Numarul mesajelor : 156 Localizare : Arad Reputatie : 4877 Data de inscriere : 24/12/2011
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 27 Ian 2013, 17:47
Stiu dar uneori e 20-76-21-80+19-80-21-80+20-76...Da asta ii CFR nu poate face doua grupe cu aceleasi vagoane
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 27 Ian 2013, 18:25
IR1822 a scris:
Stiu dar uneori e 20-76-21-80+19-80-21-80+20-76...Da asta ii CFR nu poate face doua grupe cu aceleasi vagoane
Asta a fost pana acum 1 luna si apoi au disparut 20-76 din garnitura asta ... prima data unu inlocuit cu un 20-83 ,apoi ambele inlocuite cu aceste 20-55/4
kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7656 Data de inscriere : 25/08/2008
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 28 Ian 2013, 23:21
Ce compunere au 1641 si 1647?
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8094 Data de inscriere : 07/02/2009
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mar 29 Ian 2013, 12:24
kristi kkk a scris:
Ce compunere au 1641 si 1647?
1647 Railjet-uri 20-83 si 19-83 pe grupele de Bistrita si Tirgu Mures. Bistrita are in plus ori cuseta, ori dormitorul, ori amandoua optiuni.
_________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI
allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6604 Data de inscriere : 02/08/2012
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mar 29 Ian 2013, 13:06
Si 1641 are 20-49.0 in ambele grupe si 19-54/55 + dormitoare si cusete, cate 1 de fiecare am vazut ultima oara. Din cate tin minte, 1641 se termina cu 2 vagoane clasa pentru Zalau, deci pentru Zalau nu cred ca au ceva de dormit.
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mar 29 Ian 2013, 13:29
Daca esti pasionat de 20-76 gasesti unul la grupa de TG.Mures a lui IR 1647 nu stiu daca si cealalta garnitura e cu 20-83 sau 20-83 + 20-76, cert este ca una din garniturile lui 1647 are 1 vagon 20-76. Tot despre IR 1647 nu stiu ce succes are acest tren ca din cele 6 vagoane de clasa pe care le are ( 2 ptr TG.mures si 4 ptr Bistrita ) cand trece prin PL.Vest abia are calatori de 1,5 vagoane si am vazut ca si pe retur e la fel de gol 1648 poate din PL.Vest sa stranga ceva navetisti. Proasta ideea asta cu vagoane salon pe timp de noapte si multe pentru cativa calatori se facea treaba buna cu 22-96/76 sau 20-76.
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mar 29 Ian 2013, 13:52
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7656 Data de inscriere : 25/08/2008
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mar 29 Ian 2013, 15:27
In concluzie alegerea va fi 1647, doar nu sunt masochist sa vreau 20-49.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mar 29 Ian 2013, 15:37
kristi kkk a scris:
In concluzie alegerea va fi 1647, doar nu sunt masochist sa vreau 20-49.
Pai lasa ca altii stau bine in compartiment cu lumina stinsa si somn de voie , mergi cu 20-83 sa iti bata in ochi toata noaptea neoanele plus ca stai la comun , cred ca mult mai masochist esti in cazul asta .
_________________
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mar 29 Ian 2013, 15:40
Zalaul in general avea 20-54/55 de Cluj ... avand in vedere ventilatia aia laterala caracteristica 20-49 nu cred ca m-am inselat.. Oricum poate face o confirmare cineva din Bucuresti,ca eu nu am mai vazut trenul de 3 luni live.. Nu stiu gradul de ocupare al trenului,dar sincer iti zic ca mai bine te intinzi in 20-49 decat in 20-83 ... 20-83 cu scaunele acelea lunguiete asa,nu cele tesite la unghi, sunt criminal de nasoale daca vrei sa dormi..Nu o sa poti sa te intinzi pe spate deloc.. Totusi la trenul poate prinzi un compartiment gol si reusesti sa te intinzi pe cele 4 scaune,care iti vor imprima o forma najpa,dar te dezbraci de geaca si o pui sub tine si ar trebuii sa iti faca confortul mai bun.. Insa la 20-83 nu ai nici o sansa sa te intinzi pe 2 locuri sau sa dormi in fund lasat pe spate pe scaunele alea nasoale...
kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7656 Data de inscriere : 25/08/2008
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mar 29 Ian 2013, 23:41
Karpaty a scris:
kristi kkk a scris:
In concluzie alegerea va fi 1647, doar nu sunt masochist sa vreau 20-49.
Pai lasa ca altii stau bine in compartiment cu lumina stinsa si somn de voie , mergi cu 20-83 sa iti bata in ochi toata noaptea neoanele plus ca stai la comun , cred ca mult mai masochist esti in cazul asta .
Nu-s masochist, decat un scaun extrem de daunator coloanei, mai bine in salon, oricum la dus nu pot sa dorm, citesc 2 carti pana la Tirgu Mures. La intoarcere o sa iau la cuseta, o sa-si spuna cuvantul oboseala dupa o noapte nedormita plus alergatura din ziua aceea in Mures si imprejurimi. Dual, am luat anul trecut tot pe vremea cand voi fi plecat-in jur de 25.02, si am picat la grupa de Zalau, plina de gabori sau alti nespalati. M-am dus la nas si i-am zis sa-mi dea voie sa stau la cls. I, voiam sa-i dau 20 de lei, el a zis sa-i iau o bere in gara la Brasov, am picat in salon 10-56 si am citit toata noaptea, era liniste, nu erau decat 3 persoane si caldura de ziceai ca esti la sauna. Ieseam la o tigare in fiecare oprire si asa m-a luat raceala, afara erau -20'. La Brasov a venit insotorul de cuseta si mi-a zis sa-i dau 10 lei si sa merg sa ma culc, dar pt. 4 ore nu m-am dus. Decat sa pic cu nu stiu ce aurolac in compartiment mai bine la comun.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mar 29 Ian 2013, 23:57
In caz ca nu stiai , nu esti obligat sa stai pe locul de pe bilet , poti cauta ce loc iti convine in tot trenul dar la clasa la care ai bilet . Mie unu nu imi place sa merg noaptea cu neoanele alea in ochi , imi place in compartiment cu lumina stinsa eventual si perdele trase sa fie bezna in compartiment si asa se vede afara .
_________________
kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7656 Data de inscriere : 25/08/2008
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 30 Ian 2013, 00:04
Karpaty, stiu chestia asta. Pe de alta parte in grupa de Mures si cand era pe 1641 si acum pe 1647 e liniste, putini calatori iar acea civilizati.
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 30 Ian 2013, 01:45
kristi pt 10 lei mergeam la cuseta toata ziua .. Cat despre 20-55 cautam clar un compartiment liber ,si mi intindeam spatele pe scaunele alea si somn de voie!Si eu nu pot sa dorm in tren din prima,asa ca am un secret,cand ma duc cu 1822 ,ma trezesc in dimineata plecarii la 4 dimineata sa fiu sigur ca la ora 23:30 cel tarziu ma ia somnu,iar la intors depinde,daca e umblatura si ma intorc cu 346 ma duc langa compartimentul nasilor,stau singur acolo in 21-90 , si daca ma ia somnu ma intind si dorm ... de obicei trag un pui de somn,asa un power nap intre Brasov si Sighisoara ).. in rest admir Romania asta frumoasa de care isi bat joc unii... Ultima data am deschis usile la 521 ca voiam sa vad starea lucrarilor pe M300 .. si vine nasu si ma intreaba asa cu o fata speriata : "vrei sa te arunci ?" ... m a luat rasul grav ... si am inchis usa .. sa nu-i dau la om un atac de cord .. maine o sa pun si o schitza asa rapida , ca n-am avut timp de aproape 2 sapt.
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 30 Ian 2013, 08:19
DUAL a scris:
Nu stiu gradul de ocupare al trenului,dar sincer iti zic ca mai bine te intinzi in 20-49 decat in 20-83 ... 20-83 cu scaunele acelea lunguiete asa,nu cele tesite la unghi, sunt criminal de nasoale daca vrei sa dormi..
IR 1641 are calatori destui mai ales vagonul de clasa 2-a de la grupa de Zalau care e cel mai aglomerat vagon al trenului. IR 1647 bate vantul in el inca de la plecarea din capitala si mai are si 6 vagoane de clasa cand erau deajuns 3 maxim 4 si alea de 60 locuri nu de 80 cum e 20-83.
Diseara o sa va zic ce grad are IR 1641 si IR 1647 azi la sosirea si plecarea din PL.Vest.
Continut sponsorizat
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013