| 304 : Ploiesti Sud - Maneciu | |
|
+75Nk11 tcm Andrey_tm mielutu zburator TonyCFR LanceR cata stefan_br Tomi13leu Norbi gabrielcr alex.alexus.tm cristi ar impuls NIKU24 marius664 spiderpc Radu161 dan tm Katalyn Alextasy Costin.B jay2012 Lumunita Stana cristy79 alliens Adirmvl KOSTYK baiazid vatmanul kido Rarau Ciprian Semafor cortexedge Katalin4653 kristi kkk Amiralul Czirjak Arpad Luna TVlad AlexD boldalexandru petcu.adrian popovici dan_dinca M.I.C.I. Radu Tudor Adrian78 Radu email2bav Dr2005 Teodor IonutCFR2009 Michael mishu88 Stere Serban razvan - trenuri adycfrbucuresti Jhonyla Nesebar mardaryroby cont dezactivat . Vitosa cristi CFR eu COSTACHE MIHAIL knd Vlad loryjonel srazvi tudor_vl KQQ Lde 2100 myster2008 79 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20639 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25584 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mar 14 Oct 2014, 15:31 | |
| Toate firmele urmăresc profitul, dar uită-te că TFC a avut profit mai mare decât Regiotrans (Care are mai multe trenuri)...
Îţi spun foarte sigur că TFC nu a solicitat niciodată pachet minim social pentru Măneciu şi Ploieşti-Târgovişte-Pietroşiţa. Au cerut trasele de la CFR, dar la noi când au venit cu solicitarea de PMS, nu au trecut şi secţiile în cauză. Apoi au început anulările - au fost trenurile de Bouţari, apoi cele de Bistriţa, o parte din cele de Felix, a venit rezervarea obligatorie (e un tren care face de la Cluj la Oradea vreo 4 ore... şi la ăla tot rezervare obligatorie)... asta în condiţiile în care materialul rulant e acelaşi, nu au investit 1 leu (vechi) în el, doar un RR şi o revopsire. Nu e de mirare că au început să crape automotoarele. _________________ :TTT:
|
|
| |
Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4983 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mar 14 Oct 2014, 15:44 | |
| Domnilor,haideti sa fim deschisi si sa spunem lucrurilor pe nume.Dreptul la libera exprimare este garantat in Romania. Cine este acel "cineva cu functie" care a avut grija ca TFC sa nu intre pe 304?! Cum se numeste? Ce functie are? Cum influenteaza deciziile la nivel inalt? Spuneti aici tot ce stiti despre el. Va rog sa nu abandonati acest subiect. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mar 14 Oct 2014, 15:50 | |
| Eu zic sa nu mai fim asa porniti pe TFC , fac si ei ce pot si cat ii tine buzunarul asta la faza cu materialul rulant iar ca fapt divers ce firma privata a adus automotoare noi sau care firma privata a modernizat automotoarele la standarde europene si cu conditii de automotor nou ? Asa ceva nu avem inca in RO iar daca dai exemplu automotorul de la RT modernizat de face pe Zarnesti, afla ca sta acolo pentru ca se defecteaza des si de asta nu il trimit la drum lung dar daca nu cunosti un adevar mai bine sa nu intram in amanunte ca nu are rost . Pana una alta toate firmele private sunt cam la acelasi nivel, motoarele sunt la mana 2-a, unele au o durata de exploatare considerabila ba mai mult la o firma privata in unele motoare bancile sunt rupte, manerele de sustinere lipsesc etc etc, sa nu dam nume ca nu e frumos dar iti garantez ca nu e vorba de TFC ba mai mult la TFC de bine de rau DH2-urile chiar arata bine iar la VT ai posibilitatea sa mergi chiar in compartiment deci nu la gramada si asta din punctul meu de vedere constituie un avantaj ca mie unu nu imi place sa fiu la gramada . Eu zic sa mergi prin toata tara unde sunt firmele private, dar toate firmele private si sa incerci cat mai multe automotoare de la toti operatorii si ai sa vezi ca nu vorbesc prosti, nu ma refer la RT sau la Interregional pentru ca nu vreau sa dau nume, dar daca ai sa mergi prin toata tara pe toate sectiile deservite de op. privati ai sa realizezi singur ca materialul rulant oferite de firma x-y-z este sub DH2 de la TFC .
Sa revenim la 304, treaba ca TFC solicita trasa pe aici este ceva bun si poate poate vor fi alsati sa opereze, asta nu trebuie sa ne supere ci sa ne bucure ca totusi exista o speranta .
Costin.B , consider ca am spus deja prea multe, ce stiu ......... aia stiu si e de ajuns ce am spus, la o adica daca e ceva nu vei fi tu tras la raspundere ci eu ca am spus prea multe, mai bine ma limitez la cat am spus . Ca stiu mai multe e adevarat dar atat va spun, la nivel inalt se invart sume frumoase de bani si aici e vorba de profitul lui x si al lui y care nu e bucuros sa aibe concurent trenul . |
|
| |
Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4983 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mar 14 Oct 2014, 20:08 | |
| @ Karpaty
Sa fii tras la raspundere?! Pentru ce? Fiindca iti exerciti dreptul la libera exprimare? Presupun ca te referi la Gabriel Chivaran despre care eu nu stiu decat ca este patronul unei firme de transport persoane care opereaza si pe traseul Ploiesti-Valenii de Munte-Maneciu. Ce functie publica are acest personaj?Este membru al vreunui partid politic?Sponsorizeaza vreun partid? |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12462 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mar 14 Oct 2014, 21:39 | |
| Totusi, cat ar face acum un tren regio pe linia Ploiesti Sud - Maneciu in conditiile in care se circula cu 40 km/h ? Cred ca suficient de mult sa nu prea mai atraga calatori. La fel si pe 302, care-i praff si unde statiile incep incet incet sa aiba alte destinatii, mai putin cea de deservire trafic de calatori. Cam astea ar fi motivele ca nu vrea niciun operator sa reia trafic cu trenuri de calatori pe ele. Cand vreodata trenul regio va mai putea concura cu dubele ATYC-ului pe 302 cand au deja preturi promotionale de 7 lei Targoviste - Ploiesti in 50 min ajungi la Ploiesti, trenul ar face pe putin 2 ore... :shock: |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20639 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25584 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mar 14 Oct 2014, 22:19 | |
| Ăia au preţuri promoţionale din cauza rechinilor...
La 40 km/h, dacă mai şi opreşte peste tot, ar trebui să facă peste 2 ore. Cu duba/autobuzul faci vreo 30 de minute până la Văleni şi cam o oră până la Măneciu.
Problema la tren e că până la Boldeşti (drum făcut cu duba în 10 minute) faci vreo 40 de minute, că ocoleşti tot Ploieştiul. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13018 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mar 14 Oct 2014, 22:47 | |
| Pai spilul cu trenul care e?
pentru ca nu trece pe strazi ar trebui sa aiba linie buna sa circula mai repede decit masinile. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mar 14 Oct 2014, 22:52 | |
| In RO liniile de tren sunt praf iar trenul face mult, asta e adevarul pe liniile principale iar pe secundare nici nu mai are rost sa vorbim ca daca se merge cu 50 km/h e super bine, multe secundare sunt cu 20-30 km/h asa ca .............. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13018 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mar 14 Oct 2014, 22:54 | |
| |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20639 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25584 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mar 14 Oct 2014, 22:57 | |
| Având în vedere numărul mare de treceri la nivel, la care mai mult ca sigur va fi necesară oprirea trenului sau circulaţia cu 15 - 20 km/h... _________________ :TTT:
|
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9710 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mar 14 Oct 2014, 23:16 | |
| De bariere cu numarator de osii s-a auzit ? Se gasesc destule pe sectii neinteroperabile.
_________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11198 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mier 15 Oct 2014, 02:18 | |
| - Dr2005 a scris:
- Cu duba/autobuzul faci vreo 30 de minute până la Văleni şi cam o oră până la Măneciu.
Cand ai fost ultima data la Valeni de Munte cu duba ? Din 2007 tot ma duc periodic la Faget si Valeni si niciodata nu am facut sub 40 min pana la Valeni. Autobuze nu mai sunt, doar dube sprinter sau Cibro. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20639 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25584 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mier 15 Oct 2014, 11:17 | |
| În 2009. Şi ai fost şi tu cu mine atunci. _________________ :TTT:
|
|
| |
Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4983 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mier 15 Oct 2014, 12:26 | |
| In mersul de tren publicat de TFC anul trecut,timpii de parcurs erau rezonabili si presupun ca au fost stabiliti in urma testelor.Nu asta este problema.Calatori ar fi destui daca s-ar relua circulatia trenurilor,chiar si cu restrictiile de viteza de la trecerile la nivel. Cei de la TFC sustin ca sunt interesati in continuare sa opereze pe 304,dar ca lucrurile nu depind doar de ei.Se pune firesc intrebarea:"Dar de cine mai depind?" In solutionarea problemei reluarii circulatiei trenurilor de calatori pe sectia 304 sunt implicate 3 parti: operatorul de transport,gestionarul de infrastructura(CFR SA) si Ministerul Transporturilor car stabileste pachetul minim social si plateste subventia aferenta. Deci,problema este,fie la CFR SA,fie la MT. Gresesc cumva? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20639 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25584 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mier 15 Oct 2014, 14:31 | |
| Timpii trasaţi în mers erau teoretici, ei se fac cu ajutorul unui soft, pe baza caracteristicilor reţelei şi ale materialului rulant.
Buba în mod sigur nu e nici la CFR, nici la MT. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu | |
| |
|
| |
| 304 : Ploiesti Sud - Maneciu | |
|