|
| Informaţii generale | |
|
+93adytm myster2008 iustialex Polpot marcelbanu Radu Tudor AeroX bybyutza rich1974 Katalin4653 gardianlinux Teodor mishu88 cristy79 Laur redeme @ndrey Adisoft1991s Sergiu rmn Mihai531 The Legend Jhonyla costi_dumitru Balto TVlad billy752-istu Ryan Anderson petre112 dandel laur 133 Costin.H manuela get. pannonia express COSTACHE MIHAIL puscasflaviu AndreiStefan Jürgen Habermas Spartan1948 florin.lifticariu cstefan Tomi13leu huiu_goe cfr500 Re6/6 DAS 2011 Warrior12 cristi CFR riciu kasapis2007 lifetec user dezactivat... ravers75 DPS IonutCFR2009 Rarau cont dezactivat . Radu.B Razvan Tudor rizelgeorgel2004 halmarius cardinal tudor_vl Luna allred baiazid Norbi Vitosa 19Railfan95 AndiCFR Alex Avram EuroNight cortexedge Hurricane Bobby_TM maris.constantin Andrey_tm Adrian78 Semafor cristi ar NicuS kristi kkk AlexD membru inactiv mureseanu_976 Nesebar razvan - trenuri Vlad lapsanszkitamas DUAL Dr2005 Adirmvl Goanga 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 17 Feb 2013, 15:05 | |
| Pentru 5 călători nu se merită să pui tren direct. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 17 Feb 2013, 15:16 | |
| - Dr2005 a scris:
- Pentru 5 călători nu se merită să pui tren direct.
Gandirea asta o au si cei din CFR si de asta a ajuns CFR unde este , adica fara calatori . Sa nu ne mai miram de ce fuge lumea de tren ! si cu asta inchei discutia ca oricum "specialistii" fac ce vor ! Bine ca stau in Bucuresti si am legatura in toata tara daca vreau sa merg undeva am cu ce merge nu ca restul tarii care duce lipsa de legaturi si de asta apeleaza la alte mijloace de transport , si ma bucur extrem de mult ca nu depind de tren zilnic sa fac naveta cum fac multi de prin sate/comune de merg la munca in orase pentru amaratul ala de salariu 700-800 pe luna , chiar ii compatimesc ca se chinuie cu trenurile astea puse aiurea dar asta e situatia din ziua de azi . Daca plec cu trenul plec de placere sa ma plimb cu trenul si asa imi pot planifica legaturile in functie de mersul trenurilor ca daca eram nevoit sa ajung in orasul x la ora y atunci e tragic , de multe ori nu ai cu ce merge asta nu vede nimeni din CFR ei cred ca e lapte si miere acest mers al trenurilor dar e un mare praf . Poate se privatizeaza si se pune la punct un mers asa cum trebuie sa fie nu dupa placul lui x si y din conducerea CFR , dar pana sa privatizeze CFR Calatori mai trec ceva ani timp in care cei ce vor sa mearga cu trenul se vor lovi de acest mers al trenurilor facut cu picioarele si fara a fi gandit nici macar 5 minute . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 17 Feb 2013, 18:21 | |
| Chiar dacă se va privatiza, mă îndoiesc că va pune cineva trenuri care să taie ţara doar de dragul de a fi trenuri. Pentru Cluj ar trebui să fie legătură la Braşov, pentru Timişoara la Bucureşti, pentru Bacău - Paşcani la Tecuci. Şi aşa s-ar rezolva decent problema. De altfel, ar trebui să existe trenuri de lung parcurs doar pe magistrale (cu unele excepţii justificate) şi în toate nodurile feroviare să fie legături la 5-10 minute cu automotoare/rame. De exemplu Bucureşti - Oradea cu legătură de Sibiu (în Braşov), de Alba Iulia (în Teiuş), de Dej/Zalău/Baia Mare în Cluj/Apahida, de Satu Mare în Oradea şi chiar de Arad în Oradea (pentru cei care vor Cluj - Arad). _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 18 Feb 2013, 00:49 | |
| - Dr2005 a scris:
- Chiar dacă se va privatiza, mă îndoiesc că va pune cineva trenuri care să taie ţara doar de dragul de a fi trenuri. Pentru Cluj ar trebui să fie legătură la Braşov, pentru Timişoara la Bucureşti, pentru Bacău - Paşcani la Tecuci.
Şi aşa s-ar rezolva decent problema. De altfel, ar trebui să existe trenuri de lung parcurs doar pe magistrale (cu unele excepţii justificate) şi în toate nodurile feroviare să fie legături la 5-10 minute cu automotoare/rame. De exemplu Bucureşti - Oradea cu legătură de Sibiu (în Braşov), de Alba Iulia (în Teiuş), de Dej/Zalău/Baia Mare în Cluj/Apahida, de Satu Mare în Oradea şi chiar de Arad în Oradea (pentru cei care vor Cluj - Arad). Ce spui tu aici inseamna sa nu mai avem trenuri directe Bucuresti-Sibiu/Baia Mare/Satu Mare/Zalau ? daca e sa se ajunga asa sper sa nu mai traiesc acele vremuri , chiar nu iti dai seama ce se intampla sa nu mai fie legatura directa cu Baia Mare/Satu Mare ! Cine crezi ca va mai merge din Bucuresti la Baia Mare sau la Satu Mare daca nu are tren direct ? sa fim seriosi totusi astea deja sunt aberatii fara suparare . In alta ordine de idei pe relatia Satu Mare-Baia Mare-Bucuresti exista autocar cu care am mers si eu din Sibiu la Bucuresti care trece prin Sibiu la 1 noaptea ca de CFR nu are trenuri din Sibiu la Bucuresti de noapte sa ajunga omul dimineata in Bucuresti si ca mine mai erau inca 10 persoane dar ce vreau sa spun ca in acel autocar erau oameni care veneau de la Baia Mare si Satu Mare si mergeau la Bucuresti deci daca nu ar mai fi tren direct lumea va merge cu autocarul ca va fi direct si ce mama naibii ne mai trebuie trenuri lasa sa faca profit astia cu autocarele , respectivul autocar a venit plin fara locuri libere in Sibiu dar au coborat exact 10 persoane cat sa se urce alte 10 din Sibiu pentru Bucuresti plus ca din Calimanesti au mai urcat 2 persoane care au stat in picioare pana la Bucuresti sau pe bagaje , daca exista tren din Sibiu la Bucuresti seara la 23-00-01 cu siguranta nu mergeam cu autocarul dar cum nu exista lumea merge cu ce gaseste plus ca un bilet la autocar era atunci 30 de lei iar la tren 60 deci o deiferenta ca de la cer la pamant si uite de ce nu vine lumea la tren , nu sunt trenuri si daca sunt tariful este extrem de mare in comparatie cu autocarul . Cel mai ieftin autocar pe relatie Bucuresti-Cluj este 50 de lei si face 8 ore si 30 minute iar trenul este 86 de lei cel mai ieftin si face 9 ore si 30 de minute iar exemplele pot continua , uite asa fuge lumea de tren ca are altceva mai bun si mai ieftin dar ia sa puna si CFR trenuri bune , legaturi convenabile si un pret bun sa vezi atunci cum ar avea mai multi calatori . Nu are rost sa ma mai agit dar se vede clar ca s-a vrut sa se ajunga aici , de multe ori imi pare rau ca am aceasta pasiune si ma doare cand vad ca se alege praful de trenurile noastre de CFR , ce era pe vremuri si ce a ajuns ................ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 18 Feb 2013, 01:51 | |
| - Karpaty a scris:
- chiar nu iti dai seama ce se intampla sa nu mai fie legatura directa cu Baia Mare/Satu Mare !
Ba da, îmi dau seama, o economie de câteva sute de mii de lei pe an Să nu uităm că vorbim de grupe formate din 2 - 3 vagoane. La trenurile cu vagoane de dormit s-ar putea lăsa vagoane directe (cele de dormit + unul de clasă), dar la cele de zi clar nu îşi au rostul. La Zalău ajung 5 - 10 oameni dinspre Bucureşti / Ploieşti / Braşov... era mult mai bun un automotor (la cât de ,,mulţi" sunt şi pe Jibou - Zalău, ar face faţă cu brio şi un Malaxa 900) care să penduleze pe Zalău - Jibou, la legătură cu trenurile de la şi spre Bucureşti. Şi să ai egătură civilizată, trage trenul la peron, cobori, în 5 minute vine trenul celălalt, la acelaşi peron şi urci. Am văzut şi alte exemple de rute directe... acum câteva luni am venit de la Reşiţa la Bucureşti. 2 vagoane de clasă, cu EA în cap, pe Reşiţa - Caransebeş. Grad de încărcare cam 50%. Şi cu 25 de minute înainte pleca un Regio (nu mai zic că vagoanele de IR se plimbau sigilate cu alt Regio pe Reşiţa - Caransebeş şi retur, pentru că nu au unde să stea în Reşiţa), că trebuiau să ajungă vagoanele la remiză cumva. Nu era mult mai eficient să penduleze un Z6100 (care să facă doar Reşiţa - Caransebeş) şi la Caransebeş să se mute în trenul de Bucureşti cine vrea la Bucureşti (şi se mai salvau şi alea 25 de minute pierdute cu manevra)? Ăsta e viitorul, CFR Călători trebuie să înţeleagă asta şi să se adapteze. Comparaţia între un microbuz / autobuz de 15 - 45 locuri şi un tren de minim 120 nu prea stă în picioare, e prea forţată, din toate punctele de vedere. Am mers cu trenul la Cluj şi, cel puţin noaptea, a fost 100% plin (de fapt peste, că altfel nu stăteam în picioare până la Mediaş). Cel puţin la 1631/2 ar mai fi mers puse 3 - 4 vagoane (dar pe care CFR le plimbă aiurea ca grupe directe de Reşiţa, Zalău, Botoşani şi mai ştiu eu ce). Problema mare e cu 1741, că pentru Bucureşti - Cluj ajunge prea devreme, iar o legătură la 1631/2 în Oradea pentru Satu Mare (cu 1741 anulat) ar ajunge prea târziu la Satu Mare. Sau, varianta 2, 1741 să ocolească puţin prin Sibiu - Alba Iulia, ca să nu se mai suprapună atât cu 1631/2. Eventual vara să fie tren Bucureşti - Constanţa la legătură cu 1741 pentru Sibiu. Ca off-topic, nu am putut observa că şi alte legături propuse de tine şi puse în practică de unii operatori privaţi (gen trenul de noapte Galaţi - Bucureşti) s-au dovedit nerentabile. Asta tocmai pentru că un tren nu poţi să-l ţii la traseu cu clienţii care abia umplu un microbuz. E diferenţă de capacitate de transport, de costuri de funcţionare... Încearcă să mai priveşti şi din punctul de vedere al operatorului feroviar. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 18 Feb 2013, 02:45 | |
| Am impresia ca esti impotriva trenurilor pe mine ma doare sufletul cand vad ce a ajuns CFR din cauza ca nu ofera legaturi bune calatorului . Sper sa nu apuc zilele alea in care nu mai sunt legaturi directe intre principalele orase ale tarii , imi plac prea mult trenurile si sa ajungem fara trenuri ar fi un mare dezastru cel putin pentru mine . Daca s-ar pune in aplicare ideile tale cum sa nu mai existe legaturile directe si fragmentate pe bucatele si bucatele eu unu te asigur ca nici aia 10-20 de calatori pe care ii ai acum din Bucuresti la Satu Mare atunci nu vor mai fi si sa iti aduci aminte ce spuneam eu , legaturile directe atrag calatorii iar legaturile cu trenuri de legatura alunga calatorii deci nu mai merge nimeni cu trenu pe distanta lunga daca nu are tren direct . Grupa de Botosani nu este folosita doar pentru Bucuresti-Botosani se mai urca si pe parcurs la fel si pentru Resita sau Zalau , grupe carora tu le doresti moartea . Un pasionat nu doreste moartea trenurilor ba din contra ............. Galati-Bucuresti de la TFC se stie clar de ce a fost anulat , micsorarea subventiei plus ca trenul era dublat de CFR cu 10 minute inaintea la TFC pleca CFR , nu e logic ca CFR aduna pe toata lumea mai ales ca lumea nu stia de trenul privat , pe bune acum , hai sa fim realisti . Sa fi anulat CFR trenul ala sis a fi ramas asta de la TFC si sunt sigur ca ar fi fost plin acum mai ales ca nu a circulat mai mult de o luna deci nu a avut nimeni timp sa afle de el sa nu mai zic ca pentru cine trebuie sa fie dimineata in Bucuresti era minunat . Inchei cu off-topicul si nu mai spun nimic ca ei tot ce vor fac si atunci ce rost are sa imi fac eu sange rau dar sa nu uiti aceste vorbe in caz ca se vor fragmenta trenurile usor usor vor disparea si putinii calatori care inca mai merg cu trenul pe distanta lunga . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Informatii generale Lun 18 Feb 2013, 08:33 | |
| - Karpaty a scris:
- Am impresia ca esti impotriva trenurilor
Sunt împotriva trenurilor puse aiurea, cu compuneri aiurea şi călători care ar putea călători lejer în locomotivă. - Karpaty a scris:
- Grupa de Botosani nu este folosita doar pentru Bucuresti-Botosani se mai urca si pe parcurs la fel si pentru Resita sau Zalau , grupe carora tu le doresti moartea
Mi-a plăcut să merg singur în compartiment de la Bucureşti la Zalău, de la Vatra Dornei la Bucureşti şi să ocup 2 locuri (că era salon) de la Reşiţa la Bucureşti (de altfel, statistica CFR spune că se vând, în medie, 25 de bilete pe zi Reşiţa - Bucureşti. Reamintesc că trenul are 2 * 21-87, deci 168 locuri; e drept, mai sunt şi clienţi care nu merg toată distanţa). Dar nu aşa se face treabă, pe la unguri şi austrieci nu am văzut trenuri atât de goale. De fapt, la unguri, pe distanţe scurte mergeai în picioare, dar aici o dăm în off-topic, pentru că românul are pretenţii mari pentru cei 2 RON pe care-i dă la naşi. Prin introducerea mersului cadenţat, cu automotoare, pe secţiile ce în prezent au trafic redus (unde, chiar dacă te va mira, intră şi liniile de Reşiţa, Zalău, Botoşani) s-ar putea deservi mai bine localităţile de pe traseu, iar traficul de navetă s-ar întoarce la tren. Cei câţiva călători ce merg pe distanţe mai mari ar putea foarte bine să folosească aceste automotoare, care le-ar asigura legături decente cu trenurile de lung parcurs de pe magistrale şi linii cu trafic mai mare. Să îţi mai dau exemplu de ,,competenţă" a celor de la CFR Călători: la ora 21:20 pleacă din Bucureşti Nord trenul IR 1641 Bucureşti Nord - Satu Mare, cu grupă de Zalău. 40 minute mai târziu pleacă IR 1647 Bucureşti - Bistriţa cu grupă de Tg. Mureş. Astea merg unul după altul 441 km, până la Sărăţel. Ţi se pare logic? Corect ar fi ca 1641 să plece pe la 21:40 şi să aibă motor de Tg. Mureş la Deda, motor de Bistriţa la Sărăţel şi motor de Zalău la Jibou. S-ar face economie şi de vagoane şi de personal, iar automotorul ar putea pendula o zi întreagă pe secţiile respective (şi, off-topic, nu s-ar mai târâi 20-83-urile Griviţei pe Regio Tg. Mureş - Deda). - Karpaty a scris:
- Galati-Bucuresti de la TFC se stie clar de ce a fost anulat , micsorarea subventiei plus ca trenul era dublat de CFR cu 10 minute inaintea la TFC pleca CFR , nu e logic ca CFR aduna pe toata lumea mai ales ca lumea nu stia de trenul privat , pe bune acum , hai sa fim realisti . Sa fi anulat CFR trenul ala sis a fi ramas asta de la TFC si sunt sigur ca ar fi fost plin acum mai ales ca nu a circulat mai mult de o luna deci nu a avut nimeni timp sa afle de el sa nu mai zic ca pentru cine trebuie sa fie dimineata in Bucuresti era minunat .
În secolul 21 nu cred că mai e cineva care să îşi dorească să meargă o noapte pentru 250 km... Subvenţia s-a micşorat tocmai pentru a dispărea trenurile puse doar de dragul de a fi puse, care cărau aer. Acum nu se mai poate ţine un tren doar din subvenţie, aşa că operatorii au acţionat în consecinţă. Ar trebui şi CFR Călători să se mişte, dar nu o face, pentru că, în continuare, acolo dictează sindicatele, nu conducerea, profitul fiind un obiectiv ,,secundar". _________________ :TTT:
|
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7658 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 18 Feb 2013, 10:56 | |
| Frumos cand contradictiile duc spre o concluzie interesanta... Are dreptate si Karpaty cu unele trenuri directe dar are mare dreptate si Dr2005. Nu mai merge sa pierzi bani tot timpul doar pt. a merge trenul, economia de piata inseamna sa te rentabilizezi intr-o afacere, stilul CFR a ramas dupa principiul CAER. Super exemplul cu 1641/1647. Noaptea sunt 3 trenuri la interval de 2-3 ore pe magistrala 400 spre Bucuresti, acestea carand aer. Totusi, cel mai mare dezastu e mersul facut la misto, legaturi cu secundarele ce nu asteapta trenul de rang superiori sau puse cu 10 minute inainte de trenul ce tranziteaza magistrala. Chiar, cineva de pe aici isi asuma participarea la realizarea livretelor! Nu prea e motiv de lauda. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 18 Feb 2013, 12:12 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nici poziţia geografică nu prea ajută...
cu Constanţa poate ar mai trebui, la Constanta doar sa fii pasionatul naibii sa mergi cu trenul de la Galati, ca sunt microbuze ca la balamuc, si e si mai aproape(prin Giurgeni Vadu Oii) sau daca vrei divertisment, treci cu bacul in jud Tulcea, si apoi alt microbuz numai "pe pamant" |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 18 Feb 2013, 12:16 | |
| si nici cu Ardealul nu prea au legaturi galatenii din cunoscutii mei, toti se cara la Bucuresti(putini la Brasov) |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 18 Feb 2013, 12:31 | |
| Acolo pe 400 este o bataie de joc dar tot din partea CFR ca nu stie sa puna trenurile asa cum ar fi corect , daca au pus pe 1641 la 21 atunci pe 1647 eu unu il puneam la 23:50 , era minunat la ora aia , eventual si cu o grupa de Sibiu sa fie o legatura si pe timp de noapte Bucuresti-Sibiu , acum ceva timp era Rapidul 625 care pleca la 23:50 Bucuresti-Sibiu-Arad cu vagoane de Venetia , avea calatori atat pentru Brasov cat si pentru Sibiu , in prezent daca vrei sa ajungi dimineata in Sibiu nu ai cu ce . |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 18 Feb 2013, 14:13 | |
| - Karpaty a scris:
- in prezent daca vrei sa ajungi dimineata in Sibiu nu ai cu ce .
IR 1631+R 2560 IR 1745+R 2564 Eu daca vin de la Bucuresti la Hunedoara , ma bucur de legatura la Deva la duba .. Ca REGIOCosciug au foarte bine legaturile puse ... Pana si nasa de pe Regiotrans a admis ca sunt cretine legaturile .. si ea a mai gasit o legatura cretina .. cea din Petrosani.Practic trenul ala nu ma avantajeaza nici din HD-Petrosani nici sa ajunga aia la Foame sau spre alt oras .. Ala e doar asa sa isi schimbe cosciugele intre ele.
Ultima editare efectuata de catre DUAL in Lun 18 Feb 2013, 14:16, editata de 1 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 18 Feb 2013, 14:16 | |
| - DUAL a scris:
- Karpaty a scris:
- in prezent daca vrei sa ajungi dimineata in Sibiu nu ai cu ce .
IR 1631+R 2560 IR 1745+R 2564 Sa mergi tu asa , ocolesti de inebunesti si platesti de te usuci . La Sibiu daca e sa ma duc noaptea o sa aleg varianta mea pe care o aleg de multi ani si anume Bucuresti-Pitesti-Piatra Olt-Sibiu , 3 Regio , plecare la 20 cu 9027 si sosire in Sibiu cu 2071 . |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 18 Feb 2013, 14:38 | |
| Pai nu te pune nimeni sa ocolesti .. poti lua avionul .. si ai distanta minima ) |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3356 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8370 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 18 Feb 2013, 15:16 | |
| - cardinal a scris:
- Dr2005 a scris:
- Nici poziţia geografică nu prea ajută...
cu Constanţa poate ar mai trebui, la Constanta doar sa fii pasionatul naibii sa mergi cu trenul de la Galati, ca sunt microbuze ca la balamuc, si e si mai aproape(prin Giurgeni Vadu Oii) sau daca vrei divertisment, treci cu bacul in jud Tulcea, si apoi alt microbuz numai "pe pamant" Daca s-ar pune un tren REGIO cu mers de IR la tarif de regio intre Galati si Constanta si fara oprire "ar fura" multi pasageri de la autocare desi ar face cu 30 minute ora mai mult dar la pret cu 30-40% mai mic la care s-ar adauga si multi alti pasageri. Probabil ca trebuie sa asteptam TFC sau REGIOTRANS sa o faca caci CFR CALATORI vrea musai trenuri IR scumpe sau REGIO cu opriri in toate localitatile. Avem exemple din alte zone. In plus REGIO Bucuresti - Galati al lui TFC a circulat putin timp si facea totusi destul de mult timp. Poate il vor reintroduce cu timpul si sigur voi calatori cu el. De ce sa ma stresez eu pentru ca angajatii ce fac mersul trenurilor de la CFR CALATORI nu sunt adevarati profesionisti in alte meseriei si nu asculta la cerintele noastre ale celor care i platim. Nu vreau sa jignesc pe nimeni desi adevarul supara, dar s-ar gasi si angajatii mai profesionisti doar ca acum sunt blocate angajarile la bugetari, mai ales ca nu ma pricep la TRASEE DE TRENURI. As vrea sa mai spun totusi ca REGIOTRANS, TFC "TRISEAZA PUTIN" tocmai din cauza ca pun trenuri REGIO cu pret mic si cu opriri de IR fata de CFR CALATORI care nu face acest lucru si castiga calatori de la transportul auto, autoturisme. Dar CFR CALATORI poate obliga particularii sa denumeasca trenurile lor care nu au opriri in multe gari drept REGIOEXPRES. Oricum majoritatea vagoanelor de la particulari sunt mai murdare decat ale CFR CALATORI de pe IR.
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Lun 18 Feb 2013, 15:37, editata de 3 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |