Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Informaţii generale

In jos 
+93
adytm
myster2008
iustialex
Polpot
marcelbanu
Radu Tudor
AeroX
bybyutza
rich1974
Katalin4653
gardianlinux
Teodor
mishu88
cristy79
Laur
redeme
@ndrey
Adisoft1991s
Sergiu rmn
Mihai531
The Legend
Jhonyla
costi_dumitru
Balto
TVlad
billy752-istu
Ryan Anderson
petre112
dandel
laur 133
Costin.H
manuela
get.
pannonia express
COSTACHE MIHAIL
puscasflaviu
AndreiStefan
Jürgen Habermas
Spartan1948
florin.lifticariu
cstefan
Tomi13leu
huiu_goe
cfr500
Re6/6
DAS 2011
Warrior12
cristi CFR
riciu
kasapis2007
lifetec
user dezactivat...
ravers75
DPS
IonutCFR2009
Rarau
cont dezactivat .
Radu.B
Razvan Tudor
rizelgeorgel2004
halmarius
cardinal
tudor_vl
Luna
allred
baiazid
Norbi
Vitosa
19Railfan95
AndiCFR
Alex Avram
EuroNight
cortexedge
Hurricane
Bobby_TM
maris.constantin
Andrey_tm
Adrian78
Semafor
cristi ar
NicuS
kristi kkk
AlexD
membru inactiv
mureseanu_976
Nesebar
razvan - trenuri
Vlad
lapsanszkitamas
DUAL
Dr2005
Adirmvl
Goanga
97 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 32 ... 60, 61, 62 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Informaţii generale  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 61 Icon_minitimeVin 02 Aug 2013, 11:35

Karpaty a scris:
CFR Călători informează că, începând cu data de 5 august a.c., pentru a veni în întâmpinarea solicitărilor pasagerilor, trenul InterRegio 1528 care circulă pe ruta Sibiu – Bucureşti Nord va avea trei opriri în plus faţă de cele existente în: Voila Hm., Arpaş Hm., Olteţ h.

Daca vroia sa vina cu adevarat in sprijinul calatorilor trenul asta trebuia sa devina regioexpres (tarif de regio).
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5869
Data de inscriere : 27/02/2013

Informaţii generale  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 61 Icon_minitimeVin 02 Aug 2013, 11:50

Absolut de acord cu tine, baiazid, vad ca mai nou ne trezim cu tot mai multe trenuri IR care opresc in tot felul de halte si haltutze, mai ceva ca un Regio... Asta da afacere, calatorie la tarife astronomice de IR (care inteleg ca din toamna vor mai creste, ca de... era nevoie), cu un mers tot mai prost cat mai aproape de Regio... Nesimtire crasa marca CFR Calatori, pe principiul "Las' ca merge la tzara..." Crying or Very sad O sa mearga prosteala asta pe fatza pana intr-o zi cand o sa dea faliment si o sa o cumpere pe doi lei un investitor strategic...Vai de tara asta, nu mai e de stat aici fratilor... Sad
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5869
Data de inscriere : 27/02/2013

Informaţii generale  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 61 Icon_minitimeVin 02 Aug 2013, 11:55

Uneori am impresia ca CFR-ul pur si simplu nu se lasa pana nu ii goneste pe toti de la tren, se pare ca este singurul lor obiectiv pe care il urmeaza de ani de zile si aproape ca si l-au atins... vor mai ramane doar elevii, studentii si poate pensionarii...probabil ca si-au facut calcule ca le e suficient sa se mai taraie asa un timp doar cu acesti clienti dupa care se va duce totul si anume dracului, dar asta nu pare a interesa pe cineva Crying or Very sad
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Informaţii generale  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 61 Icon_minitimeVin 02 Aug 2013, 11:58

bsd15031999 a scris:
DUAL a scris:
La noi exista Digi WiFi ala care se acceseaza cu contul de la RDS.


adica.in slatina am sanse sa gasesc

O harta gasesti aici .. zoom in pe Slatina.
http://www.rcs-rds.ro/digi-wifi
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Informaţii generale  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 61 Icon_minitimeVin 02 Aug 2013, 12:06

baiazid a scris:

Daca vroia sa vina cu adevarat in sprijinul calatorilor trenul asta trebuia sa devina regioexpres (tarif de regio).

Corect , doar ca nimeni nu face nimic bun pentru noi , cei ce le platim biletele lor la tarife astronomice , nu intereseaza pe nimeni sa faca ceva bun pentru omul de rand .

cristy79 a scris:
Absolut de acord cu tine, baiazid, vad ca mai nou ne trezim cu tot mai multe trenuri IR care opresc in tot felul de halte si haltutze, mai ceva ca un Regio... Asta da afacere, calatorie la tarife astronomice de IR (care inteleg ca din toamna vor mai creste, ca de... era nevoie), cu un mers tot mai prost cat mai aproape de Regio... Nesimtire crasa marca CFR Calatori, pe principiul "Las' ca merge la tzara..." Crying or Very sad O sa mearga prosteala asta pe fatza pana intr-o zi cand o sa dea faliment si o sa o cumpere pe doi lei un investitor strategic...Vai de tara asta, nu mai e de stat aici fratilor... Sad

Nota 10 , absolut de acord , in tara asta nimeni nu face nimic ca o institutie de stat sa mearga pe profit , daca e de stat trebuie sa moara sau sa mearga in pierdere la nesfarsit . O tara de 2 bani in care interesele anumitor persoane primeaza .

cristy79 a scris:
Uneori am impresia ca CFR-ul pur si simplu nu se lasa pana nu ii goneste pe toti de la tren, se pare ca este singurul lor obiectiv pe care il urmeaza de ani de zile si aproape ca si l-au atins... vor mai ramane doar elevii, studentii si poate pensionarii...probabil ca si-au facut calcule ca le e suficient sa se mai taraie asa un timp doar cu acesti clienti dupa care se va duce totul si anume dracului, dar asta nu pare a interesa pe cineva Crying or Very sad

Asta am spus si eu inca de acum 2 ani , tarifele practicate sunt exagerat de ridicata in raport cu salariul romanilor si de asta majoritatea aleg sa mearga cu masina personala , pentru o familie de 3 persoane mersul cu masina e mult mai ieftin fata de 3 bilete la IR , sa nu mai vorbim ca daca mergi cu trenu schimbi 10 trenuri intre A si B plus durata calatoriei care poate dura si 2 zile iar cu masina mergi direct din fata blocului in fata portii intr-un timp scurt iar calatoria este si confortabila fara nervi prin tren ca ori e prea cald ori e prea frig plus bataia de joc de care beneficiezi in calatoria cu trenu .

Eu unu daca nu eram pasionat de mersul cu trenu , renuntam la tren demult si nu mai lasam masina in parcare sa plec cu trenu .

_________________
595423Informaţii generale  - Pagina 61 Bdeem_8496_aInformaţii generale  - Pagina 61 Bdeem_8496_aInformaţii generale  - Pagina 61 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Vizitato
Vizitator




Informaţii generale  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 61 Icon_minitimeVin 02 Aug 2013, 12:33

CFR Călători informează că, începând cu data de 5 august a.c., pentru a veni în întâmpinarea solicitărilor pasagerilor, trenul InterRegio 1528 care circulă pe ruta Sibiu – Bucureşti Nord va avea trei opriri în plus faţă de cele existente în: Voila Hm., Arpaş Hm., Olteţ h. Astfel, trenul va circula cu orarii modificate doar pe distanţa Porumbacu Hm – Brădeţ Hm.

Datorită faptului că acestea sunt puncte de oprire, CFR Călători nu are case de bilete. Astfel, călătorii au obligaţia de a-şi procura biletele de la conductorul de tren, care va aplica tariful de la casa de bilete.


***

CFR Călători recomandă tuturor pasagerilor să se asigure că au achiziționat bilet pentru a evita taxarea suplimentară în tren și/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare. Pentru informații actualizate despre circulația trenurilor, călătorii sunt rugați să consulte pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro, să ne contacteze la numărul de telefon 021/9521 sau să se adreseze personalului nostru din stații.





Hm., h. = Haltă deschisă traficului de călători fără vânzător de bilete
Sus In jos
Vizitato
Vizitator




Informaţii generale  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 61 Icon_minitimeVin 02 Aug 2013, 12:35

Urmare informării Căilor Ferate Ungare MAV, în perioada 3 august – 27 octombrie a.c., pentru efectuarea unor lucrări la infrastructura feroviară pe secția de circulație Budapesta – Puspokladany – Biharkeresztes, trenurile internaționale care circulă pe rute dintre România şi Ungaria, vor avea circulația modificată pe teritoriul maghiar, astfel:

367 “Harghita”, în relaţia Budapesta– Braşov/ Târgu Mureş, va avea plecarea din Budapesta la ora 06.15 (faţă de 06.40);
363 „Biharia”, în relaţia Budapesta– Sighetu Marmaţiei, va avea plecarea din Budapesta la ora 08.45 (faţă de 09.40);
365 „A. Endre”, în relaţia Budapesta– Cluj Napoca, va avea plecarea din Budapesta la ora 13.40 (faţă de 14.40);
407 „Corona”, în relaţia Budapesta – Braşov, va avea plecarea din Budapesta la 16.40 (faţă de 17.40;)
406 „Corona”, în relaţia Braşov – Budapesta va avea sosirea la Budapesta la  09.15 (faţă de 08.20);
364  „A. Endre”, în relaţia Cluj Napoca – Budapesta, va avea sosirea laBudapesta  la 14.15 (faţă de 13.20);
366 „Harghita”, în relaţia Braşov / Târgu Mureş – Budapesta, va avea sosirea la Budapesta la 18.15 (faţă de 17.20);
362 „Biharia”, în relaţia Sighetu Marmaţiei – Budapesta, va avea sosirea la Budapesta la 22.06 (faţă de 21.20).
Rugăm pasagerii ca înainte de efectuarea călătoriei să solicite informaţii despre circulaţia trenurilor în staţiile CFR, la telefon 021/9521 (trafic intern) .
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Informaţii generale  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 61 Icon_minitimeVin 02 Aug 2013, 13:05

Dacă vor exista oameni suficienţi dispuşi să plătească tariful mare, atunci trenul trebuie lăsat aşa.
Dacă nu, trebuie retrogradat la rangul de RE. Aşa ar trebui să funcţioneze sistemul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5869
Data de inscriere : 27/02/2013

Informaţii generale  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 61 Icon_minitimeVin 02 Aug 2013, 13:41

Ce inseamna "suficienti"? Daca CFR considera ca sunt suficienti cateva zeci de oameni nici cat sa umple un autocar, atunci e clar de ce trenurile au ajuns sa aiba 2 vagoane...Dar adevarul asta este: nu e prost cine cere, ci acela care da... Ah, dar am uitat ca CFR nu doreste alti clienti afara de elevi, studenti si pensionari, sunt "suficienti" pt cele 2-3 vagoane pe care le taraie unele trenuri. In ritmul asta, le doresc un faliment cat mai rapid si placut...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Informaţii generale  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 61 Icon_minitimeVin 02 Aug 2013, 13:58

CFR - şi orice alt furnizor de produse/servicii - în anumite situaţii poate câştiga mai mult de la puţini oameni care plătesc mult decât de la mulţi oameni care plătesc puţin.
Uitaţi-vă la sezoniere... Timişoara - Mangalia e plin, deşi costă cât costă. Chiar şi cele 3 vagoane ale lui 1621/2 sunt pline între Sibiu şi Ploieşti. Or, dacă sunt pline, deci oamenii sunt dispuşi să dea banu', de ce să se ieftinească biletul? Trebuie ieftinit biletul la trenurile care nu au clienţi... săgeţile de Rm. Vâlcea sunt un exemplu bun, la fel ca şi unele trenuri IR de scurt şi mediu parcurs.
Iar unde nu ai cum să mai ieftineşti, trebuie să pui material rulant în consecinţă... o Malaxa cu 40 de călători aduce profit... pe când un DA cu 1 vagon aduce pierdere. Anularea completă a trenului cu pricina tot pierdere aduce, pentru că rămâi cu mecanic + naş pe care ca să-i dai afară trebuie să le dai vreo 10 salarii compensatorii.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5869
Data de inscriere : 27/02/2013

Informaţii generale  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 61 Icon_minitimeVin 02 Aug 2013, 14:22

Aveti dreptate, nu ma referam la sezonierele gen Tm-Mangalia ci exact la sagetile de Valcea de exemplu, dar nu am vazut niciun semn ca CFR ar intentiona macar pe astea sa le faca RE...Eu incerc sa spun ca unele din ceste trenuri sunt "pline" cu calatori care platesc doar jumatate din pret, CFR recuperandu-si cealalta jumatate de la Min Educatiei, MUncii etc. Aceasta situatie le convine si nici nu le trece prin cap sa atraga si alti clienti la tren. Nu i-a pus niciodata pe ganduri statistica ce arata scaderea dramatica a nr de calatori - ei o tin pe a lor in continuare: preturi nesimtite de IR si mers de Regio, vad ca asta e ultima lor gaselnita. Povestea ca se incaseaza mai mult de la mai putini nu se verifica peste tot din pacate, ba chiar din contra: prin largirea bazei de calatori careia i te adresezi poti avea incasari mai mari. Daca tot vor scumpi tarifele la toamna, uite o idee: sa scumpeasca trenurile R si sa retrogradeze trenuri IR plimbate aiurea la rang RE. Nici asa nu e bine?
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5869
Data de inscriere : 27/02/2013

Informaţii generale  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 61 Icon_minitimeVin 02 Aug 2013, 14:41

Eu intr-un mail catre CFR exact asta am cerut: analizarea trenurilor IR de scurt si mediu parcurs iar cele cu incasari mici si putini calatori sa devina urgent RE; am exemplificat chiar cu sagetile de Pitesti, Valcea, Pausa care sunt plimbate complet aiurea la preturi nesimtite la un rang fals de IR. Pe o ruta unde exista serioasa concurenta auto, CFR ofera sageti obosite cu intarzieri de 100 de minute la preturi absolut revoltatoare si am tot dreptul sa suspectez ca sunt intelesi cu cei de la autocare sa nu mearga nimeni cu trenul in conditiile astea... Astept cu interes raspunsul lor dar nu am mai sperante, o sa imi bage sabloane din alea obosite... Mi-e ciuda pentru ca exact pt ruta asta spre Valcea m-au intrebat mai multi oameni care ar fi vrut sa calatoreasca cu trenul si nu cu Dacosul de exemplu (care este impecabil pe ruta asta), si cand au vazut preturile la asa-zisele IR ale CFR-ului i-a apucat rasul - pe drept cuvant...Dar CFR nu e interesat sa atraga noi clienti, se multumesc cu cei 4-5 elevi/studenti/pensionari cu care pleaca aceste sageti din Gara de Nord (am vazut cu ochii mei). Cum sa nu-ti vina dracii cand vezi atata nesimtire (daca nu cumva este ceva intentionat si atunci chiar ne batem gura de pomana)...
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Informaţii generale  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 61 Icon_minitimeVin 02 Aug 2013, 14:51

Dar nu FMI hotaraste procemtul de scumpire ci guvernul si CFR CALATORI. Daca se va majora cu pana la 5% este decent dar daca se mareste cu mai mult de 10% este dezavantajos. Oricum poate de la noul mers de tren vor fii retrogradate mai multe IR la RE. Sunt tarife mari pentru ca trebuie platiti ceferisti cu salarii mari (inclusiv mecanici si controlori care sunt si pretentiosi) si impreuna cu contributiile catre stat se depaseste 5000 lei pe luna. Este mai mult decat salariile din domeniul auto unde se mai ofera bani si la negru (in plic pe langa salariu) iar soferi accepta ca doar mai sunt si alti care asteapta angajare. In afara de vagoane moderne CFR CALATORI nu prea imbunatateste deloc transportul feroviar.

Deasemenea sunt putini romani instariti si cu influenta care folosesc trenul acum in Romania si din acest motiv "ď doare undeva de transportul feroviar de pasageri". Daca transportul feroviar ar beneficia de imbunatatiri si la nivelul tarifelor si linilor ar fi in regula. CFR CALATORI trebuie sa realizeze mai repede introducerea de REGIO pe rutele unde calea ferata ocoleste intre doua localitati in raport cu drumurile care sunt drepte.
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8414
Data de inscriere : 16/01/2010

Informaţii generale  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 61 Icon_minitimeDum 04 Aug 2013, 00:03

Astazi am realizat in sfirsit cum ne jefuieste CFR Calatori. Am fost pina la Sinaia si retur si a trebuit sa platesc 33+38 lei la IR. IR care opreste in Comarnic, Cimpina si ... Buftea!
Ieri am mers la Slanic cu TFC cu Regio, am platit 13+13 lei iar distanta e aproximativ aceeasi. Acest Regio intre Bucuresti si Ploiesti opreste numai la Crivina!
Ce se intimpla la CFR Calatori e pur si simplu nesimtire. Vagoanele nu sint cu nimic mai presus, viteza nici atit (ba chiar e mai rau ca nu poti deschide geamurile si te sufla conditionerul pina te ia naiba - ca unora le place, treaba lor..).

Eu nu sint de profesie economist insa cred ca e de domeniul evidentei pentru cineva cu oarecare studii ca nu exista o corespondenta liniara intre preturi si numarul de clienti. Dupa o anume limita a pretului, numarul de clienti va scadea drastic. Momentul ala cred ca a avut deja loc. Eu am din fericire un salariu suficient cit sa imi permit sa platesc si in plus imi plac trenurile dar deja m-am hotarit ca e destul. Imi inchipui ca nepasionatii si cei cu salarii mai mici au renuntat de mult la "sportul" asta.
CFR Calatori a ajuns o companie care exista ca sa isi plimbe proprii angajati, plus eventual alte categorii "defavorizate".
De acum, gata. In semn de protest voi alege numai operatorii privati. Chiar daca uneori preturile pot fi aceleasi, macar banii aia nu vor ajunge la specia aceea de functionar incompetent care e pus acolo sa iti explice "de ce NU se poate".
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5869
Data de inscriere : 27/02/2013

Informaţii generale  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 61 Icon_minitimeDum 04 Aug 2013, 00:07

Ai mare dreptate, asta urlu si eu pe aici de luni de zile si le-am scris in acest sens si nesimtitilor de care vorbesti, sa nu creada ca s-a intalnit hotul cu prostul!
Sus In jos
Continut sponsorizat





Informaţii generale  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 61 Icon_minitime

Sus In jos
 
Informaţii generale
Sus 
Pagina 61 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 32 ... 60, 61, 62 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile
» Discutii generale despre transport III
» INFORMATII GENERALE
» Informaţii generale
» Informaţii generale

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: