|
| Rame electrice Hyperion | |
|
+109kristi kkk razvan22 mariushal mi.tudor Amiralul Jhonyla 3ERLY cosmin br AndreiStefan IonutCFR2009 mariuscfrbucuresti didinul bercenicity Jurnal Feroviar marius664 The Legend cardinal Luca tgv decward c o r v i n Desiro256 doctoru mielutu zburator ANDU2100HP Katalyn ionutsever Ciprian.bucur.92 alex.alexus.tm mihaitzateo 19jimmy84 Nk11 Alextasy gardianlinux anacronox florin.lifticariu dan tm Hawkuletz cristy79 nenuandrei mishu88 feroviar DPS solomon1984 Mihay Razvan Tudor bogdan aldea TVlad daniel_c rich1974 63-1143-5 vanchorusebulgaria LascuB_1980 DAS 2011 cfr500 ALEXCFR LanceR AndreiCFRBucuresti EuroNight Shinkasen riciu Arsen22 alex.barac.5 Bobby_TM Simply18 Florin C Lafont Rarau Luna MariusM Teodor ldh80 COSTACHE MIHAIL allred laur 133 gabigligor membru dezactivat , cortexedge Re6/6 cstefan Nesebar cristi_tgv AndiCFR cristi CFR AndreiCFRbv @ndrey Vitosa halmarius Andrey_tm Vlad DUAL sytrus Radu Tudor Volk baiazid Balto Mushu Spartan1948 adrian.vidican.9 andreiutzu Adisoft1991s ATM Dr2005 mureseanu_976 Adrian78 AMX 97-0548-4 Adirmvl Iasmin KOSTYK AlexD 113 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Sam 13 Feb 2016, 16:53 | |
| - daniel_c a scris:
- Katalyn a scris:
- Voi ati vazut ce spatiu aveti la picioare ?
Eu la TGV am intampinat aceiasi problema, chiar am fost dezamagit, daca la aia se poate si se accepta, de ce nu si la Hyperion.
Asa este, la TGV doar viteza e de el, in rest e praf, stai ca intr-o cutie de chibrituri, inghesuit si daca mai prinzi si aglomeratie exact ca sardina in cutie esti. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Sam 13 Feb 2016, 17:44 | |
| - daniel_c a scris:
- dan tm a scris:
- ce este VP?
Valea Prahovei
Mersi, stiam insa... În redactarea unui mesaj este interzisă folosirea exprimării de tip Messenger, gen : " k " în loc de " c ", " tz " în loc de " ţ ", şi aşa mai departe. La fel şi în cazul abrevierilor, nu exageraţi cu folosirea acestora. ( cu excepţia câtorva ) Acestea atrag după sine mutarea mesajului în secţiunea tomberonul forumului. http://www.forumtrenuri.com/t4232-regulamentul-general-al-forumului |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Sam 13 Feb 2016, 18:32 | |
| Eu repet de 2 luni alti latra de 2 ani desi nu este cazul. Astazi am testat ambele rame Hyperion si imi mentin parerea pana la capat. Faptul ca este scurt si unele deci nu toate scaunele din vagoanele 2 si 3 sunt cum sunt in rest e ok. Linia modernizata si vteza este un atu in plus pentru aceste rame. Mi-e mila de ele sa ajunga pe alte rute decat Craiova-Buc.Nord-Brasov/Constanta. In rest sunt multumit de ce ofera doar ca m-am saturat pana peste cap de cata reclama i-ati facut acestor tramvaie de parca ar merge si diesel dincolo de CT pana la Mangalia asa de mult le-ati laudat.
In plus sunt vagoane de la CFR care ofera aceleasi conditi sau mai bine decat ofera Hyperion si nu mai enumer niste serii ca le stiti si voi iar viteza la noi degeaba avem tren de 200 km/h daca la noi infrastructura nu permite decat maxim 160 si doar pe o singura sectie iar 140 pe inca cativa zeci de kilometri. Daca imi pun mintea la contributie oricand se pot monta si la vagoanele de la CFR automate de cafea/sucuri/rontaieli e loc destul la 84-83, saloanele Astra Arad dar si altele.
Ce are Hyperion e forma aerodinamica care aduce cu un mini-TGV, faptul ca e un tren nou si cam atat restul conditilor sunt de mult pe piata, nu a venit Hyperion sau Softrans cu nimic nou cum credeti voi unii de pe aici care altceva nu aveti de facut decat sa laudati la infinit trenurile Hyperion. Asa l-ati laudat si pe RES 003 dau 2 lazi de bere daca e gata pana la 1 octombrie. 8-)
Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Sam 13 Feb 2016, 19:32, editata de 1 ori |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Sam 13 Feb 2016, 18:40 | |
| Pardon maresc termenul pana la 1 decembrie Ca timpi astazi a scos 21min30sec Pl.Vest-Campina. 19min05sec Campina-PL.Vest si 15min20sec PL.Vest-Peris. Se infige bine are demaraj puternic e bun dar totusi prea multa reclama s-a facut pe seama acestui tren. Numai cand ma uit la acest topic ma ia groaza cand vad ca jumatate din poze sunt din Gara De Nord si aproape toate vai de steaua lor strambe, zoom tot tacamul nu cred ca mai exista forum pe internetul asta care sa accepte atata prostie la cele mai inalte cote. |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3835 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Sam 13 Feb 2016, 19:44 | |
| Daca 003 iese anul asta tot e bine. Nu cred ca mai are rost sa comparam EMU cu vagoane clasice, sunt 2 lucruri total diferite. Eu am propus EMU pentru pendulari din ora in ora pe distante scurte gen 60-80Km iar trenurile clasice sa ramana pentru distante lungi. M800 e un caz exceptional, se poate sta fara probleme 2 ore intr-o rama electrica, acolo dupa modernizare trenurile clasice nu mai au ce sa caute. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Sam 13 Feb 2016, 20:07 | |
| Un mare minus la Softronic e capacitatea extrem de mica de productie. Daca le ia un an si sa scoata o rama nu e nici o smecherie. Nu or sa poata castiga contracte in felul asta. O alta chestie pe care ar putea s-o incerce craiovenii ar fi sa scoata rame hibrid. Alea chiar ar fi o treaba. Si fiind subiectiv, mai ales cu Copsa - Teius gata, ar avea calatori cu un tren Craiova - Copsa - Cluj. Stiu, ar avea mai multi calatori pe alte sectii cu rame electrice, dar e un exemplu, mai ales cu tarifele pe care le ofera softronicul. Cataline, ti-am urmat sfatul si mi-am luat loc in capatul trenului, in dreptul unei masute. Acolo nu am avut nici o traba, mai ales ca nu a stat nimeni nici in fata mea, nici langa. Nu am testat celelalte locuri, deci nu ma pot pronunta, da iti zice unul de 1,87 ca nu pareau prea nasoale pentru oamenii inalti. Dar nu mi s-a parut deranjanta instalatia de AC. Si mai ales nu se auzea scartaitul ala care deja ma scoate din sarite din Desiro, de la garnitura dintre vagoane.' Acum ca s-ar putea pune automate in vagoane, ca s-ar putea face asa si pe dincolo, da, s-ar putea. Si eu as putea sa am 80 de kile si patratele, dar am 85 si burta. Macar sint inalt. Dar parca Dan povestea ca intr-un vagon-bar vanzatorul de "bere, sucuri, chips-uri, cafea, racoritoareeeee" a fost tot drumul in maiou si cu p#|@ in gura. Eh, pentru trenul Softronicului am putut sa-mi fac frumos rezervare pe net, sa-mi aleg locul, si o doamna discuta cu calatorii daca e ok si ce ar putea fi imbunatatit. Ei pot face unele chestii si chiar le fac. Sigur, mai au mult de lucru, insa ce ofera ei cu totul, nu doar cele doua rame, te fac sa nu-ti fie rusine sa mergi cu trenul pe Brasov - Craiova cu prieteni din strainatate. Cand vine vorba de CFR ar trebui sa ma interesez de tren pentru asta. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Sam 13 Feb 2016, 20:15 | |
| Tot ce înseamnă distanţă mică şi medie (250 - 300 km) se pate face cu rame electrice sau automotoare, cu excepţia cazurilor în care fluxul de călători e foarte mare. Aşa se procedează prin ţările pe unde statul nu subvenţionează la greu. La polul opus sunt situaţiile în care transpotul feroviar e monopol de stat. Pe ruşi nu o să îi deranjeze un 2M62 cu 2 vagoane. _________________ :TTT:
|
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3835 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Sam 13 Feb 2016, 20:20 | |
| - Adirmvl a scris:
- Un mare minus la Softronic e capacitatea extrem de mica de productie.
Sunt construite din banii lor, asta e motivul pentru care 003 intarzie, mai ales ca anul asta sistemul feroviar si-a aratat limitele si cu greu au umplut 2 rame pe Brasov, ce sa faca si cu a3a rama? In anumite zile nu sunt calatori si in anumite perioade la fel, M800 acum e pustie, abia aduna CFRul cativa calatori in trenuri acolo. Din pacate asta e realitatea la noi, calatorii nu sunt constanti. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Sam 13 Feb 2016, 20:29 | |
| Daca se pot face 297 de km in 6 ore si jumatate (Cluj - Valcea), sa nu mai zic de Timisoara - Baia Mare/Mures, poate pune CFR-ul in circulatie toate AM-urile cu fotolii sa faca serviciu in compunerea IR-urilor.
Apropo, poate se ia in calcul si durata calatoriei, nu doar distanta, ca nu e tot una sa faci de la Cluj - Podu Olt (220 de km) in 4h37min cu 225 de km (Bucuresti - Constanta) in doua ore, in conditii total diferite, dar la acelasi pret. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5870 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Sam 13 Feb 2016, 21:53 | |
| Timisoara-Baia Mare am inteles ca nu mai era cu Desiro ci cu Loco + Vagoane. La fel Galati-Iasi, 3*21-31 sau asa ceva. Tendinta este sa dispara Desiro de pe IR tarifate IR si am asa o impresie ca, avand in vedere ca s-au declarat multumiti de experimentul cu Desiro pe Pitesti/Targoviste/Campulung si doresc sa il multiplice si pe alte zone din tara - urmatoarele luate in vizor ar trebui sa fie Dezastrele asa-zise IR din zona Rm Valcea. Acestea ar fi trebuit sa primeasca tarife Regio de ieri. Locul Dezastrelor este la Regio sau daca nu au cu ce altceva sa le faca si la unele IR dar tarifate Regio si de scurt sau cel mult mediu parcurs (deja si pana la Campulung 155 de km mi se pare cam mult sa petrec 3 ore in tramvai dar altceva nu exista ca material rulant). Si eu cred ca rama Hyperion Nr. 3 nu prea isi are rostul - cel putin acum. Cele doua rame sunt suficiente, se acopera Brasovul si Constanta si pt un operator privat nou aparut (si aparut mai mult fortat de imprejurari) cred ca nu e bine sa se intinda mai mult decat plapuma cum se spune. Raportul calitate-pret este excelent si indiferent de carcoteli - eu as spune ca pentru pretul cerut se ofera conditii chiar mai bune decat ar fi de asteptat. Sa se consolideze pe rutele astea 2 - mai ales pe Constanta unde incepusera sa aibe calatori in ultima vreme, dar e o mare problema cu lipsa calatorilor pe M800 in extrasezon. Trenurile CFR sunt destul de pline - dar sa nu uitam ca ele au cam 3 vagoane. Solutia aleasa acum de Softrans cu dublarea Brasovului doar in week-end cred ca este cea mai buna. Cum se incalzeste vremea si se duce zapada de la munte (care si asa e vai de ea) trebuie sa se mute inapoi pe Constanta Pe Brasov deja lumea stie de ei (se discuta de trenul Hyperion inclusiv in autocarul Montana de la Campulung ). |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Sam 13 Feb 2016, 22:30 | |
| Stiu ca Timisoara - Baia Mare are compunere clasica, dar parca zicea cineva pe aici ca e provizorie. Chiar nu m-as supara sa platesc 28 de lei cu loc inclus de la R. Valcea la Cluj, cu TrenPlus si bilet luat de pe net. Asteptam sa faca si IR-urile de pe 201 cu pret de R. Pana atunci rabdare si tutun. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Sam 13 Feb 2016, 22:42 | |
| Abia anul trecut s-a început revizuirea automotoarelor Desiro... şi, deşi au fost bani, doar la Paşcani se revizuiesc şi cei de acolo nu prea fac faţă. Aşa că s-a ajuns ca din 120 Desiro să mai circule vreo 50. Situaţia se va remedia în viitorul apropiat, se doreşte ca măcar înlocuirile de roţi şi osii şi lucrările de mică amploare să se facă în regie proprie (la SCRL Braşov), ceea ce ar mai readuce la traseu ceva automotoare. Deci, cel mai probabil, până în vară vom avea din nou Desiro pe trenurile înlocuite provizoriu cu DA/GM şi vagoane, pentru că nu se pot susţine economic acele trenuri. Se doreşte ca în 2 ani să revină în circulaţie majoritatea automotoarelor imobilizate. Automotoarele ar fi revizuite mai repede dacă s-ar fi putut face şi la Cluj, dar acolo a intrat DNA-ul. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Sam 13 Feb 2016, 23:49 | |
| @Jurnal Feroviar si cristy79 ce banditi sunteti voi sa va dati cu parerea ca nu e nevoie acum de RES 003. Pana de curand erati de alta parere iar v-ati dat dupa cum bate vantul. Pana de curand spuneati ca abia asteptati sa iasa si RES 003 in primele 8 luni ale lui 2016 cum nu au gasit finantare si ati auzit ca s-ar putea sa fie gata la finele acestui an cum v-ati sucit si voi. Pai cum e treaba aia cu Craiova-Timisoara sau ce vor si alti Craiova-Jiu-Simeria-Cluj.Napoca ? Sau 2 rame vara pe Constanta si alta pe Brasov ? Se pot gasi si alte orare de circulatie nu e musai acum sa circule 2 cuplate si una separat acum nu mai vorbiti de subventie ?
Asta ma doare cel mai tare faceti reclama dar cand vedeti ca ceva nu va convine sunteti primi care sariti. Eu am mai tot spus pe aici dar nu ati fost deloc atenti eu sunt multumit de Hyperion cu cele 2 minusuri ca se putea cu 6 vagoane si la interior se putea imbunatati putin in special in vagoanele 2 si 3 dar aici trebuie sa fiu contra la cata reclama i-ati facut. Daca m-as apuca de maine sa fac reclama negativa zilnic si nu mi-ar ajunge 10 ani ca sa echilibram balanta, pentru unii chiar e un tren SF acest Hyperion. Cand veti ajunge la Budapesta ca la Istanbul e mai complicat sa vedeti si alte trenuri adevarate ? Sa vedeti ca Hyperion nu e atat de SF nici macar pentru Romania.
@cristy79 de fapt zapada la munte nu prea am avut iarna asta, iar pe M800 revine cu 1 aprilie. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Dum 14 Feb 2016, 00:59 | |
| Desiro ar trebui să ajungă la Câmpulung și Curtea de Argeș, ca să aibă cu ce forma trenuri de seară, ar trebui să ajungă pe toare R-urile București - Urziceni, Urziceni - Slobozia, Sibiu - Copșa Mică, Sibiu - Rm. Vâlcea (dar nu mai departe, evident), și pe celelalte secții unde sunt fie malaxe 900 fie DA + 2 vagoane. Am mers cu un Desiro 2 h 40 de la Curtea de Argeș la București, mi-a aranjat spatele bine de tot, dar m-am mai ridicat să mă plimb, să mă întind, că începuseră să mă doară și picioarele nu doar spatele. Sunt oribile pentru mai mult de 2 ore, și eu sunt slab, încap ușor în spații mai mici... unul de 1,90 și 90 de kg o să-și blesteme zilele. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5870 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Dum 14 Feb 2016, 06:45 | |
| O a treia pereche pe Campulung este necesara, cu plecare din Campulung in jurul orei 17-18. Lumea intreba deja nashul de ce nu au un tren mai pe seara. Aceeasi situatie si pe Curtea de Arges. Acum mersul este relativ OK - cu un tren de seara ar fi perfect. Deocamdata sa ne multumim cu ce avem - mai spre primavara-vara sa speram ca se va introduce si trenul de seara. Nici eu nu ma simt asa grozav 3 ore in tramvai pana la Campulung - dar asta e situatia, altceva pe aceste rute nu avem, deci defilam cu ce avem. Foarte bine ca se continua cu reparatiile si cu lucrari efectuate in regie proprie - cat mai multe automotoare trebuie puse la treaba, sunt rute unde e mare nevoie de ele. Si eu nu sunt fan al lor, dar altceva mai potrivit nu avem. Katalyn... super tare mi -a placut postarea ta, sa stii serios Chiar tu ai zis ca e pacat sa circule Hyperion pe alte rute decat cele de Brasov si Constanta nu? Deocamdata sa se consolideze pe astea doua rute mai ales pe Constanta care e o nuca mult mai tare decat Brasovul. E lipsa mare de calatori pe M800 in extrasezon. Neaparat trebuie sa se intoarca de la 1 Aprilie pe Constanta, sa nu uite lumea de ei si la inceperea sezonului pe 1 Mai ei trebuie sa fie deja acolo |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion | |
| |
| | | | Rame electrice Hyperion | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |