Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea IV)

In jos 
+88
EuroNight
Razvan Tudor
IonutChircu
stefanb.steff
mishu88
The Legend
Jürgen Habermas
AndreiStefan
riciu
Raduku09
frank81
gugutaro
19jimmy84
bogdan.perejuc
DAS 2011
revenge
Warrior12
cont dezactivat .
didinul
Re6/6
M.I.C.I.
Gaby005
TVlad
Teodor
Vale
user dezactivat...
lapsanszkitamas
Cont dezactivat
membru inactiv
George33
Andrey_tm
kasapis2007
Alex Avram
costi_dumitru
tudor_vl
cristi CFR
IonutCFR2009
ravers75
lifetec
Rarau
Amiralul
Costin.H
Norbi
IR 1837
spiderpc
andreikiki
Goanga
Adrian78
Gabry Gabriel
Balto
COSTACHE MIHAIL
cristyadaX
get.
MariusM
baiazid
rizelgeorgel2004
cfr500
Vitosa
Simply18
razvan - trenuri
Tomi13leu
adytm
cnusi
maris.constantin
Luna
Dr2005
Ciprian
Adirmvl
AlexD
NicuS
cstefan
halmarius
Florin C
Radu Tudor
DUAL
allred
AndiCFR
DPS
daniel_c
@ndrey
Spartan1948
Nesebar
rich1974
cardinal
kristi kkk
ionutz72
nenuandrei
Vlad
92 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 40 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8635
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 13 Icon_minitimeSam 03 Noi 2012, 13:54

Si eu sunt constient ca accidente se intampla peste tot dar la noi prea e prostia cat carul. Cred ca ii prindem din urma pe americani, aia mai au mintea odihnita.
Sus In jos
daniel_c




Numarul mesajelor : 471
Reputatie : 4985
Data de inscriere : 25/05/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 13 Icon_minitimeSam 03 Noi 2012, 15:12

http://www.evz.ro/detalii/stiri/CUM-A-INVINS-UN-CRAIOVEAN-BIROCRATIA-DE-LA-CFR-1009175.html
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20500
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25386
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 13 Icon_minitimeSam 03 Noi 2012, 15:22

Costin.H a scris:
Unde se afla acest terminal? La iesirea din statia Chiajna spre Craiova???
Pe A1... iar pentru accesul feroviar e un macaz, dar după ieşirea din Chiajna, iar de acolo cam 1 km merge linia paralelă cu cea curentă, iar după ce trece pe sub A1 intră în curtea terminalului. Venea destul de des acolo DA-1663 EuroEst cu containere de la Constanţa.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6103
Data de inscriere : 15/12/2009

Revista presei (partea IV) - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 13 Icon_minitimeSam 03 Noi 2012, 15:25

multumesc DR2005. Cred ca acel macaz de care zici tu apartine tot de statia Chiajna.
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5398
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 13 Icon_minitimeSam 03 Noi 2012, 20:07

daniel_c a scris:
http://www.evz.ro/detalii/stiri/CUM-A-INVINS-UN-CRAIOVEAN-BIROCRATIA-DE-LA-CFR-1009175.html

pentru asta intrasem si eu sa postez despre acel tip Smile

Asa DA.

Mi-a dat si mie idei ce trebuie sa fac legat de peroane/suprainaltarea peroanelor.

http://www.gds.ro/Subiectul%20Zilei/2012-11-03/Un+craiovean+a+invins+birocratia


Deşi lucrările au fost recepţionate de mai bine de trei ani, CFR s-a împotmolit la ultimele detalii, şi anume refacerea peroanelor feroviare, care au rămas pline de cratere

„Cu toţii ştim care este starea peronului de la linia 1 din Gara Craiova. Toate peroanele se află în stare avansată de degradare. În luna mai, am fost victima peronului 1: m-am dezechilibrat serios, fiind cât pe ce să pun în pericol viaţa fiului meu de opt luni, pe care îl ţineam în braţe. Pe peron sunt adevărate gropi, care pun în pericol integritatea fizică a celor care tranzitează zona“, ne-a scris Claudiu Cornoiu, un tânăr craiovean.



„Poate că ar prinde bine o statistică: şapte autorităţi şi companii abordate; adresele înaintate s-au întins pe 23 de pagini A4; şase luni de insistenţe şi presiuni, pentru normalitate“, a scris acesta. Adresele au mers către CFR SA, Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii (MTI), Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor, Avocatul Poporului, Comisia Europeană, Agenţia Feroviară Europeană şi Autoritatea Feroviară Română (AFER).
„Sper din tot sufletul să publicaţi această ştire în ziar, dând astfel posibilitatea fiecăruia de a vedea că totuşi se poate, că e bine să nu fii indiferent, că este bine să te implici. Nu trebuie să aşteptăm să se întâmple o tragedie pentru ca lucrurile să se schimbe“, încheie Claudiu Cornoiu.
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5398
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 13 Icon_minitimeSam 03 Noi 2012, 20:14

http://www.digi24.ro/stire/Imagini-surprinse-de-telespectacorii-Digi24-Controloarea-CFR-care-accepta-spaga_53172

Imagini surprinse de telespectacorii Digi24. Controloarea CFR care acceptă șpagă

publicat: 25-10-2012 22:56
Un telespectator a trimis la adrsea online@digitv.ro câteva imagini în care a suprins cu telefonul mobil o controloare CFR care accepta şpagă de la un călător pentru a-i permite să meargă la destinaţie.


Filmul a fost realizat pe ruta Brașov – Teiuș, în trenul personal 3501, în data de 18.05.2011.


----------------------------------------------------------

http://www.digi24.ro/stire/TIMISOARA-Moderna-dar-fara-roti-Ce-a-ajuns-Sageata-Albastra_46396

TIMIȘOARA. Modernă, dar fără roți. Ce a ajuns Săgeata Albastră


publicat: 26-09-2012 12:51
Săgeata Albastră, simbolul modernizării CFR Călători, rugineşte în depouri din lipsă de roţi. Se întâmplă la Timişoara, unde aproape jumătate din aceste trenuri nu mai sunt funcționale. Iar în următoarele săptămâni ar putea fi retrase din circulație încă două din acelaşi motiv.
Citiţi şi:


Conducerea CFR spune că s-a ajuns în această situație, bineînțeles, din lipda banilor. În acest moment, din 14 autotrenuri de la Timișoara, cinci au fost retrase în depou pentru a nu pune în pericol siguranța circulației.

Un al șaselea este și el imobilizat după un accident recent cu un TIR și, se estimează că în perioada următoare, din cele opt trenuri rămase în circulație, alte două vor fi trase pe dreapta. Motivul este același, uzura extremă a roților.

Pentru înlocuirea unei roți este nevoie de aproximativ 1.000 de euro, iar un astfel de autotren are 12 roți.



-----------------------------------------------------------------


http://www.digi24.ro/stire/CFR-Cursa-de-noapte-Timisoara-Buzias-are-10-calatori-desi-e-loc-pentru-150_41748


Publicat: 06-09-2012 11:43
Chiar dacă are anual pierderi de milioane de euro, CFR păstrează trenuri ai căror călători pot fi numărați pe degete. Unul dintre acestea este cursa de noapte Timișoara - Buziaș. Cu el călătoresc, în medie, 10 persoane, chiar dacă în vagoane există loc pentru 150 de călători. Nu este însă singura garnitură neprofitabilă pe care o are CFR.



La ora 03:49, cel mai neprofitabil tren din județul Timiș urmează să plece în cursă.

Pe această rută, controlorul nu îşi face griji că va întâlni călători fără bilet sau pur şi simplu călători. Reporterul Digi24 și cameramanul au fost singurii care și-au luat bilet și au urcat în tren la Timișoara.

Trenul face o singură oprire până la destinaţia sa finală. Doar un singur călător îl aştepta, însă, pe peron.

Există şi zile în care mecanicul de locomotivă și controlorul sunt singurii călători.

Trenul care circulă pe ruta Timişoara - Buziaş nu este singurul neprofitabil din județul Timiș. În topul garniturilor cu venituri scăzute se mai află trenul care leagă Stamora Moravița de Timișoara. Cu acesta circulă, în medie, 15 călători pe zi. Nici trenul de noapte Arad - Timișoara nu este mai aglomerat. Cei 50 de kilometri dintre oraşe sunt parcurşi în aproximativ două ore, iar puţini sunt cei care circulă cu el.

Reprezentanții CFR spun însă că toate pierderile provocate de aceste trenuri sunt calculate.

„În condiţiile în care numărul călătorilor este foarte redus, este posibil ca aceste trenuri să nu mai fie incluse în viitorul mers”, a declarat Romulus Bratu, purtător de cuvânt de la Regionala CFR Timişoara.

În judeţul Constanţa, sezonul estival aduce câştiguri mari companiei, însă odată cu terminarea acestuia, numărul turiştilor scade drastic. Totuşi, pentru a nu înregistra pierderi, autorităţile din domeniu schimbă vagoanele clasice cu vagonete.

CFR Călători a avut în prima jumătate a acestui an pierderi uriaşe, de peste 200 de milioane de lei, cu aproape 60% mai mult faţă de primele şase luni ale anului trecut. De altfel, este una din companiile de stat monitorizate de Fondul Monetar Internaţional, care a recomandat restructurarea ei, pentru a diminuarea pierderilor.


vagonete :O
ei nu au auzit de cuvantul automotor?
Sus In jos
lifetec




Numarul mesajelor : 329
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4681
Data de inscriere : 01/11/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 13 Icon_minitimeDum 04 Noi 2012, 20:02

Ce mai citim prin presa scrisa :

http://www.adevarul.ro/financiar/CFR-Teapa-acceleratele-Fetesti-Bucuresti-Galati-Braila_0_804519632.html





Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8635
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 13 Icon_minitimeDum 04 Noi 2012, 20:43

http://www.realitatea.net/masina-cu-roti-de-tren-a-liderului-comunist-gheorghe-gheorghiu-dej_1045879.html
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3298
Reputatie : 8647
Data de inscriere : 08/04/2010

Revista presei (partea IV) - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 13 Icon_minitimeDum 04 Noi 2012, 20:43

nici dracu nu merge Galati Braila cu trenul
poate Braila Barbosi sa fie ceva solicitari
de catre brailenii care merg spre Tecuci
Sus In jos
ravers75




Numarul mesajelor : 427
Reputatie : 5466
Data de inscriere : 15/12/2010

Revista presei (partea IV) - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 13 Icon_minitimeLun 05 Noi 2012, 12:02

http://www.adevarul.ro/financiar/CFR-Teapa-acceleratele-Fetesti-Bucuresti-Galati-Braila_0_804519632.html#
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6682
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 13 Icon_minitimeLun 05 Noi 2012, 14:43

cardinal a scris:
nici dracu nu merge Galati Braila cu trenul
poate Braila Barbosi sa fie ceva solicitari
de catre brailenii care merg spre Tecuci

Pai si asta este si ideea, de a incuraja mersul cu trenul la tarife normale si nu tarifele imense de pana acum, nu trebuie sa ai cerere pentru a introduce trenuri ci trebuie sa o dezvolti acolo unde exista astfel de potential . Iar intre Galati si Braila, doua mari orase care vor forma in timp si o aglomerare de tip metropolitan , acest potential exista. Plus de asta printr-o cadentare viitoare dar si prin promovare de orice fel (la nivelul zero in momentul actual) se castiga mult mai multi calatori in timp , bineinteles ca nu maine.

Sigur, mai sunt si alte lucru de facut precum asigurarea unei curatenii si ordini in gari, imaginea asta de sef al aurolacilor si al fel de fel de handicapati pe ca si-a creat-o CFR nu face bine decat oamenilor de aceeasi teapa, pe ceilalti prostindu-i pur si simplu . Si asta tot in timp.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6682
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 13 Icon_minitimeLun 05 Noi 2012, 16:19

ravers75 a scris:
http://www.adevarul.ro/financiar/CFR-Teapa-acceleratele-Fetesti-Bucuresti-Galati-Braila_0_804519632.html#

Nici un tren regio nu face doar 2h30'-2h45' intre Fetesti si Obor sau invers dar acest lucru le este inca strain cotoharlelor din fauna ziaristica de azi. Un tren regio face 3h30' ca popa functie de incrucisari iar CFRCalatori se acopera perfect daca tot trebuie sa recunoastem ca viteza unui rang IR prin ordin MT trebuie sa fie minimum 50km/h . Dar asta stim doar noi nu si ziaristii lui peste.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3298
Reputatie : 8647
Data de inscriere : 08/04/2010

Revista presei (partea IV) - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 13 Icon_minitimeLun 05 Noi 2012, 19:34

baiazid a scris:
. Iar intre Galati si Braila, doua mari orase care vor forma in timp si o aglomerare de tip metropolitan , acest potential exista.
sunt dube din oras, care costa 4.5 lei, si multe
cu parere de rau, nu cred ca va putea sa concureze cu ele
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6551
Reputatie : 12368
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei (partea IV) - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 13 Icon_minitimeLun 05 Noi 2012, 20:00

baiazid a scris:
ravers75 a scris:
http://www.adevarul.ro/financiar/CFR-Teapa-acceleratele-Fetesti-Bucuresti-Galati-Braila_0_804519632.html#

Nici un tren regio nu face doar 2h30'-2h45' intre Fetesti si Obor sau invers dar acest lucru le este inca strain cotoharlelor din fauna ziaristica de azi. Un tren regio face 3h30' ca popa functie de incrucisari iar CFRCalatori se acopera perfect daca tot trebuie sa recunoastem ca viteza unui rang IR prin ordin MT trebuie sa fie minimum 50km/h . Dar asta stim doar noi nu si ziaristii lui peste.

La IR viteza medie trebuie sa fie min 45 km/h din cate stiu... deci pentru Constanta - Bucuresti, un timp de mers = 5 ore se incadreaza perfect in normele MT.

Update: duba Braila - Galati (la intrare in Galati) costa 5 Lei (nu 4,5 Lei) + 1,5 Lei biletul de maxi-taxi/autobuz/tramvai de oras in Galatii... 6,5 Lei... ori la tren cu reducerea asta avem 5,4 Lei...
Pentru studenti, trenul este numai bun pentru ca Universitatea Dunarea de Jos Galati este mult mai aproape de gara decat locul unde ajunge duba (micro 19 parca...)
Sus In jos
Goanga
V.I.P Member
V.I.P Member
Goanga


Numarul mesajelor : 517
Varsta : 29
Localizare : Alba Iulia
Reputatie : 6242
Data de inscriere : 08/02/2009

Revista presei (partea IV) - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 13 Icon_minitimeLun 05 Noi 2012, 20:09

http://alba24.ro/muzeu-de-autovehicule-de-cale-ferata-la-zlatna-in-patrimoniul-acestuia-se-afla-deja-drezina-de-vanatoare-a-lui-carol-al-ii-lea-si-buick-ul-lui-gheorghiu-dej-140386.html Very Happy
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/K0nami15
Continut sponsorizat





Revista presei (partea IV) - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 13 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea IV)
Sus 
Pagina 13 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 40 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: