| Mersul trenurilor 2012-2013 (1) | |
|
+88simon67 membru inactiv Radu Warrior12 mtk rebelamarissa laur 133 Marius Iulian user dezactivat... ivictor80 ionutz72 alexmorph3us Teodor Jhonyla norbert.laurb riciu Mircea Condilescu lifetec costi_dumitru Adisoft1991s Costin.H rich1974 Radu Tudor dorru Goanga andreikiki nenuandrei billy752-istu cristi CFR tudor_vl bubu cristi ar baiazid AeroX dandel Amiralul Spartan1948 IonutChircu ravers75 calin941-2 clauadrian24 traian Luna 1nt3rp0l_106 Mihay mishu88 marius_catalin84 rizelgeorgel2004 cont dezactivat . maris.constantin alex1987 ionutz85 George33 manuela AndiCFR Norbi mureseanu_976 Radu.B Vale IonutCFR2009 Adrian78 Vitosa NicuS roseanu allred Vlad Dr2005 Cont dezactivat @ndrey Andrey_tm Adirmvl DUAL The Legend COSTACHE MIHAIL adytm razvan - trenuri Katalin4653 Balto liviulav33 cardinal kristi kkk get. cfr500 Nesebar alex.alexus.tm AlexD Alex Avram Ionutz 92 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8363 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Dum 09 Sept 2012, 17:15 | |
| Mai mult ca sigur va fii introdus un tren IR tot anul intre Budapesta si Sofia si retur la care sa fie atasate vagoane de la Bucuresti si care va circula prin Timisoara sau prin Petrosani (ultima sunt mici sanse deoarece se reabiliteaza magistrala 200). Dupa terminarea in primele luni din 2013 al podului Vidin - Calafat si vor dori bulgari sa ajunga in Europa Centrala doar prin UE. Intre Budapesta si Sofia prin Timisoara sunt 1000 de kilometri fata de 780 km prin Serbia, deci cred ca vor fii destui pasageri printre care si multi turisti din Europa de Vest si Centrala. |
|
| |
adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4651 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: Salutare Vin 14 Sept 2012, 12:45 | |
| Mi-au placut multe din observatiile voastre legate de mersul trenurilor ( propunerile pt 2013) , ar fi bine sa si aiba cei mai vechi de pe acest forum- curajul sa prezinte sefilor CFR propunerile pertinente.
Circul foarte des pe M900 catre Timisoara. Mi-a placut f mult sugestia unui coleg de pe formum care zice" trenurile IC sa fie retrogradate la rang de IR" Ar fi o idee buna atat timp cat CFR nu e capabil sa ofere servicii demne de rangul IC.
Grupe de IC de la /spre Bucuresti sau de la /spre Timisoara sunt jalnice pt ca opresc in Balota ( nici macar acel minut nu isi are rostul atat timp cat astia pot sa comunice prin statie daca e libera sau operabila linia ), Orsova , Caransebes, Lugoj. Sunt convins ca ei ar castiga mult mai mult daca ar exista un regim de parcurs de un adevarat Ic in ciuda condittilor si infrastructurii( hai sa-i admitem si pe aia 120 km /h ,aia care sunt) dar sa evite opririle alea proaste si nerentabile . Un tren Ic in opinia mea ar trebui doar la Craiova , Tr Severin si Timisoara sa opreasca , atat - in rest sunt doar ocazii sa urce boschetarii noaptea si hotii si sa piarda mai mult timp trenul asta pe drum cu opriri in gari in care nu urca uneori nimeni.
Trenurile Ir sa fie accesibile pt toti , mai numeroase chiar si pe M900 iar macar un tren Ic Bucuresti -Timisoara care sa faca in total 7h hai un pic mai mult peste dar nu 8 h si jumatate.
Salutare amici |
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15503 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Vin 14 Sept 2012, 15:18 | |
| Ca o parere, trenurile IC ar trebui sa opreasca numai in orasele resedinta de judet. Trenurile IR numai in municipii si statii cu noduri feroviare Iar trenurile Regio in toate statiile, dar sa aiba si ele un traseu mai lung ca sa isi permita si saracii de rand sa poata circula linistiti fara teama de supracontrol. Pentru ca cei care nu isi pot achita o calatorie din cauza saraciei dar trebuie sa ajunga in vreun loc al tarii urgent, cauta toate modalitatile de deplasare. Si cum la microbuze nu pot scapa de pretul biletului, atunci aleg trenul. |
|
| |
The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6445 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Vin 14 Sept 2012, 15:57 | |
| - adytm a scris:
- Mi-au placut multe din observatiile voastre legate de mersul trenurilor ( propunerile pt 2013) , ar fi bine sa si aiba cei mai vechi de pe acest forum- curajul sa prezinte sefilor CFR propunerile pertinente.
Circul foarte des pe M900 catre Timisoara. Mi-a placut f mult sugestia unui coleg de pe formum care zice" trenurile IC sa fie retrogradate la rang de IR" Ar fi o idee buna atat timp cat CFR nu e capabil sa ofere servicii demne de rangul IC.
Grupe de IC de la /spre Bucuresti sau de la /spre Timisoara sunt jalnice pt ca opresc in Balota ( nici macar acel minut nu isi are rostul atat timp cat astia pot sa comunice prin statie daca e libera sau operabila linia ), Orsova , Caransebes, Lugoj. Sunt convins ca ei ar castiga mult mai mult daca ar exista un regim de parcurs de un adevarat Ic in ciuda condittilor si infrastructurii( hai sa-i admitem si pe aia 120 km /h ,aia care sunt) dar sa evite opririle alea proaste si nerentabile . Un tren Ic in opinia mea ar trebui doar la Craiova , Tr Severin si Timisoara sa opreasca , atat - in rest sunt doar ocazii sa urce boschetarii noaptea si hotii si sa piarda mai mult timp trenul asta pe drum cu opriri in gari in care nu urca uneori nimeni.
Trenurile Ir sa fie accesibile pt toti , mai numeroase chiar si pe M900 iar macar un tren Ic Bucuresti -Timisoara care sa faca in total 7h hai un pic mai mult peste dar nu 8 h si jumatate.
Salutare amici Idea ta nu este rea dar trebe opriri si in Caransebes si Herculane pentru ca acolo urca multa lume. IC-urile nu mai opresc in Balota de aproape un an. In prezent trenurile IC591/594 sunt anulate definitiv si 592/593 sunt anulate 6-7 chiar daca atunci au cei mai multi calatori , am mers cu 592 chiar pe 09.09.2012 in ultma duminica in care a circulat si trenul a fost plin de oameni. |
|
| |
adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4651 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: salut Vin 14 Sept 2012, 16:21 | |
|
http://informaremt.cfrcalatori.ro/Trs.asp?idtrv=36802480&cbodata=9/14/2012&lng=1
Rosiori Nord, Caracal ,Balota, Orsova, Baile Herculane, Caransebes, Lugoj sunt opriri neinspirate si deloc demne de un tren IC 593 Daca nu revin la ideea de care amintisem a unui coleg de forum , retrogradat rangul si sa opreasca in toate haltele amarate( in felul asta nu se mai dau bani multi pentru niste servicii complet proaste) In anii 80-90 mersul trenurilor era mai bun, deservea mult mai bine cerintele pietei, da ,acum normal ca preferi sa mergi cu masina fie si cu 7-8 RON / l decat sa dai peste 100 lei la IC care face peste 5 ore , o distanta de 320 km ( Craiova-Timisoara) Abia dupa 2020 sa spere ca se reabiliteaza CF Calatori si mai creste cifra lor de afaceri (abia cand sunt prevazute termenele de modernizare pt coridorul IV, ramura sudica- altfel poate baga operator privat sa se spele pe cap cu ditamai magistrala 900 pe care se merge si cu restrictii de 20km /h
Idea ta nu este rea dar trebe opriri si in Caransebes si Herculane pentru ca acolo urca multa lume. IC-urile nu mai opresc in Balota de aproape un an. In prezent trenurile IC591/594 sunt anulate definitiv si 592/593 sunt anulate 6-7 chiar daca atunci au cei mai multi calatori , am mers cu 592 chiar pe 09.09.2012 in ultma duminica in care a circulat si trenul a fost plin de oameni.[/quote]
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13275 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Vin 14 Sept 2012, 16:53 | |
| Trenurile IC la inceputurile lor au fost trenuri inspirate,insa cu timpul au fost porcite de CFR , pentru ca au fost nevoiti sa scoata anumite Acc,R/IR si atunci in mintea lor CREATZA,au zis ca ofera legaturi in plus cu aceste trenuri , si asa si-au batut joc si de cei care vor sa ajunga mai repede la Timisoara si care platesc o sacosa de bani si de oamenii din acele localitati mici , care au ceva de genu: " vrei o legatura in plus ? SCOATE O SACOSA DE BANI pentru un IC cu mers de IR" |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8688 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Vin 14 Sept 2012, 17:07 | |
| La conditiile actuale ale infrastructurii eu as baga IC decat pe Bucuresti-CT si Bucuresti-Brasov, bineinteles fara oprire si/sau un CT-Bucuresti-BV si atat, cu vagoane 21-90 si 10-91 si intradevar poti sa ceri pret de IC...Un bilet intreg la 200lei cls1 si 150 cls2(mai da CFR din partea casei o cafea si un covrig) pe BV-B-CT sa faca cam 4-5 ore nu s-ar plange nimeni. Un fel de tren Business sau ICE...dat cu pret de IC. Pentru celalalte destinatii din tara IR sunt mai mult decat suficiente... |
|
| |
adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4651 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: salut Vin 14 Sept 2012, 17:30 | |
| Prea tare si prea corect raspunsul , asa este , mai bine retrogradate rangurile de IC , inclusiv pe M900 unde 540 km ii faci in peste 8h- este jalnic. Cfr are o scuza din partea mea doar pentru sectorul Balota unde natura nu a fost darnica, evident ca pentru austrieci si nemti - relieful asta nu ar fi pus nici un fel de problema:) - AlexD a scris:
- La conditiile actuale ale infrastructurii eu as baga IC decat pe Bucuresti-CT si Bucuresti-Brasov, bineinteles fara oprire si/sau un CT-Bucuresti-BV si atat, cu vagoane 21-90 si 10-91 si intradevar poti sa ceri pret de IC...Un bilet intreg la 200lei cls1 si 150 cls2(mai da CFR din partea casei o cafea si un covrig) pe BV-B-CT sa faca cam 4-5 ore nu s-ar plange nimeni. Un fel de tren Business sau ICE...dat cu pret de IC.
Pentru celalalte destinatii din tara IR sunt mai mult decat suficiente... |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13102 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Vin 14 Sept 2012, 17:35 | |
| AlexD are dreptate cand spune ca infrastructura permite doar in respectivele zone existanta de IC... Doar ca si pe acolo se tot fura chestii, si pana la urma tot cand ai noroc ajungi, deci nu sunt convins nici de ruta propusa de el ca ar merita sa aiba parte de IC... De restul zonelor nu mai zic in privinta asta... |
|
| |
Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8373 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Vin 14 Sept 2012, 20:05 | |
| - COSTACHE MIHAIL a scris:
- Ca o parere, trenurile IC ar trebui sa opreasca numai in orasele resedinta de judet.
Pe M.800 nu sunt orase resedinta de judeti...doar noduri......Ciulnita-Fetesti-si Medgidia dar in Medgidia e legatura directa spre TL si Negru Voda..... |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11654 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Vin 14 Sept 2012, 20:12 | |
| Mai esunt doua perechi de IC in relatia Timisoara-Cluj-retur format din Desiro! Acesta sa fie IR si sa aiba in compunere vagoane. Nu poti merge cu Desiro 5h30min, 330km.
Ultima editare efectuata de catre andrey_tm in Vin 14 Sept 2012, 23:41, editata de 1 ori |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13275 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Vin 14 Sept 2012, 20:14 | |
| - AlexD a scris:
- La conditiile actuale ale infrastructurii eu as baga IC decat pe Bucuresti-CT si Bucuresti-Brasov, bineinteles fara oprire si/sau un CT-Bucuresti-BV si atat, cu vagoane 21-90 si 10-91 si intradevar poti sa ceri pret de IC...Un bilet intreg la 200lei cls1 si 150 cls2(mai da CFR din partea casei o cafea si un covrig) pe BV-B-CT sa faca cam 4-5 ore nu s-ar plange nimeni. Un fel de tren Business sau ICE...dat cu pret de IC.
Pentru celalalte destinatii din tara IR sunt mai mult decat suficiente... Cam scump avand in vedere ca la ora actuala un IC pe ruta BV-B-CT pretul este de 178 de lei cls 1 fara reducerea acordata ca se folosesc 2 trenuri. Pe un astfel de traseu intr-adevar cu opriri la Predeal-Sinaia-Campina-Ploiesti-Bucuresti-Constanta 178 de lei la cls 1 .. intr un tren compus din 10-90 si ceva vagoane mai spatioase decat 21-76,ar fi un hit . De altfel nu am inteles opririle de anul asta a sezonierelor in traseul Bucuresti-Constanta?!?! Cand vi cu un tren deja supra plin la ce mai opresti pe acolo??Sa-i mai adaugi timp mai mare de parcurs?Era suficient daca opreau IR urile Buc-Constanta pe traseu .. in rest bataie de joc. |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8688 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Vin 14 Sept 2012, 20:32 | |
| Pai tu bagi la IC in 160km 4(5 cu finala) opriri? Ala nu mai e IC e RE |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13275 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Vin 14 Sept 2012, 20:45 | |
| Predeal varf de panta , oras cu potential turistic enorm in special iarna ,Sinaia la fel,Campina poate fi suprimata,dar de restul nu ai cum sa le suprimi ca de acolo iti vor venii calatorii.Daca asta e RE .. ce zici ca avem acum ?=))Tocanita? 472 Brasov 12:26 0:09 12:35 Clasa 2 Restaurant/bar 498 Predeal 13:06 0:02 13:08 Clasa 2 Restaurant/bar 517 Sinaia 13:27 0:02 13:29 Clasa 2 Restaurant/bar 546 Cimpina 13:58 0:01 13:59 Clasa 2 Restaurant/bar 579 Ploiesti Vest 14:23 0:02 14:25 Clasa 2 Restaurant/bar 638 Bucuresti Nord 15:05 0:01 15:05 Clasa 2 Restaurant/bar --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 0 Bucuresti Nord 16:00 0:01 16:00 Clasa 1 Clasa 2 109 Ciulnita 17:06 0:01 17:07 Clasa 1 Clasa 2 146 Fetesti 17:32 0:01 17:33 Clasa 1 Clasa 2 225 Constanta 18:35 0:01 18:35 Clasa 1 Clasa 2 |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13102 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Vin 14 Sept 2012, 20:46 | |
| - andrey_tm a scris:
- Mai esunt doua perechi de IC in relatia Timisoara-Cluj-retur format din Desiro! Acesta sa fie un IR si sa aiba in compunere vagoane. Nu poti merge cu Desiro 5h30min, 330km.
Ba poti, chiar 300 de km in 6 ore (Valcea-Cluj), sau mai mult (Craiova-Brasov)... :roll: |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) | |
| |
|
| |
| Mersul trenurilor 2012-2013 (1) | |
|