Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6390 Data de inscriere : 16/09/2011
Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Vin 11 Noi - 22:15
Multumesc Mult
eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5729 Data de inscriere : 05/05/2010
Subiect: noul mers pe 306 Vin 11 Noi - 22:57
in noul mers vit max intre buda si slanic va fi de 80km/h, iar timpul de parcurs va fi de max 1h 26min, iar cel minim de 1h23m, fara 3421, care va face 1h.10m
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Sam 12 Noi - 0:06
eu a scris:
in noul mers vit max intre buda si slanic va fi de 80km/h, iar timpul de parcurs va fi de max 1h 26min, iar cel minim de 1h23m, fara 3421, care va face 1h.10m
Acum 10 ani trenurile faceau o ora si 10 minute cu tot cu opriri .
_________________
eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5729 Data de inscriere : 05/05/2010
Subiect: vagoane Dum 13 Noi - 11:50
kido a scris:
acum 10 minute a trecut catre slanic o locomotiva careia ii erau atasate 2 vagoane, unul de marfa incarcat cu ceva din pacate nu am putut vedea ce si un vagon cisterna. Daca a mai vazut cine si are detalii; as fi curios
apartin CFR Marfa si sunt garate in Slanic. Au adus lemne pentru gara.
kido
Numarul mesajelor : 202 Varsta : 31 Localizare : Slanic Reputatie : 5344 Data de inscriere : 01/11/2010
Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Dum 13 Noi - 11:52
eu a scris:
kido a scris:
acum 10 minute a trecut catre slanic o locomotiva careia ii erau atasate 2 vagoane, unul de marfa incarcat cu ceva din pacate nu am putut vedea ce si un vagon cisterna. Daca a mai vazut cine si are detalii; as fi curios
apartin CFR Marfa si sunt garate in Slanic. Au adus lemne pentru gara.
multumesc pentru raspuns.
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Lun 21 Noi - 16:14
se lucreaza iar la cf intre Poiana.Slanic si Slanic ??
Vineri 3428 a intarziat 10 min, aseara 3428 din nou 10 min, azi 3426 10 min.
eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5729 Data de inscriere : 05/05/2010
Subiect: Lucrari Lun 21 Noi - 20:20
Nu am vazut sa se lucreze nimic
mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6956 Data de inscriere : 12/02/2009
Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mar 22 Noi - 19:45
Linia Sării, 26 august 2011
Spătarul Mihail Cantacuzino a deschis la Slănic, în 1685, una dintre primele ocne de sare din România. Și cum atunci drobul de sare era cărat de om, de cal, de car, iar zăpada, ploaia sau vântul deja era o problemă pentru cărăuși, la 10 decembrie 1883 s-a inaugurat calea ferată Buda -- Slănic, una dintre primele linii construite de Serviciul de Lucrări Noi al CFR.
Slănicul, situat în zona de Curbură a Subcarpaților și scăldat în apele râului cu același nume, este legat de Magistrala 300 prin stația Buda de o cale ferată de 34 de kilometri. Pornind de la altitudinea de 160 de metri specifică stației Buda, trenul parcurge un traseu mărginit de dealurile și râurile Prahova și Teleajen situate la Vest de Subcarpați, până la aproape 400 de metri -- cota orașului Slănic-Prahova.
În prezent, calea ferată este destinată atât traficului de călători, cât și transportului de marfă (sare). Salina de la Cacica era un client fidel al mărfarelor care se compuneau pe cele 6 linii din stația Slănic și luau drumul țării. Anul 2007 a fost unul de grație pentru această linie 306, întrucât podul feroviar ce traversează Râul Slănic de la kilometrul 30+370, a fost afectat de inundații, circulația fiind întereruptă. 4 ani de zile, atât a durat repunerea în funcțiune a podului și, implicit, reluarea traficului feroviar. 4 ani în care societatea Salrom, însărcinată cu exploatarea sării din zonă, a pierdut numeroase contracte de livrare către clienți din cauza incapacității de transport.
Una peste alta, începând cu cea de-a doua jumătate a anului 2011, după casne și politizări, trenul parcurge toți cei 34 de kilometri până în stația terminus -- Slănic, iar aici turiștii pot alege vizitarea Muntelui de Sare sau a Salinei, pot spune o rugăciune la Biserica "Sfinții Trei Ierarhi" sau se pot trata de afecțiuni reumatismale și nu numai în peste cele 7 lacuri sărate amenajate în stațiune.
Cu un triplu "taga-tang" datorat boghiului Gorlitz pe 3 osii ce echipează trenului etajat vechi de peste 40 de ani, unii dintre localnici încă circulă pe baza "leului" vârât în buzunarul controlorului de bilete, în timp ce studenți sau alte persoane cu responsabilitate își cumpără biletul care, sperăm noi, va ține vie linia ferată ce leagă Ploieștiul de Slănic.
mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6956 Data de inscriere : 12/02/2009
Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mier 23 Noi - 9:15
Linia sării, întoarcerea...26 august 2011
email2bav
Numarul mesajelor : 28 Reputatie : 5346 Data de inscriere : 09/05/2010
Subiect: Reportaj super! Mier 23 Noi - 10:04
Foarte bun reportajul. Multumim! Un mic amendament: podul nu a fost luat de ape, din cate stiu. Ajunsese insa la o stare avansata de degradare si nu mai prezenta siguranta in exploatare.
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mier 23 Noi - 16:07
Daca la ducere nu ai reusit ca nu ai fost pe faza, la intoarcere ai surprins cele doua LDH-uri de la salina. Ai surprins destul de bine si BDM-ul rosu de la depoul din Ploiesti. Felicitari pentru filmulete si multumim pentru postarea acestora pe internet!
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Joi 24 Noi - 15:29
Angajatii CFR lovesc din nou. Pe ruta Bucuresti-Slanic nu or sa aiba niciodata calatori deoarece in infinita lor pr0stie la plecarea din Bucuresti nu exista nici o legatura mai de Doamne ajuta. Asta conform noului mers, tot masina personala ramane varianta cea mai utila pe ruta asta. Aveam de gand sa merg si eu la Slanic cu trenul dar m-am lasat, sa plec la 05:10 din Buc Nord mi se pare o absurditate, era greu sa fi bagat un tren care sa plece la 07:30 care sa aiba legatura spre Slanic din Ploiesti la 08:30 ca sa ajungem acolo pe la 09:45 si seara la plecare de la Slanic la ora 18:00 sa se ajunga in buc pe la 20:30... Auzi la ei(CFR) primul tren la 05:10(5009) legatura cu 06:26(3423) dupa care nu mai ai nici o legatura cu Slanic pana la orele 16:05. Cred ca acest cuvant CFR ar trebui sa se gaseasca in dictionar ca epitet la cuvantul pr0stie...
tuborgtnp
Numarul mesajelor : 166 Varsta : 34 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5262 Data de inscriere : 05/12/2010
Subiect: . Joi 24 Noi - 16:51
AlexD a scris:
Angajatii CFR lovesc din nou. Pe ruta Bucuresti-Slanic nu or sa aiba niciodata calatori deoarece in infinita lor pr0stie la plecarea din Bucuresti nu exista nici o legatura mai de Doamne ajuta. Asta conform noului mers, tot masina personala ramane varianta cea mai utila pe ruta asta. Aveam de gand sa merg si eu la Slanic cu trenul dar m-am lasat, sa plec la 05:10 din Buc Nord mi se pare o absurditate, era greu sa fi bagat un tren care sa plece la 07:30 care sa aiba legatura spre Slanic din Ploiesti la 08:30 ca sa ajungem acolo pe la 09:45 si seara la plecare de la Slanic la ora 18:00 sa se ajunga in buc pe la 20:30... Auzi la ei(CFR) primul tren la 05:10(5009) legatura cu 06:26(3423) dupa care nu mai ai nici o legatura cu Slanic pana la orele 16:05. Cred ca acest cuvant CFR ar trebui sa se gaseasca in dictionar ca epitet la cuvantul pr0stie...
prostia la cfr e ceva banalitate...
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Joi 24 Noi - 18:13
AlexD a scris:
Angajatii CFR lovesc din nou. Pe ruta Bucuresti-Slanic nu or sa aiba niciodata calatori deoarece in infinita lor pr0stie la plecarea din Bucuresti nu exista nici o legatura mai de Doamne ajuta. Asta conform noului mers, tot masina personala ramane varianta cea mai utila pe ruta asta. Aveam de gand sa merg si eu la Slanic cu trenul dar m-am lasat, sa plec la 05:10 din Buc Nord mi se pare o absurditate, era greu sa fi bagat un tren care sa plece la 07:30 care sa aiba legatura spre Slanic din Ploiesti la 08:30 ca sa ajungem acolo pe la 09:45 si seara la plecare de la Slanic la ora 18:00 sa se ajunga in buc pe la 20:30... Auzi la ei(CFR) primul tren la 05:10(5009) legatura cu 06:26(3423) dupa care nu mai ai nici o legatura cu Slanic pana la orele 16:05. Cred ca acest cuvant CFR ar trebui sa se gaseasca in dictionar ca epitet la cuvantul pr0stie...
Da intradevar sa mergi la Slanic trebuie sa iei trenul de 5:10 , eu asa am fost de mai multe ori si unde mai pui ca merg pe jos de acasa pana la gara si fac o ora pe strada deci plec la 3:50 de acasa sa ajung la 4:55 la gara pentru a prinde trenul , dar cu toate astea nu voi folosii masina nici mort ca tot cu trenu e mai ieftin chiar si 2 persoane .
_________________
eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5729 Data de inscriere : 05/05/2010
Subiect: mers Joi 24 Noi - 19:16
Trenul de dimineata este pentru elevii care merg la scoala la Slanic, si pentru muncitorii care se intorc de dimineata din Ploiesti. Elevii isi fac abonamente si muncitorii la fel.Cu toate astea sambata sunt cam 100 de calatori/tren. Deci trenul este solicitat. Ceilalti calatori care vin din Bucuresti sunt rari, doar turistii vara. La acest tren este legatura cu Moldova si Ardealul, iar cu Bucurestiul prin P 5009. Nu mai dati cu parerea daca nu cunoasteti. Daca va e lene voua sa va treziti dimineata nu inseamna ca trenul nu are calatori. Ba are destui, va asigur pantru ca merg cu el. Un alt tren mai tarziu nu este prea necesar, doar pentru calatori ocazionali, mai ales ca Cfr nu are bani si nici vagoane pentru un alt tren. Iar seara se poate pleca foarte bine cu trenul de 18.00 pentru ca exista legatura cu Bucurestiul cu personalul 3006 viitor 3008, care va astepta Slanicul 12 min in Ploiesti Vest, dar si cu rapidul pe Sud. Pe Slanic vor fi mereu calatori, doar ca nasii nu taie bilete. Daca ar taia 100-150 bilete/ tren medie, ar fi alta situatie.