| Revista presei (partea IV) | |
|
+88EuroNight Razvan Tudor IonutChircu stefanb.steff mishu88 The Legend Jürgen Habermas AndreiStefan riciu Raduku09 frank81 gugutaro 19jimmy84 bogdan.perejuc DAS 2011 revenge Warrior12 cont dezactivat . didinul Re6/6 M.I.C.I. Gaby005 TVlad Teodor Vale user dezactivat... lapsanszkitamas Cont dezactivat membru inactiv George33 Andrey_tm kasapis2007 Alex Avram costi_dumitru tudor_vl cristi CFR IonutCFR2009 ravers75 lifetec Rarau Amiralul Costin.H Norbi IR 1837 spiderpc andreikiki Goanga Adrian78 Gabry Gabriel Balto COSTACHE MIHAIL cristyadaX get. MariusM baiazid rizelgeorgel2004 cfr500 Vitosa Simply18 razvan - trenuri Tomi13leu adytm cnusi maris.constantin Luna Dr2005 Ciprian Adirmvl AlexD NicuS cstefan halmarius Florin C Radu Tudor DUAL allred AndiCFR DPS daniel_c @ndrey Spartan1948 Nesebar rich1974 cardinal kristi kkk ionutz72 nenuandrei Vlad 92 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mier 31 Oct 2012, 21:59 | |
| Gogosi electorale odata la patru ani asa promitea si Berceanu autostrada pe defileul Jiului si alte SF-uri Viteza de 250km/h daca se aduna media vitezei la 5 trenuri de 50km/h |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mier 31 Oct 2012, 22:22 | |
| - adrian78 a scris:
- Gogosi electorale odata la patru ani asa promitea si Berceanu autostrada pe defileul Jiului si alte SF-uri
Viteza de 250km/h daca se aduna media vitezei la 5 trenuri de 50km/h Daca ungurii si sarbii vor incepe constructia unei linii de mare viteza care se va conecta cu alta linie de mare viteza care vine dinspre Viena, evident ca si noi ne vom conecta insa cu un segment mai mic pe teritoriul Romaniei dinspre Kikinda pana la Timisoara . Restul sunt povesti, tot ce se va construi de-acum incolo in Europa si va fii finantat de UE in materie de linie de mare viteza are legatura cu conexiunea internationala, adica transfrontalier si nu de interior, deoarece proiectele se fac in comun de catre mai multe tari si nu una singura. Dupa ce ne conectam la o astfel de linie putem sa vorbim si de altele. Deci despre asta se vorbeste practic , de faptul ca peste 30 de ani Timisoara va fi legata de Europa prin linie de mare viteza iar restul tarii prin actualele coridoare de 160 km/h de Timisoara . Intre Timisoara si Arad, datorita distantei foarte mici nu se justifica linie de mare viteza +200km/h de exemplu, ca o parere personala 160 aici este de ajuns. |
|
| |
andreikiki
Numarul mesajelor : 83 Varsta : 35 Localizare : BRASOV/TRIAJ Reputatie : 5580 Data de inscriere : 19/11/2009
| Subiect: g Mier 31 Oct 2012, 22:34 | |
| ungurii pot sa faca pana la granita ca dupaia romanii se impotmolesc |
|
| |
spiderpc
Numarul mesajelor : 421 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4861 Data de inscriere : 12/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mier 31 Oct 2012, 23:26 | |
| http://www.adevarul.ro/financiar/Chiriasii_CFR_prefera_liniile_industriale_0_802120044.html (31 octombrie 2012, 21:16)
...nimic clar... |
|
| |
andreikiki
Numarul mesajelor : 83 Varsta : 35 Localizare : BRASOV/TRIAJ Reputatie : 5580 Data de inscriere : 19/11/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mier 31 Oct 2012, 23:33 | |
| de ar veni germani,francezi sau englezii sa faca linii la noi |
|
| |
andreikiki
Numarul mesajelor : 83 Varsta : 35 Localizare : BRASOV/TRIAJ Reputatie : 5580 Data de inscriere : 19/11/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mier 31 Oct 2012, 23:34 | |
| cfr sa atraga fonduri europene iar astia straini sa vina sa construiasca poate se mai trezeste romanul |
|
| |
nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6391 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 01 Noi 2012, 00:12 | |
| Sansele ca la noi sa vina englezi francezi......sunt foarte mici |
|
| |
Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6908 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 01 Noi 2012, 08:44 | |
| - andreikiki a scris:
- cfr sa atraga fonduri europene iar astia straini sa vina sa construiasca poate se mai trezeste romanul
Toti banii veniti de la Uniune,sunt furati. Ma rog,nu toti,dar marea majoritate. Construind ceva,in Romania,este cel mai bun prileju de a fura niste bani,fara ca cineva sa te traga la raspundere. |
|
| |
rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5275 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 01 Noi 2012, 09:10 | |
| singura treaba cat de cat cinstita ar fi sa ne construiasca occidentalii direct niste magistrale conectate cu cele europene (rutiere si CF).
dar hai sa nu ne facem iluzii. europenii nu dau doua parale pe noi. ati vazut ca a rectionat UE cand la noi km de autostrada costa de 4 ori mai mult decat in celelalte state? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 01 Noi 2012, 10:12 | |
| De ce tot întârzie trenurile în România. Şase cauze ale unei risipe de sute de milioane de euro
http://www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/intarzie-trenurile-Romania_0_797920505.html# |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 01 Noi 2012, 16:20 | |
| Erau suficiente primele 2 cauze, nu stiu de ce au mai continuat |
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15505 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 01 Noi 2012, 17:06 | |
| @andreikiki, poti edita un mesaj in termen de 48 de ore din momentul in care l-ai postat. Daca ai scris un mesaj si mai ai ceva de adaugat si nu au trecut 48 de ore poti scrie tot in acel mesaj folosind butonul ,,edit''. Mai ales daca nu a postat nimeni dupa tine nici un mesaj, nu are rost sa faci alt mesaj la nici 5 minute dupa ce l-ai scris pe primul, asa cum am vazut la acest topic undeva mai sus . |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 01 Noi 2012, 20:07 | |
| - Spartan1948 a scris:
- andreikiki a scris:
- cfr sa atraga fonduri europene iar astia straini sa vina sa construiasca poate se mai trezeste romanul
Toti banii veniti de la Uniune,sunt furati. Nu mai sunt furaţi... că UE s-a prins şi a suspendat plăţile pe Transporturi. Deci tot banii noştri i-au furat _________________ :TTT:
|
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 01 Noi 2012, 20:08 | |
| Cateva articole din ultimele zile: Primarii din mai multe oraşe şi comune de pe Valea Arieşului fac front comun pentru redeschiderea mocăniţei, adică a liniei de cale ferată cu ecartament îngust care străbate una dintre cele mai pitoreşti zone ale Munţilor Apuseni. Mocăniţa ar urma să devină un tren turistic, ce va putea oferi circuite turistice pe vechiul drum al aurului, care lega zonele miniere de pe vremea romanilor cu oraşele din Dacia Traiană sau va putea transporta turiştii către zone în care vara vor putea face rafting sau drumeţii, iar iarna vor putea schia. Însă, pentru că, vreme de două decenii, linia de cale ferată a fost abandonată, pe unele tronsoane şinele de cale ferată au început să fie vândute la fier vechi. Din acest motiv, şeful Direcţiei Judeţene de Cultură şi Patrimoniu Naţional, Leonard Horvath, a decis să declare linia de cale ferată drept monument istoric, iar demontarea ei a fost oprită. „Avem în plan să reabilităm linia de cale ferată cu ajutorul unui proiect european. Deja, s-a creat un curent de opinie în acest sens. Am fost contactat de primarul din Abrud şi mi-a cerut sprijinul, pentru că şi ei vor să ceară fonduri europene pentru reabilitarea tronsonului dintre Câmpeni şi Abrud", a spus Leonard Horvath. Asociaţie pentru mocăniţă Trenul turistic va fi deţinut şi operat de o asociaţie din care vor face parte oraşul Turda din judeţul Cluj, oraşele Câmpeni şi Abrud din judeţul Alba, precum şi comunele de pe traseu, spune primarul din Turda, Tudor Ştefănie. În prezent, mai există mocăniţe pe Valea Mureşului, pe Valea Vaserului ori în Banatul Montan. Aceste trenuri se bucură de mare succes îndeosebi printre turiştii străini. Sursa: http://www.romanialibera.ro/actualitate/locale/mocanita-redeschisa-cu-fonduri-europene-282052.html Te duci cu trenul la iarnă? EVZ îți arată în ce zone ale țării ai putea rămâne blocat Autor: Antoaneta Etves CFR Călători a întocmit două hărți cu rutele pe care ar putea rămâne călătorii blocați din cauza înzăpezirii liniilor de cale ferată. Autoritățile au stabilit deja care sunt rutele CFR pe care călătorii riscă să rămână blocați, ele fiind cele pe care plugurilele vor acționa cu precădere pentru deszăpezire, potrivit reprezentanțiilor Ministerului Transporturilor. Vezi aici harta 1 și harta 2 care arată tronsonele de cale ferată ce riscă să fie înzăpezite la iarnă. Iarna trecută, mai multe trenuri au rămas blocate din cauza cantităților mari de zăpadă, o parte din călători fiind recuperați chiar și cu elicopterul. Sursa: http://www.evz.ro/detalii/stiri/Te-duci-cu-trenul-la-iarn-EVZ-i-spune-n-ce-zone-ale-rii-ai-putea-rmne-blocat-100771.html Ai de mine, sper sa fie reala harta sa stiu pe unde sa circul la iarna pentru a putea ramane blocat gratis (aproape). |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 02 Noi 2012, 01:57 | |
| Duminica, de la 21:00, antena 3 va difuza un reportaj despre trenul regal. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea IV) | |
|