Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Mersul trenurilor 2012-2013 (1)

In jos 
+88
simon67
membru inactiv
Radu
Warrior12
mtk
rebelamarissa
laur 133
Marius Iulian
user dezactivat...
ivictor80
ionutz72
alexmorph3us
Teodor
Jhonyla
norbert.laurb
riciu
Mircea Condilescu
lifetec
costi_dumitru
Adisoft1991s
Costin.H
rich1974
Radu Tudor
dorru
Goanga
andreikiki
nenuandrei
billy752-istu
cristi CFR
tudor_vl
bubu
cristi ar
baiazid
AeroX
dandel
Amiralul
Spartan1948
IonutChircu
ravers75
calin941-2
clauadrian24
traian
Luna
1nt3rp0l_106
Mihay
mishu88
marius_catalin84
rizelgeorgel2004
cont dezactivat .
maris.constantin
alex1987
ionutz85
George33
manuela
AndiCFR
Norbi
mureseanu_976
Radu.B
Vale
IonutCFR2009
Adrian78
Vitosa
NicuS
roseanu
allred
Vlad
Dr2005
Cont dezactivat
@ndrey
Andrey_tm
Adirmvl
DUAL
The Legend
COSTACHE MIHAIL
adytm
razvan - trenuri
Katalin4653
Balto
liviulav33
cardinal
kristi kkk
get.
cfr500
Nesebar
alex.alexus.tm
AlexD
Alex Avram
Ionutz
92 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 34 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3354
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8363
Data de inscriere : 26/05/2011

Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 2 Icon_minitimeDum 09 Sept 2012, 17:15

Mai mult ca sigur va fii introdus un tren IR tot anul intre Budapesta si Sofia si retur la care sa fie atasate vagoane de la Bucuresti si care va circula prin Timisoara sau prin Petrosani (ultima sunt mici sanse deoarece se reabiliteaza magistrala 200). Dupa terminarea in primele luni din 2013 al podului Vidin - Calafat si vor dori bulgari sa ajunga in Europa Centrala doar prin UE. Intre Budapesta si Sofia prin Timisoara sunt 1000 de kilometri fata de 780 km prin Serbia, deci cred ca vor fii destui pasageri printre care si multi turisti din Europa de Vest si Centrala.

Smile
Sus In jos
adytm

adytm


Numarul mesajelor : 176
Varsta : 34
Localizare : Timisoara
Reputatie : 4651
Data de inscriere : 13/09/2012

Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Salutare   Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 2 Icon_minitimeVin 14 Sept 2012, 12:45

Mi-au placut multe din observatiile voastre legate de mersul trenurilor ( propunerile pt 2013) , ar fi bine sa si aiba cei mai vechi de pe acest forum- curajul sa prezinte sefilor CFR propunerile pertinente.


Circul foarte des pe M900 catre Timisoara. Mi-a placut f mult sugestia unui coleg de pe formum care zice" trenurile IC sa fie retrogradate la rang de IR" Ar fi o idee buna atat timp cat CFR nu e capabil sa ofere servicii demne de rangul IC.

Grupe de IC de la /spre Bucuresti sau de la /spre Timisoara sunt jalnice pt ca opresc in Balota ( nici macar acel minut nu isi are rostul atat timp cat astia pot sa comunice prin statie daca e libera sau operabila linia ), Orsova , Caransebes, Lugoj. Sunt convins ca ei ar castiga mult mai mult daca ar exista un regim de parcurs de un adevarat Ic in ciuda condittilor si infrastructurii( hai sa-i admitem si pe aia 120 km /h ,aia care sunt) dar sa evite opririle alea proaste si nerentabile . Un tren Ic in opinia mea ar trebui doar la Craiova , Tr Severin si Timisoara sa opreasca , atat - in rest sunt doar ocazii sa urce boschetarii noaptea si hotii si sa piarda mai mult timp trenul asta pe drum cu opriri in gari in care nu urca uneori nimeni.


Trenurile Ir sa fie accesibile pt toti , mai numeroase chiar si pe M900 iar macar un tren Ic Bucuresti -Timisoara care sa faca in total 7h hai un pic mai mult peste dar nu 8 h si jumatate.



Salutare amici
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15503
Data de inscriere : 06/03/2009

Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 2 Icon_minitimeVin 14 Sept 2012, 15:18

Ca o parere, trenurile IC ar trebui sa opreasca numai in orasele resedinta de judet.
Trenurile IR numai in municipii si statii cu noduri feroviare
Iar trenurile Regio in toate statiile, dar sa aiba si ele un traseu mai lung ca sa isi permita si saracii de rand sa poata circula linistiti fara teama de supracontrol. Pentru ca cei care nu isi pot achita o calatorie din cauza saraciei dar trebuie sa ajunga in vreun loc al tarii urgent, cauta toate modalitatile de deplasare. Si cum la microbuze nu pot scapa de pretul biletului, atunci aleg trenul.
Sus In jos
The Legend
V.I.P Member
V.I.P Member
The Legend


Numarul mesajelor : 1115
Varsta : 30
Localizare : TIMISOARA SI ATAT!
Reputatie : 6445
Data de inscriere : 03/08/2010

Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 2 Icon_minitimeVin 14 Sept 2012, 15:57

adytm a scris:
Mi-au placut multe din observatiile voastre legate de mersul trenurilor ( propunerile pt 2013) , ar fi bine sa si aiba cei mai vechi de pe acest forum- curajul sa prezinte sefilor CFR propunerile pertinente.


Circul foarte des pe M900 catre Timisoara. Mi-a placut f mult sugestia unui coleg de pe formum care zice" trenurile IC sa fie retrogradate la rang de IR" Ar fi o idee buna atat timp cat CFR nu e capabil sa ofere servicii demne de rangul IC.

Grupe de IC de la /spre Bucuresti sau de la /spre Timisoara sunt jalnice pt ca opresc in Balota ( nici macar acel minut nu isi are rostul atat timp cat astia pot sa comunice prin statie daca e libera sau operabila linia ), Orsova , Caransebes, Lugoj. Sunt convins ca ei ar castiga mult mai mult daca ar exista un regim de parcurs de un adevarat Ic in ciuda condittilor si infrastructurii( hai sa-i admitem si pe aia 120 km /h ,aia care sunt) dar sa evite opririle alea proaste si nerentabile . Un tren Ic in opinia mea ar trebui doar la Craiova , Tr Severin si Timisoara sa opreasca , atat - in rest sunt doar ocazii sa urce boschetarii noaptea si hotii si sa piarda mai mult timp trenul asta pe drum cu opriri in gari in care nu urca uneori nimeni.


Trenurile Ir sa fie accesibile pt toti , mai numeroase chiar si pe M900 iar macar un tren Ic Bucuresti -Timisoara care sa faca in total 7h hai un pic mai mult peste dar nu 8 h si jumatate.



Salutare amici

Idea ta nu este rea dar trebe opriri si in Caransebes si Herculane pentru ca acolo urca multa lume. IC-urile nu mai opresc in Balota de aproape un an. In prezent trenurile IC591/594 sunt anulate definitiv si 592/593 sunt anulate 6-7 chiar daca atunci au cei mai multi calatori , am mers cu 592 chiar pe 09.09.2012 in ultma duminica in care a circulat si trenul a fost plin de oameni.
Sus In jos
adytm

adytm


Numarul mesajelor : 176
Varsta : 34
Localizare : Timisoara
Reputatie : 4651
Data de inscriere : 13/09/2012

Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: salut   Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 2 Icon_minitimeVin 14 Sept 2012, 16:21




http://informaremt.cfrcalatori.ro/Trs.asp?idtrv=36802480&cbodata=9/14/2012&lng=1


Rosiori Nord, Caracal ,Balota, Orsova, Baile Herculane, Caransebes, Lugoj sunt opriri neinspirate si deloc demne de un tren IC 593 Daca nu revin la ideea de care amintisem a unui coleg de forum , retrogradat rangul si sa opreasca in toate haltele amarate( in felul asta nu se mai dau bani multi pentru niste servicii complet proaste) In anii 80-90 mersul trenurilor era mai bun, deservea mult mai bine cerintele pietei, da ,acum normal ca preferi sa mergi cu masina fie si cu 7-8 RON / l decat sa dai peste 100 lei la IC care face peste 5 ore , o distanta de 320 km ( Craiova-Timisoara) Abia dupa 2020 sa spere ca se reabiliteaza CF Calatori si mai creste cifra lor de afaceri (abia cand sunt prevazute termenele de modernizare pt coridorul IV, ramura sudica- altfel poate baga operator privat sa se spele pe cap cu ditamai magistrala 900 pe care se merge si cu restrictii de 20km /h



Idea ta nu este rea dar trebe opriri si in Caransebes si Herculane pentru ca acolo urca multa lume. IC-urile nu mai opresc in Balota de aproape un an. In prezent trenurile IC591/594 sunt anulate definitiv si 592/593 sunt anulate 6-7 chiar daca atunci au cei mai multi calatori , am mers cu 592 chiar pe 09.09.2012 in ultma duminica in care a circulat si trenul a fost plin de oameni.[/quote]
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13275
Data de inscriere : 05/01/2011

Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 2 Icon_minitimeVin 14 Sept 2012, 16:53

Trenurile IC la inceputurile lor au fost trenuri inspirate,insa cu timpul au fost porcite de CFR , pentru ca au fost nevoiti sa scoata anumite Acc,R/IR si atunci in mintea lor CREATZA,au zis ca ofera legaturi in plus cu aceste trenuri , si asa si-au batut joc si de cei care vor sa ajunga mai repede la Timisoara si care platesc o sacosa de bani si de oamenii din acele localitati mici , care au ceva de genu: " vrei o legatura in plus ? SCOATE O SACOSA DE BANI pentru un IC cu mers de IR"
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8688
Data de inscriere : 09/01/2011

Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 2 Icon_minitimeVin 14 Sept 2012, 17:07

La conditiile actuale ale infrastructurii eu as baga IC decat pe Bucuresti-CT si Bucuresti-Brasov, bineinteles fara oprire si/sau un CT-Bucuresti-BV si atat, cu vagoane 21-90 si 10-91 si intradevar poti sa ceri pret de IC...Un bilet intreg la 200lei cls1 si 150 cls2(mai da CFR din partea casei o cafea si un covrig) pe BV-B-CT sa faca cam 4-5 ore nu s-ar plange nimeni. Un fel de tren Business sau ICE...dat cu pret de IC.
Pentru celalalte destinatii din tara IR sunt mai mult decat suficiente...
Sus In jos
adytm

adytm


Numarul mesajelor : 176
Varsta : 34
Localizare : Timisoara
Reputatie : 4651
Data de inscriere : 13/09/2012

Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: salut   Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 2 Icon_minitimeVin 14 Sept 2012, 17:30

Prea tare si prea corect raspunsul , asa este , mai bine retrogradate rangurile de IC , inclusiv pe M900 unde 540 km ii faci in peste 8h- este jalnic. Cfr are o scuza din partea mea doar pentru sectorul Balota unde natura nu a fost darnica, evident ca pentru austrieci si nemti - relieful asta nu ar fi pus nici un fel de problema:)


AlexD a scris:
La conditiile actuale ale infrastructurii eu as baga IC decat pe Bucuresti-CT si Bucuresti-Brasov, bineinteles fara oprire si/sau un CT-Bucuresti-BV si atat, cu vagoane 21-90 si 10-91 si intradevar poti sa ceri pret de IC...Un bilet intreg la 200lei cls1 si 150 cls2(mai da CFR din partea casei o cafea si un covrig) pe BV-B-CT sa faca cam 4-5 ore nu s-ar plange nimeni. Un fel de tren Business sau ICE...dat cu pret de IC.
Pentru celalalte destinatii din tara IR sunt mai mult decat suficiente...
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13102
Data de inscriere : 06/04/2012

Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 2 Icon_minitimeVin 14 Sept 2012, 17:35

AlexD are dreptate cand spune ca infrastructura permite doar in respectivele zone existanta de IC... Doar ca si pe acolo se tot fura chestii, si pana la urma tot cand ai noroc ajungi, deci nu sunt convins nici de ruta propusa de el ca ar merita sa aiba parte de IC... De restul zonelor nu mai zic in privinta asta...
Sus In jos
Alex Avram
User Dezactivat
User Dezactivat
Alex Avram


Numarul mesajelor : 2610
Varsta : 30
Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren
Reputatie : 8373
Data de inscriere : 20/06/2009

Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 2 Icon_minitimeVin 14 Sept 2012, 20:05

COSTACHE MIHAIL a scris:
Ca o parere, trenurile IC ar trebui sa opreasca numai in orasele resedinta de judet.
Pe M.800 nu sunt orase resedinta de judeti...doar noduri......Ciulnita-Fetesti-si Medgidia dar in Medgidia e legatura directa spre TL si Negru Voda..... Smile
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11654
Data de inscriere : 08/09/2011

Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 2 Icon_minitimeVin 14 Sept 2012, 20:12

Mai esunt doua perechi de IC in relatia Timisoara-Cluj-retur format din Desiro! Acesta sa fie IR si sa aiba in compunere vagoane. Nu poti merge cu Desiro 5h30min, 330km.


Ultima editare efectuata de catre andrey_tm in Vin 14 Sept 2012, 23:41, editata de 1 ori
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13275
Data de inscriere : 05/01/2011

Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 2 Icon_minitimeVin 14 Sept 2012, 20:14

AlexD a scris:
La conditiile actuale ale infrastructurii eu as baga IC decat pe Bucuresti-CT si Bucuresti-Brasov, bineinteles fara oprire si/sau un CT-Bucuresti-BV si atat, cu vagoane 21-90 si 10-91 si intradevar poti sa ceri pret de IC...Un bilet intreg la 200lei cls1 si 150 cls2(mai da CFR din partea casei o cafea si un covrig) pe BV-B-CT sa faca cam 4-5 ore nu s-ar plange nimeni. Un fel de tren Business sau ICE...dat cu pret de IC.
Pentru celalalte destinatii din tara IR sunt mai mult decat suficiente...
Cam scump avand in vedere ca la ora actuala un IC pe ruta BV-B-CT pretul este de 178 de lei cls 1 fara reducerea acordata ca se folosesc 2 trenuri.
Pe un astfel de traseu intr-adevar cu opriri la Predeal-Sinaia-Campina-Ploiesti-Bucuresti-Constanta 178 de lei la cls 1 .. intr un tren compus din 10-90 si ceva vagoane mai spatioase decat 21-76,ar fi un hit Smile.
De altfel nu am inteles opririle de anul asta a sezonierelor in traseul Bucuresti-Constanta?!?! Cand vi cu un tren deja supra plin la ce mai opresti pe acolo??Sa-i mai adaugi timp mai mare de parcurs?Era suficient daca opreau IR urile Buc-Constanta pe traseu .. in rest bataie de joc.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8688
Data de inscriere : 09/01/2011

Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 2 Icon_minitimeVin 14 Sept 2012, 20:32

Pai tu bagi la IC in 160km 4(5 cu finala) opriri? Ala nu mai e IC e RE What a Face
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13275
Data de inscriere : 05/01/2011

Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 2 Icon_minitimeVin 14 Sept 2012, 20:45

Predeal varf de panta , oras cu potential turistic enorm in special iarna ,Sinaia la fel,Campina poate fi suprimata,dar de restul nu ai cum sa le suprimi ca de acolo iti vor venii calatorii.Daca asta e RE .. ce zici ca avem acum ?=))Tocanita?
472 Brasov 12:26 0:09 12:35 Clasa 2 Restaurant/bar
498 Predeal 13:06 0:02 13:08 Clasa 2 Restaurant/bar
517 Sinaia 13:27 0:02 13:29 Clasa 2 Restaurant/bar
546 Cimpina 13:58 0:01 13:59 Clasa 2 Restaurant/bar
579 Ploiesti Vest 14:23 0:02 14:25 Clasa 2 Restaurant/bar
638 Bucuresti Nord 15:05 0:01 15:05 Clasa 2 Restaurant/bar
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
0 Bucuresti Nord 16:00 0:01 16:00 Clasa 1 Clasa 2
109 Ciulnita 17:06 0:01 17:07 Clasa 1 Clasa 2
146 Fetesti 17:32 0:01 17:33 Clasa 1 Clasa 2
225 Constanta 18:35 0:01 18:35 Clasa 1 Clasa 2
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13102
Data de inscriere : 06/04/2012

Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 2 Icon_minitimeVin 14 Sept 2012, 20:46

andrey_tm a scris:
Mai esunt doua perechi de IC in relatia Timisoara-Cluj-retur format din Desiro! Acesta sa fie un IR si sa aiba in compunere vagoane. Nu poti merge cu Desiro 5h30min, 330km.

Ba poti, chiar 300 de km in 6 ore (Valcea-Cluj), sau mai mult (Craiova-Brasov)... :roll:
Sus In jos
Continut sponsorizat





Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 2 Icon_minitime

Sus In jos
 
Mersul trenurilor 2012-2013 (1)
Sus 
Pagina 2 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 34 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Mersul trenurilor 2012-2013 (3)
» Mersul trenurilor 2013-2014
» Întrebări şi răspunsuri
» Mersul trenurilor 2012-2013 (2)
»  Compunerea trenurilor din România -2013

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: