| Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
+89Vlad Singeorzan norbert.laurb Balto billy752-istu 63-1143-5 Codrut1985 rizelgeorgel2004 cristy79 maris.constantin florin29sv luciaZ Jhonyla kasapis2007 cristi CFR The Legend Razvan Tudor Lafont frank81 ALEXCFR Bobby_TM didinul IonutCFR2009 TVlad Sabik Karl FeroFan97 Marius Iulian Cont dezactivat Norbi Teodor Sergiu rmn cont dezactivat . AlexD dincarazvan49 pannonia express Laur TonyGFR COSTACHE MIHAIL riciu bogdan srl Amiralul vanchorusebulgaria Silver cfr500 razwy Vale alex1987 ionutz85 mtk Mihay mihai_cfr_bacau Warrior12 EuroNight Ryan Anderson membru inactiv MariusM NicuS baiazid Tomi13leu Radu.B Adirmvl alex.alexus.tm Adrian78 Luna IR1822 halmarius BL82 mureseanu_976 Alex Avram DUAL Rarau Vitosa Spartan1948 ATM kristi kkk Radu Tudor Goanga manuela Dr2005 Katalin4653 92Dragos huiu_goe ravers75 Vlad AndiCFR allred tudor_vl Andrey_tm Nesebar 93 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 09 Dec 2012, 23:01 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- Marius 926 a scris:
- (vesti de la karpaty)
gata cu suspansul in cazul trenului R2022 compunerea R2022 din seara asta 1 vag 22-96 + 2 vag 21-87 (pline ochi) compunerea IR(1591)/1590 4 vag 21-87 Uraaaa, au priimit oltenii 21-87 ! Ala e bun pentru naveta taranilor de Rosiori si Videle care nici nu-si iau bilet ! Si sunt si antivandalism vagoanele pentru ca n-au ce fura de pe ele, la cat de ieftine sunt Sunt extrem de bune pt distante scurte .. mult mai bune decat 20-49 2xx.Pacat de 22-96 ala ... De furat au ce fura, ca baia e aproape identica ca la 21-76.Macar cu 21-87 mai invata si ei discretia... |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 09 Dec 2012, 23:01 | |
| - mureseanu_976 a scris:
Nu esti obligat sa mergi cu trenurile respective daca nu-ti convine. Poti folosi autoturismul (inventat acum peste 100 ani) sau daca vrei senzatii tari, o matura de vrajitor / vrajitoare
Daca tie iti face placere sa stai cu 7 oameni in compartiment si nu cu 5, inseamna ca esti tare in gura si foarte sociabil
Normal ca nu sunt obligat sa folosesc trenurile lor IR scumpe ca naiba si sa am confort de Regio , daca tie iti place sa dai bani gramada pe vagoane 20-54 care nu au perdele , nu au priza , nu au toate becurile , nu sunt etanse si in mers pe la geam te bate un curent de la capat te dai jos gata racit , au gauri in podea , sunte depasite pentru un tren de rang superior , este chiar alegerea fiecaruia , eu unu nu as da bani pe astfel de conditii mai mult de cat este un bilet Regio . Caut alte trenuri care au alte compuneri mult mai bune dar categoric nu 20-54/55 pe IR . Merg cu 20-49 si nu stau pe locul meu caut un compartiment liber eventual sa stau singur si nu am treaba . |
|
| |
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8094 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 09 Dec 2012, 23:06 | |
| - Karpaty a scris:
- allred a scris:
- 66.6% mi-a iesit pariul
Si totusi unde sunt 20-83urile? :shock:
L.E. : 3 dintre ele au intrat pe 1657/8 in locul unor 22-76/96 20-83 pe trenul Bucuresti-Bistrita 3 vagoane si un 19-83 iar pe grupa de Tg.Mures 2 vag 20-83 plus o cuseta si dormitor pentru Bistrita , acesta este 1647 . Decat sa-mi rup spatele si pelvisul in sicriele de 20-49-200 mai bine prefer caldura si atmosfera placuta din saloanele 20-83. Cel putin iluminatul de pe 20-83 / 19-83 nu e asa intens si deranjant la ochi fata de saloanele AVA. Insa incepe din nou problema cu taraneala, caci si anul acesta grupa de Tirgu Mures este RE si plimba ciobanii de Reghin si alte localitati limitrofe sa "invete" in munincipiul resedinta de judet. Patetic ! Rangul de RE la noi e pus doar ca sa se subinteleaga ca-i tren de Bucuresti. RE prin definitie opreste DOAR LA ORAS si are pret de Regio. In contradictie cu realitatea in care trenul opreste peste tot, iar calatorii de lung parcurs sunt cu forta deranjati de "spuma" societatii cotidiene...
Ultima editare efectuata de catre mureseanu_976 in Dum 09 Dec 2012, 23:12, editata de 2 ori |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 09 Dec 2012, 23:07 | |
| In 20-54/55 dormi de 5 ori mai bine decat in 20-49.Cel putin eu am dormit in 1742 foarte foarte bine |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 09 Dec 2012, 23:18 | |
| 3009 , celebrul tren nou al CFR este format din 3006 la peron adica din 3 etajate .
1597 3 vagoane 21-86
14061 2 rame 01+08
14070 un automotor , ocupat cam 65% , e bine pentru prima zi . Campulung-Bucuresti
14071 2 automotoare , unu din ele a venit de la Odorhei , gradul de ocupare cam 30%
1641 aceeasi compunere 20-49 + 19-54 + 20-55 + BC + WL + 19-54 + 20-49
1653 avea multe 21-70 dar si un 21-90
1646 4 vagoane , fara grupa de la Brasov
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 09 Dec 2012, 23:33 | |
| 1653 avea inainte 2,3 21-90,dar de cand cu Dacia,iar cere multe 21-90 in international.Galatiul nu cred ca a mai pupat 21-90 .. si acolo au fost aruncate 20-76.. Oricum,asta e printre trenurile de noapte care au compartimente,restul POFTITI LA NEOANE IN OCHI. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 10 Dec 2012, 00:47 | |
| R 14061 Buc.Nord-Brasov merge pe intreaga distanta cu locomotiva la spate impingand rama 08, doar duminica va avea 2 rame si cine stie poate si vinerea si sambata. Pana ieri se mergea cu locomotiva la spate doar pana la Ploiesti Vest.
IR 1636 Brasov-Buc.Nord 47 + 21-87..30-76..21-87..84-87..84-96..21-76..10-91..21-76.
IR 1746 Cluj.Napoca-Buc.Nord 47 + 20-55..89-87..19-76..84-83..20-76 + 21-76..10-90..21-76 ( vag de la 1 la 8 ) 90%.
IR 1647 Buc.Nord-Bistrita 47 + 20-83..20-83..20-83..19-83..20-83..20-83..Cuseta..Dormit.
IR 1764 Iasi-Brasov 41-0053, 41-0331 + 20-31..20-31. 85%
IR 1731 Brasov-Galati 40-0658 + 20-83..20-83..19-83. 95%
R 3008 Brasov-Buc.Nord 060-EA-009 + 3 etajate. 120%
IR 1741 Buc.Nord-Satu.Mare 41-0004, 47-703 + 2 1 2 C D + D C + 2 1 2 C D
IR 1583 Brasov-Constanta 47-613 + 84-96..20-83..20-83..20-83..19-76..21-76 ( vag 5,4,3,2,1,23 ) 110%.
IR 1623 Buc.Nord-Sibiu 41-0030 + 3 vag 21-76 ( vag 23,1,3 ) 80%
R 3005 Buc.Nord-Brasov 41-0160 + 26-16..36-16..84-16. 50%
IR 1643 Buc.Nord-Salva 47-247 + 22-76..19-87 004..22-76 + 22-96..22-96..Cuseta..Dormit. 90%.
IC 472 Buc.Nord-Budapesta 41-0056 + 2 2 R C D D. 90%
R 3007 Buc.Bas-Brasov 41-0209 + 3 etajate. 30%.
R 3009 Buc.Nord-Brasov 41-0406 + 3 etajate, garnitura lui R 3006 Brasov-Buc.Nord. 30%
IC 532 Oradea-Buc.Nord 41-0105 + 21-76..19-70..89-87..21-76. 95%.
IR 1631 Constanta-Oradea 45-0311 + Dormit..Cuseta..Dormit..20-49..19-80..20-49 + 21-76..21-86. 60%
IR 1641 Buc.Nord-Satu.Mare 41-0199 + aceasi compunere de pe vechiul mers. 70%.
IR 402 Buc.Nord-Chisinau 41-0606 + 6 Dormitoare CFM.
R 3024 Brasov-PLoiesti.Sud 41-0906, 41-0873 + 20-55..20-55..19-50.
|
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8374 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 10 Dec 2012, 08:13 | |
| Deci eu cu 1647 NU mai plec... 1742 cam ce avea? |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 10 Dec 2012, 10:21 | |
| - 92dragos a scris:
- Deci eu cu 1647 NU mai plec... 1742 cam ce avea?
A ramas tot cu 20-54/55 doar la SM e un 20-49 0xx in grupa |
|
| |
Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8376 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 10 Dec 2012, 11:56 | |
| 09-12-12: R.8016 EA+39-50+20-55+2*19-50+2*20-50 R.8030-EA+26-16+36-16 |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8302 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 10 Dec 2012, 12:36 | |
| - DUAL a scris:
- In 20-54/55 dormi de 5 ori mai bine decat in 20-49.Cel putin eu am dormit in 1742 foarte foarte bine
Daca tu cauti sa dormi in tren ... inteleg de ce agreezi aceste vagoane. |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5565 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 10 Dec 2012, 14:07 | |
| Pai majoritatea calatorilor, din fericire, nu sunt doar pasionatii de trenuri; sunt persoane care au nevoie de odihna..nu multa lume rezista sa stea 'nspe mii de ore treaza. Si chiar si eu, din experienta iti zic, cand veneam de la mare sau cine stie de la ce alte distractii preferam sa dorm. |
|
| |
allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6604 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 10 Dec 2012, 15:49 | |
| IR1662 are aceeasi compunere IR1683 : 20-83 20-83 19-83 20-83 IR 1671 : 22-96 3*20-76 IR 1670: 4*20-76 R9103: 4 ETAJATE
Observ o noutate in majoritatea compunerii trenurilor pe care le-am vazut in aceste 2 zile ale noului mers: Vagoanele de clasa intai nu mai sunt la extremitati: singura exceptie ar fi 1658, ca se intoarce singur, fara gr de Comanesti
|
|
| |
MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8342 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mar 11 Dec 2012, 00:13 | |
| - allred a scris:
- IR1662 are aceeasi compunere
IR1683 : 20-83 20-83 19-83 20-83 IR 1671 : 22-96 3*20-76 IR 1670: 4*20-76 R9103: 4 ETAJATE
Observ o noutate in majoritatea compunerii trenurilor pe care le-am vazut in aceste 2 zile ale noului mers: Vagoanele de clasa intai nu mai sunt la extremitati: singura exceptie ar fi 1658, ca se intoarce singur, fara gr de Comanesti
Grupa de Comănești a bicăzeanului nici nu mai există de vreun an-doi. Acu doi ani apăruse la modul separat de București - Bicaz. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mar 11 Dec 2012, 00:24 | |
| 1657 are grupa pentru Comanesti , din Marasesti circula ca tren 5301 , iar Comanesti-Bucuresti vine pana la Marasesti ca 5302 de acolo se cupleaza cu 1550 . |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|