|
| Informaţii generale | |
|
+93adytm myster2008 iustialex Polpot marcelbanu Radu Tudor AeroX bybyutza rich1974 Katalin4653 gardianlinux Teodor mishu88 cristy79 Laur redeme @ndrey Adisoft1991s Sergiu rmn Mihai531 The Legend Jhonyla costi_dumitru Balto TVlad billy752-istu Ryan Anderson petre112 dandel laur 133 Costin.H manuela get. pannonia express COSTACHE MIHAIL puscasflaviu AndreiStefan Jürgen Habermas Spartan1948 florin.lifticariu cstefan Tomi13leu huiu_goe cfr500 Re6/6 DAS 2011 Warrior12 cristi CFR riciu kasapis2007 lifetec user dezactivat... ravers75 DPS IonutCFR2009 Rarau cont dezactivat . Radu.B Razvan Tudor rizelgeorgel2004 halmarius cardinal tudor_vl Luna allred baiazid Norbi Vitosa 19Railfan95 AndiCFR Alex Avram EuroNight cortexedge Hurricane Bobby_TM maris.constantin Andrey_tm Adrian78 Semafor cristi ar NicuS kristi kkk AlexD membru inactiv mureseanu_976 Nesebar razvan - trenuri Vlad lapsanszkitamas DUAL Dr2005 Adirmvl Goanga 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 21 Mai 2013, 10:57 | |
| Asta e din ciclul ,,de la 15 mai se schimbă radical mersul". Nu se pot închiria liniile interoperabile şi nici nu se acordă tren-km în plus anul ăsta. Liniile secundare ce se desprind din magistralele 500 / 600 sunt, în mare parte, închiriate. Au mai rămas Crasna - Huşi şi Dorneşti - Putna de dat, pentru că Zorleni - Fălciu şi Vereşti - Botoşani nu pot fi închiriate (prima este legătură cu frontiera, pe a doua cineva de sus nu o vrea la neinteroperabile pe motiv că duce într-o reşedinţă de judeţ). Şi ar mai fi şi Gura Putnei - Nisipitu şi Vama - Moldoviţa, care au deja casarea şi valorificarea aprobată de vreo 2 ani. _________________ :TTT:
|
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6118 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 21 Mai 2013, 18:04 | |
| Pașcani - Iași - Ungheni face parte din coridorul IX. |
| | | Warrior12
Numarul mesajelor : 157 Reputatie : 4706 Data de inscriere : 03/06/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 21 Mai 2013, 18:28 | |
| - @ndrey a scris:
- AlexD a scris:
- Au mintea odihnita si sunt rupti de realitate...
Noop urmeaza sa se dea magistrala si sectiile secundare interoperabile sau nu ,la pachet,prima pe lista este 600 cu secundarele Crasna Husi, Zorelni Falciu, Iasi Pascani, Botosani Veresti, si probabil sectiile din nrod de pe magistrala 500! In principiu se doreste externalizarea serviciilor pe magistralele neelectificate/sau pe cele care nu sunt incluse intr-un culoar european... ! Iasi - Pascani ? Cred ca glumesti... Este cea mai profitabila sectie din regionala Iasi , cum sa o cedeze ? |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5563 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 21 Mai 2013, 18:30 | |
| Regiotrans are deja o pereche de trenuri pe Iasi-Pascani-Tg Neamt. |
| | | Warrior12
Numarul mesajelor : 157 Reputatie : 4706 Data de inscriere : 03/06/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 21 Mai 2013, 23:10 | |
| - NicuS a scris:
- Regiotrans are deja o pereche de trenuri pe Iasi-Pascani-Tg Neamt.
Asta este ca si cum ai spune si de Bucuresti Nord - Brasov , deoarece si aici Regiotrans are o pereche de trenuri... ( Bucuresti Nord - Craiova de asemenea). Este aberant ! Eu sunt uimit cate mesaje se posteaza pe acest forum in care Regiotrans-ul este vazut ca un real competitor pentru CFR... Ma fac sa rad sau le ignor total pe cele ale utilizatorilor cu o varsta frageda . Este ca si cum ai compara un purice cu un elefant, defapt nici nu are rost sa imi bat "degetele" degeaba... Apropo Regiotrans-ul este rentabil numai Vinerea si Duminica pe Iasi - Targu Neamt , cand vin/merg studentii din Targu Neamt la Iasi si invers, pentru simplu motiv ca este direct si "studentii" sunt destul de comozi. Sa nu mai pun la socoteala faptul ca linia este electrificata pe toata relatia si ei trag de un automotor vechi si ruginit, unde la o viteza > 40 km/h tremura tot.. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 21 Mai 2013, 23:45 | |
| Vechi, ruginit... da' cu consum mic şi fără n'şpe naşi pe el. Faţă de CFR Călători care trage - cu un EA modernizat, ce-i drept - un vagon la fel de ruginit (dar vopsit mai frumos pe afară), care are înăuntru şef de tren, conductor şi vreo 2 - 3 agenţi de supracontrol e de câteva ori mai rentabil, chiar şi pe jumătate gol.
Odată cu schimbarea modului de acordare a subvenţiei, ne putem aştepta ca operatorii - privaţi sau de stat - să fugă de pe secundare (mai ales acolo unde nu le-au închiriat şi circulă cu plata TUI) şi să se îmbulzească pe liniile principale, mai ales dacă CFR S.A. alocă trasele cum trebuie (ci nu pentru că vine Roşeanu şi bate cu pumnu'n masă că el vrea tren cu 15 minute în faţa Regiotransului). În felul ăsta, călătorii vor avea de câştigat şi dpdv al confortului şi al preţului.
Mai degrabă comparaţia între RT şi CFR Călători e ca între un purice şi o lăcustă (deci un gândac de vreo 10 ori mai mare decât puricele), pentru că CFR Călători nu mai e cât un elefant de vreo 24 de ani. _________________ :TTT:
|
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5563 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 22 Mai 2013, 00:07 | |
| Eu am scris foarte clar ca are un tren pe ruta asta. Nu ca e un real competitor pentru trenurile spre Iasi, nu ca e nu stiu ce mamut pe sectia asta! Doar atat: are deja un tren prin urmare stie ce ar presupune sa puna si altele. Nu stiu de unde ai venit cu interpretarile alea? Si totusi da, ar trebui sa fie un real competitor pentru CFR Calatori din moment ce acesta din urma nu stie sa isi organizeze afacerea. In calitate de calator, pe mine nu ma intereseaza daca am tren de la compania X sau Y, ma intereseaza doar sa am tren cand trebuie si de unde pana unde trebuie.
|
| | | Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6771 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 22 Mai 2013, 13:36 | |
| 22/05/2013, ora 10:00, licitaţie deschisă, urmată de strigare liberă a preţului pentru vânzare: vagoane, locomotive şi automotoare; ordonator CFR Calatori SA
Interesant, nu?
Sursa: http://www.fedafer.ro/feroviar/116-cfr-sa-inchiriaza-cfr-calatori-vinde.html |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 22 Mai 2013, 13:38 | |
| SNTFC„CFR CĂLĂTORI” S.A. organizează în data de 22.05.2013, ora 10:00, procedura de licitatie deschisa cu strigarea liberă a pretului - prin Bursa Româna de Mărfuri, pentru încheierea contractului de : „VÂNZARE A 52 VAGOANE DE CALATORI, 43 LOCOMOTIVE, 4 AUTOMOTOARE SERIA 900 ŞI 3 VAGOANE WIT” Documentaţia se poate obţine de la sediul Bursei Române de Mărfuri, str. Buzeşti nr. 50-52, sector 1, Bucureşti, Tel. 021 317 47 45. Totodată informaţii referitoare la documentaţie se pot obţine şi de la sediul SNTFC ,,CFR Călători” S.A., B-dul Dinicu Golescu, nr.38, etaj IV, camera 17, sector 1, Bucureşti, telefon nr.021/319.24.28, 0732 671.661. In scopul respectării principiului transparenţei şi sprijinirii procesului de concurenţă, CFR Călători invită toţi potenţialii operatori economici să participe la procedura de atribuire a contractului de vânzare desfaşurată în data de 22.05.2013.
_________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6771 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 22 Mai 2013, 14:08 | |
| Cele 3 vagoane WIT sigur vor fi inchiriate (daca vor fi) pentru fier vechi, cine le mai foloseste? Si sa le iei pentru muzeu, nu e rentabil, nu in Romania.. tare ma tem ca si vagoanele/locomotivele vor avea aceeasi soarta, malaxele sa zicem ca ar prinde bine datorita consumului redus sa opereze ca "private" pe unele sectii secundare. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 22 Mai 2013, 14:55 | |
| - Paul CFR a scris:
- tare ma tem ca si vagoanele/locomotivele vor avea aceeasi soarta, malaxele sa zicem ca ar prinde bine datorita consumului redus sa opereze ca "private" pe unele sectii secundare.
Unde in Europa secolului 21 mai vezi sicrie auto-propulsante vechi de 80 ani in servici comercial ?? Incepem din nou discutia ca si cu "tren Craiova - Iasi via Sibiu" sau tomberoane 20-49-200 pe IR si NU pe R unde ar trebui downgradate. Ne facem de rusine mai mult decat ne-am facut pana acuma, nu-i asa ? _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 22 Mai 2013, 15:33 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- Unde in Europa secolului 21 mai vezi sicrie auto-propulsante vechi de 80 ani in servici comercial ?? I
Italia, Franţa, Grecia... _________________ :TTT:
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 22 Mai 2013, 19:02 | |
| CFR Calatori va inchiria automotoare si rame. Chiar sunt curios cine va veni cu oferta. Detalii procedura Tip legislatie: OUG nr.34/2006 Autoritate contractanta: SNTFC "CFR CALATORI" S.A. Numar anunt: 143778 / 22.05.2013 Denumire contract: Inchiriere a unitatilor motoare diesel (DMU) si a unitatilor motoare electrice (EMU)Stare procedura: In desfasurare - Citat :
- II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta Inchiriere a unitatilor motoare diesel (DMU) si a unitatilor motoare electrice (EMU) II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor Furnizare Inchiriere Locul principal de livrare: In Depoul Timisoara unitatile motoare diesel (DMU) si in Depoul Brasov unitatile motoare electrice (EMU) Codul NUTS: RO321 - Bucuresti II.1.3) Anuntul implica Incheierea unui acord-cadru II.1.4) Informatii privind acordul-cadru Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu Acord-cadru cu un singur agent economic Durata acordului-cadru: 6 luni Valoarea estimata fara TVA: intre 42,975 si 2,870,280 EUR Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subs se va incheia pe o perioada de 1 luna, celelalte contracte subs sa se incheie la o perioada estimativa de 1 luna. Val estimata a contractului subsecvent este de: Lot 1 minim -24.315 EUR-maxim 72.945 EUR,lot 2 minim 18.660 EUR-maxim 55.980 EUR II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor Inchiriere a unitatilor motoare diesel (DMU) si a unitatilor motoare electrice (EMU) lot 1: Inchiriere unitati motoare diesel (DMU) lot 2: Inchiriere unitati motoare electrice (EMU) II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile) 34620000-9 - Material rulant (Rev.2) II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice Da II.1. Impartire in loturi Da Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi II.1.9) Vor fi acceptate variante Nu II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul Inchiriere a unitatilor motoare diesel (DMU) si a unitatilor motoare electrice (EMU) lot 1: Inchiriere unitati motoare diesel (DMU) pentru acord cadru: minim 1 unitate (DMU) - maxim 12 unitate (DMU) pentru primul contract subsecvent: minim 1 unitate (DMU) - maxim 3 unitate (DMU)
lot 2: Inchiriere unitati motoare electrice (EMU) pentru acord cadru: minim 1 unitate (EMU) - maxim 10 unitate (EMU) pentru primul contract subsecvent: minim 1 unitate (EMU) - maxim 3 unitate (EMU) Valoarea estimata fara TVA: intre 42,975 si 2,870,280 EUR II.2.2) Optiuni Nu II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare 6 luni incepand de la data atribuirii contractului Mai multe detalii gasiti pe www.e-licitatie.ro _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 22 Mai 2013, 20:19 | |
| CristiCFR Remarul Cluj pam pam!! |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 22 Mai 2013, 20:32 | |
| Sunt curios dupa scandalul cu ADH-urile & ramele Z si in conditiile in care nu au activitate si nu prea au ce sa inchirieze, vand acum un VT614.
_________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |