|
| SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. | |
|
+25billy752-istu AlexD DUAL Vlad George1000 Vitosa Nesebar Radu.B soulcage didinul COSTACHE MIHAIL Adrian78 Dr2005 Vlad Singeorzan Norbi rizelgeorgel2004 alliens Luna Costin.H Rarau baiazid razvan - trenuri Volk vatmanul cristi ar 29 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Mar Noi 13, 2012 12:10 am | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Nu mai spun ca intre Budapesta si Szolnolk sau Budapesta - Gyor sunt aproape 100 perechi de trenuri zilnic. La ei de ce este posibil numai la noi nu?
@razvan-trenuri, sa nu exageram, ungurii au 100 de perechi de trenuri in total pe liniile specificate de tine . Plus de asta, intre Budapesta si Szolnok sunt 2 rute diferite, una din Budapest Kelety si alta din Budapest Nyugaty si de aceea apar asa de multe trenuri daca dai cautare Budapest-Szolnok... Pe Budapesta-Gyor care este si linia lor de baza, sunt doar vreo 34-35 perechi de trenuri. |
| | | rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6179 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Mar Noi 13, 2012 1:40 am | |
| De la Budapesta sunt 2 directii spre Szolnok, una prin Ujszasz alta prin Aeoportul Ferihegy (Ferihegy e nume propriu, acum aeroportul se cheama Liszt Ferenc) - Cegled (oras important). Trenurile spre Puspokladany - Oradea merg prin Cegled, la fel si cele spre Kecskemet - Szeged (Subotica - Belgrad), caci de la Cegled se ramifica spre sud calea ferata. Trenurile spre Arad merg prin Ujszasz, si mai ales regionalele Szolnok - Budapesta, cu opriri in toate statiile. Ruta Cegled e folosita mai ales de trenuri cu opriri putine. E important de stiut ca ambele gari (Keleti, fara y si Nyugati au iesire spre ambele directii. De la keleti pleaca internationalele, de la Nyugati acceleratele de lung parcurs spre Szolnok - Puspokladany - Debrecen - Nyiregyhaza - Miskolc si se intorc pe la Hatvan (e vba de IC Nyugati - Keleti si invers). De la Nyugati mai sunt trenuri din ora in ora spre nord, spre Vac - Szob. La vest de Dunare sunt garile Deli - gara mai mult regionala pentru directia S-V - Szekesfehervar - Pecs, iar Kelenfold este de trecere de la Deli spre SV si de la Keleti spre Gyor - Viena. Bineinteles, acestea sunt cele 4 mari gari, in realitate cu tot cu halte Budapesta are peste 20 de gari, surclasand Bucurestiul, si nepunand la socoteala trenurile HEV. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Mar Noi 13, 2012 10:00 am | |
| Oricum la unguri pe aceleasi tipuri de linie sunt un numar dublu de trenuri fata de Romania, dar sigur ca acolo EXIGENTA este mai ridicata ca la noi. Di ce am observat eu prin garile din Budapesta circula zilnic aproximativ 800-900 trenuri. Cu toate acestea sunt mai putne trenuri decat in Praga sau Varsovia unde sunt mai multe 1000 trenuri zilnic. Sigur ca la ei cu un asa numar mare de trenuri nici autocarele/microbuzele care circula pe drumuri mai bune si autostrazi nu au succes cum au in Romania si sunt mai putine.
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Mar Noi 13, 2012 7:50 pm, editata de 1 ori |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Mar Noi 13, 2012 11:57 am | |
| Pai la ei probabil nu se circula pe magistrale pe baza de cale libera. |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Vin Noi 16, 2012 11:11 pm | |
| - Luna a scris:
- Pai la ei probabil nu se circula pe magistrale pe baza de cale libera.
evident ca nu, si se circula chiar cu 120km/h constant...chiar daca nu au trenuri foarte lungi (am vazut la IC-uri 4-6 vagoane), au mers cadentat pe linile importante |
| | | Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8669 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Mar Dec 04, 2012 4:07 pm | |
| Eu as sugera ca in zilele de vineri si duminica (cand circula trenul de Tg. Mures 15024/15023 dupa noul mers) sa fie introduse cele 2 automotoare VT 614 cuplate ca sa incapa studentii in el! Daca pe Buzau - Bucuresti Nord se poate, atunci cu siguranta se poate si aici! Sper sa nu luati in nume de rau aceasta sugestie! |
| | | Vlad Singeorzan
Numarul mesajelor : 35 Varsta : 34 Reputatie : 4435 Data de inscriere : 06/11/2012
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Mar Dec 04, 2012 10:14 pm | |
| Duminica, 2.12.2012, trenul de Targu Mures a fost compus doar dintr-un singur automotor DH2. Calatorii au fost enorm de multi. O parte au renuntat sa se mai bata pe un loc in tren si au plecat la masina personala sau la autocar. Trenul a plecat cu 10 minute intarziere din Targu Mures. La plecare spatiul de la usi a fost complet blocat, pe culoare din nou foarte plin. Nici nu vreau sa stiu cum au reusit cei din Iernut si Ludus sa urce in tren, daca au mai urcat. Acum eu nu stiu ce se intampla: nu sunt automotoare destule pe zona Cluj sau Transferoviar si-a pierdut interesul fata de calatori? Dar sa pui un singur automotor DH2 duminica seara mi se pare o prostie mare si o bataie de joc fata de calatori. Au mai fost si in alte saptamani trimise automotoare DH2, am trimis reclamatii la companie cum ca un singur automotor nu este suficient, dupa aceea au pus doua saptamani la rand automotor VT dupa care acum iar trimit DH2. Deci, sincer nu stiu ce se intampla. De la noul mers trenul circula numai vineri si duminica, iar daca tot aceeasi compunere in bataie de joc o vor trimite duminica seara, atunci sugerez ca decat sa ne batem in fiecare duminica pentru un loc pe scaun sau in picioare intr-un automotor DH2, mai bine sa fie anulat definitiv acest tren si cine vrea sa mearga cu CFR-ul sau cu autocarele. Sau o alta solutie ar fi ca pe zona Cluj sa existe cel putin 3 sau 4 automotoare VT pentru a putea fi trimise duminica spre Oradea, Targu Mures si Bistrita. Sper ca Transferoviar sa ia masuri si sa nu se mai intample astfel de neplaceri, care in timp ar putea duce, mai mult sau mai putin, la pierderea unui anumit numar de calatori. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Mier Dec 05, 2012 1:28 am | |
| La fel a fost si in Buzau duminica la 18:50 cu 10 min inanintea de plecarea trenului R 15210 spre Buc.Nord trenul era arhi-plin spatiile libere de langa usile VT-ului erau ticsite de trolere, rucsace dar mai ales de un numar foarte mare de studenti in picioare. Peste 60 de insi erau in picioare. Nici nu vreau sa ma gandesc la cei care au vrut sa urce din Mizil si Pl.Sud, daca Mizil nu prea are importanta la PL.Sud duminica sunt cel putin 25 de studenti, 10 din ei vin cu trenul de la Slanic. |
| | | Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8669 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Mier Dec 05, 2012 9:30 am | |
| - Vlad Singeorzan a scris:
- Sau o alta solutie ar fi ca pe zona Cluj sa existe cel putin 3 sau 4 automotoare VT pentru a putea fi trimise duminica spre Oradea, Targu Mures si Bistrita.
In relatia Cluj - Oradea sunt foarte multi calatori si acolo merg de obicei VT-urile 614, iar VT 624 merge la Bistrita! Mentionez ca la Bistrita un DH2 ar face fata cu brio la cati calatori sunt pe cel de la ora19 care este facut cu VT 624! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Mier Dec 05, 2012 10:30 am | |
| S-ar putea ca VT-ul de Bistriţa să fie, în turnus, legat de ceva tren de Cluj. Că aşa... nici pe Cordău nu e nevoie de VT, dar trenurile de acolo sunt legate de cele care fac Cluj-Oradea. _________________ :TTT:
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Mier Dec 05, 2012 10:38 am | |
| Se pare ca TFC este depasita de succesul trenurilor si nu au material rulant. Ori s-au intins mai mult decit pot duce, vor trenuri dar n-au material, nu pot sau nu vor sa si cumpere?
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Mier Dec 05, 2012 10:40 am | |
| Pai nu au material se vorbea ca mai au doua DH2 si un VT628 la reparat si probabil din ianuarie o sa le mai invarta.. Tipic romanesc sa scoti cat mai multi bani dar sa nu investesti aproape deloc |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Mier Dec 05, 2012 10:51 am | |
| De aia ma mir si eu, au grija de imaginea lor, relatii cu publicul pe internet, raspunsuri ca noi vrem trenuri dar nu ni se aproba, o sa facem o sa dregem, am reparat linia, dar nu au material suficient.
|
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Mier Dec 05, 2012 12:03 pm | |
| Mai sunt acele doua automotoare DH2 inchiriate Operatorului Regiotrans? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Mier Dec 05, 2012 12:43 pm | |
| - COSTACHE MIHAIL a scris:
- Mai sunt acele doua automotoare DH2 inchiriate Operatorului Regiotrans?
Norbi a zis ca sunt 3 bucati |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. | |
| |
| | | | SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |