|
| SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. | |
|
+25billy752-istu AlexD DUAL Vlad George1000 Vitosa Nesebar Radu.B soulcage didinul COSTACHE MIHAIL Adrian78 Dr2005 Vlad Singeorzan Norbi rizelgeorgel2004 alliens Luna Costin.H Rarau baiazid razvan - trenuri Volk vatmanul cristi ar 29 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
George1000
Numarul mesajelor : 8 Reputatie : 4550 Data de inscriere : 18/06/2012
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Sam 22 Dec 2012, 22:37 | |
| Deci sa inteleg ca a fost o oprire tehnica doar pentru transbordarea anumitor persoane spre aeroportul Otopeni care era urmatoarea oprime a IC-ului, nu? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Dum 30 Dec 2012, 03:46 | |
| Trenul Cluj-Cransebes se va limita la Deva cu alt orar dar nu era mai bine daca circula Cluj-Timisoara ? din Lugoj mergea la Timisoara si pastra actualul orar doar Lugoj-Timisoara era ceva nou , eu zic ca era mult mai bine asa . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Dum 10 Feb 2013, 18:38 | |
| Operatorii pot pune şi 1000 de trenuri... însă subvenţie nu se dă decât pentru cele aprobate de stat, care sunt zero pe secţiile respective. Fără subvenţie ar trebui tarife mai mari şi călători mai mulţi, pentru că domeniul feroviar e supra-taxat, iar evaziunea e zero, spre deosebire de domeniul auto, unde taxele sunt mici, verificările sunt rare şi evaziunea fiscală e în floare. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Dum 10 Feb 2013, 19:03 | |
| - Dr2005 a scris:
- Operatorii pot pune şi 1000 de trenuri... însă subvenţie nu se dă decât pentru cele aprobate de stat, care sunt zero pe secţiile respective. Fără subvenţie ar trebui tarife mai mari şi călători mai mulţi, pentru că domeniul feroviar e supra-taxat, iar evaziunea e zero, spre deosebire de domeniul auto, unde taxele sunt mici, verificările sunt rare şi evaziunea fiscală e în floare.
Eu ca minister al MT as impinge traficul greu spre TF ... cum este in toate tarile civilizate!In primul rand pentru ca e mai ecologic,apoi economic verificat si nu in ultimul rand ca ne costa enorm intretinerea drumurilor,la care cauza principala e traficul greu! ................................... bine ,si calitatea lucrarilor fantoma facute de firmele partidului ,dar ma rog.. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Dum 10 Feb 2013, 19:30 | |
| - AndiCFR a scris:
- Pe Ploiesti Sud-Maneciu inca nu s-au bagat trenuri
Si nu se vor baga prea curand datorita jmecherului care are microbuzele in zona aia, am inteles ca TFC nu stiu ce negociaza cu respectivul propietar de microbuze. E unul care are nu stiu ce relatii/pile de nu vrea trenuri pe ruta asta. Iar despre Bucuresti Nord-Slanic in zilele de 6 si 7 din cate am inteles la inceput au circulat si asa dupa care AFERul si-a dat seama ca a dat prea multe trase si le-au scos, nu din vina TFCului ci din vina AFERului. Speram ca din luna Mai sa avem tren TFC si in zilele de 6 si 7 spre Slanic din Bucuresti. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Dum 10 Feb 2013, 19:41 | |
| Şi aşa e greu de făcut şi ce se face acum, pentru că dubarii trimit tone de petiţii cum că de ce nu primesc şi ei subvenţie şi primeşte feroviarul care ,,are o acoperire foarte redusă". Poate ar trebui făcută cumva o HG sau lege... dar aici trebuie să lucreze atât MT, cât şi Finanţele şi Economia. La ora actuală, pentru ca un tren să circule se plătesc următoarele: - trasă - TUI, cam 9 RON tren*km - agremente AFER pentru vehicul şi componentele lui (aici vorbim de mii de euro) - personal autorizat AFER: mecanic (şcoala de mecanici durează 1 an şi costă cam 5000 RON) autorizat pe tip de vehicul, pe secţie şi, eventual, pe conducere simplificată, şef de tren autorizat pe proba frânei, conductor, până şi casierul din gară trebuie autorizat. O autorizare costă cam 500 de euro (şi trebuie refăcută periodic), faceţi şi voi calculul cât costă - combustibil (care include taxă de drum!!!) / electricitate (pe care neapărat o cumperi de la CFR S.A.) - revizii la zi
În schimb, pentru auto ai nevoie de: - şofer profesionist (şcoala de şoferi categ. D - 3 luni, cam 2000 RON + atestat o dată la 2 ani) - nu ai nevoie să agrementezi fiecare vehicul din parc, ele fiind deja omologate la nivel european - rovinietă (2455 RON/an pentru autobuz de peste 23 locuri, pentru dubă e mai ieftin) - ITP (sub 200 RON, o dată la 6 luni) - RCA (cam 5000 RON pe an pentru autobuze mari)
Faceţi calculul şi vedeţi de ce transportul feroviar fără subvenţie nu poate fi profitabil.
-- Nu AFER dă trasele, ci CFR S.A.. iar subvenţia se dă prin intermediul MT, or dacă MT nu aprobă decât x tren*km, degeaba ai trasă, că tot nu primeşti subvenţie. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Dum 10 Feb 2013, 22:10 | |
| In nici o tara din UE transportul rutier in afara localitatilor nu cred ca primeste subventii. Nu mai spun ca acest tip de transport nu prea exista. Si eu as fii de acord ca companiile CFR CALATORI si cele private sa primeasca maxim 50% din pretul biletelor vandute. Firmele de transport rutier daca doresc subventie sa li se stabileasca prin lege un pret minim la bilete atat judetean cat si interjudetean. In Romania deja sunt multe firme de transport rutier care sunt foarte puternice si pot face presiuni asupra autoritatilor. Oricum soferii lucreaza dupa cum toti stim si 12 ore la fiecare 24 de ore (am dat un exemplu) pe cand mecanici de locomotiva nu depasesc orele admise si normal ca cheltuielile la feroviar sunt mai ridicate.
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Dum 10 Feb 2013, 22:14, editata de 1 ori |
| | | vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5105 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Dum 10 Feb 2013, 22:13 | |
| Scuzati off topicul! Atestatul pentru categoria D (microbuz peste 8 locuri, autobuz, autocar) are valabilitate 5 ani, nu 2. Le am eu, si permis si atestat. Inca odata scuze off topic |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Dum 10 Feb 2013, 23:32 | |
| E binevenită corectura. Înseamnă că 2 ani sunt valabile autorizările mecanicilor?
-- În afară se subvenţionează şi traseele rutiere intrajudeţene (mă rog, în interiorul landului, districtului sau cum sunt ei organizaţi), însă acolo există transport integrat, adică bilete şi abonamente unice (valabile inclusiv la tren) şi menţinerea doar a celor mai rapide legături, adică dacă între punctele A şi B ai 10 km pe c.f. şi 20 pe şosea, atunci se susţine puternic trenul, pe când dacă e invers se susţine autobuzul. Evident, în 90% din cazuri se întâmplă prima variantă. De asemenea, acolo nu prea se suprapun modurile de transport... dacă s-ar aplica la noi, ca exemplu, nu ar mai fi autobuz Bucureşti - Periş, ci doar Periş - DN1, la legătură cu trenul.
În concluzie, la noi nu se justifică deocamdată subvenţionarea transportului auto, pentru că nu avem autorităţi de transport metropolitan sau judeţean (cea de la Bucureşti e o glumă proastă) şi nu avem deloc integrare între modurile de transport, nici ca program, nici ca preţ. _________________ :TTT:
|
| | | Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Lun 11 Feb 2013, 15:40 | |
| - AndiCFR a scris:
- Pe Ploiesti Sud-Maneciu inca nu s-au bagat trenuri,pe Caransebes-Boutari le-au scos.
De ce le-au scos ? |
| | | Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Lun 11 Feb 2013, 15:41 | |
| - Dr2005 a scris:
- Operatorii pot pune şi 1000 de trenuri... însă subvenţie nu se dă decât pentru cele aprobate de stat, care sunt zero pe secţiile respective. Fără subvenţie ar trebui tarife mai mari şi călători mai mulţi, pentru că domeniul feroviar e supra-taxat, iar evaziunea e zero, spre deosebire de domeniul auto, unde taxele sunt mici, verificările sunt rare şi evaziunea fiscală e în floare.
Atunci, subvenţia să fie eliminată şi preţurile aduse la zi. |
| | | Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Lun 11 Feb 2013, 15:58 | |
| Din nefericire, nu prea văd că ar exista posibilitatea de multi quote, de aceea, îmi cer scuze că citez mai multe răspunsuri şi apar astfel mai multe posturi ale mele. Nu vânez posturi. - DUAL a scris:
- Eu ca minister al MT as impinge traficul greu spre TF ... cum este in toate tarile civilizate!In primul rand pentru ca e mai ecologic,apoi economic verificat si nu in ultimul rand ca ne costa enorm intretinerea drumurilor,la care cauza principala e traficul greu! ................................... bine ,si calitatea lucrarilor fantoma facute de firmele partidului ,dar ma rog..
Eu sunt INDIGNAT de starea liniilor. Ca ministru al MT s-ar putea face o mulţime de lucruri bune, atraşi investitori străini, fonduri UE pt infrastructură, construire de linii noi, etc. Chiar azi vorbeam cu-n amic, despre linii. S-a putut realiza în trecut străpungerea Defileului Jiului, pe traseul Bumbeşti - Livezeni, şi acum, cu mijloace moderne, nu se pot face intreţineri ale liniilor deja existente. Eu aş face străpungeri de munţi, tunele şi prelungiri de linii, între : Nehoiasu - Înt Buzăului, Bicaz - Gheorghieni, Sighisoara - Tg Mureş - Cluj, Vaşcău - Brad - Deva, Seciuri - Alunu, Rm Vâlcea Est - Vâlcele – Piteşti, Comăneşti - Piatra Neamţ - Tg Nt - Fălticeni – Sv, Galaţi - Măcin, Brăila - Măcin, Măcin – Tulcea, Caransebeş - Bouţari - Sarmisegetusa - Haţeg - Subcetate, etc. Refacerea integrală, dublarea şi electrificarea întregii linii de Centură a oraşelor : Buc, Ploieşti, Constanţa, Arad, Braşov, Timişoara, Suceava. |
| | | Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Lun 11 Feb 2013, 16:01 | |
| - AlexD a scris:
- Si nu se vor baga prea curand datorita jmecherului care are microbuzele in zona aia, am inteles ca TFC nu stiu ce negociaza cu respectivul propietar de microbuze. E unul care are nu stiu ce relatii/pile de nu vrea trenuri pe ruta asta.
Iar despre Bucuresti Nord-Slanic in zilele de 6 si 7 din cate am inteles la inceput au circulat si asa dupa care AFERul si-a dat seama ca a dat prea multe trase si le-au scos, nu din vina TFCului ci din vina AFERului. Speram ca din luna Mai sa avem tren TFC si in zilele de 6 si 7 spre Slanic din Bucuresti. Ca ministru MT, aş interzice TOATE traseele de microbuze, autocare şi / sau autobuze, pe rutele unde se poate face transport cu trenul. Eu prefer trenul, este comod şi sigur. |
| | | Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Lun 11 Feb 2013, 16:08 | |
| - Dr2005 a scris:
- Şi aşa e greu de făcut şi ce se face acum, pentru că dubarii trimit tone de petiţii cum că de ce nu primesc şi ei subvenţie şi primeşte feroviarul care ,,are o acoperire foarte redusă".
Faceţi calculul şi vedeţi de ce transportul feroviar fără subvenţie nu poate fi profitabil.
Nu AFER dă trasele, ci CFR S.A.. iar subvenţia se dă prin intermediul MT, or dacă MT nu aprobă decât x tren*km, degeaba ai trasă, că tot nu primeşti subvenţie. 1. Sunt sătul de dubari, de multe ori se stă înghesuiţi ca sardelele, etc. Feroviarul întâi, şi nu joanghina de dubar. "Marş afară, jigodie, nu primeşti nicio licentă de transport." Trenul întâi. 2. Dacă transportul auto n-ar fi admis, ar putea fi profitabil. 3. Dacă cfr dă trasele, de ce le mai dă, dacă apoi interzice cursele pe traseul respectiv? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Lun 11 Feb 2013, 16:28 | |
| Am mai explicat cum stă treaba, te invit să reciteşti postările.
CFR dă trase şi nu interzice nimic. Doar că MT nu dă subvenţie decât pentru trenurile din pachetul minim social. Dar asta nu înseamnă că operatorii nu pot pune în plus şi 1000 de trenuri dacă vor, însă nu vor primi subvenţie. De ce nu e rentabil trenul fără subvenţie am detaliat într-un mesaj anterior. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. | |
| |
| | | | SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |