Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11401 Data de inscriere : 17/02/2011
Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Dum 21 Sept 2014, 22:29
vom vedea la iarna cum se va descurca.Si la avioane se mai exfoliaza vopseaua,iar la naveta spatiala se desprindeau mereu placute de siliciu din scutul termic
mai bine sa o admiram inca o data
am vazut si eu ca geanurile vag 1 au scapat de autocolant
Bucuresti Nord,21.09.2014
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8758 Data de inscriere : 10/06/2011
Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Dum 21 Sept 2014, 22:39
O scurta calatorie cu Hyperion intre Brasov si Predeal
mihaitzateo
Numarul mesajelor : 106 Localizare : Bucuresti,linia 300 Reputatie : 3842 Data de inscriere : 12/09/2014
Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Dum 21 Sept 2014, 23:30
AndiCFR a scris:
O scurta calatorie cu Hyperion intre Brasov si Predeal
Cam putini pasageri... Mi se pare foarte ok interioru trenului,echivalent cu clasa aII-a de la CFR.
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8302 Data de inscriere : 18/03/2011
Pacat ca da jos colantul de pe geamuri. Mai ok ar fi sa ramana asa, doar un vagon necolantat, cine vrea sa nu il bata soarele asa rau sa poata alege un loc in zona cu geamurile acoperite.
cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9362 Data de inscriere : 20/08/2008
30 - 40 din 180 locuri nu e prea mult. Mă rog, având în vedere tehnologia, probabil merge pe plus de pe la vreo 70 călători. Un Desiro de 72 locuri, de exemplu, pe o secţie de 50 km, îşi scoate cheltuielile de pe la vreo 35 - 40 călători. E drept, asta depinde de mulţi factori (profilul secţiei, distanţele pe care se călătoreşte - mulţi călători pe distanţe scurte aduc mai multe încasări decât puţini călători pe distanţe lungi, modul în care e condus de către mecanic ş.a.).
Tare îmi e că dacă nu se apucă să respecte legea şi să dea reducerile obligatorii prin lege, nu vor trece de 50 de călători, fiind şi Regiotransul cam la aceeaşi oră. Puteau să îşi pună trenul mai devreme cu 30 de minute, cred că ar fi avut mai mulţi clienţi.
_________________ :TTT:
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11401 Data de inscriere : 17/02/2011
cred ca +/- jumatate de ora conteaza in special pentru navetisti. Cei care vor merge la schi sau in concediu pe VP, si care vor sa se respecte cat de cat,vor alege Hyperionul.Cu reducerile,ramane cum am stabilit: prea multe si nejustificate
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
Nu vă supăraţi că v-o spun, dar gândiţi ca nişte oameni cu 10 clase făcute la seral, invidioşi că ăia cu mai multă carte au avut reduceri la tren şi voi nu. De curiozitate, vă uitaţi pe Antena 3 sau la Dan Diaconescu?
Din păcate, fix genul ăsta de oameni merg la vot... oameni care încă cred că minerii au venit în Bucureşti acum 20 de ani ca să planteze panseluţe. Oameni uşor de manipulat. Aşa erau şi minerii din Valea Jiului aduşi atunci cu autobuzele în Bucureşti de mentorul lui Victor-Viorel. Ăia au sărit cu topoarele şi răngile pe cei mai deştepţi ca ei, că doar golanii trebuiau stârpiţi, nu?
Într-o ţară civilizată, pur şi simplu Softrans nu ar fi putut să circule fără a respecta TOATE legile. Noi, însă, trăim în România, nu într-o ţară civilizată. Să facă vreun operator aşa ceva în Ungaria, că îl opreau în prima Hm după primirea reclamaţiei.
_________________ :TTT:
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
Am mai spus si am sa tot repet pana o sa inteleaga toata lumea, NU mi se pare normal ca o firma privata sa fie obligata sa acorde reduceri, reducerile le acorda firmele de stat nu firma privata . Cum sunt firme de transport auto care nu acorda reduceri asa e si aici, ce tot atata scandal pentru niste reduceri . Ca fapt divers studentii sunt cei pomanagii dintre toti oamenii, traiesc pe carca parintilor la 20-24 de ani, sunt in putere dar nu muncesc iar pretentiile sunt maxime, daca se poate sa mearga gratis . Cunosc destui pierde vara care stau in facultate si nu au bani sa treaca strada, sau au terminat facultatea dar tot acasa stau ca lenea e mare si nu e de ei munca si pentru astia trebuie sa suporte statul reducerile lor . Sa puna mana la munca studentii ca sunt in putere nu la intins mana, daca vor sa realizeze ceva in viata o fac prin munca si "chin" nu prin dormit pana la 13-14, pierdut noptile si lipsit de la cursuri dar ei au facut facultate . Nu ma supar dar nici tu nu te supara ca ti in brate o categorie de oameni in putere si plina de lene ce plang dupa pomana statului . Ca fapt divers eu nu uramresc la tv acele emisiuni de spalat creierii mai ales antena 3, mijloc de manipulare in masa sau Dan Diaconescu ................. pffffff
_________________
cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9362 Data de inscriere : 20/08/2008
Am mai spus si am sa tot repet pana o sa inteleaga toata lumea, NU mi se pare normal ca o firma privata sa fie obligata sa acorde reduceri, reducerile le acorda firmele de stat nu firma privata . Cum sunt firme de transport auto care nu acorda reduceri asa e si aici, ce tot atata scandal pentru niste reduceri . Ca fapt divers studentii sunt cei pomanagii dintre toti oamenii, traiesc pe carca parintilor la 20-24 de ani, sunt in putere dar nu muncesc iar pretentiile sunt maxime, daca se poate sa mearga gratis . Cunosc destui pierde vara care stau in facultate si nu au bani sa treaca strada, sau au terminat facultatea dar tot acasa stau ca lenea e mare si nu e de ei munca si pentru astia trebuie sa suporte statul reducerile lor .
De *urând, Consiliul Local Constanţa a fost acţionat în instanţă pentru că RATC nu dădea reduceri pentru elevi şi studenţi. Legat de transportul auto, zilnic vin zeci de petiţii şi reclamaţii, o bună parte sunt îndrumate greşit de Registratură către noi (şi noi le restituim Registraturii sau le redirecţionăm la Rutier dacă am apucat să semnăm de primire pentru ele)... aşa că şi domeniul auto se va reglementa încetul cu încetul (firmele mari, serioase, deja acordă reduceri), deocamdată ele trebuie să acorde reducerile la nivelul tarifelor CFR, adică statul să suporte maxim contravaloarea a 50% din preţul unui bilet de tren. Dar domeniul feroviar e mai bine reglementat, deci o astfel de anomalie nu ar fi trebuit să existe.
Te invit să faci un drum prin Politehnică, să vezi acolo orare, sunt zile cu ore de la 8 la 21, după care vine o zi cu 8-16 şi una cu 12-20 şi tot felul de exemple din astea. Îmi făcusem pe acasă un document cu orarele de la facultate, o să îl caut diseară.
Citat :
Sa puna mana la munca studentii ca sunt in putere nu la intins mana, daca vor sa realizeze ceva in viata o fac prin munca si "chin" nu prin dormit pana la 13-14, pierdut noptile si lipsit de la cursuri dar ei au facut facultate . Nu ma supar dar nici tu nu te supara ca ti in brate o categorie de oameni in putere si plina de lene ce plang dupa pomana statului .
Cu excepţia cazului în care eşti student la FF sau la Spiru/Hyperion, nu prea ai timp de altceva... orarele sunt făcute prost, dacă te apuci şi de muncă şi de facultate ajungi să le faci prost pe amândouă. Am lucrat şi eu un an de zile în facultate... lucram V-S-D, uneori şi miercuri. Nu era greu, salariul pe 20 - 25 ore pe săptămână era cât cel de funcţionar public cu normă întreagă de acum... da' ajunsesem robot, dimineaţa eram la facultate, în week-end la muncă... iar banii câştigaţi s-au cam dus pe plata restanţelor pe care a trebuit să le dau anul următor, adică vreo 18 puncte de credit, la 30 lei bucata (atât costau atunci). Nu mai zic că vara ai anu am mai plecat nicăieri, că şi pentru toamnă am avut câteva destul de grele. Aşa că am zis că-mi bag picioru' şi mă angajez după ce dau Licenţa, ceea ce am şi făcut. Iar din seria mea nu a rămas nimeni neîncadrat în câmpul muncii. Alţi colegi, care nu stăteau în Bucureşti, nu prea au avut de ales... nu cred că ţi-ai fi dorit să fii ca ei, în anul IV dădeau din colţ în colţ să ia restanţele rămase din anii trecuţi, nu dormeau zile întregi.... iar timp de bere era cel mult între momentul în care ieşeam de la examen şi momentul în care ne chema să ne dea notele, pentru că după aia se întorceau la muncă. Deci să nu crezi că e aşa uşor să fii student, cel puţin la stat (la privat Dumnezeu cu mila, ştiu oameni înscrişi la cursuri de zi care s-au dus doar de 3-4 ori pe semestru la facultate sau, în cel mai nefericit caz, o dată pe săptămână. Da, ăia ar merita să nu mai aibă facilităţi), mai ales în domeniile care scot puţini absolvenţi (nu vorbesc aici de inflaţia de specializări cu marketing şi management în coadă, care scot şomeri pe bandă rulantă ca să umple conturile universităţilor - fie ele private, fie ASE-ul).
În România, studenţii nu prea beneficiază de facilităţi la nimic... nici la muzee, nici la obiective turistice, la nimic. Măcar la transport să aibă.