul ca pierd ore intregi intr-o calatorie cu trenul, tot acest rang R il aleg. Dar culmea ca aici au fost loviti, si anume ca trenurile Regio circula pe trasee din ce in ce mai mici, fiind foarte incomod bietilor romani saraci de rand. Probabil ca cei de la calatori au gandit ca daca trenurile Regio vor circula stirbit si ineficient pe trasee aproape inexistente, amaratii de calatori vor sari calare pe IR ca sa umple buzunarele companiei. Dar uite ca s-au inselat! Calatorii nevoiti sa ajunga in unele destinatii, au ales microbuzele, iar alti calatori care nu au avut neaparat nevoie sa calatoreasca, pur si simplu au renuntat! Nu am vorbit aici de navetisti! Ci de cei care doresc sa plece intr-o alta locatie pentru odihna, sau cei care doresc sa se duca la rude sau prieteni care locuiesc in alte orase. Si eu am renuntat sa fac multe calatorii din cauza ca trenurile IR au un tarif foarte mare ca sa imi permit sa ma plimb, iar de Regio ce sa mai zic? Asa stirbit are mersul ca nu pot ajunge prea departe! Asa ca de multe ori am fost nevoit sa renunt! Ca mine au facut si altii! Nu au mai plecat nicaieri daca nu a fost neaparat necesar sa plece de acasa! Asa ca cei de la calatori sa se trezeasca si sa introduca din nou trenuri Regio pe trasee lungi, ca sa recastige calatorii pierduti, sau trenurile IR sa aiba tarife de Regio! De trenurile IC nici nu mai am ce sa vb! La nivelul scazut de trai, acestea ar fi trebuit desfiintate imediat dupa ce au fost infiintate! Or fi ele si in alte tari, dar noi romanii nu suntem de asa ceva!!! Eu unu sunt 100% de acord cu ce ai spus , pe unele rute se leaga trenurile Regio , de exemplu poti sa mergi din Bucuresti la Timisoara cu 4 Regio la pret de 50 lei , pentru cine nu se grabeste este bine dar pentru majoritatea care circula intre A si B acum conteaza timpul si automat aleg trenurile IR sau masina proprie ori duba sau autocarul . Exact ce am spus in alta postare , ce am fost si ce am ajuns , toata tara se duce de rapa , totul se distruge , pacat , mare pacat , CFR era cineva in Europa acum 20 de ani , in prezent CFR este rasul Europei , nu are rost sa mai comentam ca toata tara este de rasul Europei si suntem aratati cu degetul din diferite motive . |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin 25 Ian 2013, 21:47 | |
| - ctln1991 a scris:
- 1750/1751 Suceava-Brasov e de la 1 februarie. Acum 10 ani avea si grupa de Botosani.
Imi aduc aminte si acum de acele vremuri , 5 vagoane pentru Botosani pline ochi , pentru Suceava alte 5 la fel de pline , de multe ori nu gaseai loc in ziua plecarii , am mers si eu in picioare de la Brasov pana la Bacau cu acest tren ................. vremuri apuse .............. Atunci trenurile Accelerat aveau un amarat de supliment fata de Personal impartit in 2 adica intre zonele km 1-250 si peste 250 , suma acestor suplimente era mica ceea ce facea ca fiecare calator sa poata sa mearga cu trenul Accelerat , practic diferenta dintre Personal si Accelerat era foarte mica si chiar nu se merita sa alegi Personalul pe distanta lunga , apoi au venit cu suplimentul pentru Accelerat pe mai multe zone km , atunci a fost un sut in ..... dat trenurilor si au aparut dubele si autocarele care ofereau un pret mult mai mic fata de Accelerat si astfel lumea a inceput sa renunte la tren , multe trenuri Accelerat au devenit Rapide desi vagoanele si confortul erau aceleasi iar opririle au ramas ca la Accelerat dar calatorul platea Rapid si asa au alungat ei singuri calatorii . Magariile din sistemul feroviar RO s-au tinut lant in decursul anilor si am ajuns in ziua de azi cand nu mai avem calatori la tren , numarul trenurilor este la jumatate sau chiar mai putin fata de ce era acum 20 de ani , de viteza de deplasare a trenurilor nu mai vorbesc iar confortul din tren degeaba este , lumea a fugit la masina personala , duba sau autocar ............... trist dar adevarat . |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5412 Data de inscriere : 03/11/2011
| | | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin 25 Ian 2013, 23:02 | |
| manuela , tot nu vrei sa intelegi ca nu baga nimeni 10 vagoane pe un tren a carui grad de ocupare nu depaseste numarul de locuri din 2 vagoane , doar de dragul de a vedea acel tren cu 10 vagoane in loc de 2 , 1763/1764 circula cu maxim 50% grad de ocupare , la ce sa fie nevoie de alte vagoane cand si astea sunt prea suficiente si maine poimaine il anuleaza . Am inteles ca vrei trenuri la Iasi din toate directiile si sa fie cu 15 vagoane fiecare dar aici nu e vorba de cum arata acel tren e vorba de cat de profitabil este . |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin 25 Ian 2013, 23:32 | |
| Am selectat Bucuresti Nord 20 februarie (pica miercurea) si mi s-a parut mie ca IC592 nu mai circula? In schimb IC593 apare ca circula. Ori site-ul nu e actualizat la zi? Apropo de discutiile de azi cred ca vom asista in viitorul apropiat la multe surprize neplacute (anularea multor trenuri IC/IR) sau poate placute daca apar trenuri RE/R de lung parcurs |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8094 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin 25 Ian 2013, 23:50 | |
| - Karpaty a scris:
- Din 15 Februarie trenurile IR care trec pe 501 se anuleaza , dar nu stiu pe ce perioada , adica trenurile 1751/1750 Brasov-Suceava-Brasov si 1870/1871 Galati-Tg.Mures-Galati , pe 501 raman doar trenuri Regio din 15 Februarie , stie cineva mai multe amanunte ?
Decat sa plimbe o electrica 2 vagoane Galati - Tirgu Mures mai bine il anuleaza. E si inestetic si nerentabil. Nici daca ar fi 2 vagoane pline tot nu si-ar scoate profitul (de-abia platesc curentul consumat).... _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9707 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin 25 Ian 2013, 23:53 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- Karpaty a scris:
- Din 15 Februarie trenurile IR care trec pe 501 se anuleaza , dar nu stiu pe ce perioada , adica trenurile 1751/1750 Brasov-Suceava-Brasov si 1870/1871 Galati-Tg.Mures-Galati , pe 501 raman doar trenuri Regio din 15 Februarie , stie cineva mai multe amanunte ?
Decat sa plimbe o electrica 2 vagoane Galati - Tirgu Mures mai bine il anuleaza. E si inestetic si nerentabil. Nici daca ar fi 2 vagoane pline tot nu si-ar scoate profitul (de-abia platesc curentul consumat).... Normal ca nu e rentabil pentru ca cineva a dorit sa fie impartit in 2 trenul Timisoara - Galati ! _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4737 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Sam 26 Ian 2013, 00:07 | |
| Inseamna ca "stie meserie" si directorasul asta. Inainte de a-l anula as fi incercat sa-l fac rentabil Daca-l tarifau ca regio , circula ziua si faceau putina publicitate aveau succes. Din Brasov spre Moldova circula foarte multe autocare si alea nu cara aer deci calatori ar fi avut |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Sam 26 Ian 2013, 00:08 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- Karpaty a scris:
- Din 15 Februarie trenurile IR care trec pe 501 se anuleaza , dar nu stiu pe ce perioada , adica trenurile 1751/1750 Brasov-Suceava-Brasov si 1870/1871 Galati-Tg.Mures-Galati , pe 501 raman doar trenuri Regio din 15 Februarie , stie cineva mai multe amanunte ?
Decat sa plimbe o electrica 2 vagoane Galati - Tirgu Mures mai bine il anuleaza. E si inestetic si nerentabil. Nici daca ar fi 2 vagoane pline tot nu si-ar scoate profitul (de-abia platesc curentul consumat).... Asta am spus si eu inca de anul trecut dar atunci mi-a sarit cineva in cap cum adica sa il anuleze , uite ca a venit si ziua asta sa fie anulat , cand l-am vazut ultima data in cele 2 vagoane daca erau ocupate 50% era bine dar nu era , era perfect daca bagau un RE Galati-Miercurea Ciuc si atat , dus ziua si intors noaptea sau invers . Declinul a ainceput din ziua in care a fost limitat la Mures si asa s-a ales praful de inca un tren . lifetec , cat face un autocar Brasov-Bacau si cat face un tren ? lumea alege ce face mai putin si sa coste tot putin , adevarat ca daca ar fi tarifat trenul Brasov-Suceava ca Regio poate atragea calatori dar aici nu e vorba doar de asta ci si de subventia care s-a micsorat deci trebuie sa mai taie din trenuri .
Ultima editare efectuata de catre Karpaty in Sam 26 Ian 2013, 00:21, editata de 2 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Sam 26 Ian 2013, 00:12 | |
| Ce rost avea să mergi de la Galaţi la Timişoara prin Tg. Mureş, când poţi să schimbi în Bucureşti şi ajungi mai repede? Nu trebuie menţinute trenuri în circulaţie doar pe criterii comuniste gen ,,trebuie să existe tren între orice oraş şi capitală sau între oricare două oraşe mari". Nu, trebuie să existe tren pe rutele unde are călători care să-l justifice. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Sam 26 Ian 2013, 00:16 | |
| - Dr2005 a scris:
- Ce rost avea să mergi de la Galaţi la Timişoara prin Tg. Mureş, când poţi să schimbi în Bucureşti şi ajungi mai repede?
Nu trebuie menţinute trenuri în circulaţie doar pe criterii comuniste gen ,,trebuie să existe tren între orice oraş şi capitală sau între oricare două oraşe mari". Nu, trebuie să existe tren pe rutele unde are călători care să-l justifice. Tocmai din cauza asta CFR a pierdut calatorii , ca nu mai sunt legaturi directe , daca au rupt trenul Galati-Mures-Timisoara macar sa fi pus Galati-Bucuresti-Timisoara , astfel sa exista totusi legatura directa dar nu au facut asta desi sa sti ca la vremea cand circula avea calatori care mergeau cu el cap-cap , eu am mers cu el cap-cap de mai multe ori si era solicitat acest tren cum de altfel erau solicitate majoritatea trenurilor nu ca acum , cine a mers cu acest tren in acele vremuri poate sa confirme ca avea calatori cap-cap . Legaturile directe intre principalele orase nu cred ca este o idee comunista ci mai repede o necesitate care atrage calatorul , am mai spus asta si am repet , daca x vine la gara si intre A si B trebuie sa schimbe trenul iar la autocar are direct sa nu crezi ca acel calator va apela la tren , se duce la autocar fara sa stea pe ganduri . Legaturile directe atrag calatorii , lipsa legaturilor alunga calatorii . Marius 926 , trenul IC 592 se anuleaza definitiv din 7 Februarie . |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2012-2013 (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |