|
| 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
|
+74razvan - trenuri Costin.B M.I.C.I. mishu88 tuborgtnp Dr2005 AndiCFR nenuandrei augustin_ciuraru Luna sogard_2003 dany90 alex.alexus.tm ldh80 Vicentiu DUAL Cosmin5 dave Hurricane Norbi romaniaetc mardaryroby AlexD rizelgeorgel2004 Radu TVlad ATM redeme sorinucu adycfrbucuresti nokia2010 Gabry Gabriel Vlad Nk11 decward Razvan pannonia express riciu Vitosa Adrian78 halmarius cont dezactivat . mihaiuc kido jionutz Ciprian kristi kkk aly Boracik email2bav eu cata marius_catalin84 dan ciprian lovekomotive srazvi orestte discoid21 cristi CFR Nesebar vrabieionut adina membru inactiv robert didinul cortexedge tudor_vl IonutCFR2009 KQQ cosmin_26-17 MariusM COSTACHE MIHAIL Lde 2100 myster2008 78 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6390 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Sam 03 Dec 2011, 19:51 | |
| Ar fii foarte bine dar nu cred ca vor face asa |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Sam 03 Dec 2011, 23:56 | |
| - eu a scris:
-
Am cateva propuneri pentru mersul pe aceasta sectie:
1) Din doua trenuri facem unul (3422+5032)=3422 >Slanic 04.35-Bucuresti Nord 7.05 cu stationare 13min in Ploiesti Sud. Si aceleasi opriri spre Bucuresti Este aceeasi garnitura, deci nu este mare lucru. Doar ca facem leg direct Buc-Slanic.
2) 3424 Slanic 08.30-Ploiesti Sud 9.55. 3) Din 5021, facem 3427. Bucuresti Nord 7.38-Ploiesti Sud 8.55-Slanic 10.25. Face cruce in Plopeni cu 3424, si se intoarce 3428 din Slanic 13.50---Ploiesti Sud 15.14.
Ce ziceti?? Ar fi bine???
E , ce spui tu aici ar fi ideal dar crezi ca pe ei i intereseaza astfel de legaturi sa ofere publicului calator ? |
| | | nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6390 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Dum 04 Dec 2011, 00:07 | |
| Pe cei de la CFR ni ii intereseaza pe unde merge trenul ci ii intereseaza sa i-a bani calatorului |
| | | eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5729 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: propunere mers Dum 04 Dec 2011, 08:44 | |
| Pai asta este ideea: In felul acesta pe langa faptul ca vor face economii cu oamenii, vor incasa mai mult din bilete. Acum sa vedem daca vor intelege si ei asta. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Dum 04 Dec 2011, 09:54 | |
| - eu a scris:
-
3) Din 5021, facem 3427. Bucuresti Nord 7.38-Ploiesti Sud 8.55-Slanic 10.25. Face cruce in Plopeni cu 3424, si se intoarce 3428 din Slanic 13.50---Ploiesti Sud 15.14.
Asta incerc eu sa propun de cand s-a redeschis linia dar de atunci latru ca nebunu la luna. Varianta de dus din Bucuresti si la intoarcere sa plece din slanic pe la 17:30 sa ramana cateva ore de vizitat prin statiune. Parca mai demult anuntai revolutia pe sectia asta. Ati pus batista pe tambal si gata raman doar vorbele? |
| | | eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5729 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Dum 04 Dec 2011, 10:38 | |
| - AlexD a scris:
- eu a scris:
-
3) Din 5021, facem 3427. Bucuresti Nord 7.38-Ploiesti Sud 8.55-Slanic 10.25. Face cruce in Plopeni cu 3424, si se intoarce 3428 din Slanic 13.50---Ploiesti Sud 15.14.
Asta incerc eu sa propun de cand s-a redeschis linia dar de atunci latru ca nebunu la luna. Varianta de dus din Bucuresti si la intoarcere sa plece din slanic pe la 17:30 sa ramana cateva ore de vizitat prin statiune. Parca mai demult anuntai revolutia pe sectia asta. Ati pus batista pe tambal si gata raman doar vorbele? Mersul asta il vom propune la inceputul anului viitor,dupa ce se linistesc apele, cu noul mers, tarife etc, pana atunci suntem cu raul pe nasi. Nu vom renunta niciodata sa ne aparam interesele.Dovada: am realizat leg cu 3008 seara, si s-au inlocuit o parte din vagoane cu 19-80 si 20-80. Din pacate nu am reusit realizarea dormitoarelor, tot pe motiv de incasari scazute. Dar acum sunt prioritare biletele. Dupa ce vom pune in practica planul de vanatoare de nasi vom merge si cu propunerea de schimbare de mers. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Dum 04 Dec 2011, 10:42 | |
| Eu din cate am vazut gara din Slanic e ditamai mastodontul, nu se pot amenaja acolo 2-3 dormitoare la etaj? |
| | | eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5729 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: dormitoare Dum 04 Dec 2011, 11:26 | |
| Nu spatiul este problema, ci costurile: cu chiria, femeie de serviciu,apa, curent, ore suplimentare conductori, mecanic, amenajare spatiu, etc. Conducerea CFR Calatori nu este dispusa sa suporte aceste cheltuieli, deoarece incasarile din bilete sunt reduse.De aceea prefera sa plimbe trenul gol noaptea , pt ca este mai putin costisitor. Daca sunt bilete se investeste in dormitoare si alte trenuri. |
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4978 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Lun 05 Dec 2011, 13:50 | |
| [quote="eu"]Nu spatiul este problema, ci costurile: cu chiria, femeie de serviciu,apa, curent, ore suplimentare conductori, mecanic, amenajare spatiu, etc. Ideal ar fi fost ca personalul CFR de pe aceste trenuri(mecanici+conductori) sa aiba domiciliul in Slanic.Nu ar mai fi fost nevoie nici de amenajarea dormitoarelor si nici ca trenul sa fie plimbat gol noaptea.Pe de alta parte acesti angajati CFR ar putea sa faca naveta cu masina proprie din localitatea lor de domiciliu pana la Slanic si eventual CFR sa le deconteze benzina.Aceasta solutie cred ca ar fi mai avantajoasa din punct de vedere economic decat cea cu plimbatul trenului gol.Daca vor sa li se asigure cazarea in Slanic sa-si plateasca singuri chiria si utilitatile,iar daca le este lene sa-si faca si curatenie in dormitoare atunci sa-si angajeze pe banii lor femeie de serviciu.Poate vor si servitoare.Daca nu le convine sunt liberi sa-si caute de lucru in alta parte. |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5519 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Lun 05 Dec 2011, 14:59 | |
| [quote="Costin.B"] - eu a scris:
- Nu spatiul este problema, ci costurile: cu chiria, femeie de serviciu,apa, curent, ore suplimentare conductori, mecanic, amenajare spatiu, etc. Ideal ar fi fost ca personalul CFR de pe aceste trenuri(mecanici+conductori) sa aiba domiciliul in Slanic.Nu ar mai fi fost nevoie nici de amenajarea dormitoarelor si nici ca trenul sa fie plimbat gol noaptea.Pe de alta parte acesti angajati CFR ar putea sa faca naveta cu masina proprie din localitatea lor de domiciliu pana la Slanic si eventual CFR sa le deconteze benzina.Aceasta solutie cred ca ar fi mai avantajoasa din punct de vedere economic decat cea cu plimbatul trenului gol.Daca vor sa li se asigure cazarea in Slanic sa-si plateasca singuri chiria si utilitatile,iar daca le este lene sa-si faca si curatenie in dormitoare atunci sa-si angajeze pe banii lor femeie de serviciu.Poate vor si servitoare.Daca nu le convine sunt liberi sa-si caute de lucru in alta parte.
Exista totusi un cod al muncii. Nu poti sa ceri unui angajat sa-si desfasoare activitatea in doua sau mai multe puncte de lucru ca parte a atributiilor de serviciu si sa nu-i oferi conditii de transport GRATUIT ca parte a muncii. Logic functioneaza asa: salariul este rasplata pentru munca depusa. Adica sunt banii tai si nu au voie sa fie folositi in Toate activitatile si echipamentele necesare in timpul si ca parte a muncii trebuie sa fie platite de angajator. Deplasarea LA si DE LA munca nu este, in general, treaba angajatorului, pentru ca e treaba ta unde locuiesti comparativ cu unde muncesti. Dar transportul in timpul muncii este parte a muncii, si trebuie pontat si platit ca atare. Iar daca personalul este fortat, ca parte a muncii, sa locuiasca departe de domiciliul ales, chestia asta trebuie compensata. |
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4978 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Lun 05 Dec 2011, 18:41 | |
| Este adevarat ce spuneti referitor la legislatia muncii,insa programul de lucru al acestor angajati se poate incheia in jurul orei 21:30 cand ar trebui sa soseasca la Slanic ultimul tren de la Ploiesti.Urmeaza deplasarea angajatilor catre domiciliul lor care nu mai este treaba angajatorului fiindca nu mai constituie parte a procesului muncii.Am considerat ca locul de munca al acestor angajati este la Slanic.Nu-i forteaza nimeni sa locuiasca departe de domiciliul ales.Se pot deplasa la si de la locul de munca,folosind masina personala.Altfel spus,pot face naveta la Slanic daca nu si-au ales domiciliul in aceasta localitate.Nu mi se pare deloc normal ca acel tren sa circule zilnic fara calatori si sa fie folosit doar pentru transportul a 2 sau 3 angajati CFR.Ganditi-va numai cata risipa de carburant se face.CFR Calatori ar fi trebuit sa recruteze acest personal din Slanic. |
| | | email2bav
Numarul mesajelor : 28 Reputatie : 5346 Data de inscriere : 09/05/2010
| Subiect: calcul Mar 06 Dec 2011, 10:36 | |
| Cat costa deplasarea trenului de noapte? Ar intra, la o prima vedere: - consum locomotiva - uzura locomotiva + garnitura - salarii personal Ne poate ajuta cineva cu cifrele? Habar nu am cata motorina consuma acel tren. Sa zicem ca uzura e mai greu de estimat, iar salariile nu le mai punem. E foarte probabil ca ponderea majora in cost o are motorina.
Cat costa cazarea oamenilor la Slanic, intr-o pensiune sau hotel, in doua camere (sa zicem ca sunt 3, chiar 4 persoane)? Ar fi, zic, 180 de RON pe noapte. Daca se face un contract intre CFR si pensiunea respectiva preturile ar fi cu siguranta mai mici, poate chiar de 150 RON. Sau, la 180 RON le-ar oferi si micul dejun.
Acum, gasesc pe acest forum ca locomotiva diesel ar consuma in jur de 350 de litri de motorina pe ora. Trenul de noapte merge macar o ora si jumatate (cu tot cu garare, manevre, etc.). Inseamna 525 de litri. La un pret de, sa zicem, 5 RON pe litru, am avea 2625 RON.
Mai are rost sa se amenajeze dormitoare? Diferenta e colosala.
Pentru "eu": ce-ar fi sa le pui problema si asa?
|
| | | eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5729 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: trenuri Mar 06 Dec 2011, 19:27 | |
| Vom incerca si varianta cu cazarea la un hotel. In prezent, o camera la un hotel de 3 stele este cca 100 lei. La un motel de o stea este cca 70 lei. Probleme ar fi iarna cu caldura. Voi incerca si varianta asta. Sa vedem cat sunt dispusi sa ceara patronii hotelurilor pe camera, si sa vedem daca accepta conducerea regionalei. |
| | | email2bav
Numarul mesajelor : 28 Reputatie : 5346 Data de inscriere : 09/05/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mar 06 Dec 2011, 19:31 | |
| Sa speram ca vor fi deschise ambele parti. Vad totusi o problema la cel care asigura cazarea: e posibil sa fie reticent la un contract cu CFR, stiindu-se ca statul nu plateste facturile la timp. Dar poate ca merita incercat, totusi. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mar 06 Dec 2011, 21:59 | |
| Paza materialului rulant cine ar asigura-o? Exista remiza in Slanic? Trebuie luat si asta in considerare |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
| |
| | | | 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |