Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea IV)

In jos 
+88
EuroNight
Razvan Tudor
IonutChircu
stefanb.steff
mishu88
The Legend
Jürgen Habermas
AndreiStefan
riciu
Raduku09
frank81
gugutaro
19jimmy84
bogdan.perejuc
DAS 2011
revenge
Warrior12
cont dezactivat .
didinul
Re6/6
M.I.C.I.
Gaby005
TVlad
Teodor
Vale
user dezactivat...
lapsanszkitamas
Cont dezactivat
membru inactiv
George33
Andrey_tm
kasapis2007
Alex Avram
costi_dumitru
tudor_vl
cristi CFR
IonutCFR2009
ravers75
lifetec
Rarau
Amiralul
Costin.H
Norbi
IR 1837
spiderpc
andreikiki
Goanga
Adrian78
Gabry Gabriel
Balto
COSTACHE MIHAIL
cristyadaX
get.
MariusM
baiazid
rizelgeorgel2004
cfr500
Vitosa
Simply18
razvan - trenuri
Tomi13leu
adytm
cnusi
maris.constantin
Luna
Dr2005
Ciprian
Adirmvl
AlexD
NicuS
cstefan
halmarius
Florin C
Radu Tudor
DUAL
allred
AndiCFR
DPS
daniel_c
@ndrey
Spartan1948
Nesebar
rich1974
cardinal
kristi kkk
ionutz72
nenuandrei
Vlad
92 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 44 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member
Spartan1948


Numarul mesajelor : 2108
Varsta : 32
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6853
Data de inscriere : 15/03/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 22 Icon_minitimeVin 23 Noi 2012, 21:51

baiazid a scris:
Unele au fost scoase la licitatie la inceputul anului insa nici un privat nu a fost interesat de ele inca.

Pentru ca si-au dat seama ca nu prea e profitabila ruta. Oamenilor le conveneau sa mearga cu trenul,ca mergeau la blat,dar s-au gandit ca daca preiau ei linia,si nu mai este posibil acest lucru,toti vor alege microbusele,ca mijloc de transport.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6682
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 22 Icon_minitimeVin 23 Noi 2012, 21:54

Spartan1948 a scris:
baiazid a scris:
Unele au fost scoase la licitatie la inceputul anului insa nici un privat nu a fost interesat de ele inca.

Pentru ca si-au dat seama ca nu prea e profitabila ruta. Oamenilor le conveneau sa mearga cu trenul,ca mergeau la blat,dar s-au gandit ca daca preiau ei linia,si nu mai este posibil acest lucru,toti vor alege microbusele,ca mijloc de transport.

Daca Oltenita-Bucuresti a avut succes inseamna ca vor avea si altele. Cam toate companiile private se plang de material rulant si de subventii insa .
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8635
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 22 Icon_minitimeVin 23 Noi 2012, 21:56

Spartan1948 a scris:
Rusine CFR.

Esti sigur? Rusine de ce? Nu are rost sa tina un tren care circula gol doar de dragul de a pierde bani degeaba. Lucru mai grav este ca daca nu vine un privat repede s-ar putea sa dispara linia de tot, lucru valabil oriunde in tara.

Asta e, pe unele rute se scot trenuri iar pe altele se introduc, sunt lucruri normale intr-o economie de piata. CFR trebuie sa faca ceva pentru a nu intra in faliment, iar din pacate una dintre solutii este anularea trenurilor pe rutele unde circula goale.

Baiazid, linia 801 Oltenita-Bucuresti este un caz aparte, un oras maricel fiind la 60km de Bucuresti capitala tarii, lucru valabil si pentru 902 Bucuresti-Giurgiu unde daca ar veni un privat(TFC la pastele cailor cand or termina astia podul) cu 3 VT bagate odata la 2 ore in mers cadentat ar rupe norma. Ce vreau sa spun e ca nu putem compara Bicaz-Piatra Neamt ca numar de calatori cu Oltenita-Bucuresti.



Ultima editare efectuata de catre AlexD in Vin 23 Noi 2012, 22:03, editata de 2 ori
Sus In jos
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member
Spartan1948


Numarul mesajelor : 2108
Varsta : 32
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6853
Data de inscriere : 15/03/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 22 Icon_minitimeVin 23 Noi 2012, 21:59

AlexD a scris:
Spartan1948 a scris:
Rusine CFR.

Esti sigur? Rusine de ce? Nu are rost sa tina un tren care circula gol doar de dragul de a pierde bani degeaba. Lucru mai grav este ca daca nu vine un privat repede s-ar putea sa dispara linia de tot, lucru valabil oriunde in tara.

Asta e, pe unele rute se scot trenuri iar pe altele se introduc, sunt lucruri normale intr-o economie de piata. CFR trebuie sa faca ceva pentru a nu intra in faliment, iar din pacate una dintre solutii este anularea trenurilor pe rutele unde circula goale.


Intr-un fel ai si tu dreptate,dar ziceam "rusine" pentru ca era o linie destul de frumoasa.
Dar oricum,nu aceasta este solutia sanatoasa,si de viitor.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20500
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25386
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 22 Icon_minitimeVin 23 Noi 2012, 22:08

Pe Oraviţa - Anina, acum o lună, la dus am fost doar 2 călători + ceferiştii care schimbau tura. La întoarcere am fost vreo 15 călători, din care eu şi un prieten eram pasionaţi, mai erau 2 nemţi pasionaţi de călătorii cu cortul care auziseră întâmplător de linie şi au zis să o încerce şi restul localnici. Aceştia s-au arătat foarte supăraţi când li s-a cerut să achite bilet (şi la ce arsenale de cuţite şi topoare careă ăştia la ei, nu e bine să te contrazici), până la urmă au fost taxaţi la tarif de casă, explicaţia supracontrolului fiind ,,e posibil să vină un privat şi dacă nu e rentabil nu vine", la care replica a fost ,,da, ar fi bine să mergem cu automotorul de la Berzovia... da' mai bine ne-ar băga microbuz şi la 10, că e numai la 6 dimineaţa şi e prea devreme pentru noi şi nici ocazii (adică maşini de ocazie) nu prea găsim". Deci asta îi rodea pe ei... E drept, viteza de circulaţie e extrem de mică, dar nici preţul nu e mare... aceeaşi călători nu se jenau să plătească bilet la RT, în schimb la CFR comentau.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6682
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 22 Icon_minitimeVin 23 Noi 2012, 22:09

AlexD a scris:


Baiazid, linia 801 Oltenita-Bucuresti este un caz aparte, un oras maricel fiind la 60km de Bucuresti capitala tarii, lucru valabil si pentru 902 Bucuresti-Giurgiu unde daca ar veni un privat(TFC) cu 3 VT bagate odata la 2 ore in mers cadentat ar rupe norma. Ce vreau sa spun e ca nu putem compara Bicaz-Piatra Neamt ca numar de calatori cu Oltenita-Bucuresti.


Mda, eu comentam raportat la ce se intampla pe acesta linie inainte sa o preia RT de la CFR, adica zero platitori si zero incasari, acesta era si contextul in care i-am raspuns lui Spartan, vorbind despre un real progres care apare pe orice linie dupa ce este parasita de operatorul national..
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8635
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 22 Icon_minitimeVin 23 Noi 2012, 22:19

Nu avem ce face, sunt anumite rute in tara unde nici macar privatii nu o mai pot scoate la capat. Chiar daca li se va oferi sectia gratis Sad .
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20500
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25386
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 22 Icon_minitimeVin 23 Noi 2012, 22:21

Se vizează acordarea subvenţiei către dubari. Nu are legătură cu câţi călători ar putea atrage un mers de tren făcut ca lumea.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6682
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 22 Icon_minitimeSam 24 Noi 2012, 23:28

Prea tari comentariile:

http://www.evz.ro/detalii/stiri/marele-zid-cfr-solutia-impotriva-furturilor-de-pe-calea-ferata-962736.html
Sus In jos
spiderpc

spiderpc


Numarul mesajelor : 421
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4806
Data de inscriere : 12/10/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 22 Icon_minitimeSam 24 Noi 2012, 23:45

http://www.mediafax.ro/externe/accident-grav-in-italia-sase-morti-printre-care-si-romani-microbuzul-in-care-se-aflau-a-fost-spulberat-de-un-tren-10347640
Sus In jos
http://2wireless.blogspot.ro
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3302
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8258
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 22 Icon_minitimeDum 25 Noi 2012, 00:31

Mi se pare sinucidere ca niste oameni sa ridice bariera pentru a trece desi urmeaza un tren. Este o nebunie si ne-am facut iar de rusine.
Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2058
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6548
Data de inscriere : 02/08/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 22 Icon_minitimeDum 25 Noi 2012, 09:56

http://www.realitatea.net/accident-feroviar-pe-valea-oltului-un-tren-a-lovit-un-tir-bulgaresc_1059722.html
Sus In jos
Teodor




Numarul mesajelor : 3305
Reputatie : 8388
Data de inscriere : 18/04/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 22 Icon_minitimeDum 25 Noi 2012, 12:35

Deci de asta am vazut eu la 11 : 50 o Sageata formata din 2 AM ce a trecut prin Rm. Valcea.
Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2058
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6548
Data de inscriere : 02/08/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 22 Icon_minitimeDum 25 Noi 2012, 12:55

In ce directie?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9003
Reputatie : 14376
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 22 Icon_minitimeDum 25 Noi 2012, 12:59

allred a scris:
http://www.realitatea.net/accident-feroviar-pe-valea-oltului-un-tren-a-lovit-un-tir-bulgaresc_1059722.html
Locomotiva implicata in accident si deraiata este torpila pitesteanca 82-0391-1
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea IV) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 22 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea IV)
Sus 
Pagina 22 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 44 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: