Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Informaţii generale

In jos 
+93
adytm
myster2008
iustialex
Polpot
marcelbanu
Radu Tudor
AeroX
bybyutza
rich1974
Katalin4653
gardianlinux
Teodor
mishu88
cristy79
Laur
redeme
@ndrey
Adisoft1991s
Sergiu rmn
Mihai531
The Legend
Jhonyla
costi_dumitru
Balto
TVlad
billy752-istu
Ryan Anderson
petre112
dandel
laur 133
Costin.H
manuela
get.
pannonia express
COSTACHE MIHAIL
puscasflaviu
AndreiStefan
Jürgen Habermas
Spartan1948
florin.lifticariu
cstefan
Tomi13leu
huiu_goe
cfr500
Re6/6
DAS 2011
Warrior12
cristi CFR
riciu
kasapis2007
lifetec
user dezactivat...
ravers75
DPS
IonutCFR2009
Rarau
cont dezactivat .
Radu.B
Razvan Tudor
rizelgeorgel2004
halmarius
cardinal
tudor_vl
Luna
allred
baiazid
Norbi
Vitosa
19Railfan95
AndiCFR
Alex Avram
EuroNight
cortexedge
Hurricane
Bobby_TM
maris.constantin
Andrey_tm
Adrian78
Semafor
cristi ar
NicuS
kristi kkk
AlexD
membru inactiv
mureseanu_976
Nesebar
razvan - trenuri
Vlad
lapsanszkitamas
DUAL
Dr2005
Adirmvl
Goanga
97 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 26 ... 49, 50, 51 ... 58 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Informaţii generale  - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 50 Icon_minitimeMar 21 Mai 2013, 10:57

Asta e din ciclul ,,de la 15 mai se schimbă radical mersul". Nu se pot închiria liniile interoperabile şi nici nu se acordă tren-km în plus anul ăsta.
Liniile secundare ce se desprind din magistralele 500 / 600 sunt, în mare parte, închiriate. Au mai rămas Crasna - Huşi şi Dorneşti - Putna de dat, pentru că Zorleni - Fălciu şi Vereşti - Botoşani nu pot fi închiriate (prima este legătură cu frontiera, pe a doua cineva de sus nu o vrea la neinteroperabile pe motiv că duce într-o reşedinţă de judeţ). Şi ar mai fi şi Gura Putnei - Nisipitu şi Vama - Moldoviţa, care au deja casarea şi valorificarea aprobată de vreo 2 ani.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
redeme
V.I.P Member
V.I.P Member
redeme


Numarul mesajelor : 1081
Localizare : Iasi
Reputatie : 6118
Data de inscriere : 06/03/2011

Informaţii generale  - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 50 Icon_minitimeMar 21 Mai 2013, 18:04

Pașcani - Iași - Ungheni face parte din coridorul IX.
Sus In jos
Warrior12




Numarul mesajelor : 157
Reputatie : 4706
Data de inscriere : 03/06/2012

Informaţii generale  - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 50 Icon_minitimeMar 21 Mai 2013, 18:28

@ndrey a scris:
AlexD a scris:
Au mintea odihnita si sunt rupti de realitate...
Noop urmeaza sa se dea magistrala si sectiile secundare interoperabile sau nu ,la pachet,prima pe lista este 600 cu secundarele Crasna Husi, Zorelni Falciu, Iasi Pascani, Botosani Veresti, si probabil sectiile din nrod de pe magistrala 500!
In principiu se doreste externalizarea serviciilor pe magistralele neelectificate/sau pe cele care nu sunt incluse intr-un culoar european... !

Iasi - Pascani ? Cred ca glumesti... Este cea mai profitabila sectie din regionala Iasi , cum sa o cedeze ?
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5563
Data de inscriere : 23/07/2012

Informaţii generale  - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 50 Icon_minitimeMar 21 Mai 2013, 18:30

Regiotrans are deja o pereche de trenuri pe Iasi-Pascani-Tg Neamt.
Sus In jos
Warrior12




Numarul mesajelor : 157
Reputatie : 4706
Data de inscriere : 03/06/2012

Informaţii generale  - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 50 Icon_minitimeMar 21 Mai 2013, 23:10

NicuS a scris:
Regiotrans are deja o pereche de trenuri pe Iasi-Pascani-Tg Neamt.

Asta este ca si cum ai spune si de Bucuresti Nord - Brasov , deoarece si aici Regiotrans are o pereche de trenuri... ( Bucuresti Nord - Craiova de asemenea). Este aberant ! Eu sunt uimit cate mesaje se posteaza pe acest forum in care Regiotrans-ul este vazut ca un real competitor pentru CFR... Ma fac sa rad sau le ignor total pe cele ale utilizatorilor cu o varsta frageda . Este ca si cum ai compara un purice cu un elefant, defapt nici nu are rost sa imi bat "degetele" degeaba...

Apropo Regiotrans-ul este rentabil numai Vinerea si Duminica pe Iasi - Targu Neamt , cand vin/merg studentii din Targu Neamt la Iasi si invers, pentru simplu motiv ca este direct si "studentii" sunt destul de comozi. Sa nu mai pun la socoteala faptul ca linia este electrificata pe toata relatia si ei trag de un automotor vechi si ruginit, unde la o viteza > 40 km/h tremura tot..
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Informaţii generale  - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 50 Icon_minitimeMar 21 Mai 2013, 23:45

Vechi, ruginit... da' cu consum mic şi fără n'şpe naşi pe el. Faţă de CFR Călători care trage - cu un EA modernizat, ce-i drept - un vagon la fel de ruginit (dar vopsit mai frumos pe afară), care are înăuntru şef de tren, conductor şi vreo 2 - 3 agenţi de supracontrol e de câteva ori mai rentabil, chiar şi pe jumătate gol.

Odată cu schimbarea modului de acordare a subvenţiei, ne putem aştepta ca operatorii - privaţi sau de stat - să fugă de pe secundare (mai ales acolo unde nu le-au închiriat şi circulă cu plata TUI) şi să se îmbulzească pe liniile principale, mai ales dacă CFR S.A. alocă trasele cum trebuie (ci nu pentru că vine Roşeanu şi bate cu pumnu'n masă că el vrea tren cu 15 minute în faţa Regiotransului). În felul ăsta, călătorii vor avea de câştigat şi dpdv al confortului şi al preţului.

Mai degrabă comparaţia între RT şi CFR Călători e ca între un purice şi o lăcustă (deci un gândac de vreo 10 ori mai mare decât puricele), pentru că CFR Călători nu mai e cât un elefant de vreo 24 de ani.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5563
Data de inscriere : 23/07/2012

Informaţii generale  - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 50 Icon_minitimeMier 22 Mai 2013, 00:07

Eu am scris foarte clar ca are un tren pe ruta asta. Nu ca e un real competitor pentru trenurile spre Iasi, nu ca e nu stiu ce mamut pe sectia asta! Doar atat: are deja un tren prin urmare stie ce ar presupune sa puna si altele. Nu stiu de unde ai venit cu interpretarile alea?
Si totusi da, ar trebui sa fie un real competitor pentru CFR Calatori din moment ce acesta din urma nu stie sa isi organizeze afacerea. In calitate de calator, pe mine nu ma intereseaza daca am tren de la compania X sau Y, ma intereseaza doar sa am tren cand trebuie si de unde pana unde trebuie.
Sus In jos
Balto

Balto


Numarul mesajelor : 1620
Reputatie : 6771
Data de inscriere : 05/12/2010

Informaţii generale  - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 50 Icon_minitimeMier 22 Mai 2013, 13:36

22/05/2013, ora 10:00, licitaţie deschisă, urmată de strigare liberă a preţului pentru vânzare: vagoane, locomotive şi automotoare; ordonator CFR Calatori SA

Interesant, nu?

Sursa: http://www.fedafer.ro/feroviar/116-cfr-sa-inchiriaza-cfr-calatori-vinde.html
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9705
Data de inscriere : 02/11/2008

Informaţii generale  - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 50 Icon_minitimeMier 22 Mai 2013, 13:38

SNTFC„CFR CĂLĂTORI” S.A. organizează în data de 22.05.2013, ora 10:00, procedura de licitatie deschisa cu strigarea liberă a pretului - prin Bursa Româna de Mărfuri, pentru încheierea contractului de :

„VÂNZARE A 52 VAGOANE DE CALATORI, 43 LOCOMOTIVE, 4 AUTOMOTOARE SERIA 900 ŞI 3 VAGOANE WIT”

Documentaţia se poate obţine de la sediul Bursei Române de Mărfuri, str. Buzeşti nr. 50-52, sector 1, Bucureşti, Tel. 021 317 47 45.

Totodată informaţii referitoare la documentaţie se pot obţine şi de la sediul SNTFC ,,CFR Călători” S.A., B-dul Dinicu Golescu, nr.38, etaj IV, camera 17, sector 1, Bucureşti, telefon nr.021/319.24.28, 0732 671.661.

In scopul respectării principiului transparenţei şi sprijinirii procesului de concurenţă, CFR Călători invită toţi potenţialii operatori economici să participe la procedura de atribuire a contractului de vânzare desfaşurată în data de 22.05.2013.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Balto

Balto


Numarul mesajelor : 1620
Reputatie : 6771
Data de inscriere : 05/12/2010

Informaţii generale  - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 50 Icon_minitimeMier 22 Mai 2013, 14:08

Cele 3 vagoane WIT sigur vor fi inchiriate (daca vor fi) pentru fier vechi, cine le mai foloseste? Si sa le iei pentru muzeu, nu e rentabil, nu in Romania.. tare ma tem ca si vagoanele/locomotivele vor avea aceeasi soarta, malaxele sa zicem ca ar prinde bine datorita consumului redus sa opereze ca "private" pe unele sectii secundare.
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8092
Data de inscriere : 07/02/2009

Informaţii generale  - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 50 Icon_minitimeMier 22 Mai 2013, 14:55

Paul CFR a scris:
tare ma tem ca si vagoanele/locomotivele vor avea aceeasi soarta, malaxele sa zicem ca ar prinde bine datorita consumului redus sa opereze ca "private" pe unele sectii secundare.

Unde in Europa secolului 21 mai vezi sicrie auto-propulsante vechi de 80 ani in servici comercial ?? Incepem din nou discutia ca si cu "tren Craiova - Iasi via Sibiu" sau tomberoane 20-49-200 pe IR si NU pe R unde ar trebui downgradate. Ne facem de rusine mai mult decat ne-am facut pana acuma, nu-i asa ?

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Informaţii generale  - Pagina 50 D%20350%20TITO%20Broz
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Informaţii generale  - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 50 Icon_minitimeMier 22 Mai 2013, 15:33

mureseanu_976 a scris:
Unde in Europa secolului 21 mai vezi sicrie auto-propulsante vechi de 80 ani in servici comercial ?? I
Italia, Franţa, Grecia...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9705
Data de inscriere : 02/11/2008

Informaţii generale  - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 50 Icon_minitimeMier 22 Mai 2013, 19:02

CFR Calatori va inchiria automotoare si rame. Chiar sunt curios cine va veni cu oferta.

Detalii procedura
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Numar anunt: 143778 / 22.05.2013
Denumire contract: Inchiriere a unitatilor motoare diesel (DMU) si a unitatilor motoare electrice (EMU)
Stare procedura: In desfasurare

Citat :
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Inchiriere a unitatilor motoare diesel (DMU) si a unitatilor motoare electrice (EMU)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor

Furnizare
Inchiriere
Locul principal de livrare: In Depoul Timisoara unitatile motoare diesel (DMU) si in Depoul Brasov unitatile motoare electrice (EMU)
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 6 luni

Valoarea estimata fara TVA: intre 42,975 si 2,870,280 EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subs se va incheia pe o perioada de 1 luna, celelalte contracte subs sa se incheie la o perioada estimativa de 1 luna. Val estimata a contractului subsecvent este de: Lot 1 minim -24.315 EUR-maxim 72.945 EUR,lot 2 minim 18.660 EUR-maxim 55.980 EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inchiriere a unitatilor motoare diesel (DMU) si a unitatilor motoare electrice (EMU)
lot 1: Inchiriere unitati motoare diesel (DMU)
lot 2: Inchiriere unitati motoare electrice (EMU)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)

34620000-9 - Material rulant (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.Cool Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Inchiriere a unitatilor motoare diesel (DMU) si a unitatilor motoare electrice (EMU)
lot 1: Inchiriere unitati motoare diesel (DMU)
pentru acord cadru: minim 1 unitate (DMU) - maxim 12 unitate (DMU)
pentru primul contract subsecvent: minim 1 unitate (DMU) - maxim 3 unitate (DMU)

lot 2: Inchiriere unitati motoare electrice (EMU)
pentru acord cadru: minim 1 unitate (EMU) - maxim 10 unitate (EMU)
pentru primul contract subsecvent: minim 1 unitate (EMU) - maxim 3 unitate (EMU)

Valoarea estimata fara TVA: intre 42,975 si 2,870,280 EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului

Mai multe detalii gasiti pe www.e-licitatie.ro

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

Informaţii generale  - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 50 Icon_minitimeMier 22 Mai 2013, 20:19

CristiCFR Remarul Cluj pam pam!! Very Happy
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9705
Data de inscriere : 02/11/2008

Informaţii generale  - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 50 Icon_minitimeMier 22 Mai 2013, 20:32

Sunt curios dupa scandalul cu ADH-urile & ramele Z si in conditiile in care nu au activitate si nu prea au ce sa inchirieze, vand acum un VT614.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Continut sponsorizat





Informaţii generale  - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 50 Icon_minitime

Sus In jos
 
Informaţii generale
Sus 
Pagina 50 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 26 ... 49, 50, 51 ... 58 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile
» Discutii generale despre transport III
» INFORMATII GENERALE
» Informaţii generale
» Informaţii generale

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: