Are cineva dovezi ca a urcat la Balota? Vreau sa vad si eu o filmare ceva. Asa din vorbe putem discuta un an de acum incolo.
Alex ar trebui sa inchidem subiectul asta. Am explicat ca a urcat pe Balota. Pe forum se zicea atunci ca nu a putut sa urce. Mecanicul a declarat locomotiva defecta (rama) in varf de panta, decupland un motor pt a vedea daca poate urca cu 1 motor.Nu stiu daca IDM stia ca e simulare. Perdele cred ca nu i-au pus sperand sa o cumpere CFR ,si cum perdelele CFR sunt personalizate...
63-1143-5
Numarul mesajelor : 136 Varsta : 36 Localizare : Linia CF 700 km 11+400 Reputatie : 5244 Data de inscriere : 03/12/2010
Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Mier Iul 23, 2014 1:38 am
Operator Softrans Craiova - Bucuresti Nord - Constanta 80 lei:
Azi in Gara de Nord Scuzati claritaea dar filmarea este cu telefonul mobil
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11401 Data de inscriere : 17/02/2011
Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Sam Aug 09, 2014 10:33 pm
azi,09.08.2014
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11401 Data de inscriere : 17/02/2011
Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Dum Aug 10, 2014 9:42 pm
10.08.2014
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5870 Data de inscriere : 27/02/2013
Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Dum Aug 10, 2014 10:51 pm
Ce colorata e panarama
Am mers cu ea pe 02.08.2014 si era aproape plina desi era doar a doua zi de circulatie. Ai putut sa vezi daca avea calatori astazi? Eu eram cam pe la ora aia in trenul RT de Brasov care a plecat repede si nu am avut timp sa ma uit, desi am vazut ceva lume asteptand pe peron ...
nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6392 Data de inscriere : 16/09/2011
Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun Aug 11, 2014 12:03 am
Am fost si eu azi in Gara sa o fotografiez si pot sa zic ca rama a fost ocupata cam 80% asta din ce am vazut eu ca au coborat
Si acum pun 2 poze cu rama Hyperion de azi din Gara de Nord
free screenshot software
free upload pictures
Hawkuletz
Numarul mesajelor : 21 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4494 Data de inscriere : 27/08/2012
Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun Aug 11, 2014 11:13 am
Sambata 09.08.2014 am facut un drum dus-intors Bucuresti-Constanta. Am fost placut impresionati (eu si consoarta, pasionata ca si mine) de calatoria cu acest tren. Mi-a placut atitudinea pozitiva atat a personalului cat si a calatorilor, acestia din urma (cei care bagau de seama) spunand ca "era timpul sa fie si la noi asa". La dus trenul a fost plin, plus 2-3 care au stat in picioare: la urcare seful de tren si/sau controloarea le spuneau ca locurile sunt rezervate in totalitate, pot sa se urce dar trebuie sa inteleaga ca vor calatori in picioare: au fost cativa care au ales asta. Referitor la rezervare, este clar ca mai trebuie lucrat intrucatva la sistemul informatic - nu am primit pe mail rezervarea, dar cand am sunat la agentie mi s-a confirmat ca este inregistrata si seful de tren are lista; pana la urma seful de tren m-a crezut pe cuvant (nu mi-a fost clar daca chiar avea lista) si totul a fost in regula. La intoarcere nu a fost 100% plin deci nu ar fi fost problema nici fara rezervare, dar nu a fost nici prea gol. Am apreciat atitudinea extrem de amabila a personalului din tren, sper sa ii tina tot asa. Amabilitatea nu inseamna insa lipsa de fermitate: politicos dar ferm au dat jos pe cineva care tinea mortis sa fumeze in usa trenului: "puteti sa fumati pe peron, aveti destul timp pana la plecarea trenului", ceea ce iarasi este de apreciat: au grija de materialul lor si de respectarea regulilor.
Trenul arata foarte bine dpdv estetic atat la interior cat si la exterior, singura problema fiind cele cateva scaune asezate la perete (fara nici o fereastra) din fericire nu am avut de-a face cu ele, doar le-am remarcat. Nu mi se pare problematic faptul ca e alb la interior, imi place ca e luminos iar zona articulatiei arata foarte bine. De asemenea imi pare o idee buna asezarea scaunelor fata in fata acolo, spatiu bine utilizat.
Referitor la colantare: aspectul exterior este extraordinar (ma gandesc ca destui cei depasiti de tren pe autostrada s-au uitat mirati la "OZN"). La interior nu pot spune ca am fost incantat de alterarea vizibilitatii. Nu este "deal breaker" dar ferestrele puteau sa fi ramas libere. Nici in autobuze nu imi plac ferestrele acoperite asa.
Calitatea mersului este foarte buna (nota: cred este prima data cand trec in ro un macaz in abatere cu 77km/h, nu e rau). Scaunele sunt comode si destul de mari, singura problema ca spatarele cam transmit genunchii vecinilor din spate.
Sunetul motoarelor (atat la dus cat si la intors am mers in vagon motor) este suficient de discret incat sa nu se bage de seama, mai degraba am remarcat sunetul transformatorului la acceleratii *si la franare*, indiciu clar al franarii recuperative; apropos, mecanicul se lauda ca, per total, mai mult consuma clima decat tractiunea. Nu stiu daca este chiar asa, dar cu siguranta este foarte eficienta dpdv al consumului. De asemenea acceleratia este puternica; chiar si de la 80km/h in sus am simtit cum ma impingea in scaun, desi trenul era plin. Oricum, pentru noi nu a fost o problema acel bazait ocazional (aparent sesizabil doar pe partea stanga a fiecarui vagon motor), mai degraba o informare utila asupra modificarilor vitezei.
Problema cu CFR: Nu prea inteleg de ce acest tren are o trasa mai dezavantajoasa decat a CFR-ului; la intoarcere a fost limitat la 140, plus mutat pe linia din stanga pentru a depasi un Regio. Chiar si asa, a ajuns timpuriu atat la dus cat si la intors - bravo!
Sper ca la iarna sa mergem cu el si la Brasov.
Graficul de viteza la dus (nu e chiar banda de vitezometru, dar oricum):
A, si legat de asta: bun un tren din materiale compozite, am receptie buna la GPS
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5870 Data de inscriere : 27/02/2013
Iata un review excelent si care nu pare a fi chiar al unui profan si are si elemente tehnice de specialitate
Am remarcat si eu bazaitul (am stat pe partea stanga a ramei da) si singurul minus este cum bine s-a spus aici faptul ca vederea pe geam este un pic neclara din cauza colantului colorat aplicat peste tot inclusiv pe ferestre... In rest cuvantul de ordine este: IMPECABIL atat trenul cat si personalul. Am mers chiar pe 2 August in a doua zi de operare si era 90% plin.
Eu ma bucur ca trenul are succes desi nu prea inteleg sistemul lor de rezervare a locurilor - dar sper ca il vor perfectiona in viitor (au tot timpul). Si spre Brasov va avea succes, desi acolo concurenta este si mai acerba si va intra in "legatura" directa cu Regiotransul care cam face legea acolo de cand CFR cere cu nesimtire 50 de lei pt acele asa-zise IR de 166 km. Daca isi vor pune un pret apropiat de Regiotrans deci de Regio vor avea rama plina mereu (depinde si de orar desigur). Ma gandesc ca daca pe Constanta pretul a fost 40 de lei pe Brasov unde distanta e mai mica si concurenta mai mare nu ar trebui sa se sara de 30 de lei, dupa parerea mea. Ca sa faca o aroganta si sa mai fure din calatorii Regiotrans ar putea sa mearga cel putin la inceput pe tariful standard de Regio de 25 de lei. Totusi sa nu uitam ca nu are din pacate o capacitate prea mare (doar 180 de locuri pe cursa e cam putin).
Acesta este un tren in care calatoresti de placere si care poate atrage din nou oamenii spre calatoria cu trenul in general (eu personal cunosc doua persoane care desi se jurasera ca nu vor mai merge niciodata cu trenul dupa ce au fost cu Hyperion si-au schimbat radical parerea
Adisoft1991s V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1133 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5994 Data de inscriere : 30/09/2011