Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Mersul trenurilor 2012-2013 (2)

In jos 
+83
92Dragos
MariusM
Sabik
stefan_br
Andrey_tm
cont dezactivat .
KQQ
Jhonyla
TVlad
NicuS
Costin.H
marius_catalin84
mariusmarius
Norbi
user dezactivat...
Alex Avram
Lafont
cristy79
ALEXCFR
EuroDance
alex.alexus.tm
Karl
Teodor
ATM
billy752-istu
vanchorusebulgaria
brotybreaza
@ndrey
redeme
AndreiStefan
Adrian78
rizelgeorgel2004
pannonia express
colonelu81
Radu Tudor
19jimmy84
mishu88
florin29sv
Vale
manuela
mtk
cristi CFR
Warrior12
Cont dezactivat
huiu_goe
Luna
lifetec
COSTACHE MIHAIL
bogdan srl
Marius Iulian
traian
Spartan1948
mureseanu_976
Shinkasen
riciu
DUAL
Nicolae
Adirmvl
kristi kkk
laur 133
adytm
membru inactiv
Rarau
Adisoft1991s
Ryan Anderson
AlexandruC
allred
AndiCFR
Vitosa
cfr500
Vlad
orestte
baiazid
dandel
AlexD
Radu.B
Katalin4653
Dr2005
razvan - trenuri
Tomi13leu
Nesebar
IonutCFR2009
cardinal
87 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 40 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Icon_minitimeVin 25 Ian 2013, 20:57

Este vorba de trenul Regio al Regiotrans de pe ruta Iasi-Brasov care e facut cu automotor si a fost anulat , IR este trenul CFR de pe ruta Iasi-Brasov , nu este vorba de acesta .

_________________
595423Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Bdeem_8496_aMersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Bdeem_8496_aMersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Vizitato
Vizitator




Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Mersul trenurilor 2012-2013   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Icon_minitimeVin 25 Ian 2013, 21:03

ce trenuri sunt anulate din 15 februarie
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15506
Data de inscriere : 06/03/2009

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Icon_minitimeVin 25 Ian 2013, 21:09

ctln1991 a scris:
Scurt istoric:
La inceputul anului 2012 s-au anulat trenurile CFR Calatori de pe sectiile neinteroperabile. Pe la mijlocul anului clasa I a fost scoasa de pe multe trenuri de rang IR si IC.
La inceputul anului 2013 se anuleaza trenuri (IR si IC) nerentabile de pe sectiile interoperabile.
In 2014 ce urmeaza?!
In Romania a trebui sa ramana doar trenuri R si RE si IR cu pret de R.

Probabil ca cei de la calatori, in sfarsit, abia acum si-au dat seama ca la saracia la care suntem toti supusi in tara asta, cele mai potrivite trenuri ar trebui sa fie cele Regio. Sunt multe IR care sunt inutile pe motiv ca tariful este enorm de mare pentru buzunarele noastre. Putinii calatori, cu riscul ca pierd ore intregi intr-o calatorie cu trenul, tot acest rang R il aleg. Dar culmea ca aici au fost loviti, si anume ca trenurile Regio circula pe trasee din ce in ce mai mici, fiind foarte incomod bietilor romani saraci de rand. Probabil ca cei de la calatori au gandit ca daca trenurile Regio vor circula stirbit si ineficient pe trasee aproape inexistente, amaratii de calatori vor sari calare pe IR ca sa umple buzunarele companiei. Dar uite ca s-au inselat! Calatorii nevoiti sa ajunga in unele destinatii, au ales microbuzele, iar alti calatori care nu au avut neaparat nevoie sa calatoreasca, pur si simplu au renuntat! Nu am vorbit aici de navetisti! Ci de cei care doresc sa plece intr-o alta locatie pentru odihna, sau cei care doresc sa se duca la rude sau prieteni care locuiesc in alte orase. Si eu am renuntat sa fac multe calatorii din cauza ca trenurile IR au un tarif foarte mare ca sa imi permit sa ma plimb, iar de Regio ce sa mai zic? Asa stirbit are mersul ca nu pot ajunge prea departe! Asa ca de multe ori am fost nevoit sa renunt! Ca mine au facut si altii! Nu au mai plecat nicaieri daca nu a fost neaparat necesar sa plece de acasa! Asa ca cei de la calatori sa se trezeasca si sa introduca din nou trenuri Regio pe trasee lungi, ca sa recastige calatorii pierduti, sau trenurile IR sa aiba tarife de Regio! De trenurile IC nici nu mai am ce sa vb! La nivelul scazut de trai, acestea ar fi trebuit desfiintate imediat dupa ce au fost infiintate! Or fi ele si in alte tari, dar noi romanii nu suntem de asa ceva!!!
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2600
Varsta : 24
Reputatie : 7373
Data de inscriere : 18/11/2011

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Icon_minitimeVin 25 Ian 2013, 21:17

1750/1751 Suceava-Brasov e de la 1 februarie. Acum 10 ani avea si grupa de Botosani.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Icon_minitimeVin 25 Ian 2013, 21:35

COSTACHE MIHAIL a scris:
ctln1991 a scris:
Scurt istoric:
La inceputul anului 2012 s-au anulat trenurile CFR Calatori de pe sectiile neinteroperabile. Pe la mijlocul anului clasa I a fost scoasa de pe multe trenuri de rang IR si IC.
La inceputul anului 2013 se anuleaza trenuri (IR si IC) nerentabile de pe sectiile interoperabile.
In 2014 ce urmeaza?!
In Romania a trebui sa ramana doar trenuri R si RE si IR cu pret de R.

Probabil ca cei de la calatori, in sfarsit, abia acum si-au dat seama ca la saracia la care suntem toti supusi in tara asta, cele mai potrivite trenuri ar trebui sa fie cele Regio. Sunt multe IR care sunt inutile pe motiv ca tariful este enorm de mare pentru buzunarele noastre. Putinii calatori, cu riscul ca pierd ore intregi intr-o calatorie cu trenul, tot acest rang R il aleg. Dar culmea ca aici au fost loviti, si anume ca trenurile Regio circula pe trasee din ce in ce mai mici, fiind foarte incomod bietilor romani saraci de rand. Probabil ca cei de la calatori au gandit ca daca trenurile Regio vor circula stirbit si ineficient pe trasee aproape inexistente, amaratii de calatori vor sari calare pe IR ca sa umple buzunarele companiei. Dar uite ca s-au inselat! Calatorii nevoiti sa ajunga in unele destinatii, au ales microbuzele, iar alti calatori care nu au avut neaparat nevoie sa calatoreasca, pur si simplu au renuntat! Nu am vorbit aici de navetisti! Ci de cei care doresc sa plece intr-o alta locatie pentru odihna, sau cei care doresc sa se duca la rude sau prieteni care locuiesc in alte orase. Si eu am renuntat sa fac multe calatorii din cauza ca trenurile IR au un tarif foarte mare ca sa imi permit sa ma plimb, iar de Regio ce sa mai zic? Asa stirbit are mersul ca nu pot ajunge prea departe! Asa ca de multe ori am fost nevoit sa renunt! Ca mine au facut si altii! Nu au mai plecat nicaieri daca nu a fost neaparat necesar sa plece de acasa! Asa ca cei de la calatori sa se trezeasca si sa introduca din nou trenuri Regio pe trasee lungi, ca sa recastige calatorii pierduti, sau trenurile IR sa aiba tarife de Regio! De trenurile IC nici nu mai am ce sa vb! La nivelul scazut de trai, acestea ar fi trebuit desfiintate imediat dupa ce au fost infiintate! Or fi ele si in alte tari, dar noi romanii nu suntem de asa ceva!!!

Eu unu sunt 100% de acord cu ce ai spus , pe unele rute se leaga trenurile Regio , de exemplu poti sa mergi din Bucuresti la Timisoara cu 4 Regio la pret de 50 lei , pentru cine nu se grabeste este bine dar pentru majoritatea care circula intre A si B acum conteaza timpul si automat aleg trenurile IR sau masina proprie ori duba sau autocarul . Exact ce am spus in alta postare , ce am fost si ce am ajuns , toata tara se duce de rapa , totul se distruge , pacat , mare pacat , CFR era cineva in Europa acum 20 de ani , in prezent CFR este rasul Europei , nu are rost sa mai comentam ca toata tara este de rasul Europei si suntem aratati cu degetul din diferite motive . Sad

_________________
595423Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Bdeem_8496_aMersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Bdeem_8496_aMersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Icon_minitimeVin 25 Ian 2013, 21:47

ctln1991 a scris:
1750/1751 Suceava-Brasov e de la 1 februarie. Acum 10 ani avea si grupa de Botosani.

Imi aduc aminte si acum de acele vremuri , 5 vagoane pentru Botosani pline ochi , pentru Suceava alte 5 la fel de pline , de multe ori nu gaseai loc in ziua plecarii , am mers si eu in picioare de la Brasov pana la Bacau cu acest tren ................. vremuri apuse .............. Sad Atunci trenurile Accelerat aveau un amarat de supliment fata de Personal impartit in 2 adica intre zonele km 1-250 si peste 250 , suma acestor suplimente era mica ceea ce facea ca fiecare calator sa poata sa mearga cu trenul Accelerat , practic diferenta dintre Personal si Accelerat era foarte mica si chiar nu se merita sa alegi Personalul pe distanta lunga , apoi au venit cu suplimentul pentru Accelerat pe mai multe zone km , atunci a fost un sut in ..... dat trenurilor si au aparut dubele si autocarele care ofereau un pret mult mai mic fata de Accelerat si astfel lumea a inceput sa renunte la tren , multe trenuri Accelerat au devenit Rapide desi vagoanele si confortul erau aceleasi iar opririle au ramas ca la Accelerat dar calatorul platea Rapid si asa au alungat ei singuri calatorii . Magariile din sistemul feroviar RO s-au tinut lant in decursul anilor si am ajuns in ziua de azi cand nu mai avem calatori la tren , numarul trenurilor este la jumatate sau chiar mai putin fata de ce era acum 20 de ani , de viteza de deplasare a trenurilor nu mai vorbesc iar confortul din tren degeaba este , lumea a fugit la masina personala , duba sau autocar ............... Sad trist dar adevarat .

_________________
595423Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Bdeem_8496_aMersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Bdeem_8496_aMersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Bdeem_8496_a
Sus In jos
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5412
Data de inscriere : 03/11/2011

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Icon_minitimeVin 25 Ian 2013, 22:01

Karpaty a scris:
Si in lista aia ce trenuri mai erau ? nu ar fi rau sa il anuleze si pe 1763/1764 , merge cu 2 vagoane amarate , nici cu 521/1620 nu imi este rusine (sigur sare Dual ca asta nu trebuie anulat , dar eu l-as anula de maine Laughing) si mai sunt cateva IR care merg aiurea gen 1527 si 1623 anulat unu din ele , cred ca mai putem renunta si la cateva de pe Buc-Pitesti si sigur se mai gasesc si altele , in ritmul asta peste 10 ani ajungem ca si Grecia cu jumatate din reteaua de cai ferate inchisa iar pe unde se circula sa mai ramana cateva trenuri cat sa nu le uitam . Rau am ajuns , ce am fost si ce am ajuns ....................... Sad

1763/1764 nu va fi anulat;se pare ca odata cu anularea lui 1750 va mai primi 2 vagoane(inca nu este finalizata compunere lui).
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Icon_minitimeVin 25 Ian 2013, 23:02

manuela , tot nu vrei sa intelegi ca nu baga nimeni 10 vagoane pe un tren a carui grad de ocupare nu depaseste numarul de locuri din 2 vagoane , doar de dragul de a vedea acel tren cu 10 vagoane in loc de 2 , 1763/1764 circula cu maxim 50% grad de ocupare , la ce sa fie nevoie de alte vagoane cand si astea sunt prea suficiente si maine poimaine il anuleaza . Am inteles ca vrei trenuri la Iasi din toate directiile si sa fie cu 15 vagoane fiecare dar aici nu e vorba de cum arata acel tren e vorba de cat de profitabil este .

_________________
595423Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Bdeem_8496_aMersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Bdeem_8496_aMersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14504
Data de inscriere : 08/01/2011

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Icon_minitimeVin 25 Ian 2013, 23:32

Am selectat Bucuresti Nord 20 februarie (pica miercurea) si mi s-a parut mie ca IC592 nu mai circula?
In schimb IC593 apare ca circula. Ori site-ul nu e actualizat la zi?
Apropo de discutiile de azi cred ca vom asista in viitorul apropiat la multe surprize neplacute (anularea multor trenuri IC/IR) sau poate placute daca apar trenuri RE/R de lung parcurs
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8094
Data de inscriere : 07/02/2009

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Icon_minitimeVin 25 Ian 2013, 23:50

Karpaty a scris:
Din 15 Februarie trenurile IR care trec pe 501 se anuleaza , dar nu stiu pe ce perioada , adica trenurile 1751/1750 Brasov-Suceava-Brasov si 1870/1871 Galati-Tg.Mures-Galati , pe 501 raman doar trenuri Regio din 15 Februarie , stie cineva mai multe amanunte ?

Decat sa plimbe o electrica 2 vagoane Galati - Tirgu Mures mai bine il anuleaza. E si inestetic si nerentabil. Nici daca ar fi 2 vagoane pline tot nu si-ar scoate profitul (de-abia platesc curentul consumat).... Laughing

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 D%20350%20TITO%20Broz
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9707
Data de inscriere : 02/11/2008

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Icon_minitimeVin 25 Ian 2013, 23:53

mureseanu_976 a scris:
Karpaty a scris:
Din 15 Februarie trenurile IR care trec pe 501 se anuleaza , dar nu stiu pe ce perioada , adica trenurile 1751/1750 Brasov-Suceava-Brasov si 1870/1871 Galati-Tg.Mures-Galati , pe 501 raman doar trenuri Regio din 15 Februarie , stie cineva mai multe amanunte ?

Decat sa plimbe o electrica 2 vagoane Galati - Tirgu Mures mai bine il anuleaza. E si inestetic si nerentabil. Nici daca ar fi 2 vagoane pline tot nu si-ar scoate profitul (de-abia platesc curentul consumat).... Laughing

Normal ca nu e rentabil pentru ca cineva a dorit sa fie impartit in 2 trenul Timisoara - Galati !

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
lifetec




Numarul mesajelor : 329
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4737
Data de inscriere : 01/11/2012

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Icon_minitimeSam 26 Ian 2013, 00:07

Inseamna ca "stie meserie" si directorasul asta.
Inainte de a-l anula as fi incercat sa-l fac rentabil
Daca-l tarifau ca regio , circula ziua si faceau putina publicitate aveau succes. Din Brasov spre Moldova circula foarte multe autocare si alea nu cara aer deci calatori ar fi avut
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Icon_minitimeSam 26 Ian 2013, 00:08

mureseanu_976 a scris:
Karpaty a scris:
Din 15 Februarie trenurile IR care trec pe 501 se anuleaza , dar nu stiu pe ce perioada , adica trenurile 1751/1750 Brasov-Suceava-Brasov si 1870/1871 Galati-Tg.Mures-Galati , pe 501 raman doar trenuri Regio din 15 Februarie , stie cineva mai multe amanunte ?

Decat sa plimbe o electrica 2 vagoane Galati - Tirgu Mures mai bine il anuleaza. E si inestetic si nerentabil. Nici daca ar fi 2 vagoane pline tot nu si-ar scoate profitul (de-abia platesc curentul consumat).... Laughing

Asta am spus si eu inca de anul trecut dar atunci mi-a sarit cineva in cap cum adica sa il anuleze , uite ca a venit si ziua asta sa fie anulat , cand l-am vazut ultima data in cele 2 vagoane daca erau ocupate 50% era bine dar nu era , era perfect daca bagau un RE Galati-Miercurea Ciuc si atat , dus ziua si intors noaptea sau invers . Declinul a ainceput din ziua in care a fost limitat la Mures si asa s-a ales praful de inca un tren .

lifetec , cat face un autocar Brasov-Bacau si cat face un tren ? lumea alege ce face mai putin si sa coste tot putin , adevarat ca daca ar fi tarifat trenul Brasov-Suceava ca Regio poate atragea calatori dar aici nu e vorba doar de asta ci si de subventia care s-a micsorat deci trebuie sa mai taie din trenuri .

_________________
595423Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Bdeem_8496_aMersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Bdeem_8496_aMersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Bdeem_8496_a


Ultima editare efectuata de catre Karpaty in Sam 26 Ian 2013, 00:21, editata de 2 ori
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Icon_minitimeSam 26 Ian 2013, 00:12

Ce rost avea să mergi de la Galaţi la Timişoara prin Tg. Mureş, când poţi să schimbi în Bucureşti şi ajungi mai repede?
Nu trebuie menţinute trenuri în circulaţie doar pe criterii comuniste gen ,,trebuie să existe tren între orice oraş şi capitală sau între oricare două oraşe mari". Nu, trebuie să existe tren pe rutele unde are călători care să-l justifice.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Icon_minitimeSam 26 Ian 2013, 00:16

Dr2005 a scris:
Ce rost avea să mergi de la Galaţi la Timişoara prin Tg. Mureş, când poţi să schimbi în Bucureşti şi ajungi mai repede?
Nu trebuie menţinute trenuri în circulaţie doar pe criterii comuniste gen ,,trebuie să existe tren între orice oraş şi capitală sau între oricare două oraşe mari". Nu, trebuie să existe tren pe rutele unde are călători care să-l justifice.

Tocmai din cauza asta CFR a pierdut calatorii , ca nu mai sunt legaturi directe , daca au rupt trenul Galati-Mures-Timisoara macar sa fi pus Galati-Bucuresti-Timisoara , astfel sa exista totusi legatura directa dar nu au facut asta desi sa sti ca la vremea cand circula avea calatori care mergeau cu el cap-cap , eu am mers cu el cap-cap de mai multe ori si era solicitat acest tren cum de altfel erau solicitate majoritatea trenurilor nu ca acum , cine a mers cu acest tren in acele vremuri poate sa confirme ca avea calatori cap-cap .
Legaturile directe intre principalele orase nu cred ca este o idee comunista ci mai repede o necesitate care atrage calatorul , am mai spus asta si am repet , daca x vine la gara si intre A si B trebuie sa schimbe trenul iar la autocar are direct sa nu crezi ca acel calator va apela la tren , se duce la autocar fara sa stea pe ganduri . Legaturile directe atrag calatorii , lipsa legaturilor alunga calatorii .


Marius 926 , trenul IC 592 se anuleaza definitiv din 7 Februarie .

_________________
595423Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Bdeem_8496_aMersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Bdeem_8496_aMersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Continut sponsorizat





Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 14 Icon_minitime

Sus In jos
 
Mersul trenurilor 2012-2013 (2)
Sus 
Pagina 14 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 40 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Mersul trenurilor 2012-2013 (3)
» Mersul trenurilor 2013-2014
» Mersul trenurilor 2013-2014
» Mersul trenurilor 2012-2013 (1)
»  Compunerea trenurilor din România -2013

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: