| Mersul trenurilor 2012-2013 (1) | |
|
+88simon67 membru inactiv Radu Warrior12 mtk rebelamarissa laur 133 Marius Iulian user dezactivat... ivictor80 ionutz72 alexmorph3us Teodor Jhonyla norbert.laurb riciu Mircea Condilescu lifetec costi_dumitru Adisoft1991s Costin.H rich1974 Radu Tudor dorru Goanga andreikiki nenuandrei billy752-istu cristi CFR tudor_vl bubu cristi ar baiazid AeroX dandel Amiralul Spartan1948 IonutChircu ravers75 calin941-2 clauadrian24 traian Luna 1nt3rp0l_106 Mihay mishu88 marius_catalin84 rizelgeorgel2004 cont dezactivat . maris.constantin alex1987 ionutz85 George33 manuela AndiCFR Norbi mureseanu_976 Radu.B Vale IonutCFR2009 Adrian78 Vitosa NicuS roseanu allred Vlad Dr2005 Cont dezactivat @ndrey Andrey_tm Adirmvl DUAL The Legend COSTACHE MIHAIL adytm razvan - trenuri Katalin4653 Balto liviulav33 cardinal kristi kkk get. cfr500 Nesebar alex.alexus.tm AlexD Alex Avram Ionutz 92 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22392 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Vin 14 Sept 2012, 20:46 | |
| - andrey_tm a scris:
- Mai esunt doua perechi de IC in relatia Timisoara-Cluj-retur format din Desiro! Acesta sa fie un IR si sa aiba in compunere vagoane. Nu poti merge cu Desiro 5h30min, 330km.
Nu se justifica introducerea de vagoane pe aceste trenuri ca nu sunt asa de solicitate , este de ajuns un Desiro iar daca si doar daca este asa imbulzeala la aceste trenuri se poate suplimenta cu un Desiro cat despre rangul trenului da ar fi normal sa fie IR . |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13102 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Vin 14 Sept 2012, 20:49 | |
| Nu, dar atunci sa il retrogradeze la IR, pentru ca Desiro-urile clar nu se compara cu multe vagoane de IR, dar de IC... |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7369 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Sam 15 Sept 2012, 19:48 | |
| Nu-mi convine de trenul IC Iasi-Bucuresti ca se cupleaza cu grupa de Suceava in Marasesti. Acest tren ar trebui sa mearga singur si sa treaca prin racordul de la Pascani ca sa nu mai mearga pe M600. Ar trebui desfiintata grupa de Suceava, acest oras are sub 100 000 de locuitori dupa ultimul recensamant. |
|
| |
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6451 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Sam 15 Sept 2012, 21:19 | |
| - ctln1991 a scris:
- Nu-mi convine de trenul IC Iasi-Bucuresti ca se cupleaza cu grupa de Suceava in Marasesti. Acest tren ar trebui sa mearga singur si sa treaca prin racordul de la Pascani ca sa nu mai mearga pe M600.
Ar trebui desfiintata grupa de Suceava, acest oras are sub 100 000 de locuitori dupa ultimul recensamant. Ai cumva probleme cu ... ,ce inconvenient este aici, ca nu pleaca de la Botosani?Ca vrei tu sa platesca 2 trase separate, utilizarea a doua locomotive,cred ca te simti bine cand vezi 3 vagoane alergate dupa 7000 CP...,afla ca si 1664 se cupleaza la Marasesti,acum ce ai sa mai faci te dai de pamant? Sincer ma disperi cu idioteniile astea de 2 lei,dute si-ti cumpara o macheta si calmeazate ca in ultima vreme numa aiureli vorbesti,te crezi chiar asa de inferior de trebuie sa te faci remarcat numai prin aberatii? |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7369 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Sam 15 Sept 2012, 22:06 | |
| |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Sam 15 Sept 2012, 22:31 | |
| ctln1991 daca ai fi facut o simulare vedeai ca pe Pascani-Roman-Bacau s-ar scoate 6 ore si 45 min cu opriri doar in Roman, Bacau, Adjud, Focsani, Buzau si P.Sud pe cand pe Vaslui-Tecuci-Marasesti se scot 6 ore si 38 min cu tot cu cuplarea de la Marasesti, si in plus de asta e mai scump pe Roman fiind mai multi kilometri. La cati calatori au IC Sv ( IS ) - Buc.Nord si retur in anumite zile eu nu stiu cum de mai sunt lasate in circulatie, ar trebui sa circule 2-3 zile pe saptamana.
Cat despre Botosani, sunt orase mai mici sau mai mari ca Botosaniul si mult mai importante pentru transportul feroviar ca sa ne agitam tot timpul cu Botosaniul. Cate trenuri sosesc/pleaca zilnic din Botosani sunt arfisuficiente pentru anii 2012-2013.
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22392 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Sam 15 Sept 2012, 23:00 | |
| Lui Botosani i lipseste legatura directa cu Brasov cum era pe vremuri grupa a lui 1751 si 2 regio de Iasi prin Dorohoi iar regio de Veresti sa mearga la Suceava nu doar 2 cum sunt acum ci mai multe in principal si legatura de pranz din Suceava care mai mult a fost anulata de cat a circulat , daca ar fi asemenea legaturi ar fi suficient . |
|
| |
adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4651 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: Pt M900 si M800 Dum 16 Sept 2012, 14:53 | |
| - adirmvl a scris:
- AlexD are dreptate cand spune ca infrastructura permite doar in respectivele zone existanta de IC... Doar ca si pe acolo se tot fura chestii, si pana la urma tot cand ai noroc ajungi, deci nu sunt convins nici de ruta propusa de el ca ar merita sa aiba parte de IC... De restul zonelor nu mai zic in privinta asta...
Da, bine spus in legatura cu furturile insa daca se vrea cu adevarat eradicarea lor - se poate. Daca si M900 se ridica la standardele de acum ale noii M800 -era foarte frumos si binevenita o pereche de trenuri IC Timisoara-Bucuresti-Constanta cu sectoare mari in care sa se ruleze cu 140km/h iar distanta asta sa fie parcursa in maxim 8h:30 min. Suntem insa inca in vremea in care de la Timisoara la Craiova se ajunge in 5h:17 min cu tren IC. Inainte si imediat dupa Revolutie distanta era parcursa in cel mult 4h:40 min. Asta e motivul cel mai clar pentru care retrogradarea trenurilor de rang IC la rang de IR ar fi corecta si justificata(nu s-ar mai percepe bani pentru niste conditii de viteza inexistente de trenuri IC) |
|
| |
Cont dezactivat
Numarul mesajelor : 580 Varsta : 58 Reputatie : 5375 Data de inscriere : 05/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Dum 16 Sept 2012, 15:20 | |
| - adytm a scris:
Suntem insa inca in vremea in care de la Timisoara la Craiova se ajunge in 5h:17 min cu tren IC. Inainte si imediat dupa Revolutie distanta era parcursa in cel mult 4h:40 min.
Asta e motivul cel mai clar pentru care retrogradarea trenurilor de rang IC la rang de IR ar fi corecta si justificata(nu s-ar mai percepe bani pentru niste conditii de viteza inexistente de trenuri IC) http://www.mt.ro/transparenta/2011/proiect%20OMTstructura%20trenuri%20avizat%2014.02.2011.pdf Cine a stabilit la un tren de rang IC ca viteza medie comerciala pe tren sa fie minim 60 km/h? Ministerul Transporturilor. Un calcul simplu arata ca 324 km Timisoara Craiova, parcursi cu un tren IC in 5h:17min, rezulta o viteza medie comerciala de aproximativ 61 km/h, prin urmare se incadreaza la rangul de IC din punct de vedere al vitezei medii comerciale. La noi dintr-o singura trasatura de condei din birouri ministeriale, se stabilesc criteriile de incadrare ale trenurilor de calatori. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7369 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Lun 24 Sept 2012, 11:19 | |
| Din ce scrie in acest document nimic nu se respecta. Clasa I e obligatorie la toate trenurile IR si RE, dar la multe trenuri IR cl. I a fost scoasa de ex: Suceava-Brasov, Iasi-Bucuresti, Botosani - Bucuresti deoarece nu au calatori. La IR 1765/1766, 1837/1838 Iasi-Timisoara se baga vagon 19-57 la cl. I desi vagonul ar trebui sa aibe priza si climatizare, la aceste trenuri conditiile la cl. a II-a sunt net superioare vagonului de cl. I. :acirc: Pacat ca in document nu s-a interzis folosirea Malaxei 900. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Lun 24 Sept 2012, 11:32 | |
| - ctln1991 a scris:
- Pacat ca in document nu s-a interzis folosirea Malaxei 900.
Nu am putut să nu observ că ai o obsesie cu modelul ăla de automotor... pe care o manifeşti în aproape toate mesajele. Chiar ţi s-ar părea rentabil să utilizezi un Desiro, cu 120 de locuri şi două motoare diesel, pentru 30 de călători? _________________ :TTT:
|
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13805 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Lun 24 Sept 2012, 11:47 | |
| Poate dacă ar băga Desiro ar merge mai multă lume cu trenul. |
|
| |
allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6601 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Lun 24 Sept 2012, 15:40 | |
| Se stie ceva concret despre mersul trenurilor 2012-2013? |
|
| |
roseanu Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 151 Varsta : 51 Localizare : Podul Grant Reputatie : 4630 Data de inscriere : 15/08/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Lun 24 Sept 2012, 16:30 | |
| - Vlad a scris:
- Poate dacă ar băga Desiro ar merge mai multă lume cu trenul.
Evident ca intre o caruta si o rata exista intotdeauna o diferenta |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Lun 24 Sept 2012, 17:58 | |
| Totul se rezumă la bani, nu merge să zici ,,hai să pun un Desiro că poate or fi mai mulţi călători". Întâi regândeşti orarul la Malaxe, eventual cuplezi 2 la trenurile aglomerate, apoi le înlocuieşti cu un 700, apoi cu 2 şi abia când astea devin neîncăpătoare treci la Desiro. Mai e problema şi că Depoul Suceava nu are nici personal nici utilaje pentru Desiro. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) | |
| |
|
| |
| Mersul trenurilor 2012-2013 (1) | |
|