|
| Informaţii generale | |
|
+93adytm myster2008 iustialex Polpot marcelbanu Radu Tudor AeroX bybyutza rich1974 Katalin4653 gardianlinux Teodor mishu88 cristy79 Laur redeme @ndrey Adisoft1991s Sergiu rmn Mihai531 The Legend Jhonyla costi_dumitru Balto TVlad billy752-istu Ryan Anderson petre112 dandel laur 133 Costin.H manuela get. pannonia express COSTACHE MIHAIL puscasflaviu AndreiStefan Jürgen Habermas Spartan1948 florin.lifticariu cstefan Tomi13leu huiu_goe cfr500 Re6/6 DAS 2011 Warrior12 cristi CFR riciu kasapis2007 lifetec user dezactivat... ravers75 DPS IonutCFR2009 Rarau cont dezactivat . Radu.B Razvan Tudor rizelgeorgel2004 halmarius cardinal tudor_vl Luna allred baiazid Norbi Vitosa 19Railfan95 AndiCFR Alex Avram EuroNight cortexedge Hurricane Bobby_TM maris.constantin Andrey_tm Adrian78 Semafor cristi ar NicuS kristi kkk AlexD membru inactiv mureseanu_976 Nesebar razvan - trenuri Vlad lapsanszkitamas DUAL Dr2005 Adirmvl Goanga 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 21 Feb 2013, 21:03 | |
| Daca luai biletul direct din Iasi la cele 2 trenuri beneficiai si de reducere 10% . |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 21 Feb 2013, 21:22 | |
| - roger a scris:
- Pentru informare,poate nu se stie. IR 1764 Iasi -Brasov ajunge de ceva vreme timpuriu in Ploiesti Sud. Azi am venit cu el de la Iasi si cum voiam sa ajung la Bucuresti mi-am facut plan sa merg la Vest si sa prind 1622. Nu stiam ca 1556 are schimbata ora de plecare. Noroc ca am intrat pr infofer si am vazut ca 1556 pleaca la 19.25 in loc de 19.20 cum e in Mersul tiparit. Cum 1764 a ajuns timpuriu, la 19.15, am avut tot timpul sa iau bilet pt 1556, tren in care de altfel si sunt si care are maxim 10 calatori la 5 vagoane. Deci pt cei interesati,o legatura buna.
cata nesimtire,la 10 calatori 5 vagoane iar la 80 de calatori pun 2-3 vagoane.stil pur cfr romanesc! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 21 Feb 2013, 21:46 | |
| 80 de calatori unde ? in 1764 ? poate adunati in decursul unei saptamani , asta ar fi bine sa fie urmatorul tren pe lista CFR care sa fie anulat , termina cu aberatiile ca circula mai mult gol , si alea 2 vagoane sunt prea suficiente , asta este un tren pagubos pentru CFR . 1763/1764 |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 21 Feb 2013, 22:07 | |
| am facut eu referire la 1763/1764???nicidecum,m-am referit doar in general cum fac cei de la cfr compunerile trenurilor.a se vedea ir ploiesti-bucuresti nord care ajunge in gara de nord la ora pranzului,in trenul principal care circula pe distanta de 45 km erau 0 calatori iar in ,,grupa ,, secundara care venea de la galati erau calatori suficienti. am senzatia ca pe acest forum cine nu este de acord cu anumite persoane,inseamna ca ,,abereaza,,. mi-am spus doar parerea,nu am jignir si nici nu am dat cu parul. si apropos,1763/764 nu va fi anulat! |
| | | user dezactivat...
Numarul mesajelor : 168 Varsta : 45 Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava Reputatie : 5525 Data de inscriere : 10/04/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 21 Feb 2013, 22:17 | |
| Pentru Manuela: desi am card Tren Plus, si cam stiu cum sa ma invart prin reduceri-in special la biletele on line, azi nu am stiut ca pot face aceasa combinatie. M am bazt exclusiv pe cartea MT si nu am consultat si netul. Pentru ceilalti:Da trenul e cam gol de la Iasi la Vaslui. Apoi se cam urca. Azi in Ramnic gradul de ocupare era cam la 90%. E un tren care mie nu imi place,dar sunt obligat sa il folosesc. |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 21 Feb 2013, 22:21 | |
| roger draga,nu am facut eu remarca ca nu ti-ai luat bilet de la iasi pentru cele 2 trenuri.catdespre graul de ocupare sunt de acord cu tine dar nu mai comentez in nici un fel pentru a nu se spune ca ,,aberez,,! |
| | | user dezactivat...
Numarul mesajelor : 168 Varsta : 45 Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava Reputatie : 5525 Data de inscriere : 10/04/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 21 Feb 2013, 22:40 | |
| Totusi care e faza cu 1556?De ce exista acest tren care mai mereu e foartr gol? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 22 Feb 2013, 02:50 | |
| Daca gradul de ocupare este de 90% in cele 2 vagoane inseamna ca mai sunt locuri libere iar acest procent nu este zilnic si nici pe intreaga distanta , sunt zile cand 1763/1764 trece cu 20-30 calatori prin Ploiesti , este clar ca este un tren pagubos pentru CFR si care ar fi rostul sa bage mai multe vagoane din moment ce sunt calatori cel mult pentru 2 vagoane , de asta am zis ca acest tren merge anulat la fel si cu trenurile Bucuresti-Ploiesti-Bucuresti , am fost cu 1557 si in tot trenul daca erau 20-25 calatori , nici eu nu le vad rostul , probabil au fost puse sa nu se mai foloseasca trenurile de lung parcurs pentru ruta asta Bucuresti-Ploiesti si retur .
p.s.-manuela , am folosit termenul de aberare ca o ti langa cu suplimentarea trenurilor nejustificata , cum am explicat mai sus , daca un tren are 2 vagoane si gradul de ocupare variaza intre 40 si 80 % e clar ca nus e justifica suplimentarea cu vagoane . Un tren pentru care nu exista cerere mai mare de 2 vagoane este un tren care nu are rost sa mai ramana in circulatie sa nu mai zicem ca merge 457 km singur adica in cazul lui 1763/1764 fara sa aibe alte grupe , cel mai bine era sa fi ramas cum a fost pana acum 2 ani 1751/1750 combinat cu 1763/1764 dar nu cum e acum sa taraie atatia km 2 vagoane si alea mai mult goale . |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 22 Feb 2013, 08:52 | |
| - roger a scris:
- Totusi care e faza cu 1556?De ce exista acest tren care mai mereu e foartr gol?
E tren de navetisti la dus .. la intoarcere normal sa fie gol.Daca esti CFR si ai 5 vagoane pentru oameni cu abonamente... normal ca ti scoti banii cu el gol la intors.Totusi,puteau sa l care inapoi la Bucuresti a 2 zi dimineata,cand era nevoie de el.. Oricum sunt vagoane care putrezesc in Bucuresti,si se plang ca nu au altele.. macar stateau in Ploiesti si rezolvau o alta problemuta. Ca fapt divers vorbind cu nasa de pe RegioCosciug pe M207,a aproximat ca au cam 300 de abonati ,pe M207.. Deci iti dai seama cati bani fac.. de aia isi si permit sa plimbe un tren gol seara. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 22 Feb 2013, 10:03 | |
| Ciudat cu 1555/1556 5 vagoane, deobicei are 4 vagoane, ultima data cand l-am vazut luni, avea 4 vag 20-76 si da la plecarea din Sud spre capitala nu avea 20 de calatori.
Despre 1763/1764 nu sunt in masura sa comentez daca merge sau nu in pierdere sau in castig cu cele 2 vagoane pe care le are dar constat de la o zi la alta ca are minim 40-50 calatori iar in week-end circula full, pe langa cateii si bagajele voluminoase raspandite prin vagoane.
1764 va mai ajunge timpuriu sau la timp in Sud doar pana in mai-iunie cand o sa vina caldura o sa apara si intarzierile de pana la maxim 80 min cum au fost in vara lui 2012. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 22 Feb 2013, 10:21 | |
| Cred ca 1555 e trenul ministerial pentru capetele patrate de la minister probabil e folosit si de alti Ceferisti..Cred ca intre Bucuresti si Ploiesti nu ar trebui sa fie trenuri IR numai cele care vin de pe M500 M700 M600 |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 22 Feb 2013, 10:23 | |
| Pai da ,doar ca mininisteriashii scapa mai repede de ora 14 .. si atunci e folosit de lumea care scapa la ora 16 in general de la serivicu. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 22 Feb 2013, 10:28 | |
| Care ministeriasi? Ei merg cu trenul? Cum, nu au masina personala? |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 22 Feb 2013, 10:36 | |
| Ploiestenii merg cu trenul .Fac 40 de minute no problem,fara trafic de cosmar,fara alte chestii,nasul nu i verifica.Lume de vis. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 22 Feb 2013, 11:09 | |
| - DUAL a scris:
- Pai da ,doar ca mininisteriashii scapa mai repede de ora 14 .. si atunci e folosit de lumea care scapa la ora 16 in general de la serivicu.
Ăia care scapă mai devreme sunt doar ministru + secretar de stat şi consilierii lor. Restul stau până la 16:30, că nu se poate pleca devreme. Gratuităţi oricum nu au, prin urmare şefii merg cu maşinile, iar funcţionarii simpli care fac naveta merg, de obicei, cu duba. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |