| Mersul trenurilor 2012-2013 (1) | |
|
+88simon67 membru inactiv Radu Warrior12 mtk rebelamarissa laur 133 Marius Iulian user dezactivat... ivictor80 ionutz72 alexmorph3us Teodor Jhonyla norbert.laurb riciu Mircea Condilescu lifetec costi_dumitru Adisoft1991s Costin.H rich1974 Radu Tudor dorru Goanga andreikiki nenuandrei billy752-istu cristi CFR tudor_vl bubu cristi ar baiazid AeroX dandel Amiralul Spartan1948 IonutChircu ravers75 calin941-2 clauadrian24 traian Luna 1nt3rp0l_106 Mihay mishu88 marius_catalin84 rizelgeorgel2004 cont dezactivat . maris.constantin alex1987 ionutz85 George33 manuela AndiCFR Norbi mureseanu_976 Radu.B Vale IonutCFR2009 Adrian78 Vitosa NicuS roseanu allred Vlad Dr2005 Cont dezactivat @ndrey Andrey_tm Adirmvl DUAL The Legend COSTACHE MIHAIL adytm razvan - trenuri Katalin4653 Balto liviulav33 cardinal kristi kkk get. cfr500 Nesebar alex.alexus.tm AlexD Alex Avram Ionutz 92 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Dum 11 Noi 2012, 21:27 | |
| marasesti am mentionat eu iar lista poate continua si cu multe alte anomalii marca cfr. |
|
| |
George33
Numarul mesajelor : 82 Reputatie : 5353 Data de inscriere : 20/06/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Dum 11 Noi 2012, 21:37 | |
| - Vlad a scris:
- Mai adaugă şi Mărăşeşti la lista aia.
Aceste staţii nu sunt capăt de linie pentru unele regio din cauză ca sunt noduri. Ci pentru că au remiză locomotive, dormitor pentru mecanici şi unele, revizie vagoane. Vlad, de acord, dar cred ca esti si tu de acord ca un Regio Cluj - Alba-Iulia poate fara probleme sa se intoarca la Teius, la sfarsitul programului; nu este necesar ca si capatul sa fie musai in Teius! |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Dum 11 Noi 2012, 21:39 | |
| - Vlad a scris:
- Ci pentru că au remiză locomotive, dormitor pentru mecanici şi unele, revizie vagoane.
Sunt lucruri normale, nu inteleg de ce atata agitatie din punctul asta de vedere... All: Oameni buni, vreti tren regio Satu Mare-Mangalia faceti prtitie la CFR sa vedem raspunsul. |
|
| |
George33
Numarul mesajelor : 82 Reputatie : 5353 Data de inscriere : 20/06/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Dum 11 Noi 2012, 21:41 | |
| Nu. nu e deloc normal sa faci trasee intre nicaieri si nicaieri doar pentru ca ti-e mai comod sa lasi vagoanele acolo. Repet, traseul trebuie sa fie intre orase semnificative din zona, ca sa raspunda unor nevoi reale, nu unor trasari formale de rute, pentru a bifa "pachetul social". Asta daca CFR-ul vrea sa iasa din mentalitatea epocii ceausiste si sa devina o cale ferata moderna.
Ceea ce constituie o chestiune total distincta de ideea (revoluta) a unor trenuri Regio pe distante foarte lungi. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Dum 11 Noi 2012, 21:56 | |
| - George33 a scris:
Vlad, de acord, dar cred ca esti si tu de acord ca un Regio Cluj - Alba-Iulia poate fara probleme sa se intoarca la Teius, la sfarsitul programului; nu este necesar ca si capatul sa fie musai in Teius! Sunt de acord, dar celor de la CFR le este mai comod aşa, se pare. Probabil fac economie de combustibil/curent. |
|
| |
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Dum 11 Noi 2012, 23:55 | |
| - George33 a scris:
La fel Deda, un tren trebuie sa mearga macar pana la Reghin, daca nu chiar Targu-Mures, dar nu sa se opreasca in Deda! Legat de asta, exista perechea de trenuri 4511 Miercurea Ciuc - Lunca Bradului / 4512 Lunca Bradului - Brasov. Pur si simplu nu-i vad logica din moment ce Lunca Bradului e o comuna aflata intre Toplita (destinatia initiala) si Deda. De ce nu s-ar prelungi pana la Tirgu Mures ? Calatori s-ar gasi chiar si pe relatii gen Izvoru Mures - Tirgu Mures sau Gheorgheni - Reghin. Ca circula trenul gol intre Toplita si Deda, nici o problema ! I se poate modifica mersul in asa fel incat sa mearga non-stop pana la Deda, de unde va opri in fiecare statie. Se poate combina cu 4144 Bistrita Nord - Tirgu Mures pentru a nu se suprapune (datorita riscului de a se suprapune), sau sa limiteze 4144 pana la Deda. La fel perechea 4517 / 4519 / 4504 Brasov - Toplita - Brasov care, desi e tren de navetisti, in 2009 acoperea si partea Toplita - Tirgu Mures. Era un tren ideal pentru cei care doreau seara dupa 9 sa plece acasa de la Toplita dupa o zi de relaxare la baile termale, sau pentru navetistii din Reghin care ieseau de-abia la 10-11 seara de la lucru... Vi se pare normal ca unele trenuri (vezi 4513 Brasov - Tirgu Mures si 4517 Brasov - Toplita) sa primeasca alte numere dupa o stationare de 1h in Miercurea Ciuc ? Sunt exact aceleasi garnituri care doar isi continua parcursul. Mai bine bagau stationare de 40-60 minute si le pastrau numerele, cum au facut in 2008, daca intr-adevar e nevoie sa ii astepte pe navetisti. |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Lun 12 Noi 2012, 00:02 | |
| Este un lucru bun anul viitor ca sunt mai multe trenuri regio si acest nou mers de tren imi place mai mult ca precedentul. Mai ales dupa ce am vazut cate trenuri vor introduce si operatori privati si desigur ca CFR CALATORI s-a luat dupa acestia. Nici eu nu gasesc ca este normal ca NOI PASAGERI sa avem trenuri doar pentru ca anumiti angajatii CFR CALATORI au locuinta in anumite orasele. Sa angajeze alti oameni sau sa mute remizele in orase mari si medii. Nu mai spun ca lasa de dorit curatenia daca trenurile se formeaza din localitati mici. CFR CALATORI va obliga practic sa folositi trenurile interregio care au tarife ridicate sau sa mergeti cu transportul auto/autoturisme pe distante de peste 200 kilometri. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Lun 12 Noi 2012, 01:30 | |
| - Alex Avram a scris:
- Spartan1948 a scris:
- Stie cineva cand vom vedea pe infofer noul mers ?
S-ar putea ori dupa 15noiembrie ori dupa 20.nustiu sigur Eu zic ca saptamana asta o sa apara 12-18 Nov. |
|
| |
tudor_vl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 447 Varsta : 34 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6292 Data de inscriere : 04/05/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Lun 12 Noi 2012, 03:46 | |
| - George33 a scris:
- un Regio Cluj - Alba-Iulia
Pai singurul tren care se formeaza la Alba Iulia, o gara totusi destul de importanta, este R 2414 Alba Iulia - Sibiu. Probabil CFR nu baga mai multe trenuri deoarece in apropiere de Alba este si Teius si Vintu de Jos. Sau cazuri de noduri feroviare in care nu se formeaza multe trenuri. De exemplu Copsa Mica. Singurul tren care se formeaza este R 2592 Copsa Mica - Sibiu. Ar trebui CFR sa gandeasca trenuri care sa nu aiba ca statie finala nodurile feroviare si mai multe trenuri care sa se formeze in statii mai mult sau mai putin ignorate. De exemplu in loc de Lugoj - Simeria sa fie Lugoj - Alba Iulia sau Lugoj - Deva; in loc de Cluj Napoca - Teius sa fie Cluj Napoca - Alba Iulia; in loc de Targu Jiu - Filiasi sa fie Targu Jiu - Craiova; in loc de Simeria - Teius sa fie Deva - Alba Iulia iar exemplele pot continua. Sau un alt fel de exemplu, sa se bage trenuri care ar avea calatori destui pe o distanta destul de mica sau in zone defavorizate. Trenuri gen Cluj Napoca - Campia Turzii, Copsa Mica - Blaj sau Sighisoara (ar fi multi calatori avand in vedere rata mare a somajului cu care se confrunta Copsa Mica), Calan - Deva - (Mintia) si asa mai departe. |
|
| |
ivictor80
Numarul mesajelor : 2 Localizare : Buzau Reputatie : 5289 Data de inscriere : 02/06/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Lun 12 Noi 2012, 08:48 | |
| - Alex Avram a scris:
- M-am uitat asa si eu pe livretul de regio si vreau sa spun ca e de Rah*t! (scuzati expresia)!Toate trenurile care fac acum GL-CT BZ-CT CL-CT si retur se limiteaza din 9 decembrie in Fetesti! :shock:
Care este faza de se limiteaza tot numai in Fetesti?ce-i Fetestiu? Usor-usor Fetestiu se transforma in Gara de Nord a trenurilor Regio-urilor! noroc cu trenurile IR care vor mai fi cateva si alea ca intradevar era chiar Gara de Nord..... Probabil fiindca va fi mers cadentat de la Fetesti la Constanta si Fetesti-ul va deveni un fel de "nod" pentru trenurile regio din zona asta. Asta e... |
|
| |
manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Lun 12 Noi 2012, 09:32 | |
| nu scuza cu nimic idiotenia cfr-ului faptul ca s-ar putea sa fie mers cadentat.ruperea trenurilor in 2 sau 3 va diminua si mai mult numarulu calatorilor! |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Lun 12 Noi 2012, 09:41 | |
| Las' ca e bine si asa suntem o natie de puturosi. Vrem sa platim tarif de regio si confort de IC, am mai spus, nu se poate. Eu personal as scoate toate vagoanele cu AC de pe regio, nu au ce sa caute acolo. Mi se pare inadmisibil asa ceva, vagoane cu AC pe trenuri unde 95% din calatori circula pe 1leu sau moca. |
|
| |
manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Lun 12 Noi 2012, 11:14 | |
| Perfect de acord cu tine, iar in ceea ce priveste discrepantele dintre compunerile trenurilor de rang superior intre diferite rute, acestea ar trebui sa DISPARA URGENT !!! |
|
| |
allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6602 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Lun 12 Noi 2012, 12:35 | |
| - manuela a scris:
- Perfect de acord cu tine, iar in ceea ce priveste discrepantele dintre compunerile trenurilor de rang superior intre diferite rute, acestea ar trebui sa DISPARA URGENT !!!
si eu gandesc la fel, dar ce interes au ei in acest sens? Nici macar calatorii nu cred ca se uita la acest aspect...doar noi |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Lun 12 Noi 2012, 14:54 | |
| - manuela a scris:
- nu scuza cu nimic idiotenia cfr-ului faptul ca s-ar putea sa fie mers cadentat.ruperea trenurilor in 2 sau 3 va diminua si mai mult numarulu calatorilor!
Subscriu. Parca nu vor calatori. - AlexD a scris:
- Las' ca e bine si asa suntem o natie de puturosi. Vrem sa platim tarif de regio si confort de IC, am mai spus, nu se poate. Eu personal as scoate toate vagoanele cu AC de pe regio, nu au ce sa caute acolo. Mi se pare inadmisibil asa ceva, vagoane cu AC pe trenuri unde 95% din calatori circula pe 1leu sau moca.
In sfarsit pot fi de acord si cu AlexD odata. Sa fie vagoane cu aer conditionat pe regio fie doar la clasa 1, fie doar cupa ce toate trenurile de rang superior vor avea deja toate vagoanele cu aer conditionat. (pe timp de vara, desigur, pe timp de iarna alte crieterii). Vor vagoane vechi/prapadite pe Interregio ? Ok, dar sa fie taxate drept clasa a 3 a, care sa coste putin doar mai mult decat pretul la regio. Si motivul pentru care as vrea asta nu e ca se merge cu 1 leu sau moka la regio, ca sunt si exceptii cand la interregio se face asa sau cand la regio aproape toti au bilet. Motivul este sa se faca o diferenta de calitate pentru cei care platesc in plus. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) | |
| |
|
| |
| Mersul trenurilor 2012-2013 (1) | |
|