|
| Informaţii generale | |
|
+93adytm myster2008 iustialex Polpot marcelbanu Radu Tudor AeroX bybyutza rich1974 Katalin4653 gardianlinux Teodor mishu88 cristy79 Laur redeme @ndrey Adisoft1991s Sergiu rmn Mihai531 The Legend Jhonyla costi_dumitru Balto TVlad billy752-istu Ryan Anderson petre112 dandel laur 133 Costin.H manuela get. pannonia express COSTACHE MIHAIL puscasflaviu AndreiStefan Jürgen Habermas Spartan1948 florin.lifticariu cstefan Tomi13leu huiu_goe cfr500 Re6/6 DAS 2011 Warrior12 cristi CFR riciu kasapis2007 lifetec user dezactivat... ravers75 DPS IonutCFR2009 Rarau cont dezactivat . Radu.B Razvan Tudor rizelgeorgel2004 halmarius cardinal tudor_vl Luna allred baiazid Norbi Vitosa 19Railfan95 AndiCFR Alex Avram EuroNight cortexedge Hurricane Bobby_TM maris.constantin Andrey_tm Adrian78 Semafor cristi ar NicuS kristi kkk AlexD membru inactiv mureseanu_976 Nesebar razvan - trenuri Vlad lapsanszkitamas DUAL Dr2005 Adirmvl Goanga 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 27 Oct 2012, 21:10 | |
| @allred sau n-ar fi exclus daca ramane in continuare de Revizia Constanta sa vedem ceva etajate "scapate" pe el cel putin in iarna asta, repet asteptam prima lui zi de circulatie sa deslusim misterul @baiazid da "tati" pe distanta Constanta-Buc-Brasov (1582) si Buc-Constanta (1583) graficul lor de circulatie ramane variabil si de la noul mers, intarzierile lor vor fi aceleasi ca si in sezonul asta, din pacate...
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 27 Oct 2012, 22:11 | |
| - baiazid a scris:
- allred a scris:
- Poate de la noul mers va avea si pereche cu plecare la 8:45 din Nord (tot nu pleaca nimic spre videle atunci)
Trenul in cauza este un experiment, in cazul in care ideea da randament se vor introduce astfel de trenuri la fiecare 2 ore cadentate sub rang regio expres intre Bucuresti si Craiova cu plecare chiar din Nord dar nu cred ca de la noul mers. Se lucreaza in prezent la un mers care sa permita trenuri regio la 30'-60' din Bucuresti Nord spre M1000, M500(pana la Focsani inclusiv) , pe M300 pana la Brasov dar si pe M800 pana la Constanta. Nu am toate datele inca insa din ce am inteles se va lucra pe viitor inclusiv la tarifare, astfel incat tariful de regio sa fie aplicat doar pentru cei care merg pe distante scurte, pe distanta lunga cum ar fi cap-coada Bucuresti-Craiova se va achita tot tarif de IR chiar daca mergi cu regio expresul.
De exemplu acum pe M800 daca vrei sa mergi pana la Constanta sunt doua trenuri regio care pot fi schimbate pe parcurs la Fetesti cu o pauza intre ele mai mare sau mai mica . Pe viitor acest lucru nu va mai fi posibil decat schimb de genul R+IR sau invers, iar varianta RE (regioexpres) direct nu va fi avantajoasa nici ca timpi nici ca bani fata de un IR clasic. In schimb, pentru cei care folosesc serviciul regio pe distante scurte va fi acelasi pret ca la regio . Ceea ce se intampla in prezent cu unele trenuri IR de pe M300 care au tarif de regio intre anumite localitati este doar un preludiu si un studiu de caz deasemenea. Partea ingrosata sper sa nu se aplice vreodata. Daca se aplica am cam puso, o sa calatoresc cam rar si/sau pe distante mici. Asta desigur daca nu scade tariful la Interregio. - karpaty a scris:
- Adica cu alte cuvinte nu vor sa ne mai lase sa mergem mai ieftin cu Regio si ne obliga sa mergem cu IR la tarifele lor astronomice , pai de asta nu au calatori si nu au incasari , pe zi ce trece i urasc mai rau si de multe ori imi pare rau ca am pasiunea asta de a merge cu trenu , daca nu imi placea trenul nu ma interesa si mergeam cu masina sau autocarul cum fac multi in prezent , doar pasiunea ma mai tine legat de tren ca ei fac in asa fel sa alunge omul de la tren .
Sa stii ca si mie imi pare rau uneori ca am pasiunea pentru calatorii si/sau ca urasc masinile, pasionat de tren nu sunt, insa daca nu as fi pasionat de calatorii nu ar trebui sa dau asa de multi bani pentru transport. Cu regio mai e cum e, insa cu Interregio mai ales daca mai trebuie sa si schimb doua pentru a merge 300-450 km e ditamai pretu, mult prea scump. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3357 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8371 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 28 Oct 2012, 01:12 | |
| Nu va faceti griji ca tarifele la Interregio nu vor mai creste pentru ca in cateva luni vine alta conducere la CFR CALATORI care in mod sigur va scadea tarifele pentru a le aduce apropiate de autocare/microbuze asa cum este normal. Sa nu-si faca iluzii cei care fac mersul trenurilor si tarifarea ca companiile de transport auto rutier vor mai ridica (creste) tarifele pentru ca nu o vor face. Si intre aceste firme este concurenta acerba. CFR CALATORI nu are alta varianta decat sa mentina actualele tarife la IR dar chiar sa le mai scada cu 10-20% mai ales ca si in prezent in tara sunt multe relatii unde IR circula goale sau aproape goale. In alta ordine de idei nu cred ca vor face greseala sa introduca vagoane etajate de la Mangalia la Ramnicu Valcea ca va RADE ANTARESUL SI FANY (care sunt curate, au muzica si aer conditionat) + autostrada, si pitesteni, valceni, slatineni sunt pretentiosi si nu cred ca vor plati pentru a merge cu etajate si vor alege la intoarcere autocarele. CFR CALATORI va fii obligat sa puna vagoane obisnuite - sa le duca la Rm . Valcea ([pe mine nu ma intereseaza de unde vor lua vagoane salon sau compartimentat. Pe mine nu ma deranjeaza vagoanele etajate pe distante de peste 200 km, dar prietena mea nu vrea asa si ca ea sunt multi. |
| | | tudor_vl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 447 Varsta : 34 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6296 Data de inscriere : 04/05/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 28 Oct 2012, 02:42 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Nu va faceti griji ca tarifele la Interregio nu vor mai creste pentru ca in cateva luni vine alta conducere la CFR CALATORI care in mod sigur va scadea tarifele pentru a le aduce apropiate de autocare/microbuze asa cum este normal. Sa nu-si faca iluzii cei care fac mersul trenurilor si tarifarea ca companiile de transport auto rutier vor mai ridica (creste) tarifele pentru ca nu o vor face. Si intre aceste firme este concurenta acerba. CFR CALATORI nu are alta varianta decat sa mentina actualele tarife la IR dar chiar sa le mai scada cu 10-20% mai ales ca si in prezent in tara sunt multe relatii unde IR circula goale sau aproape goale. In alta ordine de idei nu cred ca vor face greseala sa introduca vagoane etajate de la Mangalia la Ramnicu Valcea ca va RADE ANTARESUL SI FANY (care sunt curate, au muzica si aer conditionat) + autostrada, si pitesteni, valceni, slatineni sunt pretentiosi si nu cred ca vor plati pentru a merge cu etajate si vor alege la intoarcere autocarele. CFR CALATORI va fii obligat sa puna vagoane obisnuite - sa le duca la Rm . Valcea ([pe mine nu ma intereseaza de unde vor lua vagoane salon sau compartimentat. Pe mine nu ma deranjeaza vagoanele etajate pe distante de peste 200 km, dar prietena mea nu vrea asa si ca ea sunt multi.
Etajate intre Ramnicu Valcea si Mangalia?! Pai omul cand se duce la mare se duce sa stea macar o saptamana, nu 2-3 zile. Deci automat isi ia valize. Ori in acele vagoane etajate abia daca ai loc sa pui un amarat de rucsac, daramite niste valize. Plus ca etajatele sunt cam corigente la capitolul comfort. Pai pe distanta de la Cluj la Dej (deci 59 km sau 1h 20 min) simteam ca am dureri de spate si nu mai stiam cum sa stau. Ce sa mai zicem pe o distanta de peste 300 de km? Sper ca nu vor face aceasta greseala. Ar trebui CFR-ul sa inteleaga faptul ca etajatele nu sunt facute pentru distante lungi. Macar sa bage vagoane 19-54/20-54, dar in niciun caz etajate. Spunea cineva mai sus de ce nu il prelungeste pana la Sibiu. Eu zic sa-l fi prelungit macar pana la Pausa/Calimanesti, sa lege astfel practic doua zone turistice. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 28 Oct 2012, 03:10 | |
| da nu innebunesti sa mergi cu autobuzul atatea sute de km ? parca m-as duce la capsuni in Spania |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 28 Oct 2012, 03:41 | |
| Nu innebunesti pentru ca: - nu ai impresia ca sta; - nu ai senzatia ca esti talharit sau luat la... de operatorul de transport; - nu ai parte de melteni; - e mai ieftin; - e mai comod; - nu iti faci nervi. Si lista poate continua, din pacate... |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 28 Oct 2012, 07:56 | |
| R 13128 Craiova-Buc.Nord a fost pus special de CFR pentru ca a vazut ca Regiotrans duminica are succes cu 3 rame pline, sa vedem ce garnitura va pune CFR-ul 70-80% ar fi etajatele, doar 20-30% inclin sa cred ca CFR ar putea baga altceva decat etajate.
Despre discutile cu trenurile Regio Expres mi-ar place sa existe RE Buc.Nord-Brasov cu opriri in Buftea, Ploiesti.Vest, Floresti Prahova, Campina, Breaza, Breaza.Nord, Comarnic, Sinaia, P.Tapului, Busteni, Azuga, Predeal, Timisu de Jos, Brasov.
sau Buc.Nord, Ploiesti Vest, Floresti Prahova, Campina, Breaza, Comarnic, Sinaia, P.Tapului, Busteni, Azuga, Predeal, Darste, Brasov.
si Buc.Nord, Buftea, Ploiesti Sud, Mizil, Buzau, R.Sarat, Focsani, Marasesti, Adjud. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 28 Oct 2012, 09:16 | |
| Tarifele biletelor sunt stabilite prin HG, operatorii au puţine posibilităţi să le reducă. Ţinând cont că CFR Călători e monitorizată de FMI (care o vrea vândută pe nimic către DB sau alt operator similar), slabe speranţe să scadă vreun preţ, mai ales că orice şef român prin creşterea încasărilor înţelege scumpiri de bilete, anulări de trenuri şi concedieri. Probabil se încearcă adoptarea sistemului de la OBB, unde e acelaşi tarif la toate trenurile, supliment plătindu-se numai la RailJet sau la ICE-urile care vin din Germania. Sau a celui din Ungaria, unde ai doar o diferenţă de câţiva lei (mă rog, vreo 300 HUF) între tariful de bază aplicat la R/RE/IR şi cel de IC. Problema e că biletele noastre au deja acelaşi preţ cu cele din Ungaria (deşi ungurii au salariul mediu de 4 ori mai mare decât noi), iar elevii şi studenţii unguri au călătorii reduse cu 50% nelimitat la orice rang, nu ca la noi, unde biletul Sinaia - Predeal în week-end e 4 RON întreg şi 7 RON pentru elevi/studenţi. _________________ :TTT:
|
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 28 Oct 2012, 09:39 | |
| - Dr2005 a scris:
- biletul Sinaia - Predeal în week-end e 4 RON întreg şi 7 RON pentru elevi/studenţi.
Sa dea daca inteleg ce ai vrut sa spui... |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8760 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 28 Oct 2012, 10:35 | |
| Ieri in IR 14064 de Craiova s-au urcat foarte multi calatori in cele 2 rame existente.. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 28 Oct 2012, 10:57 | |
| - AlexD a scris:
- Dr2005 a scris:
- biletul Sinaia - Predeal în week-end e 4 RON întreg şi 7 RON pentru elevi/studenţi.
Sa dea daca inteleg ce ai vrut sa spui... http://www.cfrcalatori.ro/6907 _________________ :TTT:
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 28 Oct 2012, 12:16 | |
| Se refera la faptul ca biletul cu reducere de elev/student costa mai mult decat biletul cumparat la pret intreg, adica fara reducere de elev/student. |
| | | halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5555 Data de inscriere : 28/06/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 28 Oct 2012, 12:46 | |
| - Luna a scris:
- Se refera la faptul ca biletul cu reducere de elev/student costa mai mult decat biletul cumparat la pret intreg, adica fara reducere de elev/student.
Si care ar fi problema, daca nu sunt reduceri substantiale de ce nu are CFR calatori politica de reduceri, daca sunt de ce sunt pentru toata lumea , nu il impiedica nimeni pe elev/student sa beneficieze de reducerea valabila pentru toata lumea. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 28 Oct 2012, 13:52 | |
| Eu inteleg urmatorul lucru, in weekend ca sfarsit de saptamana nu mai suna atat de cool, un elev/student plateste mai mult pe bilet daca se duce cu cuponul/carnetul decat daca se prezinta la casa de bilete fara nimic la el? |
| | | rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6183 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 28 Oct 2012, 14:01 | |
| Este mai ieftin un bilet intreg decat sa se prezinte cu carnetul. E un paradox practic. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |