|
| Informaţii generale | |
|
+93adytm myster2008 iustialex Polpot marcelbanu Radu Tudor AeroX bybyutza rich1974 Katalin4653 gardianlinux Teodor mishu88 cristy79 Laur redeme @ndrey Adisoft1991s Sergiu rmn Mihai531 The Legend Jhonyla costi_dumitru Balto TVlad billy752-istu Ryan Anderson petre112 dandel laur 133 Costin.H manuela get. pannonia express COSTACHE MIHAIL puscasflaviu AndreiStefan Jürgen Habermas Spartan1948 florin.lifticariu cstefan Tomi13leu huiu_goe cfr500 Re6/6 DAS 2011 Warrior12 cristi CFR riciu kasapis2007 lifetec user dezactivat... ravers75 DPS IonutCFR2009 Rarau cont dezactivat . Radu.B Razvan Tudor rizelgeorgel2004 halmarius cardinal tudor_vl Luna allred baiazid Norbi Vitosa 19Railfan95 AndiCFR Alex Avram EuroNight cortexedge Hurricane Bobby_TM maris.constantin Andrey_tm Adrian78 Semafor cristi ar NicuS kristi kkk AlexD membru inactiv mureseanu_976 Nesebar razvan - trenuri Vlad lapsanszkitamas DUAL Dr2005 Adirmvl Goanga 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 27 Oct 2012, 16:28 | |
| - allred a scris:
- baiazid a scris:
- allred a scris:
- Poate de la noul mers va avea si pereche cu plecare la 8:45 din Nord (tot nu pleaca nimic spre videle atunci)
Trenul in cauza este un experiment, in cazul in care ideea da randament se vor introduce astfel de trenuri la fiecare 2 ore cadentate sub rang regio expres intre Bucuresti si Craiova cu plecare chiar din Nord dar nu cred ca de la noul mers. Se lucreaza in prezent la un mers care sa permita trenuri regio la 30'-60' din Bucuresti Nord spre M1000, M500(pana la Focsani inclusiv) , pe M300 pana la Brasov dar si pe M800 pana la Constanta. Nu am toate datele inca insa din ce am inteles se va lucra pe viitor inclusiv la tarifare, astfel incat tariful de regio sa fie aplicat doar pentru cei care merg pe distante scurte, pe distanta lunga cum ar fi cap-coada Bucuresti-Craiova se va achita tot tarif de IR chiar daca mergi cu regio expresul. daca la regiotrans da randament, nu vad de ce nu ar reusi si si CFR Calatori sa atraga clienti prin metoda asta, atata tot sa afle lumea de acest tren Vorbim de doua lucruri diferite. Regiotrans are in general pe anumite trase mers de IR si tarifare de regio pe cand CFR vrea sa introduca ,inclusiv prin retrogradarea unor IR-uri pe viitor la rang de RE(regioexpres), un sistem de trenuri cadentate folosind mai multe opriri decat Regiotransul. Adica timpii finali vor fi ceva mai mari decat la un IR (cu 15-20%) dar vor fi deservite si ceva mai multe localitati. Dintre toate companiile feroviare private cel mai aproape de rangul regioexpres se afla TFC cu mersul Oradea-Cluj Napoca. Insa, ma repet, acest rang RE nu va ajuta pe cel care doreste sa mearga cap-coada pe o anumita ruta insa va fi un tren care va face sa dispara rangul regio la anumite ore pe anumite rute pentru ca pe viitor vor ramane doar trenurile regio programate la ore pentru navetisti iar haltele/statiile nefolosite de calatori sau pentru care nu exista cerere vor fi desfiintate. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 27 Oct 2012, 16:31 | |
| Nu te panica karparty .. ca iti iei bilet in 2 reprize ,Bucuresti-Videle si Videle-Craiova,si garantat nu au ce sa ti faca .. Oricum la R si RE nu ai supliment deci nu platesti nimic.. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| | | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 27 Oct 2012, 16:39 | |
| - karpaty a scris:
- Adica cu alte cuvinte nu vor sa ne mai lase sa mergem mai ieftin cu Regio si ne obliga sa mergem cu IR la tarifele lor astronomice , pai de asta nu au calatori si nu au incasari , pe zi ce trece i urasc mai rau si de multe ori imi pare rau ca am pasiunea asta de a merge cu trenu , daca nu imi placea trenul nu ma interesa si mergeam cu masina sau autocarul cum fac multi in prezent , doar pasiunea ma mai tine legat de tren ca ei fac in asa fel sa alunge omul de la tren .
Prin servicii de calitate si cadentare tarifele la tren in general vor scadea, tarifele la regio sunt in prezent foarte mici comparativ cu cele IR, pe viitor cele regio vor creste iar cele IR vor scadea, cel mai probabil prin oferta de tip ,,cumpara din timp''. Pentru serviciul regio abonatii sunt baza si mai putin platitorii de bilete. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 27 Oct 2012, 16:45 | |
| Pai si cum pot ei demonstra ca ai facut ruta intreaga cu 2 bilete de RE )? ca asta a spus, daca te duci cu RE traseul intreg platesti ca la IR,daca nu platesti ca la R.. deci cum pot demonstra ca tu ai 2 bilete =))? .. Iaca te dai jos in statie si te urci din nou si tot te sufla de praf.In prezent practica asta nu e ok la IR,ca ai plati de 2 ori suplimentul ,dar eu pot sa ma duc cu RE de regiotrans de la Brasov-Campina si Campina-Bucuresti,insumate biletel dau acelasi lucru , daca te incadrezi in aia 1-50,50-100,100-150 km ,sau cum e perceputa tarifarea .. Ideal e sa ti gasesti de la Brasov o statie care sa fie sub 50 de km , si mai departe ceialalti 50 de km si garantat iesi in acelasi tarif,fie el R sau RE. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 27 Oct 2012, 17:27 | |
| Referitor la noul tren R13128 acuma vorba aia experiment/neexperiment stau si ma intreb de la noul mers in intervalul orar de acum al lui IR1824 ce tren va circula de la Craiova spre Capitala? Zic de cfr-calatori ca la Regiotrans sigur va fi actualul 14065-2 |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 27 Oct 2012, 17:37 | |
| - DUAL a scris:
- ca asta a spus, daca te duci cu RE traseul intreg platesti ca la IR,daca nu platesti ca la R
Am generalizat si am particularizat special pentru Karpaty Treaba este bineinteles mai complexa, CFR Calatori vrea sa introduca trenuri regioexpres conform definitiei date de Ordinul MT care spune mai pe romaneste ca rangul in speta poate fi acel tren care te poarta din punctul A pana in punctul B si care fie circula fara oprire pana la prima statie importanta dupa care opreste in toate statiile pana la statia finala, fie viceversa. Bine, nu 100% conform definitiei insa pe-acolo. Deci clar sunt 2 trenuri in 1, adica fie IR plus R, fie invers. Hai sa dam un exemplu, si avem astfel trenul RE XXXX: Bucuresti Nord-Brasov cu urmatoarele opriri: Bucuresti Nord Ploiesti Vest Campina de la Campina la Brasov inclusiv opreste fie in toate statiile fie in marea majoritate a lor O.K., deci daca mergem de la Bucuresti la Ploiesti sau chiar pana la Campina platim tarif de interregio , de asemenea de la Ploiesti Vest la Campina insa intre Campina si Brasov platim tarif de regio indiferent intre ce statii circulam. Daca vrei sa iesi mai ieftin trebuie sa te dai jos si sa-l iei pe urmatorul care pleaca peste sa zicem...2 ore, pentru ca nu va exista posibilitatea sa-ti cumperi bilete din bucati. Si astfel va fi mai ieftin si mai rapid sa iei IR-ul daca mergi mai departe de Campina. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 27 Oct 2012, 17:58 | |
| Daca nu ma insel este implementat deja sistemul asta ,pe Buc-Craiova pana la Rosiori cu acel Dezastro .. care circula plin. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 27 Oct 2012, 18:04 | |
| - allred a scris:
Insa, ma repet, acest rang RE nu va ajuta pe cel care doreste sa mearga cap-coada pe o anumita ruta insa va fi un tren care va face sa dispara rangul regio la anumite ore pe anumite rute pentru ca pe viitor vor ramane doar trenurile regio programate la ore pentru navetisti iar haltele/statiile nefolosite de calatori sau pentru care nu exista cerere vor fi desfiintate.
Ceea ce spui tu aici deja exista in Germania poate de acolo s-au orientat si ai nostri , de exemplu daca din Berlin vreau sa merg la Munchen trenul ICE costa 50 euro (am dat un exemplu) si am incercat si varianta cu R sau RE am crezut ca o fi ca la noi mai ieftin dar surpriza , daca scmbi 4-5 trenuri pe aceasta relatie si mergi cu R+RE biletul costa 47-48 euro deci o economie de 2 euro care nu se merita . Probabil asa va fi si la noi din Bucuresti la Cluj daca mergi cu 3-4 Regio sau RE biletul va fi 75 de lei si daca mergi cu IR direct biletul va fi 80 , intradevar se merge pe tren direct dar cum am mai spus la salariile noastre este scum tariful IR probabil vor mai scadea , ramane de vazut si de sperat la ceva mai bun sau poate ne vor creste salariile (la noi cei care lucram la stat si avem salariile mici ca in domeniul privat sunt salarii mai mari) |
| | | lapsanszkitamas V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1218 Varsta : 29 Localizare : Orasul trandafirilor Reputatie : 5792 Data de inscriere : 21/07/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 27 Oct 2012, 19:40 | |
| |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 27 Oct 2012, 20:13 | |
| - DUAL a scris:
- Daca nu ma insel este implementat deja sistemul asta ,pe Buc-Craiova pana la Rosiori cu acel Dezastro .. care circula plin.
Tocmai am depistat in Livretul pe 2013 un veritabil tren regioexpres in persoana lui IR1921/1922 care intre Bucuresti Nord si Constanta si retur respecta cam 99.99% din conditii, probabil si tarifarea se va face in consecinta pe portiunile unde are regim de regio. Este tren de noapte, pacat insa ca este limitat la 100km/h . Un alt tembelism este limitarea perechii 1582/1583 la 120 km/h . |
| | | Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8670 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 27 Oct 2012, 20:24 | |
| |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 27 Oct 2012, 20:30 | |
| 1922/1921 probabil va apartine de Revizia Constanta, posibil sa vedem ceva etajate la vara in compunerea lui, stau si ma gandesc de ce nu l-au prelungit la Sibiu? sau ce face garnitura atatea ore in Ramnicu Valcea? 1582/1583 probabil il va prelua Revizia Brasov de aici si limitarea la 120 daca stam sa ne gandim ce vag are revizia asta, asteptam sa-l vedem in prima zi de circulatie a noului mers |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6603 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 27 Oct 2012, 20:41 | |
| - Marius 926 a scris:
- 1582/1583 probabil il va prelua Revizia Brasov de aici si limitarea la 120 daca stam sa ne gandim ce vag are revizia asta, asteptam sa-l vedem in prima zi de circulatie a noului mers
doamne fereste! Pentru mine asta ar fi un cataclism oricum, ca durata nu conteaza 5 minute in plus... |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 27 Oct 2012, 20:48 | |
| - Marius 926 a scris:
- 1922/1921 probabil va apartine de Revizia Constanta, posibil sa vedem ceva etajate la vara in compunerea lui, stau si ma gandesc de ce nu l-au prelungit la Sibiu? sau ce face garnitura atatea ore in Ramnicu Valcea?
1582/1583 probabil il va prelua Revizia Brasov de aici si limitarea la 120 daca stam sa ne gandim ce vag are revizia asta, asteptam sa-l vedem in prima zi de circulatie a noului mers Bag mana in foc pentru etajate mai ales ca trenul asta are la baza un regio de noapte studentesc care avea totusi masina de 120. Cat despre 1582/1583, care provine si el intr-un fel din fostul expres Brasovia, trebuie sa recunoastem ca a ajuns rau, mai are putin si face 6 ore spre deosebire de fostul expres care facea 5. Deci in loc sa se faca 4h30' acum, se fac 6 pe hartie ca sa nu zic 7-8 in fapt. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |