| Rame electrice Hyperion | |
|
+109kristi kkk razvan22 mariushal mi.tudor Amiralul Jhonyla 3ERLY cosmin br AndreiStefan IonutCFR2009 mariuscfrbucuresti didinul bercenicity Jurnal Feroviar marius664 The Legend cardinal Luca tgv decward c o r v i n Desiro256 doctoru mielutu zburator ANDU2100HP Katalyn ionutsever Ciprian.bucur.92 alex.alexus.tm mihaitzateo 19jimmy84 Nk11 Alextasy gardianlinux anacronox florin.lifticariu dan tm Hawkuletz cristy79 nenuandrei mishu88 feroviar DPS solomon1984 Mihay Razvan Tudor bogdan aldea TVlad daniel_c rich1974 63-1143-5 vanchorusebulgaria LascuB_1980 DAS 2011 cfr500 ALEXCFR LanceR AndreiCFRBucuresti EuroNight Shinkasen riciu Arsen22 alex.barac.5 Bobby_TM Simply18 Florin C Lafont Rarau Luna MariusM Teodor ldh80 COSTACHE MIHAIL allred laur 133 gabigligor membru dezactivat , cortexedge Re6/6 cstefan Nesebar cristi_tgv AndiCFR cristi CFR AndreiCFRbv @ndrey Vitosa halmarius Andrey_tm Vlad DUAL sytrus Radu Tudor Volk baiazid Balto Mushu Spartan1948 adrian.vidican.9 andreiutzu Adisoft1991s ATM Dr2005 mureseanu_976 Adrian78 AMX 97-0548-4 Adirmvl Iasmin KOSTYK AlexD 113 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Dum 25 Mai 2014, 22:24 | |
| N-o trimit ca ei au apucat de si-au luat unele rame mai proaste.Se vad la deschiderea saitului lor in engleza. N-au stiut ca noi avem primul tren electric mai bun decit cele din America , Franta sau Germania. Probabil o sa vina ei acuma cu roaga sa le dam citeva.
http://mav.hu/english/index.php
|
|
| |
Adisoft1991s V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1133 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5994 Data de inscriere : 30/09/2011
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Mar 27 Mai 2014, 12:55 | |
| |
|
| |
Mihay V.I.P Member
Numarul mesajelor : 296 Varsta : 46 Localizare : Constanta Reputatie : 5642 Data de inscriere : 19/04/2010
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Mar 27 Mai 2014, 21:49 | |
| Cu aceasta ocazie, avem si inscriptiile cu inmatricularea RES 001: - 94 53 91-41 001-2 RO-SFTRA - 94 53 28-71 003-9 RO-SFTRA - 94 53 28-71 004-7 RO-SFTRA - 94 53 91-41 002-0 RO-SFTRA |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9707 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Mar 27 Mai 2014, 22:35 | |
| Si totusi de ce e cu numar de vagon !? :roll: _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3907 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Joi 29 Mai 2014, 17:45 | |
| Trenul electric Hyperion va ramane cel putin pentru urmatoarele 2 luni ABSOLUT GRATUIT in custodia CFR si va circula astfel :
-pana pe data de 23.06.2014 va circula pe ruta Bucuresti Nord - Craiova de trei ori pe saptamana in zilele de luni, miercuri si vineri -in perioada 23.06-23.07.2014 va circula pe ruta Bucuresti Nord - Craiova de cinci ori pe saptamana -incepand cu data de 01.08.2014 trenul Hyperion va circula pe ruta Bucuresti Nord-Constanta si retur ca tren INTERREGIO |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18754 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24332 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Joi 29 Mai 2014, 18:35 | |
| Si ratele la credit de unde le platesc? |
|
| |
solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3907 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Joi 29 Mai 2014, 18:42 | |
| Din profiturile obtinute de firma, creditul este esalonat pe cativa ani buni si nu pe cateva luni. Cifra de afaceri a firmei Softronic a fost de 20 mil E in anul 2013.
Rama Hyperion va fi expusa la expozitia din toamna de la Berlin dar si la alte evenimente de gen. |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Joi 29 Mai 2014, 20:16 | |
| - solomon1984 a scris:
- tren INTERREGIO
Pe Bucuresti-Craiova va circula plin, pentru ruta asta e subdimensionat...pe M800 e bun, ca tarif de IR va circula gol. Proiect gandit aiurea fara identitate, nascut R si promovat ca IR, sper sa percuteze si urmatoarele rame sa aiba macar 6 vagoane si pana in 300 locuri. Calatori sunt, vagoane putine si arhipline pe anumite rute. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Joi 29 Mai 2014, 22:33 | |
| Sper ca următoarele rame să circule la rang de R, că acolo le e locul. Bine, se poate lucra la interior să fie bune de IR: scaune mai bune, spaţii mai mari pentru bagaje etc.. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18754 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24332 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Joi 29 Mai 2014, 22:46 | |
| S-ar incadra bine ca REX Bucuresti Craiova |
|
| |
solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3907 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Joi 29 Mai 2014, 23:19 | |
| Rama se preteaza ca IR pe distante scurte si medii gen Brasov-Bucuresti-Constanta pe bucati sau direct, are toate facilitatile comparabile cu un tren de acelasi rang din Polonia de exemplu. Iar viteza maxima este de 160km/h peste ce este in Romania in prezent. Viteza maxima la regio este de 120km/h, net inferioara iar Hiperion are Wirelles din constructie si dotari superioare trenurilor regio care circula in prezent.Nucred ca este potrivita ca intercity insa sa o vrei pe regio in actuala situatie a infrastructurii si a materialului rulant mi se pare exagerat, si asta doar pentru niste scaune care se pot modifica. AlexD crezi ca este mai potrivita actuala configuratie pe m800 adica locomotiva plus vagoane decat rama Hiperion? Crezi ca e mai economica sau fiabila? Si de ce crezi ca nu se va umple rama in luna august? |
|
| |
Adisoft1991s V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1133 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5994 Data de inscriere : 30/09/2011
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Vin 30 Mai 2014, 00:36 | |
| |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Vin 30 Mai 2014, 17:37 | |
| - solomon1984 a scris:
AlexD crezi ca este mai potrivita actuala configuratie pe m800 adica locomotiva plus vagoane decat rama Hiperion? Crezi ca e mai economica sau fiabila? Si de ce crezi ca nu se va umple rama in luna august? La pretul cerut de 60/80 lei pa B-CT locomotiva(neaparat EC seria 46) + vagoane(la mai mult de 8 vagoane neaparat EA 477) e mai indicat mai ales la clasa 1, nu stiu care e diferenta intre cls1 si 2 la hiperion, nu stiu daca are clasa 1. La capitolul fiabilitate putem vorbi in cazul hiperion dupa 500.000km parcursi, in momentul de fata fiabilitatea este zero. In luna august o sa iasa scandal in rama asta pentru traficul de calatori de la acea data garantat va fi subdimensionata, vorbim de o perioada in care trenurile de calatori nu scad sub 10 vagoane, iar multe au chiar 14-16 vagoane. Pentru trenuri R e minunata asta de 4 vagoane pana in 100km dar pentru trenuri IR trebuie neaparat ceva cu 6 vagoane si alte scaune mult mai aerisita gen Desiro de 72 de locuri, momentan hiperion la interior arata ca o rama suburbana care sa circule de jurul Bucurestiului, cu scaune de autocar asezate ca in autocar pe principiul cat mai multe locuri cat mai multi calatori. Din pacate dispunerea si numarul scaunelor dar si numarul vagoanelor tradeaza scopul initial al proiectului si anume, inlocuirea trenurilor R cu numar mic de vagoane, opriri dese si mari consumatoare de energie... Ea va fi promovata ca IR datorita faptului ca Softronic are multe credite de platit si are nevoie de bani pentru asa ceva. PS. M-ar referit la faptul ca va circula goala in extrasezon ca si trenurile CFRului, atunci da, asta cu 4 vagoane e chiar indicata sa circule pe M800. |
|
| |
solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3907 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Vin 30 Mai 2014, 17:53 | |
| @AlexD, esti sigur ca vara toate trenurile Bucuresti-Constanta au minim 10 vagoane sau tu te referi defapt la trenurile Bucuresti-Mangalia ? Pentru ca sunt trenuri vara care circula cu mult mai putine vagoane si sunt limitate la Constanta, rama hiperion va intra pe astfel de trenuri care vara sunt mai putin ocupate decat sezonierele, nici daca ar vrea hiperion nu ar putea ajunge la Mangalia.
Cat despre fiabilitate, ramele electrice sunt din start mai fiabile decat garniturile grele, asta am invatat la scoala si asta sustin si aici, nu trebuie sa astepti 500000 de km ca sa vezi cat de fiabila este o unitate cand noi vorbim de un intreg concept care va avea mai mult de o singura unitate. Ca este mai fiabila scrie la carte mai ales atunci cand vorbim de achizitia acestui tip de material rulant in defavoarea celui clasic.
Si nu , nu poti pune aceasta rama pe post de regio atata timp cat in Romania exista si rangul interregio, acesta rama ma repet nu este inferioara garniturilor clasice care circula ca interregio in prezent in Romania ba chiar din contra, se poate stabili un picior de egalitate sau un avantaj pentru rama avand in vedere conditiile si dotarile per ansamblu. Scaunele ma repet se pot schimba functie de client. |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Vin 30 Mai 2014, 18:02 | |
| Din cate stiu eu cuvantul fiabil avea o definitie de genul "piesa sau ansamblu de piese care rezista fara defectiuni pe o anumita durata de exploatare garantata/determinata de producator/STAS" sau ceva de genul, au trecut mai mult de 10 ani de cand am terminat liceul. Hiperionul ce durata de exploatare are garantata sau data de producator ca va circula fara probleme? La locomotivele EA(ASEA) parca era vorba de 30 de ani, la ramele IVA de metrou la fel tot 30 de ani pana la RK. Cand o sa apuce si hiperionul macar 10 ani si 100 unitati produse atunci o sa vorbim de fiabilitate in cazul acestui model, momentan asta 001 e considerat prototip daca e sa ne luam dupa carte abia dupa primele 5 rame putem discuta de productia de serie pana atunci primele 5 rame sau locomotive(ca si in cazul transmontana) sunt considerate prototipuri sau modele de teste, nu mai stiu sigur unde am citit asta. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion | |
| |
|
| |
| Rame electrice Hyperion | |
|