|
| Rame electrice Hyperion | |
|
+109kristi kkk razvan22 mariushal mi.tudor Amiralul Jhonyla 3ERLY cosmin br AndreiStefan IonutCFR2009 mariuscfrbucuresti didinul bercenicity Jurnal Feroviar marius664 The Legend cardinal Luca tgv decward c o r v i n Desiro256 doctoru mielutu zburator ANDU2100HP Katalyn ionutsever Ciprian.bucur.92 alex.alexus.tm mihaitzateo 19jimmy84 Nk11 Alextasy gardianlinux anacronox florin.lifticariu dan tm Hawkuletz cristy79 nenuandrei mishu88 feroviar DPS solomon1984 Mihay Razvan Tudor bogdan aldea TVlad daniel_c rich1974 63-1143-5 vanchorusebulgaria LascuB_1980 DAS 2011 cfr500 ALEXCFR LanceR AndreiCFRBucuresti EuroNight Shinkasen riciu Arsen22 alex.barac.5 Bobby_TM Simply18 Florin C Lafont Rarau Luna MariusM Teodor ldh80 COSTACHE MIHAIL allred laur 133 gabigligor membru dezactivat , cortexedge Re6/6 cstefan Nesebar cristi_tgv AndiCFR cristi CFR AndreiCFRbv @ndrey Vitosa halmarius Andrey_tm Vlad DUAL sytrus Radu Tudor Volk baiazid Balto Mushu Spartan1948 adrian.vidican.9 andreiutzu Adisoft1991s ATM Dr2005 mureseanu_976 Adrian78 AMX 97-0548-4 Adirmvl Iasmin KOSTYK AlexD 113 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Dum 14 Feb 2016, 09:01 | |
| Ideea e ca la sfaristul anului poti sa ai si 4 Hyperioane si le ti toate pe Brasov si Constanta cu oferte ca asa lucreaza Softrans-ul nu e musai sa iti bagi joc de el pe o linie unde se merge cu maxim 80, e pierdere de timp apoi se poate circula si pe alte orare nu e musai sa plece toate dimineata spre munte sau spre mare si sa se intoarca seara la Cernele, se pot gasi si alte variante de rute/trase ar merge Craiova-Brasov sau Craiova-Constanta si seara si returul dimineata. Am ramas uimit aseara o zi normala de sambata cand traficul seara e mai lejer cat de plin a plecat RES 001 din Buc.Nord spre Craiova la 17:25 a plecat si cu ceva oameni fara loc o gramada de tineret si foarte multi cu bagaje mici medii sau voluminoase.
Nici cu RES 002 nu sunt de acord sa stea ziua in Bucuresti de pomana eu am invatat aici pe forum ca orice roata noua trebuie sa se miste tot timpul sa produca sau sa scoata parleala ori asta daca sta juma de zi in Capitala nu cred ca e Ok, se plictiseste si personalul Softrans cat sa te plimbi prin Capitala ca te plictisesti la un moment dat. Ar putea baga 2-3 ture Buc.Nord-Pl.Sud fara oprire oferta speciala 10 lei cu 2,70 lei mai mult decat R, la acelasi pret ca ahtiati de la TFC si cu 8 lei sub tariful de IR de la CFR decat sa stea aiurea jumatate de zi in Capitala.
E bine daca incep de la 1 aprilie abia se reobisnuiesc calatori cu Hyperion pe Constanta si sunt convins ca in sezon va circula plin, de aia zic daca iesea si RES 003 pana cel tarziu la 1 iulie era ceva mergeau cu 2 pe Constanta dar la cum stau lucrurile in momentul de fata mare minune daca vine cadou de Mos Craciun a 3-a rama.
Apoi in toamna ce vor face cu 3 rame daca pe Constanta nu sunt calatori in extrasezon 2 le ti ca si acum pe Brasov si a 3-a ce faci cu ea ?
Repet pentru ultima oara eu sunt si am fost multumit de Hyperion cu acele 2 minusuri dar asta este dar aici trebuie sa fiu contra ca mi-a ajuns cata reclama pozitiva i-ati facut. Pai daca cumpara CFR Calatori un Velaro cum a fost cel care a trecut la turcii acum 3 saptamani ce faceati ? Chiar sunt curios ce ati fi zis dar de un lucru sunt sigur de Hyperion ati fi uitat cu siguranta la fel cum unii dintre voi ati uitat de RT cand a venit pe piata Hyperion.
|
| | | daniel_c
Numarul mesajelor : 476 Reputatie : 5046 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Dum 14 Feb 2016, 10:09 | |
| - Katalyn a scris:
- Pai daca cumpara CFR Calatori un Velaro cum a fost cel care a trecut la turcii acum 3 saptamani ce faceati ?
nu se poate compara Hyperion cu Velaro, sunt din ligi diferite, Velaro este din concept tren de mare viteza, bazat pe ICE design, Siemens avand oarece experienta in domeniu comparat cu Softronic oricum, ca si prima iesire pe piata este ok, daca vor rezista si vor extinde capacitatea de productie, pot sa scoata in viitor si produse mai bune |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3835 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Dum 14 Feb 2016, 17:00 | |
| - Katalyn a scris:
Apoi in toamna ce vor face cu 3 rame daca pe Constanta nu sunt calatori in extrasezon 2 le ti ca si acum pe Brasov si a 3-a ce faci cu ea ?
Sa ramana cu un program fix, 2 rame iarna pe Brasov si 1 pe Constanta iar vara 2 pe Constanta si una pe Brasov. Sa nu mai fie nevoiti sa renunta la rute. Cand am fost pe 15 decembrie la Constanta chiar a avut calatori destui pentru o zi de luni, surpriza placuta fiind la intoarcere spre Bucuresti. Sa ramana permanent pe ambele rute nu cum fac acum, ori pe una ori pe alta, d'aia ii si bat la cap cu 003. Dupa ce iese 003 din partea mea sa lucreze doar la cerere pentru hyperion. |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3835 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Dum 14 Feb 2016, 19:59 | |
| - Dr2005 a scris:
- doar la Paşcani se revizuiesc şi cei de acolo nu prea fac faţă.
Mai bine spui realitatea. Tu ai vazut in ce hal au ajuns primele desiro la ei? Alea desfigurate de CFR aduse in prag de dauna totala? |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8444 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 15 Feb 2016, 00:03 | |
| Mai lasă-ne cu Pașcaniul tău, te rog mult, i-ai pupat de s-au săturat. Ai comision din partea lor sau care-i treaba ? Du-te-n teren să vezi ce bine merg, 2003 limitat la 80, 2029 făcea figuri de față cu inginerii, în timpul probelor. Nu înțeleg de ce nu le-au dus la Astra. Ori interese, ori nu s-au prezentat la licitație, sau ... cine știe ? Nici personalul nu are cine știe ce experiență cu ele. |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3835 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 15 Feb 2016, 07:28 | |
| Ceilalti nu au vrut sa se bage cand au vazut cat e de munca, din punctul asta de vedere putin respect pentru Pascani. O sa fac rost de niste fotografii sa vedeti voi astia de ii judecati pe toti cu ce volum de munca se confrunta cei de la Pascani. Daca facea figuri de fata cu inginerii facea dintr-un motiv simplu, la R8 nu se intervine asupra motoarelor care au fost facute praf de CFR, dar voi atotstiutorii habar nu aveti in ce consta o revizie R8. Astra lucreaza cu exportul de vagoane, de unde castiga mult mai bine decat ar lucra cu CFR iar la Cluj a intrat DNAul, alte putori care vor sa munceasca 5 minute si sa fie platiti pentru 8 ore, astia de la Remarul. Multumesc pentru mesajul tau de mai sus, foarte matur...
PS. Mai mult ca sigur cand se va licita lotul 2 de 50 DMU ramase, cele cu probleme minore se vor arunca toti prapaditii la licitatie. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 15 Feb 2016, 09:39 | |
| Pascaniul a facut ceva asociere cu Astra pentru a repara tramvaiele Timisoarei. Ei nu aveau nimic pentru tramvaie in portofoliu daca imi amintesc bine ce a scris in presa.Interesant ca nu s-a bagat Astra.
La PS -ul Jurnalului feroviar- sa speram ca nu se baga si Petroutilaj. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 15 Feb 2016, 09:43 | |
| Tot ce s-a modernizat in Romania in ultimii 10 ani e de 2 bani incepand de la Locomotivele clasa 47 pana la vagoane si ce o mai fi pentru ca toti s-au invatat sa faca numa carpeli pe bani multi |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8444 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 15 Feb 2016, 13:20 | |
| Era vorba că nu mai alimenta CG, dar mă rog, ai auzit tu ceva pe FB dar nu ai auzit bine. |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3835 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 15 Feb 2016, 14:01 | |
| |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 15 Feb 2016, 14:20 | |
| Asa se vorbeste aici, VP, FB, CG, PLM. Era vorba sa nu se foloseasca prescurtari si limbaj de mesenger, acuma ca mesengerul nu e la moda se foloseste limbaj de FB.
Ce inseamna FB? |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11657 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 15 Feb 2016, 14:28 | |
| FB bănuiesc că înseamnă foarte bine, la fel ca la școala primară.
Să încheiem off-topicul și să revenim la ramele electrice. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 15 Feb 2016, 14:33 | |
| VPH = Valea Prahovei asa am folosit si asa va sfatuiesc sa folositi si voi. |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8444 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 15 Feb 2016, 18:03 | |
| Conducta Generală. Dane, vezi c-o cauți cu abrevierea aia, CG este prescurtat și la Desiro pe manometru, deci nu e limbaj de messenger, dar mă gândeam că na, voi care le știți pe toate, chestia asta reprezintă o simplă banalitate. Dacă n-ai ce face și cauți nod în papură zi-mi de la bun început ca să știu.
# FB = Facebook, hai să nu dăm în penibilism, te rog mult. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 15 Feb 2016, 21:39 | |
| - Teodor a scris:
- Mai lasă-ne cu Pașcaniul tău, te rog mult, i-ai pupat de s-au săturat. Ai comision din partea lor sau care-i treaba ? Du-te-n teren să vezi ce bine merg, 2003 limitat la 80, 2029 făcea figuri de față cu inginerii, în timpul probelor. Nu înțeleg de ce nu le-au dus la Astra. Ori interese, ori nu s-au prezentat la licitație, sau ... cine știe ? Nici personalul nu are cine știe ce experiență cu ele.
Da' am zis eu ceva de calitate? Am zis că sunt doar două societăţi în România agrementate să facă R8 la Desiro: Electroputere VFU Paşcani (fost Remar) şi Remarul 16 Februarie Cluj-Napoca. ATÂT, astea 2! Dacă doar una din ele lucrează, vă daţi seama că e imposibil să revizuieşti rapid vreo 40 de automotoare sau câte or avea norma făcută. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion | |
| |
| | | | Rame electrice Hyperion | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |