| | Revista presei (partea IV) | |
|
+88EuroNight Razvan Tudor IonutChircu stefanb.steff mishu88 The Legend Jürgen Habermas AndreiStefan riciu Raduku09 frank81 gugutaro 19jimmy84 bogdan.perejuc DAS 2011 revenge Warrior12 cont dezactivat . didinul Re6/6 M.I.C.I. Gaby005 TVlad Teodor Vale user dezactivat... lapsanszkitamas Cont dezactivat membru inactiv George33 Andrey_tm kasapis2007 Alex Avram costi_dumitru tudor_vl cristi CFR IonutCFR2009 ravers75 lifetec Rarau Amiralul Costin.H Norbi IR 1837 spiderpc andreikiki Goanga Adrian78 Gabry Gabriel Balto COSTACHE MIHAIL cristyadaX get. MariusM baiazid rizelgeorgel2004 cfr500 Vitosa Simply18 razvan - trenuri Tomi13leu adytm cnusi maris.constantin Luna Dr2005 Ciprian Adirmvl AlexD NicuS cstefan halmarius Florin C Radu Tudor DUAL allred AndiCFR DPS daniel_c @ndrey Spartan1948 Nesebar rich1974 cardinal kristi kkk ionutz72 nenuandrei Vlad 92 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8635 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Sam 03 Noi 2012, 13:54 | |
| Si eu sunt constient ca accidente se intampla peste tot dar la noi prea e prostia cat carul. Cred ca ii prindem din urma pe americani, aia mai au mintea odihnita. |
| | | daniel_c
Numarul mesajelor : 471 Reputatie : 4985 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Sam 03 Noi 2012, 15:12 | |
| http://www.evz.ro/detalii/stiri/CUM-A-INVINS-UN-CRAIOVEAN-BIROCRATIA-DE-LA-CFR-1009175.html |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20500 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25386 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Sam 03 Noi 2012, 15:22 | |
| - Costin.H a scris:
- Unde se afla acest terminal? La iesirea din statia Chiajna spre Craiova???
Pe A1... iar pentru accesul feroviar e un macaz, dar după ieşirea din Chiajna, iar de acolo cam 1 km merge linia paralelă cu cea curentă, iar după ce trece pe sub A1 intră în curtea terminalului. Venea destul de des acolo DA-1663 EuroEst cu containere de la Constanţa. _________________ :TTT:
|
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6103 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Sam 03 Noi 2012, 15:25 | |
| multumesc DR2005. Cred ca acel macaz de care zici tu apartine tot de statia Chiajna. |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5398 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Sam 03 Noi 2012, 20:07 | |
| - daniel_c a scris:
- http://www.evz.ro/detalii/stiri/CUM-A-INVINS-UN-CRAIOVEAN-BIROCRATIA-DE-LA-CFR-1009175.html
pentru asta intrasem si eu sa postez despre acel tip Asa DA. Mi-a dat si mie idei ce trebuie sa fac legat de peroane/suprainaltarea peroanelor. http://www.gds.ro/Subiectul%20Zilei/2012-11-03/Un+craiovean+a+invins+birocratia Deşi lucrările au fost recepţionate de mai bine de trei ani, CFR s-a împotmolit la ultimele detalii, şi anume refacerea peroanelor feroviare, care au rămas pline de cratere „Cu toţii ştim care este starea peronului de la linia 1 din Gara Craiova. Toate peroanele se află în stare avansată de degradare. În luna mai, am fost victima peronului 1: m-am dezechilibrat serios, fiind cât pe ce să pun în pericol viaţa fiului meu de opt luni, pe care îl ţineam în braţe. Pe peron sunt adevărate gropi, care pun în pericol integritatea fizică a celor care tranzitează zona“, ne-a scris Claudiu Cornoiu, un tânăr craiovean. „Poate că ar prinde bine o statistică: şapte autorităţi şi companii abordate; adresele înaintate s-au întins pe 23 de pagini A4; şase luni de insistenţe şi presiuni, pentru normalitate“, a scris acesta. Adresele au mers către CFR SA, Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii (MTI), Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor, Avocatul Poporului, Comisia Europeană, Agenţia Feroviară Europeană şi Autoritatea Feroviară Română (AFER).„Sper din tot sufletul să publicaţi această ştire în ziar, dând astfel posibilitatea fiecăruia de a vedea că totuşi se poate, că e bine să nu fii indiferent, că este bine să te implici. Nu trebuie să aşteptăm să se întâmple o tragedie pentru ca lucrurile să se schimbe“, încheie Claudiu Cornoiu. |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5398 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Sam 03 Noi 2012, 20:14 | |
| http://www.digi24.ro/stire/Imagini-surprinse-de-telespectacorii-Digi24-Controloarea-CFR-care-accepta-spaga_53172
Imagini surprinse de telespectacorii Digi24. Controloarea CFR care acceptă șpagă
publicat: 25-10-2012 22:56 Un telespectator a trimis la adrsea online@digitv.ro câteva imagini în care a suprins cu telefonul mobil o controloare CFR care accepta şpagă de la un călător pentru a-i permite să meargă la destinaţie.
Filmul a fost realizat pe ruta Brașov – Teiuș, în trenul personal 3501, în data de 18.05.2011.
----------------------------------------------------------
http://www.digi24.ro/stire/TIMISOARA-Moderna-dar-fara-roti-Ce-a-ajuns-Sageata-Albastra_46396
TIMIȘOARA. Modernă, dar fără roți. Ce a ajuns Săgeata Albastră
publicat: 26-09-2012 12:51 Săgeata Albastră, simbolul modernizării CFR Călători, rugineşte în depouri din lipsă de roţi. Se întâmplă la Timişoara, unde aproape jumătate din aceste trenuri nu mai sunt funcționale. Iar în următoarele săptămâni ar putea fi retrase din circulație încă două din acelaşi motiv. Citiţi şi:
Conducerea CFR spune că s-a ajuns în această situație, bineînțeles, din lipda banilor. În acest moment, din 14 autotrenuri de la Timișoara, cinci au fost retrase în depou pentru a nu pune în pericol siguranța circulației.
Un al șaselea este și el imobilizat după un accident recent cu un TIR și, se estimează că în perioada următoare, din cele opt trenuri rămase în circulație, alte două vor fi trase pe dreapta. Motivul este același, uzura extremă a roților.
Pentru înlocuirea unei roți este nevoie de aproximativ 1.000 de euro, iar un astfel de autotren are 12 roți.
-----------------------------------------------------------------
http://www.digi24.ro/stire/CFR-Cursa-de-noapte-Timisoara-Buzias-are-10-calatori-desi-e-loc-pentru-150_41748
Publicat: 06-09-2012 11:43 Chiar dacă are anual pierderi de milioane de euro, CFR păstrează trenuri ai căror călători pot fi numărați pe degete. Unul dintre acestea este cursa de noapte Timișoara - Buziaș. Cu el călătoresc, în medie, 10 persoane, chiar dacă în vagoane există loc pentru 150 de călători. Nu este însă singura garnitură neprofitabilă pe care o are CFR.
La ora 03:49, cel mai neprofitabil tren din județul Timiș urmează să plece în cursă.
Pe această rută, controlorul nu îşi face griji că va întâlni călători fără bilet sau pur şi simplu călători. Reporterul Digi24 și cameramanul au fost singurii care și-au luat bilet și au urcat în tren la Timișoara.
Trenul face o singură oprire până la destinaţia sa finală. Doar un singur călător îl aştepta, însă, pe peron.
Există şi zile în care mecanicul de locomotivă și controlorul sunt singurii călători.
Trenul care circulă pe ruta Timişoara - Buziaş nu este singurul neprofitabil din județul Timiș. În topul garniturilor cu venituri scăzute se mai află trenul care leagă Stamora Moravița de Timișoara. Cu acesta circulă, în medie, 15 călători pe zi. Nici trenul de noapte Arad - Timișoara nu este mai aglomerat. Cei 50 de kilometri dintre oraşe sunt parcurşi în aproximativ două ore, iar puţini sunt cei care circulă cu el.
Reprezentanții CFR spun însă că toate pierderile provocate de aceste trenuri sunt calculate.
„În condiţiile în care numărul călătorilor este foarte redus, este posibil ca aceste trenuri să nu mai fie incluse în viitorul mers”, a declarat Romulus Bratu, purtător de cuvânt de la Regionala CFR Timişoara.
În judeţul Constanţa, sezonul estival aduce câştiguri mari companiei, însă odată cu terminarea acestuia, numărul turiştilor scade drastic. Totuşi, pentru a nu înregistra pierderi, autorităţile din domeniu schimbă vagoanele clasice cu vagonete.
CFR Călători a avut în prima jumătate a acestui an pierderi uriaşe, de peste 200 de milioane de lei, cu aproape 60% mai mult faţă de primele şase luni ale anului trecut. De altfel, este una din companiile de stat monitorizate de Fondul Monetar Internaţional, care a recomandat restructurarea ei, pentru a diminuarea pierderilor.
vagonete :O ei nu au auzit de cuvantul automotor? |
| | | lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4681 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 04 Noi 2012, 20:02 | |
| Ce mai citim prin presa scrisa :
http://www.adevarul.ro/financiar/CFR-Teapa-acceleratele-Fetesti-Bucuresti-Galati-Braila_0_804519632.html
|
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8635 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 04 Noi 2012, 20:43 | |
| http://www.realitatea.net/masina-cu-roti-de-tren-a-liderului-comunist-gheorghe-gheorghiu-dej_1045879.html |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3298 Reputatie : 8647 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 04 Noi 2012, 20:43 | |
| nici dracu nu merge Galati Braila cu trenul poate Braila Barbosi sa fie ceva solicitari de catre brailenii care merg spre Tecuci
|
| | | ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5466 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 05 Noi 2012, 12:02 | |
| http://www.adevarul.ro/financiar/CFR-Teapa-acceleratele-Fetesti-Bucuresti-Galati-Braila_0_804519632.html# |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6682 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 05 Noi 2012, 14:43 | |
| - cardinal a scris:
- nici dracu nu merge Galati Braila cu trenul
poate Braila Barbosi sa fie ceva solicitari de catre brailenii care merg spre Tecuci
Pai si asta este si ideea, de a incuraja mersul cu trenul la tarife normale si nu tarifele imense de pana acum, nu trebuie sa ai cerere pentru a introduce trenuri ci trebuie sa o dezvolti acolo unde exista astfel de potential . Iar intre Galati si Braila, doua mari orase care vor forma in timp si o aglomerare de tip metropolitan , acest potential exista. Plus de asta printr-o cadentare viitoare dar si prin promovare de orice fel (la nivelul zero in momentul actual) se castiga mult mai multi calatori in timp , bineinteles ca nu maine. Sigur, mai sunt si alte lucru de facut precum asigurarea unei curatenii si ordini in gari, imaginea asta de sef al aurolacilor si al fel de fel de handicapati pe ca si-a creat-o CFR nu face bine decat oamenilor de aceeasi teapa, pe ceilalti prostindu-i pur si simplu . Si asta tot in timp. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6682 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 05 Noi 2012, 16:19 | |
| - ravers75 a scris:
- http://www.adevarul.ro/financiar/CFR-Teapa-acceleratele-Fetesti-Bucuresti-Galati-Braila_0_804519632.html#
Nici un tren regio nu face doar 2h30'-2h45' intre Fetesti si Obor sau invers dar acest lucru le este inca strain cotoharlelor din fauna ziaristica de azi. Un tren regio face 3h30' ca popa functie de incrucisari iar CFRCalatori se acopera perfect daca tot trebuie sa recunoastem ca viteza unui rang IR prin ordin MT trebuie sa fie minimum 50km/h . Dar asta stim doar noi nu si ziaristii lui peste. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3298 Reputatie : 8647 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 05 Noi 2012, 19:34 | |
| - baiazid a scris:
- . Iar intre Galati si Braila, doua mari orase care vor forma in timp si o aglomerare de tip metropolitan , acest potential exista.
sunt dube din oras, care costa 4.5 lei, si multe cu parere de rau, nu cred ca va putea sa concureze cu ele |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6551 Reputatie : 12368 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 05 Noi 2012, 20:00 | |
| - baiazid a scris:
- ravers75 a scris:
- http://www.adevarul.ro/financiar/CFR-Teapa-acceleratele-Fetesti-Bucuresti-Galati-Braila_0_804519632.html#
Nici un tren regio nu face doar 2h30'-2h45' intre Fetesti si Obor sau invers dar acest lucru le este inca strain cotoharlelor din fauna ziaristica de azi. Un tren regio face 3h30' ca popa functie de incrucisari iar CFRCalatori se acopera perfect daca tot trebuie sa recunoastem ca viteza unui rang IR prin ordin MT trebuie sa fie minimum 50km/h . Dar asta stim doar noi nu si ziaristii lui peste. La IR viteza medie trebuie sa fie min 45 km/h din cate stiu... deci pentru Constanta - Bucuresti, un timp de mers = 5 ore se incadreaza perfect in normele MT. Update: duba Braila - Galati (la intrare in Galati) costa 5 Lei (nu 4,5 Lei) + 1,5 Lei biletul de maxi-taxi/autobuz/tramvai de oras in Galatii... 6,5 Lei... ori la tren cu reducerea asta avem 5,4 Lei... Pentru studenti, trenul este numai bun pentru ca Universitatea Dunarea de Jos Galati este mult mai aproape de gara decat locul unde ajunge duba (micro 19 parca...) |
| | | Goanga V.I.P Member
Numarul mesajelor : 517 Varsta : 29 Localizare : Alba Iulia Reputatie : 6242 Data de inscriere : 08/02/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 05 Noi 2012, 20:09 | |
| http://alba24.ro/muzeu-de-autovehicule-de-cale-ferata-la-zlatna-in-patrimoniul-acestuia-se-afla-deja-drezina-de-vanatoare-a-lui-carol-al-ii-lea-si-buick-ul-lui-gheorghiu-dej-140386.html |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) | |
| |
| | | | Revista presei (partea IV) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |