Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea IV)

In jos 
+88
EuroNight
Razvan Tudor
IonutChircu
stefanb.steff
mishu88
The Legend
Jürgen Habermas
AndreiStefan
riciu
Raduku09
frank81
gugutaro
19jimmy84
bogdan.perejuc
DAS 2011
revenge
Warrior12
cont dezactivat .
didinul
Re6/6
M.I.C.I.
Gaby005
TVlad
Teodor
Vale
user dezactivat...
lapsanszkitamas
Cont dezactivat
membru inactiv
George33
Andrey_tm
kasapis2007
Alex Avram
costi_dumitru
tudor_vl
cristi CFR
IonutCFR2009
ravers75
lifetec
Rarau
Amiralul
Costin.H
Norbi
IR 1837
spiderpc
andreikiki
Goanga
Adrian78
Gabry Gabriel
Balto
COSTACHE MIHAIL
cristyadaX
get.
MariusM
baiazid
rizelgeorgel2004
cfr500
Vitosa
Simply18
razvan - trenuri
Tomi13leu
adytm
cnusi
maris.constantin
Luna
Dr2005
Ciprian
Adirmvl
AlexD
NicuS
cstefan
halmarius
Florin C
Radu Tudor
DUAL
allred
AndiCFR
DPS
daniel_c
@ndrey
Spartan1948
Nesebar
rich1974
cardinal
kristi kkk
ionutz72
nenuandrei
Vlad
92 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 37 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa




Numarul mesajelor : 9003
Reputatie : 14376
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 8 Icon_minitimeDum 28 Oct 2012, 19:24

Sistemul e corupt pana in maduva oaselor, trebuie schimbat radical altfel nu dispar aceste putregaiuri din interior
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8635
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 8 Icon_minitimeDum 28 Oct 2012, 19:28

Vad doar o solutie de moment, sa fie dati la TV in fiecare saptamana, poate se schimba ceva.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8246
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 8 Icon_minitimeDum 28 Oct 2012, 20:38

Eu din ce am vazut saptamana asta a mai scazut mersu fara bilet insa si gradul de ocupare al trenurilor, cel putin pe regio, o sa mai vad ce va fi de acum incolo.
Sus In jos
Gabry Gabriel
V.I.P Member
V.I.P Member
Gabry Gabriel


Numarul mesajelor : 491
Varsta : 46
Localizare : Peciu Nou.Jud Timis
Reputatie : 6174
Data de inscriere : 06/04/2009

Revista presei (partea IV) - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 8 Icon_minitimeDum 28 Oct 2012, 20:43

O angajată CFR a murit lovită de manivela barierei manuale.

http://www.rtv.net/o-angajata-cfr-a-murit-lovita-de-manivela-barierei-manuale_50550.html
:shock: e posibil si asa ceva?
Sus In jos
rich1974




Numarul mesajelor : 430
Varsta : 50
Localizare : jud Arges
Reputatie : 5220
Data de inscriere : 20/08/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 8 Icon_minitimeDum 28 Oct 2012, 21:03

Luna a scris:
Eu din ce am vazut saptamana asta a mai scazut mersu fara bilet insa si gradul de ocupare al trenurilor, cel putin pe regio, o sa mai vad ce va fi de acum incolo.

pai ei calculeaza pierderile inmultind numarul de calatori cu pretul biletelor. este absolut fals....blatistii merg cu trenul fiindca stiu ca pot merge cu nasul, ca daca ar fi sa-si ia bilet, ar alege sa mearga cu autobuzul. asa calculeaza si astia cu pirateria: ei cred ca daca ai 1000 de albume de muxica in calculator ai facut paguba de 10 000 $.....pai daca era sa cumperi, cumparai numai 10 sau ascultai muzica numai la radio.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8246
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 8 Icon_minitimeDum 28 Oct 2012, 22:04

Spre deosebire de pirateria muzica sau video, la trenuri lucrurile stau putin diferit, pierderile nu sunt generate doar de neplata biletelor, ci si a subventiilor/calator in cazul celor cu reduceri neincasate, si a disconfortului creat restului de calatori platitori care astfel exista sansa sa plece la alt mijloc de transport, si altele. Nu e ca la muzica ce o poti copia la infinit fara costuri, trenul nu poate marii numarul de calatori transportati cu oricat fara sa aibe nici un cost in plus.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22339
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea IV) - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 8 Icon_minitimeLun 29 Oct 2012, 00:47

De la 2 controlori CFR am auzit cand unu i povestea celuilalt despre un alt coleg de al lor si anume ca acel controlor a facut cursa spre Bucuresti iar din Bucuresti a fost trimis spre Timisoara (cum de o fi ajuns pe acea ruta un controlor din Buzau nu inteleg dar in fine) pe respectivul tren au venit cei cu controlul civil iar acest controlor cum nu stia ruta si ce se intampla pe acolo a fost cat mai corect posibil la care civilul i spune ca daca pe viitor va mai fi trimis pe acea ruta sa nu mai vina sa refuze pentru ca nu a facut treaba asa cum ar fi facut cei ce faceau de regula pe acea ruta , referitor ca spaga se imparte intre nasi si civili si de la ei se duce mai sus . Acum nu stiu care o fi adevarul dar nu cred ca omul de la care am auzit aceasta poveste se apuca sa minta asa si sa inventeze povestea .

_________________
595423Revista presei (partea IV) - Pagina 8 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 8 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 8 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei (partea IV) - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 8 Icon_minitimeLun 29 Oct 2012, 09:27

Doar ce credeati ca nasul opreste toti bani ?? Opreste si el acolo cat face mancarea pe ziua de munca, un pachet de tigari daca e fumator, 2-3 cafele si sa zicem ca-si mai ia acasa maxim 10 lei ca acum nu mai sunt calatori cum erau odata de-si permitea nasul sa-si ia masina in leasing pe 3 ani. Restul banilor se duc pe bilete "sus" sau direct in buzunarele celor pe care i-ati vazut la tv. Nu nasi sunt vinovati de acest fenomen ci sefi sefilor lor pentru ca ei dau aceste dispoziti sau cunosc situatia din teren, iar ca sa nu se agite DNA-ul sau mai stiu eu ce alta institutie mai fac si ei din cand in cand cate o razie pe care nu uita sa anunte si presa sa vina sa vada toata tara.

Dar in popor Gheorghe se urca din Mizil si da pana la Est 2 lei sau daca mai e si Vasile cu el da 3 lei pentru amandoi la Regio ca zice ca lasa ca face nasul bani prea multi, nu stie ca nasul e intre ciocan si nicovala.

De-a lungul timpului am vazut nasi pe trenuri Regio care fara supracontrol taia bilete la toti calatori, nu ierta nimic, chiar daca biletul era 4 lei si blatistul ai dadea 2 lei, ai taie un bilet de 1,8 lei - 2 lei.

Apropo de cati bani opreste nasul din spaga pe care o face sunt anumite rute, anumite trenuri unde cred ca nasul nu-si opreste decat 2-3 lei la cati calatori au anumite trenuri.

In cartierul in care stau eu am 4 nasi cu care mai vorbesc din cand in cand pe care lumea ai arata cu degetul ca ei sunt vinovati, acum ei ce sa faca 2 nasi intr-un tren de 150-200 de calatori sa-si puna lumea in cap ?? Au mai fost cazuri cand nasi au fost amenintati, bruscati pentru ca au vrut sa fie cat de cat corecti. Sefi lor cunosc situatia si nasul daca avea o echipa de jandarmi sau inspectori ( civili/supracontrol ) alta era treaba avea mai mult curaj.

La munca in fiecare zi rad de colegi mei, blatisti dintre PL.Est si Mizil mereu le zic : "O sa ajungeti sa veniti ca Nae din Maneciu cu 25 lei la fiecare tura ca, cand avea trenul se bucura cu 4 lei dus-intors"

In privinta transportului privat de calatori Regiotrans, TFC si altele la ei nu se face blatul decat maxim 5% ca e morcovul prea mare si in ziua de azi nu prea mai gasesti de munca, la Cfr pe sagetile albastre s-ar putea face curatenie cu 2 nasi, sau 2 civili caci o sageata are 2 usi pe o parte pe cealalta parte nu e cazul sa deschida usile, nu urca nimeni fara bilet, sau sa se faca controlul in mers si cine nu plateste sa coboare, soluti ar fi dar nu se vrea de "sus".

Nu mai are rost sa mai amintisesc perioada de cateva luni bune din 2002-2003 cand trenurile PL.Sud-Maneciu, PL.Sud-Urziceni si PL.Sud-Slanic erau bantuite de 3-4 nasi/tren si 5-6 agenti de paza de la firma ACVILA care mergeau cu nasi prin tren si nu ierta pe nimeni, ajunsese sa vina nasul cu carnetelul de bilete aproape intreg toti calatori isi luau bilete, nimeni nu comenta caci erai dat jos in prima statie, daca erai tare in clanta o luai si pe cocoasa nu conta ca esti de la oras sau de la tara ca esti alb sau negru.

Se merge incontinuare cu nasul, se va merge din ce in ce mai rar, sper eu, iar pentru civili si nasi am un mesaj ca la elevi si stundenti si alte categori de persoane care au reducere 50% la trenurile Regio sa le dea pe langa biletul de suprataxa si o amenda in felul asta se mai reduce procentul blatistilor.

Exemplu :

Ploiesti.Vest-Sinaia 4,5 lei Regio elev/student, duba 10 lei, IR-ul scump pei sa mergi 60 km cu 4,5 lei si mai repede decat duba pe linie reabilitata cu prize in tren si altele e pomana.

Eu sper sa se faca ceva sa le modifice contractele nasilor si inspectorilor sa le dea un plus, o prima odata la 3-4 luni in functie de cate bilete au taiat dar asta cu conditia sa vage controale cu nasi la greu, ca nasi nu or sa poata sa faca nimic de uni singuri, sa se mai reduca un pic tarifele astea astronomice la IR si sa faca reduceri mai mari la biletele luate cu anticipatie si incet incet poate va disparea fenomenul blatului daca nu de tot macar nu va mai fi asa mare, ca aia de ne-o baga presa cu ticketing la intrare pe peron sau in tren eu nu cred in asa ceva cel putin inca 10 ani de acum incolo nu va fi posibil, e o investitie enorma plus ca trebuie romanul educat etc...

Sus In jos
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member
Spartan1948


Numarul mesajelor : 2108
Varsta : 32
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6853
Data de inscriere : 15/03/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 8 Icon_minitimeLun 29 Oct 2012, 10:41

Mai este o mare problema la CFR,si anume subventiile sau gratuitatile pentru pensionari,de care acestia profita in ultimul hal. De nenumarate ori,am vazut batrani,care racolau oameni,si le cereau jumatate din pretul biletului de la casa,ca sa mearga drept insotitori. Si aici ar terbui facuta o ancheta.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18590
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24112
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea IV) - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 8 Icon_minitimeLun 29 Oct 2012, 10:56

Am vorbit cu un fost mecanic de la Calatori care facea servici pe rapidele de la Dr Tr Severin si Bucuresti si imi spunea ca la Craiova nasii trebuiau sa dea cate un milion si la politaii TF
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8246
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 8 Icon_minitimeLun 29 Oct 2012, 12:14

Spartan1948 a scris:
Mai este o mare problema la CFR,si anume subventiile sau gratuitatile pentru pensionari,de care acestia profita in ultimul hal. De nenumarate ori,am vazut batrani,care racolau oameni,si le cereau jumatate din pretul biletului de la casa,ca sa mearga drept insotitori. Si aici ar terbui facuta o ancheta.
Aia nu ar fi o problema, pentru ca CFR nu pierde nimic, calatoriile fiind decontate de catre cei ce ofera gratuitatile (asociatia veteranilor de razboi, etc.). Ancheta/sanctiuni sa faca cei care pierd, nu CFR.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13049
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 8 Icon_minitimeLun 29 Oct 2012, 12:26

Spartan1948 a scris:
Mai este o mare problema la CFR,si anume subventiile sau gratuitatile pentru pensionari,de care acestia profita in ultimul hal. De nenumarate ori,am vazut batrani,care racolau oameni,si le cereau jumatate din pretul biletului de la casa,ca sa mearga drept insotitori. Si aici ar terbui facuta o ancheta.


Batranii aia fac chestia asta (si pe mine m-a intrebat unu' daca vreau sa merg cu el la jumatate) pentru ca nu le ajunge pensia. Wink Singura problema ar fi ca in felul asta sunt ocupate doua locuri, iar tu, platitor de bilet, calatoresti mai inghesuit. Dar nu, CFR-ul nu are de pierdut financiar...
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei (partea IV) - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 8 Icon_minitimeLun 29 Oct 2012, 12:40

Acuma nu spun eu ca nasii sint corecti, dar cred ca ar mai trebui umblat si la sefii aia care au decontat diverse lucrari la sume fabuloase.
Si de acolo s-au pierdut bani, s-au pierdut vagoane, locomotive, linii ferate chiar.

Pierderile CFR-ului nu vin doar din faptul ca nu se taie bilete.

Cum s-au desfiintat multe puncte de vinzare a biletelor de multe ori calatoresti la noroc si chiar gratis.Pe diverse linii urci in tren, nu te prezinti la controlori si la a doua a treia oprire cobori. Prezumind ca nasul taie bilete la toata lumea nu reuseste sa ajunga la tine.
E un intreg roman de scris pe biletele alea.

Ma intreb daca in anumite statii nu era mai rentabil sa existe pentru anumite trenuri vinzator de bilete.Stiindu-se fluxul de calatori, se pastra vinzator de bilete intr-un interval orar iar in rest raminea sa iti iei de la conductor. Astfel nasul ar fi fost degrevat de vinzarea biletelor la trenurile aglomerate, raminindu-i insa timp de vindut bilete la trenurile la care nu sint atitia calatori.In acest fel poate ca si garile ramineau intregi.

Am vorbit cu un sef de tren si imi spunea citez: ,, nu e bine de mers la Bucuresti, nu lucrezi pentru tine ci pentru altii" asta cu mult inanite de actiunile astea.

Dar si vamesii dupa ce au fost dusi cu elicopterul la bucuresti au inceput sa spuna unde dadeau din bani.
________________________
Oare dupa ce i-au eliberat pe controlori cum s-au intors la domiciliu cu bilet, cu permis, regie sau cu nasul?
Sus In jos
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member
Spartan1948


Numarul mesajelor : 2108
Varsta : 32
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6853
Data de inscriere : 15/03/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 8 Icon_minitimeLun 29 Oct 2012, 13:54

35 de naşi CFR au fost eliberaţi ieri. Semn că ştiu şi să dea şpagă, nu doar să ia. Very Happy
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13049
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 8 Icon_minitimeLun 29 Oct 2012, 14:28

Pentru ce sa fie tinuti in arest preventiv? Arestul preventiv e o masura exceptionala, luata doar in cazul in care instanta considera ca un individ reprezinta pericol pentru societate. In cazul in care procurorii considera ca asta se intampla propun judecatorului de caz masura arestului preventiv (de regula pentru 29 de zile), astfel incat pana la condamnare el sa nu fie un pericol pentru celelalte persoane, pentru bunurile altora, etc. Ori cand vine vorba de nasii astia nu ai de ce sa propui prelungirea retinerii/arestului preventiv.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea IV) - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 8 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea IV)
Sus 
Pagina 8 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 37 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: