| Revista presei (partea IV) | |
|
+88EuroNight Razvan Tudor IonutChircu stefanb.steff mishu88 The Legend Jürgen Habermas AndreiStefan riciu Raduku09 frank81 gugutaro 19jimmy84 bogdan.perejuc DAS 2011 revenge Warrior12 cont dezactivat . didinul Re6/6 M.I.C.I. Gaby005 TVlad Teodor Vale user dezactivat... lapsanszkitamas Cont dezactivat membru inactiv George33 Andrey_tm kasapis2007 Alex Avram costi_dumitru tudor_vl cristi CFR IonutCFR2009 ravers75 lifetec Rarau Amiralul Costin.H Norbi IR 1837 spiderpc andreikiki Goanga Adrian78 Gabry Gabriel Balto COSTACHE MIHAIL cristyadaX get. MariusM baiazid rizelgeorgel2004 cfr500 Vitosa Simply18 razvan - trenuri Tomi13leu adytm cnusi maris.constantin Luna Dr2005 Ciprian Adirmvl AlexD NicuS cstefan halmarius Florin C Radu Tudor DUAL allred AndiCFR DPS daniel_c @ndrey Spartan1948 Nesebar rich1974 cardinal kristi kkk ionutz72 nenuandrei Vlad 92 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6853 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 23 Noi 2012, 21:51 | |
| - baiazid a scris:
- Unele au fost scoase la licitatie la inceputul anului insa nici un privat nu a fost interesat de ele inca.
Pentru ca si-au dat seama ca nu prea e profitabila ruta. Oamenilor le conveneau sa mearga cu trenul,ca mergeau la blat,dar s-au gandit ca daca preiau ei linia,si nu mai este posibil acest lucru,toti vor alege microbusele,ca mijloc de transport. |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6682 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 23 Noi 2012, 21:54 | |
| - Spartan1948 a scris:
- baiazid a scris:
- Unele au fost scoase la licitatie la inceputul anului insa nici un privat nu a fost interesat de ele inca.
Pentru ca si-au dat seama ca nu prea e profitabila ruta. Oamenilor le conveneau sa mearga cu trenul,ca mergeau la blat,dar s-au gandit ca daca preiau ei linia,si nu mai este posibil acest lucru,toti vor alege microbusele,ca mijloc de transport. Daca Oltenita-Bucuresti a avut succes inseamna ca vor avea si altele. Cam toate companiile private se plang de material rulant si de subventii insa . |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8635 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 23 Noi 2012, 21:56 | |
| - Spartan1948 a scris:
- Rusine CFR.
Esti sigur? Rusine de ce? Nu are rost sa tina un tren care circula gol doar de dragul de a pierde bani degeaba. Lucru mai grav este ca daca nu vine un privat repede s-ar putea sa dispara linia de tot, lucru valabil oriunde in tara. Asta e, pe unele rute se scot trenuri iar pe altele se introduc, sunt lucruri normale intr-o economie de piata. CFR trebuie sa faca ceva pentru a nu intra in faliment, iar din pacate una dintre solutii este anularea trenurilor pe rutele unde circula goale. Baiazid, linia 801 Oltenita-Bucuresti este un caz aparte, un oras maricel fiind la 60km de Bucuresti capitala tarii, lucru valabil si pentru 902 Bucuresti-Giurgiu unde daca ar veni un privat(TFC la pastele cailor cand or termina astia podul) cu 3 VT bagate odata la 2 ore in mers cadentat ar rupe norma. Ce vreau sa spun e ca nu putem compara Bicaz-Piatra Neamt ca numar de calatori cu Oltenita-Bucuresti.
Ultima editare efectuata de catre AlexD in Vin 23 Noi 2012, 22:03, editata de 2 ori |
|
| |
Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6853 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 23 Noi 2012, 21:59 | |
| - AlexD a scris:
- Spartan1948 a scris:
- Rusine CFR.
Esti sigur? Rusine de ce? Nu are rost sa tina un tren care circula gol doar de dragul de a pierde bani degeaba. Lucru mai grav este ca daca nu vine un privat repede s-ar putea sa dispara linia de tot, lucru valabil oriunde in tara.
Asta e, pe unele rute se scot trenuri iar pe altele se introduc, sunt lucruri normale intr-o economie de piata. CFR trebuie sa faca ceva pentru a nu intra in faliment, iar din pacate una dintre solutii este anularea trenurilor pe rutele unde circula goale.
Intr-un fel ai si tu dreptate,dar ziceam "rusine" pentru ca era o linie destul de frumoasa. Dar oricum,nu aceasta este solutia sanatoasa,si de viitor. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20500 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25386 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 23 Noi 2012, 22:08 | |
| Pe Oraviţa - Anina, acum o lună, la dus am fost doar 2 călători + ceferiştii care schimbau tura. La întoarcere am fost vreo 15 călători, din care eu şi un prieten eram pasionaţi, mai erau 2 nemţi pasionaţi de călătorii cu cortul care auziseră întâmplător de linie şi au zis să o încerce şi restul localnici. Aceştia s-au arătat foarte supăraţi când li s-a cerut să achite bilet (şi la ce arsenale de cuţite şi topoare careă ăştia la ei, nu e bine să te contrazici), până la urmă au fost taxaţi la tarif de casă, explicaţia supracontrolului fiind ,,e posibil să vină un privat şi dacă nu e rentabil nu vine", la care replica a fost ,,da, ar fi bine să mergem cu automotorul de la Berzovia... da' mai bine ne-ar băga microbuz şi la 10, că e numai la 6 dimineaţa şi e prea devreme pentru noi şi nici ocazii (adică maşini de ocazie) nu prea găsim". Deci asta îi rodea pe ei... E drept, viteza de circulaţie e extrem de mică, dar nici preţul nu e mare... aceeaşi călători nu se jenau să plătească bilet la RT, în schimb la CFR comentau. _________________ :TTT:
|
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6682 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 23 Noi 2012, 22:09 | |
| - AlexD a scris:
Baiazid, linia 801 Oltenita-Bucuresti este un caz aparte, un oras maricel fiind la 60km de Bucuresti capitala tarii, lucru valabil si pentru 902 Bucuresti-Giurgiu unde daca ar veni un privat(TFC) cu 3 VT bagate odata la 2 ore in mers cadentat ar rupe norma. Ce vreau sa spun e ca nu putem compara Bicaz-Piatra Neamt ca numar de calatori cu Oltenita-Bucuresti.
Mda, eu comentam raportat la ce se intampla pe acesta linie inainte sa o preia RT de la CFR, adica zero platitori si zero incasari, acesta era si contextul in care i-am raspuns lui Spartan, vorbind despre un real progres care apare pe orice linie dupa ce este parasita de operatorul national.. |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8635 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 23 Noi 2012, 22:19 | |
| Nu avem ce face, sunt anumite rute in tara unde nici macar privatii nu o mai pot scoate la capat. Chiar daca li se va oferi sectia gratis . |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20500 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25386 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 23 Noi 2012, 22:21 | |
| Se vizează acordarea subvenţiei către dubari. Nu are legătură cu câţi călători ar putea atrage un mers de tren făcut ca lumea. _________________ :TTT:
|
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6682 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Sam 24 Noi 2012, 23:28 | |
| Prea tari comentariile:
http://www.evz.ro/detalii/stiri/marele-zid-cfr-solutia-impotriva-furturilor-de-pe-calea-ferata-962736.html |
|
| |
spiderpc
Numarul mesajelor : 421 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4806 Data de inscriere : 12/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Sam 24 Noi 2012, 23:45 | |
| http://www.mediafax.ro/externe/accident-grav-in-italia-sase-morti-printre-care-si-romani-microbuzul-in-care-se-aflau-a-fost-spulberat-de-un-tren-10347640 |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3302 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8258 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 25 Noi 2012, 00:31 | |
| Mi se pare sinucidere ca niste oameni sa ridice bariera pentru a trece desi urmeaza un tren. Este o nebunie si ne-am facut iar de rusine. |
|
| |
allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6548 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 25 Noi 2012, 09:56 | |
| http://www.realitatea.net/accident-feroviar-pe-valea-oltului-un-tren-a-lovit-un-tir-bulgaresc_1059722.html |
|
| |
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8388 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 25 Noi 2012, 12:35 | |
| Deci de asta am vazut eu la 11 : 50 o Sageata formata din 2 AM ce a trecut prin Rm. Valcea. |
|
| |
allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6548 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 25 Noi 2012, 12:55 | |
| |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9003 Reputatie : 14376 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 25 Noi 2012, 12:59 | |
| - allred a scris:
- http://www.realitatea.net/accident-feroviar-pe-valea-oltului-un-tren-a-lovit-un-tir-bulgaresc_1059722.html
Locomotiva implicata in accident si deraiata este torpila pitesteanca 82-0391-1 |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea IV) | |
|