Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Rame electrice Hyperion

In jos 
+109
kristi kkk
razvan22
mariushal
mi.tudor
Amiralul
Jhonyla
3ERLY
cosmin br
AndreiStefan
IonutCFR2009
mariuscfrbucuresti
didinul
bercenicity
Jurnal Feroviar
marius664
The Legend
cardinal
Luca tgv
decward
c o r v i n
Desiro256
doctoru
mielutu zburator
ANDU2100HP
Katalyn
ionutsever
Ciprian.bucur.92
alex.alexus.tm
mihaitzateo
19jimmy84
Nk11
Alextasy
gardianlinux
anacronox
florin.lifticariu
dan tm
Hawkuletz
cristy79
nenuandrei
mishu88
feroviar
DPS
solomon1984
Mihay
Razvan Tudor
bogdan aldea
TVlad
daniel_c
rich1974
63-1143-5
vanchorusebulgaria
LascuB_1980
DAS 2011
cfr500
ALEXCFR
LanceR
AndreiCFRBucuresti
EuroNight
Shinkasen
riciu
Arsen22
alex.barac.5
Bobby_TM
Simply18
Florin C
Lafont
Rarau
Luna
MariusM
Teodor
ldh80
COSTACHE MIHAIL
allred
laur 133
gabigligor
membru dezactivat ,
cortexedge
Re6/6
cstefan
Nesebar
cristi_tgv
AndiCFR
cristi CFR
AndreiCFRbv
@ndrey
Vitosa
halmarius
Andrey_tm
Vlad
DUAL
sytrus
Radu Tudor
Volk
baiazid
Balto
Mushu
Spartan1948
adrian.vidican.9
andreiutzu
Adisoft1991s
ATM
Dr2005
mureseanu_976
Adrian78
AMX 97-0548-4
Adirmvl
Iasmin
KOSTYK
AlexD
113 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 52 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13105
Data de inscriere : 06/04/2012

Rame electrice Hyperion - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Rame electrice Hyperion - Pagina 39 Icon_minitimeLun 22 Sept - 13:14

Stai asa, lamureste-ma cum vine asta cu reducere echivalenta a 50% din valoarea unui bilet de tren. La rang de R sau de IR? Ca daca ar fi asa, la Dacos pe Valcea-Cluj e 50 de lei biletul, la IR e 65 fara loc. Deci ai merge cu mai putin de 20 de lei.

Stai linistit, ca au reduceri la muzee studentii. Sint alte magarii, cel putin in Cluj, cu reducerile.
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator
cortexedge


Numarul mesajelor : 3087
Reputatie : 9362
Data de inscriere : 20/08/2008

Rame electrice Hyperion - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Rame electrice Hyperion - Pagina 39 Icon_minitimeLun 22 Sept - 13:24

Cu studcard ai reduceri in multe locuri, chiar si in cluburi si cafenele. In 2012 am intrat la Muzeul de Stiinte din Arad cu reducere pe baza studcardului.
Apropo de reduceri, in Tg Mures studentii au moca pe toate liniile din oras, elevii pe o linie si pensionarii iar pe toate. Se practica la greu "mersul pe naspa" si tot circula autobuzele, probabil pe minus. Laughing

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

Rame electrice Hyperion - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Rame electrice Hyperion - Pagina 39 Icon_minitimeLun 22 Sept - 13:38

Transportul public din orasele mari nu cred ca va fi pe profit, se merge fara bilet la greu, acest transport este tinut in spate de primarie ca trebuie sa existe dar profitabil nu va fi niciodata . Din ce se incaseaza se acopera o parete din cheltuieli dar nu va acoperi niciodata in totalitate incasarile=cheltuielile si eventual sa ramana si profit .
Ma uitam sambata la noi in Bucuresti la transportul de noapte, plecau masinile din centru pline ochi ca la ora pranzului dar era 12 noaptea respectiv 1 noaptea, nimeni nu taxa, ce sa taxezi ca oricum nu exista controlori plus de asta ca a fost si acel festival de abea se inchideau usile deci clar nu avea cine sa iti faca ceva ca nu ai taxat .
Asta e realitatea, s-a mai discutat acest aspect, inca se poate asa ceva in RO dar sa nu credeti ca in alte tari nu exista mersul fara bilet, ba exista si se practica de anumite persoane .

_________________
595423Rame electrice Hyperion - Pagina 39 Bdeem_8496_aRame electrice Hyperion - Pagina 39 Bdeem_8496_aRame electrice Hyperion - Pagina 39 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13105
Data de inscriere : 06/04/2012

Rame electrice Hyperion - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Rame electrice Hyperion - Pagina 39 Icon_minitimeLun 22 Sept - 13:46

Ar trebui mutata discutia la "Discutii generale despre transport".
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

Rame electrice Hyperion - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Rame electrice Hyperion - Pagina 39 Icon_minitimeLun 22 Sept - 13:48

Noi nu aveam niciun card, aveam doar legitimaţia de reducere la transport şi carnetul. Puteam obţine reducere la teatre (dar nu la toate), la Operă şi la unele muzee.
La noi se decontau abonamentele RATB... practic, la chioşc plăteam 50%, apoi mergeam la facultate pentru restul. Dura între 3 şi 6 luni procedura... ultimii bani din deconturi i-am primit la vreo 4 luni după ce am susţinut examenul de disertaţie.
În 6 ani, o singură dată am uitat să îmi fac abonament (evident, la mine în zonă nu era chioşc). Am zis să iau tramvaiul o staţie (o staţie din aia lungă, de 1,2 km)... evident, m-a costat 50 lei toată distracţia, că şi-au dat seama că sunt student şi nu şmecher sau ţigan.
Mai aveam 50% reducere şi la metrou... mergeam la casele speciale (vreo 3-4 pe toată reţeaua), unde eram înscrişi de mână în registru (mai puţin la Unirii, unde se lucra electronic şi abonamentul era valabil 30 de zile de la emitere, pe când la cele emise ,,manual" valabilitatea curgea de la prima validare), apoi se trecea un număr de înregistrare pe carnet (de obicei în rubrica examen TBC de pe ultima foaie...) şi pe abonament, se scria numele cu pixul, seria şi nr. de CI şi de legitimaţie şi trebuia să ai toate actele la tine în caz de control. Am avut abonament de 3 ori... o dată pentru mine şi de 2 ori pentru două cunoştinţe, contra unor beri Smile) Că mie nu îmi folosea metroul, preferam RATBul şi, din anul IV, bicicleta.
--

Transportul de noapte din Bucureşti e o glumă proastă. Sâmbătă la 1:20 - 1:30, deci după ce trecuseră ultimele maşini, erau pline ochi staţiile de pe Kogălniceanu (FolkYou + Cişmigiu), Unirii (Centrul Vechi), Izvor, Dr. Staicovici, Arsenalului (luminile şi concertul de la Parlament). Oare oamenii ăia ştiau că următoarea maşină e la 3:30? Sau că N122 nu mai există (traseul actual Autobaza Ferentari - Valea Oltului e ca şi cum nu ar fi, maşinile alea nu opresc în staţii)?

Ultima dată când am mers cu transportul de noapte de la RATB a fost acum câteva luni, după concertul Trooper. În N116 era un omuleţ care se plimba şi ne spunea să validăm.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5870
Data de inscriere : 27/02/2013

Rame electrice Hyperion - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Rame electrice Hyperion - Pagina 39 Icon_minitimeLun 22 Sept - 14:17

Cei care sunt ingrijorati de numarul de calatori din Hyperion - nu cred ca e cazul sa isi faca asa multe ptobleme, trenul e la inceput, abia acum afla lumea de el, la iarna va fi neincapator pt Valea Prahovei. Sa nu uitam ca in luna August cat a circulat spre mare erau zile cand avea calatori in picioare si era mai mereu plin. Au avut 15.000 de calatori intr-o singura luna, adica atata cat au avut RT in tot sezonul. Se gasesc si pt ei 150 de calatori la iarna capabili sa plateasca pretul acela urias de 30 de lei spre Brasov.

Sigur ca RT e plin, sunt ajutati mereu de CFR cu orele cele mai bune, circula de ani de zile si stie lumea de ei.

Cine va circula cu Hyperion o data nu se va intoarce la Regiotrans...

Prea multi s-au invatat pomanagii, vor sa circule cu 10 lei si dupa aia plini de pretentii si critici, nimic nu le convine, unora le e lene sa isi ia si carnetul de student pt reducerea aia, ba chiar se simt insultati cand li se cere (am vazut in tren o faza de genul asta chiar eu). Cred ca s-a depasit limita deja...

Trenul 11032 dupa ce a fost introdus de CFR a circulat o luna gol ca nu stia nimeni de el ca nici macar nu il afisasera in gari. Acuma e plin. Deci nu ii cantati prohodul asa repede ca nu e cazul. Mai bine v-ati uita la IR taraite goale de CFR - alea sunt eficiente rau...
Sus In jos
alex.alexus.tm

alex.alexus.tm


Numarul mesajelor : 1311
Varsta : 34
Localizare : Doha - Qatar
Reputatie : 7107
Data de inscriere : 28/03/2009

Rame electrice Hyperion - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Rame electrice Hyperion - Pagina 39 Icon_minitimeMier 24 Sept - 1:39

E cam paradox ce spui tu ... Cam TOATE IR-urile sunt suplimentate pe Bucuresti-Brasov (din cate am vazut pe aici si in timpul saptamanii, nu doar in weekend) si tu spui ca sunt formate din 3-4 vagoane si alea goale. Atata timp cat se suplimenteaza cu vagoane nu cred ca circula tocmai goale. Eu zic sa ne inarmam cu calm, sa ne descretim fruntile si sa lasam toti operatorii de transport sa isi faca treaba ca din cate am vazut are fiecare cate o paine de mancat, cel putin de pe sectorul asta de M 300.
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5870
Data de inscriere : 27/02/2013

Rame electrice Hyperion - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Rame electrice Hyperion - Pagina 39 Icon_minitimeMier 24 Sept - 7:20

Le-ai vazut suplimentate pe forum sau in realitate?

Nu vorbeam neaparat de IR de pe Buc-Brasov, dar daca tot ai adus vorba pot sa iti spun eu ca IR 1634 Brasov-Bucuresti ma intalnesc cu el des si e jenant de gol, odata nu avea niciun calator in cele 3 vagoane! Bine ca stim sa numaram calatorii din Hyperion, dar sagetile taraite goale ca IR intre Bucuresti si Targoviste/Pitesti de ani de zile nu le vedem. Iar ma intalnesc frecvent cu asa-zisul IR Buzau-Bucuresti la fel de gol (vazut de mine personal, nu citit pe forum). Sageata de Craiova prin Pitesti iar soseste goala in Bucuresti etc etc - astea sunt vazute frecvent de mine goale, deci nu ma poate convinge nimeni de contrariul.

Faptul ca un tren e suplimentat intr-un week-end nu spune nimic. IR pe distante scurte de la CFR sunt o mare tzeapa si o palma la adresa bunului simt si ei stiu asta - dar nu le pasa.

Iar cei ce vor sa calatoreasca cu 3 lei cu Hyperion, hai sa fim seriosi, se pare ca tupeul unora nu are limite... -  dar sa stea linistiti si sa mearga cu Regiotransul la 3 lei in continuare... Nu vor fi reduceri la Hyperion prea curand, dar toata faza imi aduce aminte de zicala cu vulpea si strugurii: daca nu putem noi sa mergem hai sa ii facem reclama negativa cat putem...  Eu nu inteleg cum pot unii macar sa compare una cu alta: le despart 50 de ani pe Hyperion si RT... Si asta o spun eu care am mers de nenumarate ori cu RT...Fiecare merge in fond cu ce vrea si cu ce isi permite. Sa intelegem ca nu iti poti permite sa dai 10 lei la Softrans pana la Ploiesti si iti permiti sa dai aproape 20 de lei (!!!) la CFR pe 60 de km?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18755
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24333
Data de inscriere : 05/10/2010

Rame electrice Hyperion - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Rame electrice Hyperion - Pagina 39 Icon_minitimeMier 24 Sept - 10:16

Cristy esti cumva actionar la Softronic de tot vorbesti atat de ei?
Acele Ir de Craiova de circula prin Pitesti circulau pline pana la Titu chiar amandoua automotoare dupa Pitesti mai raman cativa calatori pana la Craiova
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5870
Data de inscriere : 27/02/2013

Rame electrice Hyperion - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Rame electrice Hyperion - Pagina 39 Icon_minitimeMier 24 Sept - 12:13

As vrea eu sa fiu actionar la Softronic...

Interesant ca unii din alte zone isi dau cu parerea despre trenurile spre Brasov cat de suplimentate sunt fara sa le fi vazut in realitate...
Nu stiu cat de aglomerata este sageata aia de care vorbesti - insa in Bucuresti ajunge mereu goala. Te-ai uitat sa vezi cati dintre calatori au bilet sau cotizeaza 2 lei la nash ca merg cateva statii? Nu imi spune de zona Titu ca stiu prea bine fauna care mishuna pe acolo si cum se procedeaza pe ruta aia...

Am observat ca acest tren amarat de nici 200 de locuri a starnit atata ura si ciuda cum nu as fi crezut... cred ca unii confunda acest forum al pasionatilor de trenuri cu forumul pasionatilor de CFR...
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6378
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11401
Data de inscriere : 17/02/2011

Rame electrice Hyperion - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Rame electrice Hyperion - Pagina 39 Icon_minitimeMier 24 Sept - 15:31

Sentimental, si eu sunt atasat de CFR,dar nu inteleg cum de exista oameni care sa-si faca o vocatie din a critica orice.
Faptul ca a fost fabricata aceasta rama in Romania,este un lucru demn de lauda,deoarece industria a fost deliberat distrusa si nimeni nu vrea sa mai producem ceva.Parem condamnati sa ramanem la un nivel de trai precar.
Apropo de munca si de ceea ce scriau colegii mai sus,pot sa spun atat:
In anul 1985,cand am terminat liceul,stiind ca nu am pilele necesare atunci pentru a ramane in Bucuresti dupa o facultate si dorind acest lucru,am ales forma de invatamant seral.Am facut Politehnica muncind dimineata,zilnic. Iar atunci,sambata nu era zi libera si mai veneam si duminica la munca atunci cand un avion avea zborul inaugural sau pur si simplu era Pastele sau Craciunul si omul nu trebuia sa sarbatoreasca sarbatorile religioase
Acum,sa vina "studenti" care isi permit sa plateasca cu sume exorbitante o diploma pe care,in multe cazuri,nu o ia nimeni in serios,si sa ceara sa circule pe degeaba cu orice,e prea mult.
Reducerile le-as acorda numai minorilor pentru deplasarea la/de la scoala si infirmilor,care nu isi pot asigura un venit.
In Bucuresti,cel putin,pensionarii folosesc RATB-ul aproape exclusiv in scop de plimbare si te privesc de sus atunci cand iti validezi titlul de calatorie.De asemenea,nu am vazut bronzati care sa plateasca o calatorie
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

Rame electrice Hyperion - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Rame electrice Hyperion - Pagina 39 Icon_minitimeMier 24 Sept - 16:06

Mare parte din discuţii sunt despre modul în care e exploatată rama, nu despre ramă în sine...
Nu am văzut pe nicăieri nişte date tehnice, o caracteristică de tracţiune, un studiu despre profilul roţilor.

În privinţa reducerilor, îmi permit să răspund cu art. 16, alin (2) din Constituţia României, republicată: ,,Nimeni nu este mai presus de lege". Trebuie respectate toate prevederile legale. Partea proastă e că românul tace şi înghite sau i se pare normal să fie furat pe faţă (obişnuit cu Guvernul, nu i se mai pare furt să i se încaseze 10 lei în loc de 3,75 lei).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cortexedge
Administrator
Administrator
cortexedge


Numarul mesajelor : 3087
Reputatie : 9362
Data de inscriere : 20/08/2008

Rame electrice Hyperion - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Rame electrice Hyperion - Pagina 39 Icon_minitimeMier 24 Sept - 16:44

Citat :
Nu am văzut pe nicăieri nişte date tehnice, o caracteristică de tracţiune, un studiu despre profilul roţilor.
Nu vad de ce ar trebui sa fie publice datele astea. Asta ar trebui sa intereseze pe un eventual cumparator, nu pe un oarecare din spatele calculatorului.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

Rame electrice Hyperion - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Rame electrice Hyperion - Pagina 39 Icon_minitimeMier 24 Sept - 17:28

Datele tehnice nu sunt acoperite de drepturi de autor.
În plus, trenul a circulat o vreme pentru CFR Călători, care e societate de interes public.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6378
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11401
Data de inscriere : 17/02/2011

Rame electrice Hyperion - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Rame electrice Hyperion - Pagina 39 Icon_minitimeMier 24 Sept - 22:59

azi ,in Chitila

Rame electrice Hyperion - Pagina 39 HYP1_zpsc14be065
Sus In jos
Continut sponsorizat





Rame electrice Hyperion - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Rame electrice Hyperion - Pagina 39 Icon_minitime

Sus In jos
 
Rame electrice Hyperion
Sus 
Pagina 39 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 52 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
»  Rame electrice Hyperion
» Rame electrice străine
» Rame electrice clasa 58
» AUTOMOTOARE SERIA 55 ELECTROPUTERE
»  Informaţii generale

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: AUTOMOTOARE SI RAME ELECTRICE-
Mergi direct la: