Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Informaţii generale

In jos 
+93
adytm
myster2008
iustialex
Polpot
marcelbanu
Radu Tudor
AeroX
bybyutza
rich1974
Katalin4653
gardianlinux
Teodor
mishu88
cristy79
Laur
redeme
@ndrey
Adisoft1991s
Sergiu rmn
Mihai531
The Legend
Jhonyla
costi_dumitru
Balto
TVlad
billy752-istu
Ryan Anderson
petre112
dandel
laur 133
Costin.H
manuela
get.
pannonia express
COSTACHE MIHAIL
puscasflaviu
AndreiStefan
Jürgen Habermas
Spartan1948
florin.lifticariu
cstefan
Tomi13leu
huiu_goe
cfr500
Re6/6
DAS 2011
Warrior12
cristi CFR
riciu
kasapis2007
lifetec
user dezactivat...
ravers75
DPS
IonutCFR2009
Rarau
cont dezactivat .
Radu.B
Razvan Tudor
rizelgeorgel2004
halmarius
cardinal
tudor_vl
Luna
allred
baiazid
Norbi
Vitosa
19Railfan95
AndiCFR
Alex Avram
EuroNight
cortexedge
Hurricane
Bobby_TM
maris.constantin
Andrey_tm
Adrian78
Semafor
cristi ar
NicuS
kristi kkk
AlexD
membru inactiv
mureseanu_976
Nesebar
razvan - trenuri
Vlad
lapsanszkitamas
DUAL
Dr2005
Adirmvl
Goanga
97 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 49 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20628
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25572
Data de inscriere : 17/08/2011

Informaţii generale  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 32 Icon_minitimeDum 17 Feb 2013, 15:05

Pentru 5 călători nu se merită să pui tren direct.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Informaţii generale  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 32 Icon_minitimeDum 17 Feb 2013, 15:16

Dr2005 a scris:
Pentru 5 călători nu se merită să pui tren direct.

Gandirea asta o au si cei din CFR si de asta a ajuns CFR unde este , adica fara calatori . Sa nu ne mai miram de ce fuge lumea de tren ! si cu asta inchei discutia ca oricum "specialistii" fac ce vor ! Bine ca stau in Bucuresti si am legatura in toata tara daca vreau sa merg undeva am cu ce merge nu ca restul tarii care duce lipsa de legaturi si de asta apeleaza la alte mijloace de transport , si ma bucur extrem de mult ca nu depind de tren zilnic sa fac naveta cum fac multi de prin sate/comune de merg la munca in orase pentru amaratul ala de salariu 700-800 pe luna , chiar ii compatimesc ca se chinuie cu trenurile astea puse aiurea dar asta e situatia din ziua de azi . Daca plec cu trenul plec de placere sa ma plimb cu trenul si asa imi pot planifica legaturile in functie de mersul trenurilor ca daca eram nevoit sa ajung in orasul x la ora y atunci e tragic , de multe ori nu ai cu ce merge asta nu vede nimeni din CFR ei cred ca e lapte si miere acest mers al trenurilor dar e un mare praf . Poate se privatizeaza si se pune la punct un mers asa cum trebuie sa fie nu dupa placul lui x si y din conducerea CFR , dar pana sa privatizeze CFR Calatori mai trec ceva ani timp in care cei ce vor sa mearga cu trenul se vor lovi de acest mers al trenurilor facut cu picioarele si fara a fi gandit nici macar 5 minute .

_________________
595423Informaţii generale  - Pagina 32 Bdeem_8496_aInformaţii generale  - Pagina 32 Bdeem_8496_aInformaţii generale  - Pagina 32 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20628
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25572
Data de inscriere : 17/08/2011

Informaţii generale  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 32 Icon_minitimeDum 17 Feb 2013, 18:21

Chiar dacă se va privatiza, mă îndoiesc că va pune cineva trenuri care să taie ţara doar de dragul de a fi trenuri. Pentru Cluj ar trebui să fie legătură la Braşov, pentru Timişoara la Bucureşti, pentru Bacău - Paşcani la Tecuci.
Şi aşa s-ar rezolva decent problema.
De altfel, ar trebui să existe trenuri de lung parcurs doar pe magistrale (cu unele excepţii justificate) şi în toate nodurile feroviare să fie legături la 5-10 minute cu automotoare/rame. De exemplu Bucureşti - Oradea cu legătură de Sibiu (în Braşov), de Alba Iulia (în Teiuş), de Dej/Zalău/Baia Mare în Cluj/Apahida, de Satu Mare în Oradea şi chiar de Arad în Oradea (pentru cei care vor Cluj - Arad).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Informaţii generale  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 32 Icon_minitimeLun 18 Feb 2013, 00:49

Dr2005 a scris:
Chiar dacă se va privatiza, mă îndoiesc că va pune cineva trenuri care să taie ţara doar de dragul de a fi trenuri. Pentru Cluj ar trebui să fie legătură la Braşov, pentru Timişoara la Bucureşti, pentru Bacău - Paşcani la Tecuci.
Şi aşa s-ar rezolva decent problema.
De altfel, ar trebui să existe trenuri de lung parcurs doar pe magistrale (cu unele excepţii justificate) şi în toate nodurile feroviare să fie legături la 5-10 minute cu automotoare/rame. De exemplu Bucureşti - Oradea cu legătură de Sibiu (în Braşov), de Alba Iulia (în Teiuş), de Dej/Zalău/Baia Mare în Cluj/Apahida, de Satu Mare în Oradea şi chiar de Arad în Oradea (pentru cei care vor Cluj - Arad).

Ce spui tu aici inseamna sa nu mai avem trenuri directe Bucuresti-Sibiu/Baia Mare/Satu Mare/Zalau ? daca e sa se ajunga asa sper sa nu mai traiesc acele vremuri , chiar nu iti dai seama ce se intampla sa nu mai fie legatura directa cu Baia Mare/Satu Mare ! Cine crezi ca va mai merge din Bucuresti la Baia Mare sau la Satu Mare daca nu are tren direct ? sa fim seriosi totusi astea deja sunt aberatii fara suparare . In alta ordine de idei pe relatia Satu Mare-Baia Mare-Bucuresti exista autocar cu care am mers si eu din Sibiu la Bucuresti care trece prin Sibiu la 1 noaptea ca de CFR nu are trenuri din Sibiu la Bucuresti de noapte sa ajunga omul dimineata in Bucuresti si ca mine mai erau inca 10 persoane dar ce vreau sa spun ca in acel autocar erau oameni care veneau de la Baia Mare si Satu Mare si mergeau la Bucuresti deci daca nu ar mai fi tren direct lumea va merge cu autocarul ca va fi direct si ce mama naibii ne mai trebuie trenuri lasa sa faca profit astia cu autocarele , respectivul autocar a venit plin fara locuri libere in Sibiu dar au coborat exact 10 persoane cat sa se urce alte 10 din Sibiu pentru Bucuresti plus ca din Calimanesti au mai urcat 2 persoane care au stat in picioare pana la Bucuresti sau pe bagaje , daca exista tren din Sibiu la Bucuresti seara la 23-00-01 cu siguranta nu mergeam cu autocarul dar cum nu exista lumea merge cu ce gaseste plus ca un bilet la autocar era atunci 30 de lei iar la tren 60 deci o deiferenta ca de la cer la pamant si uite de ce nu vine lumea la tren , nu sunt trenuri si daca sunt tariful este extrem de mare in comparatie cu autocarul .

Cel mai ieftin autocar pe relatie Bucuresti-Cluj este 50 de lei si face 8 ore si 30 minute iar trenul este 86 de lei cel mai ieftin si face 9 ore si 30 de minute iar exemplele pot continua , uite asa fuge lumea de tren ca are altceva mai bun si mai ieftin dar ia sa puna si CFR trenuri bune , legaturi convenabile si un pret bun sa vezi atunci cum ar avea mai multi calatori . Nu are rost sa ma mai agit dar se vede clar ca s-a vrut sa se ajunga aici , de multe ori imi pare rau ca am aceasta pasiune si ma doare cand vad ca se alege praful de trenurile noastre de CFR , ce era pe vremuri si ce a ajuns ................ Sad

_________________
595423Informaţii generale  - Pagina 32 Bdeem_8496_aInformaţii generale  - Pagina 32 Bdeem_8496_aInformaţii generale  - Pagina 32 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20628
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25572
Data de inscriere : 17/08/2011

Informaţii generale  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 32 Icon_minitimeLun 18 Feb 2013, 01:51

Karpaty a scris:
chiar nu iti dai seama ce se intampla sa nu mai fie legatura directa cu Baia Mare/Satu Mare !
Ba da, îmi dau seama, o economie de câteva sute de mii de lei pe an Laughing Să nu uităm că vorbim de grupe formate din 2 - 3 vagoane. La trenurile cu vagoane de dormit s-ar putea lăsa vagoane directe (cele de dormit + unul de clasă), dar la cele de zi clar nu îşi au rostul.
La Zalău ajung 5 - 10 oameni dinspre Bucureşti / Ploieşti / Braşov... era mult mai bun un automotor (la cât de ,,mulţi" sunt şi pe Jibou - Zalău, ar face faţă cu brio şi un Malaxa 900) care să penduleze pe Zalău - Jibou, la legătură cu trenurile de la şi spre Bucureşti. Şi să ai egătură civilizată, trage trenul la peron, cobori, în 5 minute vine trenul celălalt, la acelaşi peron şi urci.

Am văzut şi alte exemple de rute directe... acum câteva luni am venit de la Reşiţa la Bucureşti. 2 vagoane de clasă, cu EA în cap, pe Reşiţa - Caransebeş. Grad de încărcare cam 50%. Şi cu 25 de minute înainte pleca un Regio (nu mai zic că vagoanele de IR se plimbau sigilate cu alt Regio pe Reşiţa - Caransebeş şi retur, pentru că nu au unde să stea în Reşiţa), că trebuiau să ajungă vagoanele la remiză cumva. Nu era mult mai eficient să penduleze un Z6100 (care să facă doar Reşiţa - Caransebeş) şi la Caransebeş să se mute în trenul de Bucureşti cine vrea la Bucureşti (şi se mai salvau şi alea 25 de minute pierdute cu manevra)? Ăsta e viitorul, CFR Călători trebuie să înţeleagă asta şi să se adapteze.
Comparaţia între un microbuz / autobuz de 15 - 45 locuri şi un tren de minim 120 nu prea stă în picioare, e prea forţată, din toate punctele de vedere.

Am mers cu trenul la Cluj şi, cel puţin noaptea, a fost 100% plin (de fapt peste, că altfel nu stăteam în picioare până la Mediaş). Cel puţin la 1631/2 ar mai fi mers puse 3 - 4 vagoane (dar pe care CFR le plimbă aiurea ca grupe directe de Reşiţa, Zalău, Botoşani şi mai ştiu eu ce). Problema mare e cu 1741, că pentru Bucureşti - Cluj ajunge prea devreme, iar o legătură la 1631/2 în Oradea pentru Satu Mare (cu 1741 anulat) ar ajunge prea târziu la Satu Mare. Sau, varianta 2, 1741 să ocolească puţin prin Sibiu - Alba Iulia, ca să nu se mai suprapună atât cu 1631/2. Eventual vara să fie tren Bucureşti - Constanţa la legătură cu 1741 pentru Sibiu.

Ca off-topic, nu am putut observa că şi alte legături propuse de tine şi puse în practică de unii operatori privaţi (gen trenul de noapte Galaţi - Bucureşti) s-au dovedit nerentabile. Asta tocmai pentru că un tren nu poţi să-l ţii la traseu cu clienţii care abia umplu un microbuz. E diferenţă de capacitate de transport, de costuri de funcţionare... Încearcă să mai priveşti şi din punctul de vedere al operatorului feroviar.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Informaţii generale  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 32 Icon_minitimeLun 18 Feb 2013, 02:45

Am impresia ca esti impotriva trenurilor Crying or Very sad pe mine ma doare sufletul cand vad ce a ajuns CFR din cauza ca nu ofera legaturi bune calatorului . Sper sa nu apuc zilele alea in care nu mai sunt legaturi directe intre principalele orase ale tarii , imi plac prea mult trenurile si sa ajungem fara trenuri ar fi un mare dezastru cel putin pentru mine .
Daca s-ar pune in aplicare ideile tale cum sa nu mai existe legaturile directe si fragmentate pe bucatele si bucatele eu unu te asigur ca nici aia 10-20 de calatori pe care ii ai acum din Bucuresti la Satu Mare atunci nu vor mai fi si sa iti aduci aminte ce spuneam eu , legaturile directe atrag calatorii iar legaturile cu trenuri de legatura alunga calatorii deci nu mai merge nimeni cu trenu pe distanta lunga daca nu are tren direct .
Grupa de Botosani nu este folosita doar pentru Bucuresti-Botosani se mai urca si pe parcurs la fel si pentru Resita sau Zalau , grupe carora tu le doresti moartea Sad . Un pasionat nu doreste moartea trenurilor ba din contra .............

Galati-Bucuresti de la TFC se stie clar de ce a fost anulat , micsorarea subventiei plus ca trenul era dublat de CFR cu 10 minute inaintea la TFC pleca CFR , nu e logic ca CFR aduna pe toata lumea mai ales ca lumea nu stia de trenul privat , pe bune acum , hai sa fim realisti . Sa fi anulat CFR trenul ala sis a fi ramas asta de la TFC si sunt sigur ca ar fi fost plin acum mai ales ca nu a circulat mai mult de o luna deci nu a avut nimeni timp sa afle de el sa nu mai zic ca pentru cine trebuie sa fie dimineata in Bucuresti era minunat .

Inchei cu off-topicul si nu mai spun nimic ca ei tot ce vor fac si atunci ce rost are sa imi fac eu sange rau dar sa nu uiti aceste vorbe in caz ca se vor fragmenta trenurile usor usor vor disparea si putinii calatori care inca mai merg cu trenul pe distanta lunga .

_________________
595423Informaţii generale  - Pagina 32 Bdeem_8496_aInformaţii generale  - Pagina 32 Bdeem_8496_aInformaţii generale  - Pagina 32 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20628
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25572
Data de inscriere : 17/08/2011

Informaţii generale  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Informatii generale   Informaţii generale  - Pagina 32 Icon_minitimeLun 18 Feb 2013, 08:33

Karpaty a scris:
Am impresia ca esti impotriva trenurilor Crying or Very sad
Sunt împotriva trenurilor puse aiurea, cu compuneri aiurea şi călători care ar putea călători lejer în locomotivă.

Karpaty a scris:
Grupa de Botosani nu este folosita doar pentru Bucuresti-Botosani se mai urca si pe parcurs la fel si pentru Resita sau Zalau , grupe carora tu le doresti moartea Sad
Mi-a plăcut să merg singur în compartiment de la Bucureşti la Zalău, de la Vatra Dornei la Bucureşti şi să ocup 2 locuri (că era salon) de la Reşiţa la Bucureşti (de altfel, statistica CFR spune că se vând, în medie, 25 de bilete pe zi Reşiţa - Bucureşti. Reamintesc că trenul are 2 * 21-87, deci 168 locuri; e drept, mai sunt şi clienţi care nu merg toată distanţa). Dar nu aşa se face treabă, pe la unguri şi austrieci nu am văzut trenuri atât de goale. De fapt, la unguri, pe distanţe scurte mergeai în picioare, dar aici o dăm în off-topic, pentru că românul are pretenţii mari pentru cei 2 RON pe care-i dă la naşi.
Prin introducerea mersului cadenţat, cu automotoare, pe secţiile ce în prezent au trafic redus (unde, chiar dacă te va mira, intră şi liniile de Reşiţa, Zalău, Botoşani) s-ar putea deservi mai bine localităţile de pe traseu, iar traficul de navetă s-ar întoarce la tren. Cei câţiva călători ce merg pe distanţe mai mari ar putea foarte bine să folosească aceste automotoare, care le-ar asigura legături decente cu trenurile de lung parcurs de pe magistrale şi linii cu trafic mai mare.

Să îţi mai dau exemplu de ,,competenţă" a celor de la CFR Călători: la ora 21:20 pleacă din Bucureşti Nord trenul IR 1641 Bucureşti Nord - Satu Mare, cu grupă de Zalău. 40 minute mai târziu pleacă IR 1647 Bucureşti - Bistriţa cu grupă de Tg. Mureş. Astea merg unul după altul 441 km, până la Sărăţel. Ţi se pare logic? Corect ar fi ca 1641 să plece pe la 21:40 şi să aibă motor de Tg. Mureş la Deda, motor de Bistriţa la Sărăţel şi motor de Zalău la Jibou. S-ar face economie şi de vagoane şi de personal, iar automotorul ar putea pendula o zi întreagă pe secţiile respective (şi, off-topic, nu s-ar mai târâi 20-83-urile Griviţei pe Regio Tg. Mureş - Deda).

Karpaty a scris:
Galati-Bucuresti de la TFC se stie clar de ce a fost anulat , micsorarea subventiei plus ca trenul era dublat de CFR cu 10 minute inaintea la TFC pleca CFR , nu e logic ca CFR aduna pe toata lumea mai ales ca lumea nu stia de trenul privat , pe bune acum , hai sa fim realisti . Sa fi anulat CFR trenul ala sis a fi ramas asta de la TFC si sunt sigur ca ar fi fost plin acum mai ales ca nu a circulat mai mult de o luna deci nu a avut nimeni timp sa afle de el sa nu mai zic ca pentru cine trebuie sa fie dimineata in Bucuresti era minunat .
În secolul 21 nu cred că mai e cineva care să îşi dorească să meargă o noapte pentru 250 km... Subvenţia s-a micşorat tocmai pentru a dispărea trenurile puse doar de dragul de a fi puse, care cărau aer. Acum nu se mai poate ţine un tren doar din subvenţie, aşa că operatorii au acţionat în consecinţă. Ar trebui şi CFR Călători să se mişte, dar nu o face, pentru că, în continuare, acolo dictează sindicatele, nu conducerea, profitul fiind un obiectiv ,,secundar".

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7658
Data de inscriere : 25/08/2008

Informaţii generale  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 32 Icon_minitimeLun 18 Feb 2013, 10:56

Frumos cand contradictiile duc spre o concluzie interesanta... Are dreptate si Karpaty cu unele trenuri directe dar are mare dreptate si Dr2005. Nu mai merge sa pierzi bani tot timpul doar pt. a merge trenul, economia de piata inseamna sa te rentabilizezi intr-o afacere, stilul CFR a ramas dupa principiul CAER. Super exemplul cu 1641/1647. Noaptea sunt 3 trenuri la interval de 2-3 ore pe magistrala 400 spre Bucuresti, acestea carand aer. Totusi, cel mai mare dezastu e mersul facut la misto, legaturi cu secundarele ce nu asteapta trenul de rang superiori sau puse cu 10 minute inainte de trenul ce tranziteaza magistrala. Chiar, cineva de pe aici isi asuma participarea la realizarea livretelor! Nu prea e motiv de lauda.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3338
Reputatie : 8745
Data de inscriere : 08/04/2010

Informaţii generale  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 32 Icon_minitimeLun 18 Feb 2013, 12:12

Dr2005 a scris:
Nici poziţia geografică nu prea ajută...
cu Constanţa poate ar mai trebui,
la Constanta doar sa fii pasionatul naibii sa mergi cu trenul de la Galati, ca sunt microbuze ca la balamuc, si e si mai aproape(prin Giurgeni Vadu Oii)
sau daca vrei divertisment, treci cu bacul in jud Tulcea, si apoi alt microbuz numai "pe pamant"
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3338
Reputatie : 8745
Data de inscriere : 08/04/2010

Informaţii generale  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 32 Icon_minitimeLun 18 Feb 2013, 12:16

si nici cu Ardealul nu prea au legaturi galatenii
din cunoscutii mei, toti se cara la Bucuresti(putini la Brasov)
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Informaţii generale  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 32 Icon_minitimeLun 18 Feb 2013, 12:31

Acolo pe 400 este o bataie de joc dar tot din partea CFR ca nu stie sa puna trenurile asa cum ar fi corect , daca au pus pe 1641 la 21 atunci pe 1647 eu unu il puneam la 23:50 , era minunat la ora aia , eventual si cu o grupa de Sibiu sa fie o legatura si pe timp de noapte Bucuresti-Sibiu , acum ceva timp era Rapidul 625 care pleca la 23:50 Bucuresti-Sibiu-Arad cu vagoane de Venetia , avea calatori atat pentru Brasov cat si pentru Sibiu , in prezent daca vrei sa ajungi dimineata in Sibiu nu ai cu ce . Mad

_________________
595423Informaţii generale  - Pagina 32 Bdeem_8496_aInformaţii generale  - Pagina 32 Bdeem_8496_aInformaţii generale  - Pagina 32 Bdeem_8496_a
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13280
Data de inscriere : 05/01/2011

Informaţii generale  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 32 Icon_minitimeLun 18 Feb 2013, 14:13

Karpaty a scris:
in prezent daca vrei sa ajungi dimineata in Sibiu nu ai cu ce . Mad

IR 1631+R 2560
IR 1745+R 2564
Eu daca vin de la Bucuresti la Hunedoara , ma bucur de legatura la Deva la duba .. Ca REGIOCosciug au foarte bine legaturile puse ... Pana si nasa de pe Regiotrans a admis ca sunt cretine legaturile .. si ea a mai gasit o legatura cretina .. cea din Petrosani.Practic trenul ala nu ma avantajeaza nici din HD-Petrosani nici sa ajunga aia la Foame sau spre alt oras .. Ala e doar asa sa isi schimbe cosciugele intre ele.


Ultima editare efectuata de catre DUAL in Lun 18 Feb 2013, 14:16, editata de 1 ori
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Informaţii generale  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 32 Icon_minitimeLun 18 Feb 2013, 14:16

DUAL a scris:
Karpaty a scris:
in prezent daca vrei sa ajungi dimineata in Sibiu nu ai cu ce . Mad

IR 1631+R 2560
IR 1745+R 2564

Sa mergi tu asa , ocolesti de inebunesti si platesti de te usuci . Evil or Very Mad
La Sibiu daca e sa ma duc noaptea o sa aleg varianta mea pe care o aleg de multi ani si anume Bucuresti-Pitesti-Piatra Olt-Sibiu , 3 Regio , plecare la 20 cu 9027 si sosire in Sibiu cu 2071 .

_________________
595423Informaţii generale  - Pagina 32 Bdeem_8496_aInformaţii generale  - Pagina 32 Bdeem_8496_aInformaţii generale  - Pagina 32 Bdeem_8496_a
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13280
Data de inscriere : 05/01/2011

Informaţii generale  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 32 Icon_minitimeLun 18 Feb 2013, 14:38

Pai nu te pune nimeni sa ocolesti .. poti lua avionul Very Happy .. si ai distanta minima Smile)
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3356
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8370
Data de inscriere : 26/05/2011

Informaţii generale  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 32 Icon_minitimeLun 18 Feb 2013, 15:16

cardinal a scris:
Dr2005 a scris:
Nici poziţia geografică nu prea ajută...
cu Constanţa poate ar mai trebui,
la Constanta doar sa fii pasionatul naibii sa mergi cu trenul de la Galati, ca sunt microbuze ca la balamuc, si e si mai aproape(prin Giurgeni Vadu Oii)
sau daca vrei divertisment, treci cu bacul in jud Tulcea, si apoi alt microbuz numai "pe pamant"

Daca s-ar pune un tren REGIO cu mers de IR la tarif de regio intre Galati si Constanta si fara oprire "ar fura" multi pasageri de la autocare desi ar face cu 30 minute ora mai mult dar la pret cu 30-40% mai mic la care s-ar adauga si multi alti pasageri. Probabil ca trebuie sa asteptam TFC sau REGIOTRANS sa o faca caci CFR CALATORI vrea musai trenuri IR scumpe sau REGIO cu opriri in toate localitatile. Avem exemple din alte zone. In plus REGIO Bucuresti - Galati al lui TFC a circulat putin timp si facea totusi destul de mult timp. Poate il vor reintroduce cu timpul si sigur voi calatori cu el. De ce sa ma stresez eu pentru ca angajatii ce fac mersul trenurilor de la CFR CALATORI nu sunt adevarati profesionisti in alte meseriei si nu asculta la cerintele noastre ale celor care i platim. Nu vreau sa jignesc pe nimeni desi adevarul supara, dar s-ar gasi si angajatii mai profesionisti doar ca acum sunt blocate angajarile la bugetari, mai ales ca nu ma pricep la TRASEE DE TRENURI.

As vrea sa mai spun totusi ca REGIOTRANS, TFC "TRISEAZA PUTIN" tocmai din cauza ca pun trenuri REGIO cu pret mic si cu opriri de IR fata de CFR CALATORI care nu face acest lucru si castiga calatori de la transportul auto, autoturisme. Dar CFR CALATORI poate obliga particularii sa denumeasca trenurile lor care nu au opriri in multe gari drept REGIOEXPRES. Oricum majoritatea vagoanelor de la particulari sunt mai murdare decat ale CFR CALATORI de pe IR.


Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Lun 18 Feb 2013, 15:37, editata de 3 ori
Sus In jos
Continut sponsorizat





Informaţii generale  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 32 Icon_minitime

Sus In jos
 
Informaţii generale
Sus 
Pagina 32 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 49 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile
» Discutii generale despre transport III
» INFORMATII GENERALE
» Informaţii generale
» Informaţii generale

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: