|
| Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu | |
|
+87cristi5 neluadi c o r v i n Dionis lifetec delly ciprian71 Luna billy752-istu ets2oltromânia StefanD_ riciu mielutu zburator ravers75 marius664 Luca tgv Vice30 Desiro256 Katalyn COSTACHE MIHAIL alex.alexus.tm huiu_goe dan tm Vitosa TonyGFR Sorinus Theijs alliens Shinkasen Ionutz bubu yeu1 AndiCFR DAS 2011 laur 133 Bobby_TM alex1987 Teodor Caspar Grigor alex.barac.5 razvan - trenuri Petre_IFTE Raduku09 Mihai531 maris.constantin AlexandruC bogdan.perejuc Sabik NicuS pleto007 IonutCFR2009 Balto Jhonyla Rarau daniel_c Dr2005 gabigligor cristi CFR Adrian78 Katalin4653 The Legend baiazid gheorghita Bogdan-Razvan @ndrey Vlad cont dezactivat . cfr500 cristi ar Nesebar cortexedge TVlad halmarius ldh80 Goanga doctor cfr Sergiu rmn Caravelle_Zg roseanu Adirmvl DUAL Kriszti219 kasapis2007 AlexD Cont dezactivat Andrey_tm 91 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Vin 17 Feb 2017, 16:14 | |
| - Dr2005 a scris:
- Adrian78 a scris:
- 120 km/h la marfă când o zbura porcul nu au lăsat nici măcar câteva trase cu 100 km/h pentru trenuri de până în 1500 t
120 la marfă doar dacă ai maxim 800 t (parcă atât era pe Bucureşti - Constanţa). Şi mai trebuie să ai şi maxim 80 osii, că altfel nu face faţă frâna cu acţiune rapidă. Desigur, totul presupunând că materialul rulant asigură procentul de frânare necesar. Erau trase pentru trenuri de containere cred a 1500t și 600m lungime Dionis eu ziceam de trenurile de tranzit gen containere mașini cele cu vagoane H apte 120 km/h Dragos la MAV merg cu 100 trenurile de masini containere și mai cateva |
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6555 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Vin 17 Feb 2017, 23:29 | |
| - AndiCFR a scris:
- De pe pagina de Facebook a CFR Infrastructura:
''Bucureşti, 17 februarie 2017
Începem reabilitarea pe subtronsonul km 614 - Cap Y Bârzava
Asocierea Astaldi SpA - FCC Construccion SA - Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA – SC Thales Systems România SRL a fost desemnată câştigătoare a procedurii de licitaţie publică pentru reabilitarea la standardele impuse pentru coridoarele europene a subtronsonului km 614 - Cap Y Bârzava (2a), situat pe Axa prioritară TEN-T 22 (Coridorul IV Pan-European) Nürnberg–Praga–Viena–Budapesta–Curtici–Simeria–Braşov–Bucureşti–Constanţa.
Obiectivul general al proiectului este reabilitarea infrastructurii şi suprastructurii feroviare pentru circulatia trenurilor de călători cu viteza maximă de 160 km/h. În cadrul acestui proiect se vor executa lucrări de terasamente şi consolidări pe 44,706 km, de construire a 13 poduri noi (dintre care 2 peste râul Mureș), modernizarea a 39 de podeţe, lucrări civile în 5 staţii de cale ferată (inclusiv halte comerciale şi puncte de oprire), lucrări de electrificare şi energoalimentare, precum şi lucrări de implementare a sistemului de siguranţă a traficului ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR), pe toată distanţa subtronsonului.
Sursa de finanţare pentru reabilitarea subtronsonului km 614 - Cap Y Bârzava (2a), parte integrantă a tronsonul 2 Km 614 - Gurasada, este asigurată din fonduri nerambursabile şi de la bugetul de stat, iar valoarea totală estimată a contractului este de 1.689.959.733,89 lei (fără TVA).
Prin reabilitarea infrastructurii şi suprastructurii feroviare pe acest subtronson se asigură condiţii tehnice pentru circulaţia trenurilor de călători şi marfă cu viteze superioare de până la 160 km/h pentru trenurile de călători şi până la 120 km/h pentru trenurile de marfă, creşterea gradului de confort şi a siguranţei traficului feroviar.'' A trecut perioada de contestatii? Sau de acum urmeaza? Dupa cat timp se da ordinul de incepere a lucrarilor? |
| | | c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 48 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8511 Data de inscriere : 16/10/2013
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Vin 24 Feb 2017, 10:36 | |
| |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Dum 19 Mar 2017, 23:09 | |
| Poate intreb o prostie dar portiunile nou construte in zona Turdas -Orastie se considera linii noi pe care mecanicii trebuie sa faca recunoastere?
stiu ca sint parte a sectiei pe care ei au recunoastere si ca nu au o lungime mare, dar in lumina discutiilor despre instructii si regulamente de la CFR (la alte topicuri) cum se va proceda la darea lor in circulatie?
si nu doar astea ci si urmatoarele. |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Lun 20 Mar 2017, 00:03 | |
| Pai cel mai probabil vor merge normal, avand BAR-ul la indemana. Oricum in acea zona nu va fi cine stie ce noutate, cam vreo 3 sectoare de bloc noi si un tunel. |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Joi 23 Mar 2017, 16:32 | |
| S-a deschis D2 Orastie-Simeria, trenurile vor circula de acum pe noua varianta de viteza Orastie-Pricaz si podul nou construit peste Strei de la Simeria Veche (pod pentru linie dubla). |
| | | c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 48 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8511 Data de inscriere : 16/10/2013
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Mar 28 Mar 2017, 01:45 | |
| - AndiCFR a scris:
- S-a deschis D2 Orastie-Simeria, trenurile vor circula de acum pe noua varianta de viteza Orastie-Pricaz si podul nou construit peste Strei de la Simeria Veche (pod pentru linie dubla).
Întradevăr, cele spuse de Andi mai sus se confirmă! Ieri, în prima parte a zilei mi-am făcut timp și am ajuns în zona liniei noi Pricaz-Orăștie, unde am surprins cât și cum am putut câteva instantanee foto! Satisfacția cea mai intensă a fost prezența sau trecerea a multor trenuri printr-un loc ce până nu demult era un simplu teren cultivat cu diferite vegetale!.... Am mai constatat că partea de semnale nu era activă în totalitate, dar se lucra intens la reglaje! În plus, un pic ciudat mi s-a părut faptul că la trecerea la nivel de la Pricaz nu functiona nici acustica, nici semnalele luminoase de avertizare pentru mașini, chestia asta generând situația că unele trenuri (ex, IR 1837 a fost nevoit să oprească efectiv ptr că unul cu tractor nu s-a sinchisit prea mult de tren și i-a tăiat calea foarte din scurt (am văzut faza de la distanță dar nu am mai stat să o și filmez)), aproape opreau pentru a evita orice incident cu mașinile ce se perindă pe acolo! Bineînțeles, valea Mureșului a răsunat foarte des din cauza goarnelor date de mecanici pentru șoferii din acea locație!... În rest, de apreciat că se lucrează susținut, atât la racordarea și a celuilalt fir, la reglaje, retușări, consolidarea terasamentului etc, dar și la ”curățarea” vechiului traseu!... Cadrele cu celelalte trenuri surprinse aici o să le postez la topicurile aferente! Primul tren prins de mine pe acest nou segment... ... apare și al doilea tren, în fapt, primul de călători!... ...alte foto... ...aici au apărut deja fisuri în plăcile de beton, semn că malul de pământ încă nu s-a stabilizat, dar e bine că responsabilii și-au dat seama și au semnalat ”avaria”!... ...iar aici, o bornă ”istorică” adusă de pe vechiul amplasament... ...firul vechi mai e util acum doar pentru dieseluri, dar și așa viața lui e pe sfârșite, ...catenara, cablurile, semnalele etc fiind deja în mare parte dezafectate!... ...Și câteva secvențe de final de prezentare din zona noului pod (de peste râul Strei, Simeria Veche), dat și el în folosință de curând! Și aici, catenara firului vechi a fost îndepărtată... (27.3.17) |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Mar 28 Mar 2017, 08:35 | |
| Cum au bagat vagonul de marfa acolo daca firul nu e racordat? |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Mar 28 Mar 2017, 10:57 | |
| Probabil cu macaraua. Corvin, multumim pentru poze! Deocamdata se circula la cale libera si reavizare. |
| | | Vice30
Numarul mesajelor : 130 Reputatie : 3519 Data de inscriere : 16/08/2015
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Vin 31 Mar 2017, 11:02 | |
| Aproximativ ce inaltime va avea pasajul rutier peste CF? La tunel mai au mult de lucru, sper ca in aceasta vara sa avanseze cu 25-35% fata de anul trecut.
Racordul de pe firul I modernizat la Turdas se va face undeva in iunie-iulie, stie cineva aproximativ data? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Vin 31 Mar 2017, 22:36 | |
| Este destul de trist sa vezi taluzul canalului pluvial deja crapat cind inca santierul e in functiune.
E ca si cum ai fi ca casa la acoperis dar iti crapa deja un perete. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Vin 31 Mar 2017, 23:08 | |
| - dan tm a scris:
- Este destul de trist sa vezi taluzul canalului pluvial deja crapat cind inca santierul e in functiune.
La fel poți sa vezi stalpii copertinei dintre liniile 2 si 3 din R. Valcea ruginiti inainte de inaugurare. Traim intr-o tara aparte. |
| | | c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 48 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8511 Data de inscriere : 16/10/2013
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Sam 01 Apr 2017, 01:05 | |
| O nouă vizită în zona Turdaș, însă, din nou am plecat oarecum dezamăgit și nelămurit vis-a-vis de cum va apărea în peisaj tot ce ține de noul traseu feroviar. M-am tot uitat din mai toate unghiurile și nu reușesc să pricep încă o chestie simplă... Dacă până acum era destul de clar că DN-ul va supratraversa linia cf, acum, sincer, nu aș mai paria asta! După cum observați, a apărut un terasament nou pentru reconfigurarea dn-ului, s-a și pregătit bitumarea, dar toată lucrarea asta nu urcă ci urmează reliefului din zona, ori, dacă rămâne cum apare acum, logic ar fi ca linia cf să treacă peste noua șosea, asta corespunzând și nivelului la care se află tunelul cf din dealul excavat! Am mai spus-o..., sunt foarte nerăbdător să vină momentul când mersul lucrărilor de aici va avansa întratât, încât să îmi fac o idee clară despre forma finală a acestui segment!... (31.3.17) |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Sam 01 Apr 2017, 10:29 | |
| Reconfigureaza provizoriu DN7 in zona pt a incepe lucrarile la podul ce va supratraversa calea ferata, care va fi amplasat pe actualul traseu. Nu ma intrebati de ce nu l-au facut in locul DN-ului deviat ca nu stiu.. |
| | | cristi5
Numarul mesajelor : 12 Reputatie : 3407 Data de inscriere : 09/08/2015
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Mier 05 Apr 2017, 12:21 | |
| - AndiCFR a scris:
- Reconfigureaza provizoriu DN7 in zona pt a incepe lucrarile la podul ce va supratraversa calea ferata, care va fi amplasat pe actualul traseu. Nu ma intrebati de ce nu l-au facut in locul DN-ului deviat ca nu stiu..
Cred ca nu l-au facut in locul DNului deviat pt ca atunci pasajul ar fi fost mai inalt, CF fiind in urcare, plus ca ar fi adaugat doua curbe in plus la DN. Aici vederea din satelit http://www.inspectorulpadurii.ro/#coordonate=23.1183637,45.8382432/Z17 alegeti "Satelit Sentinel", se poate vedea si cum a evoluat lucrarea de la o luna la alta. O sa fie un pasaj destul de lung peste CF. Subtraversare nu ar fi mers probabil pt ca ar fi fost sub cota de inundatie... In zona se desprinde de DN un DJ (709G spre Turdas) care apoi trece CF la nivel si supratraverseaza A1 pe un pasaj. Va fi interesant de vazut cum fac cu acel DJ in timpul constructiei pasajului DN, si care va fi solutia finala pt el, sper ca nu trecere la nivel. Adica sper ca se va desprinde de DN in nordul noului pasaj peste CF. Am discutat si aici: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=69.msg151281#msg151281 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu | |
| |
| | | | Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |