|
| Informaţii generale | |
|
+93adytm myster2008 iustialex Polpot marcelbanu Radu Tudor AeroX bybyutza rich1974 Katalin4653 gardianlinux Teodor mishu88 cristy79 Laur redeme @ndrey Adisoft1991s Sergiu rmn Mihai531 The Legend Jhonyla costi_dumitru Balto TVlad billy752-istu Ryan Anderson petre112 dandel laur 133 Costin.H manuela get. pannonia express COSTACHE MIHAIL puscasflaviu AndreiStefan Jürgen Habermas Spartan1948 florin.lifticariu cstefan Tomi13leu huiu_goe cfr500 Re6/6 DAS 2011 Warrior12 cristi CFR riciu kasapis2007 lifetec user dezactivat... ravers75 DPS IonutCFR2009 Rarau cont dezactivat . Radu.B Razvan Tudor rizelgeorgel2004 halmarius cardinal tudor_vl Luna allred baiazid Norbi Vitosa 19Railfan95 AndiCFR Alex Avram EuroNight cortexedge Hurricane Bobby_TM maris.constantin Andrey_tm Adrian78 Semafor cristi ar NicuS kristi kkk AlexD membru inactiv mureseanu_976 Nesebar razvan - trenuri Vlad lapsanszkitamas DUAL Dr2005 Adirmvl Goanga 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 15 Iun 2013, 12:34 | |
| Vagoanele 20-50 au fost facute 20-83 , un lucru foarte bun , asa trebuiau modernizate toate 20-50 , dar cum "desteptii" din minister nu au dat bani , acum aceste vagoane stau pe linie moarta in Basarab si sunt vandalizate de diversi indivizi . Se tot spune ca este criza de vagoane , ca nu au bani sa le faca reviziile , nu au bani sa cumpere vagoane noi , taraie 21-47 vai mama lor si vi tu sa spui ca nu este nevoie de vagoane ........... 21-90 trebuiau modernizate si bagate pe internationale , poate daca aveam si noi vagoane bune am fi avut si legaturile directe care erau pe vremuri la Munchen ; Praga poate si Venetia dar in situatia de fata cu ce vagoane sa le facem ca nu avem nici pentru intern dar sa mai facem si extern . Vai mama noastra ca multi p...... mai sunt in tara asta si in functiile de conducere , de asta am ajuns cum am ajuns , nimic bun pentru calator , doar prostiile din capul lor . |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 15 Iun 2013, 12:43 | |
| Nu avem legaturi directe internationale ca e scump trenul .. Si apoi capshunaru prefera autocarul in detrimentul trenului ... Si oricum ce conteaza ce le fac aia vagoanelor 20-50 cand ele intra in RK ?! Sa nu taie din caroserie si sasiu,ca in rest nu se mai foloseste NIMIC! Pacat ca nu se pastreaza modularea pentru toate tensiunile de alimentare... |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 15 Iun 2013, 13:15 | |
| Daaaaaaaaaa, discriminare pe fata cu Sibiu-Mangalia! Fa o sesizare la CNCD pentru asta. Dar sa scrii in ea si cat de nediscriminata e zona, pe 201 si pe Piatra olt - Pitesti circuland Desiro-uri pe IR-uri, in rest, in mare parte, 21-47 si malaxe, in timp ce in alte zone ai puse vagoane de IR in compunerea unor R-uri. Pai atunci hai sa punem malaxe si 21-47 pe toate R-urile, pana o sa avem climatizate la clasa I pe toate IR-urile, nu e mai ok asa? Are si zona asta parte de un tren ok, cu un potential foarte mare, si se gasesc multi romani sa spuna nasoale de el. Hai sa fie compus din TE-uri si malaxe. Cat despre faza cu automotoarele si modernizat vagoane, da, avem 'nspe mii de vagoane modernizate (si AM-uri) care stau la gard, ca n-au revizia facuta, pentru ce sa mai transformi vagoane vechi in altele noi? Singura chestie ok ar fi sa conserve vagoanele vechi cu boghiuri si cutii bune, ca in viitor sa le modernizeze. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 15 Iun 2013, 13:20 | |
| Unii trăiesc în lumea lor, vor să meargă ieftin şi singuri în vagon/compartiment, eventual câteva mii de km cu acelaşi vagon. E o ţară liberă, oricine poate să îşi creeze propria companie de transport feroviar şi să circule pe unde vrea cu ea.
11/21-47 probabil vor dispărea în mod natural în cel mult un an jumate, pentru că nici pentru ele nu s-a mai făcut contract de revizie. Şi, dacă chiar e să facem risipă (trenuri cu 1, 2 vagoane), există suficiente 21-80, 20-76, 20-49 la gard care să ia locul acelor 21-47. Deci avem vagoane destule... sunt curios câte vagoane cumpără OBB, DB sau MAV. OBB şi DB deja au sute (dacă nu chiar mii) de automotoare la traseu, vagoanele regăsindu-se doar la IC şi la câteva R/S-Bahn cu flux mare de călători. MAV tocmai îşi mai cumpără un rând de automotoare electrice, GySEV la fel. În schimb, CFR Călători îşi cumpără vagoane... _________________ :TTT:
|
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 15 Iun 2013, 13:21 | |
| Poi de la Remiza de vagoane Galati au revizuit recent pe 2176 050 si pe 10-91 013+20-83 002 ca au nevoie de ele pe 1970/1971 dar si pe IC 572/573 si pe suplimentarea lui 1732 la 4 5 vagoane deci de ce aici se poate si de ce Grivita tine vagoane nerevizuite in Ploiesti Sud cand le putea face revizie ? Caci vagoanele 20-76 sunt perfecte pentru IRuri dar si 2180urile pentru regio dar nu inteleg de ce in unele parti se poate si in alte parti nu se vrea.... |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 15 Iun 2013, 13:28 | |
| Ai omorat si pe cel cu coarne cu automotoarele tale , la noi cat se mai renteaza cu vagoane de ce sa bagi automotoare ca sa gonesti lumea de la tren nu? Uite pe 704 au bagat numai LVTuri si malaxa 77 si lumea s-a imputinat , pe 700 ne anuleaza trenuri bune care circulau full gen 7365 si 7364 , asa gonesc lumea de la tren , dar paradoxul e ca aceste trenuri aveau rame electrice , ce poate le vor baga pe 704 in curand si vom avea 20-55 si 20-49 2xx pe 700!Nu inteleg de ce te incapatanezi sa tot sustii ideea cu automotoare , sa circuli tu cu ele , barem daca erau VTuri , ADHuri sau desiro electric nu MAlaxa 1000 sau LVT sau RE 58 .Saptamana trecuta am venit de la PLoiesti Sud cu 5059/7369 ambele facute cu o rama de Galati asigurand continuitate si mi-a amestecat toate matele in mine ce fel facea la 80/100km/h dar tu cred ca ai ceva patologic cu automotoarele si ramele !
Ultima editare efectuata de catre Katalin4653 in Sam 15 Iun 2013, 13:30, editata de 2 ori |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 15 Iun 2013, 13:33 | |
| Da, in Ungaria, pe unde am mers (Biharkeresztes-Budapesta-Veszprem) nu am vazut trenuri cu mai putin de 5 vagoane (poate vreunul cu 4, dar nu cred). In rest, DMU si EMU, in mai mult de jumatate din cazuri circuland perechi. Sa nu mai zic ca la unguri sunt garnituri push-pull, ca la RT. Sa nu mai zic ca nici locomotive Co'Co nu prea sint, dar asta tine si de relief.
Sint curios de o chestie: RATUC-ul a transformat, in atelierele proprii autobuze Renault in trolee. E posibil sa faca asta si CFR-ul cu Desiro? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 15 Iun 2013, 14:40 | |
| La Biharkeresztes am vazut tren compus din locomotiva M62 Co-Co si 2 vagoane.. Nu se pot transforma mai bine ar cauta fonduri sa le repare si sa cumpere EMU separat |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 15 Iun 2013, 14:56 | |
| RATUC nu mai face decât dezmembrări în atelierele proprii de vreo câţiva ani... Ce s-a făcut cu troleibuzele s-a făcut la Astra Bus Arad, pe bani frumoşi, dar rezultatul a fost ceva mei ieftin decât un troleibuz nou.
Transformări de vagoane în automotoare s-au făcut la CFR în anii '30 - '40. După aia au venit comuniştii care au zis că tren înseamnă locomotive cu vagoane, iar trenurile oricum se vor umple, fiindcă oamenii nu au de ales. Mentalitatea asta există şi acum la CFR Călători, cu diferenţa că acum oamenii au de ales (trenuri private, curse auto ş.a.), prin urmare s-a ajuns să se circule cu EA/DA + 1 sau 2 vagoane. Grav e că există mulţi tineri educaţi în acest spirit păgubos, unii participând şi la discuţiile de pe acest forum.
Teoretic, se poate transforma orice în orice, dar avem destui km de linie neelectrificată pe care să circule toate automotoarele. _________________ :TTT:
|
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7655 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 15 Iun 2013, 15:26 | |
| @Dr2005, "nu se poate" sau nu poti tu:D sa explici unui pasionat care lasa ratiunea la o parte si nu intelege ca trenul, cel putin in spatiul mioritic, nu va mai fi ce a fost in perioada interbelica in Europa iar in blocul de est si pana-n anii '80-90 deoarece lumea a mai trecut o alta etapa in dezvoltare, iar trenul este un mijloc de transport care este destul de rigid in serviciul pe care-l ofera. Au aparut autoturismele proprii, biletele de avion sunt destul de ieftine. Pretul la un transport cu masina este mai ieftin pt. un cuplu decat cu trenul-doar in varianta in care vrei sa te uiti in regio, pe o distanta sensibil egala. Intr-adevar, Katalin are dreptate cu oferta de automotoare pe care CFR Calatori o ofera clientului dar decat sa nu mai ofere nimic cum de altfel bine stie cu destule linii din tara inchise, mai bine Malaxe sau LVT. Paul CFR sunt sigur ca nu ar comenta prezenta malaxelor pe 515 dupa o pauza de tren de 1,5 ani. Tren cu locomotiva si 2 vagoane este drumul sigur catre faliment, chiar daca in acel tren sunt clienti cu bilete la capacitate 100%. Costul de operare la aceasta compunere e imensa. Pe de alta parte nu am auzit pe nimeni de aici care ajuta un vecin:a21: care cheltuie mai mult decat produce, asa si statul cu CFR C, vrea sa o faca sa cheltuie in limita veniturilor! Restul e vorbarie despre preferintele personale ale fiecaruia. |
| | | bybyutza
Numarul mesajelor : 10 Localizare : TM Reputatie : 4572 Data de inscriere : 03/06/2012
| Subiect: :) Sam 15 Iun 2013, 16:03 | |
| imi puteti spune va rog componenta trenului Ir1696( TM NORD-BUC NORD) ? |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 15 Iun 2013, 17:13 | |
| http://www.forumtrenuri.com/t2696-compunerea-trenurilor-interna539ionale-ic-si-ir
Aici ai compunerile IR-urilor si IC-urilor. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 15 Iun 2013, 17:20 | |
| Am auzit ca a picat un podet intre Coslariu si Vintu ..Asta mai lipsea |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 15 Iun 2013, 19:44 | |
| Rama Acvilla 003 a plecat in seara asta cu 5402 din Iasi si urmeaza sa ajunga la Brasov (via Adjud).In conditiile astea, trenul R5402 a avut 7 vagoane in total. Si o mica intrebare: era cineva de pe forum la pozat langa bariera de la tigarete? |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 15 Iun 2013, 20:15 | |
| Am urmarit discutiile de mai sus si am observat ca anumite persoane sunt revoltate ca si trenurile Regio din tara asta batuta de soarta au o compunere decenta. In viziunea lor ar trebui compuase numai din Malaxe si eventual niste carute cu coviltir ca si cum cu ele nu circula tot oameni. De asemenea am eu o vaga banuiala ca aceste personaje circula cu IR la greu PENTRU CA AU TOT SOIUL DE REDUCERI CA ALTFEL LA PRETURILE INTREGI DE PE IR DIN ZIUA DE AZI NU AR PUTEA NICI MACAR SA VISEZE LA ASA CEVA. Fratilor, sa inteleg ca numai voi aveti voie sa mergeti cu IR in conditii decente la preturi DE NIMIC iar restul vezi Doamne nu merita sa mearga mai ieftin la un tren Regio pentru ca asa li s-a pus unora pata. Eu unul am calatorit in ultimii ani cu multe trenuri Regio din diverse zone si imi pare bine ca au conditii decente, sunt oameni civilizati si acolo (nu toti civilizatii au luat cu asalt trenurile IR si IC, mai degraba cei cu reduceri de tot felul care merg cu 10 lei pe 300 de km si dau lectii altora). Asa ca mai incet cu revolta si fiecare sa isi vada de treaba lui si sa circule cu ce vrea. PS: Sper ca trenul RE 2801/2 sa aiba vagoane de IC |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |