|
| SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. | |
|
+25billy752-istu AlexD DUAL Vlad George1000 Vitosa Nesebar Radu.B soulcage didinul COSTACHE MIHAIL Adrian78 Dr2005 Vlad Singeorzan Norbi rizelgeorgel2004 alliens Luna Costin.H Rarau baiazid razvan - trenuri Volk vatmanul cristi ar 29 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6554 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Mier Noi 07, 2012 3:14 pm | |
| Eu nu-i inteleg pe astia de la cfr, de ce sa nu dea aprobari pentru mai multe trenuri, ca astfel incaseaza mai mult TUI. |
| | | vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5105 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Mier Noi 07, 2012 4:09 pm | |
| - cristi ar a scris:
- Eu nu-i inteleg pe astia de la cfr, de ce sa nu dea aprobari pentru mai multe trenuri, ca astfel incaseaza mai mult TUI.
Aici nu e vorba de banii din TUI care intra la CFR, pentru ca banii aia intra la CFR Infrastructura (cred eu) si nu la CFR Calatori. Aici alta e problema, ca daca TFC introduce trenuri Slanic - Bucuresti si Maneciu - Bucuresti, chiar doua pe zi daca ar fi dinspre Slanic spre Bucuresti si doua dinspre Maneciu spre Bucuresti, automat ar fi patru trenuri regio de la TFC pe distanta Ploiesti Sud - Bucuresti, ceea ce provoaca concurenta CFR-ului prin calitatea serviciilor si a preturilor mici aplicate de TFC. Si aici e buba, ca automat groapa in care CFR-ul a inceput deja incet - incet sa cada, se face una si mai mare si nu vor sa pice chiar de tot. Asta e mentalitatea lor: daca noi nu putem oferii servicii de calitate la preturi avantajoase, atunci sa nu-i lasam nici pe altii, ca ne sapa groapa. Vai si amar in ce tara traim! Si sunt curios cu cate trenuri ii vor lasa de la noul mers si pe alte sectii interoperabile unde mai concureaza cu CFR, spre exemplu pe Oradea - Cluj, unde astazi sunt patru perechi de trenuri. |
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6554 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Mier Noi 07, 2012 5:38 pm | |
| Sunt curios ce justificari SF mai dau astia de la cfr la acest refuz. |
| | | Volk
Numarul mesajelor : 54 Localizare : cu laptopu'n bratze Reputatie : 4638 Data de inscriere : 03/05/2012
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Mier Noi 07, 2012 8:58 pm | |
| Cum sa fie competitivi cand concurenta are subventiile care le are... |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8364 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Mier Noi 07, 2012 9:34 pm | |
| Eu la alt topic am spus ca MINISTERUL de profil si oficialitatile trebuie sa garanteze accesul neingradit tuturor operatorilor la infrastructura feroviara conform legii concurentei si normelor europene. In aceasta tara sunt multe rute feroviare unde numarul de trenuri este mic si lipsesc multe legaturi necesare, si tarifele la trenurile superioare sunt ridicate fata de conditii. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Mier Noi 07, 2012 9:47 pm | |
| Eu vad lucrurile un pic altfel, pentru mine teoria conspiratiei in acest caz nu exista . Insa, atata vreme cat linia in sine nu este performanta nici nu prea mai e loc de alte trenuri... Ganditi-va la restrictiile de pe M1000, tot timpul apar unele desi dispar altele. Orice tren in plus introdus deranjeaza altele si cresc timpii de mers, se indesesc incrucisarile . Vorbim in special de Bucuresti-Ploiesti ca mai incolo e mai lejer. Asteptam cu nerabdare activarea ETCS, interoperabilitate reala si cresterea traficului.
Anul trecut se rezolvasera cateva dintre problemele de pe M1000 si toata lumea era fericita . Timpii erau si ei mai buni si chiar largi, si astfel au mai intrat trenuri . Uitati-va acum la livretul 2013 si o sa vedeti ca au crescut si vestea proasta e ca nu mai sunt deloc largi ci dimpotriva . Cuvantul mentenanta va zice ceva ? |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Mier Noi 07, 2012 10:22 pm | |
| ok pe M1000 nu se poate, dar pe M900 Craiova-Bucuresti de ce nu se poate?
de ce pe M 900 sunt niste IR ciudate intre Bucuresti si Rosiori?
De ce pe M1000 nu pot fi cadentate? De ce s-a putut pune al 3 R al TFC intre Buzau si Bucuresti?
Eu cred, cum se spune pe aici, ca e si un sabotaj impotriva TFC/Regiotrans. Daca vor mentenanta de L pana vineri sa faca o pauza de 3 ore intre Bucuresti si Brazi, de ex 11-14
V la iesirea din Bucuresti trenurile sunt peste 100% cam in toate directiile, D la intoarcere la fel ... La metrou cum pot fi garnituri la 3 min si la caile ferate nu se poate?
|
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6157 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Mier Noi 07, 2012 10:36 pm | |
| - Citat :
- V la iesirea din Bucuresti trenurile sunt peste 100% cam in toate directiile, D la intoarcere la fel ...
La metrou cum pot fi garnituri la 3 min si la caile ferate nu se poate? cand se va imbunatati iesirea din gara de nord, si vor putea iesi trenurile cu cel putin 60km/h si se va implementa f mult si sistemul push&pull, atunci poti zice ca vei avea o fluidizare a traficului, mai ales in Bucuresti. Nu poti compara 14 linii de garare cu metroul. Acolo totul este automat, iar trenul nu schimba niciun macaz si nici nu se impiedica de trenurile de marfa! |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Mier Noi 07, 2012 11:28 pm | |
| - Rarau a scris:
- De ce s-a putut pune al 3 R al TFC intre Buzau si Bucuresti?
Pe sectiile interoperabile compania de stat are prioritate in alegerea traselor, transportul feroviar nu a fost inca liberalizat in Romania . Privatul vrea si el trase mai bune insa intotdeauna i se pun la dispozitie orele pe care CFR nu le vrea . Nu zice nimeni ca nu se pot pune mai multe trenuri insa la orele pe care le vrea si privatul si CFR chiar nu se poate intotdeauna. Mai sunt si marfare si alte treburi, nu poti compara circulatia pe liniile de metrou cu cele de tren, este ca si cum ai compara telefonia analogica cu cea digitala. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Joi Noi 08, 2012 11:03 am | |
| Vezi baiazid ca stii ? Asta nu sunt eu de acord, sa aibe statul prioritate in ocuparea traselor, astept liberalizarea odata, inclusiv pe interoperabile desigur. Ca nu se pot pune mai multe trenuri la aceleasi ore sunt de acord, stiu ca exista niste grade maxime de folosinta a liniilor, e nevoie de o distanta minima intre ele, timpi de mentananta a liniei, etc. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8364 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Joi Noi 08, 2012 12:21 pm | |
| Lasa ca ziua are 24 de ore si se pot pune cel putin 10 perechi de trenuri pe o ruta cu linie dubla sau cu gari mai multe pe parcurs. Este posibila introducerea unei perechi de trenuri REGIO intre Bucuresti si Galati si retur de la inceputul anului viitor ceea ce va insemna un numar foarte ridicat de calatori avand in vedere ca judetele si localitatile prin care va trece (via Buzau) au aproximativ 1 milion de oameni dupa recensamantul din 2011. Bine ca si daca ar fii IR ar fii bine venit dar este vorba de REGIO. Am aflat si eu dintr-o sursa si mi-a inveselit ziua. |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Sam Noi 10, 2012 5:52 pm | |
| - baiazid a scris:
- Rarau a scris:
- De ce s-a putut pune al 3 R al TFC intre Buzau si Bucuresti?
Pe sectiile interoperabile compania de stat are prioritate in alegerea traselor, transportul feroviar nu a fost inca liberalizat in Romania . Privatul vrea si el trase mai bune insa intotdeauna i se pun la dispozitie orele pe care CFR nu le vrea . Nu zice nimeni ca nu se pot pune mai multe trenuri insa la orele pe care le vrea si privatul si CFR chiar nu se poate intotdeauna. Mai sunt si marfare si alte treburi, nu poti compara circulatia pe liniile de metrou cu cele de tren, este ca si cum ai compara telefonia analogica cu cea digitala. puteam sa dau quote si la mesajul lui Luna ... CFR Călători informează că, începând cu data de 10 noiembrie 2012, pentru preluarea călătorilor de la București Nord spre destinația Buzău și retur, se vor introduce în circulație două trenuri Regio: R 5081 Bucureşti Nord si 5080 --------- ei acum cum e? Nu mai ziceti nimic de mentenanta? De pauza intre trenuri? De telefonia analogica? La noi nu se vrea, nu exista nu pot sau se strica liniile... Cum si voi spuneti intr-un mesaj intre 12-5 e liniste, pot sa faca atunci mentenanta. Ce marfare intra in gara de Nord? Probabil in jurul Ploiestului or fi marfare multe dar nu si la Bucuresti. |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Dum Noi 11, 2012 12:20 pm | |
| - Costin.H a scris:
-
- Citat :
- V la iesirea din Bucuresti trenurile sunt peste 100% cam in toate directiile, D la intoarcere la fel ...
La metrou cum pot fi garnituri la 3 min si la caile ferate nu se poate? cand se va imbunatati iesirea din gara de nord, si vor putea iesi trenurile cu cel putin 60km/h si se va implementa f mult si sistemul push&pull, atunci poti zice ca vei avea o fluidizare a traficului, mai ales in Bucuresti. Nu poti compara 14 linii de garare cu metroul. Acolo totul este automat, iar trenul nu schimba niciun macaz si nici nu se impiedica de trenurile de marfa! nu cred ca tine explicatia, acum 10-20 de ani s-au putut introduce mult mai mai ulte trenuri pe aceeasi infrastructura de intrare/iesire in Gara de Nord, iar acum nu se poate....mai degraba e rea vointa si incompetenta, ca la orice ocmpanie de stat care detine o pzoitie dominanta intr-un domeniu economic din pacate |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Dum Noi 11, 2012 1:59 pm | |
| - Luna a scris:
- Vezi baiazid ca stii ? Asta nu sunt eu de acord, sa aibe statul prioritate in ocuparea traselor, astept liberalizarea odata, inclusiv pe interoperabile desigur. Ca nu se pot pune mai multe trenuri la aceleasi ore sunt de acord, stiu ca exista niste grade maxime de folosinta a liniilor, e nevoie de o distanta minima intre ele, timpi de mentananta a liniei, etc.
Statul trebuie sa aibe prioritate, interoperabilitatea inca nu are legatura cu liberalizarea pietei feroviare, acesta din urma va aparea peste cativa ani. @Rarau, ma repet, eu nu am spus ca nu se mai pot adauga trenuri, ci am spus ca nu se poate tot timpul la ora la care vrea privatul... E o mare diferenta, iar cand am vorbit de marfare nu m-am referit la Gara de Nord ci la folosirea liniei in sine . Voi aveti macar un pic idee ce trafic de calatori plus marfa este pe M1000 in acest moment ? |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8364 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Lun Noi 12, 2012 12:42 am | |
| - baiazid a scris:
- Luna a scris:
- Vezi baiazid ca stii ? Asta nu sunt eu de acord, sa aibe statul prioritate in ocuparea traselor, astept liberalizarea odata, inclusiv pe interoperabile desigur. Ca nu se pot pune mai multe trenuri la aceleasi ore sunt de acord, stiu ca exista niste grade maxime de folosinta a liniilor, e nevoie de o distanta minima intre ele, timpi de mentananta a liniei, etc.
Statul trebuie sa aibe prioritate, interoperabilitatea inca nu are legatura cu liberalizarea pietei feroviare, acesta din urma va aparea peste cativa ani.
@Rarau, ma repet, eu nu am spus ca nu se mai pot adauga trenuri, ci am spus ca nu se poate tot timpul la ora la care vrea privatul... E o mare diferenta, iar cand am vorbit de marfare nu m-am referit la Gara de Nord ci la folosirea liniei in sine . Voi aveti macar un pic idee ce trafic de calatori plus marfa este pe M1000 in acest moment ? Macar intre Chitila si Brazi sa mai fie construita o linie suplimentara neelectrificata asa cum este in alte tari pe rutele foarte aglomerate. Nu mai spun ca intre Budapesta si Szolnolk sau Budapesta - Gyor sunt aproape 100 perechi de trenuri zilnic. La ei de ce este posibil numai la noi nu? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. | |
| |
| | | | SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |