Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu

In jos 
+87
cristi5
neluadi
c o r v i n
Dionis
lifetec
delly
ciprian71
Luna
billy752-istu
ets2oltromânia
StefanD_
riciu
mielutu zburator
ravers75
marius664
Luca tgv
Vice30
Desiro256
Katalyn
COSTACHE MIHAIL
alex.alexus.tm
huiu_goe
dan tm
Vitosa
TonyGFR
Sorinus
Theijs
alliens
Shinkasen
Ionutz
bubu
yeu1
AndiCFR
DAS 2011
laur 133
Bobby_TM
alex1987
Teodor
Caspar
Grigor
alex.barac.5
razvan - trenuri
Petre_IFTE
Raduku09
Mihai531
maris.constantin
AlexandruC
bogdan.perejuc
Sabik
NicuS
pleto007
IonutCFR2009
Balto
Jhonyla
Rarau
daniel_c
Dr2005
gabigligor
cristi CFR
Adrian78
Katalin4653
The Legend
baiazid
gheorghita
Bogdan-Razvan
@ndrey
Vlad
cont dezactivat .
cfr500
cristi ar
Nesebar
cortexedge
TVlad
halmarius
ldh80
Goanga
doctor cfr
Sergiu rmn
Caravelle_Zg
roseanu
Adirmvl
DUAL
Kriszti219
kasapis2007
AlexD
Cont dezactivat
Andrey_tm
91 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 53, 54, 55 ... 60 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Icon_minitimeDum 23 Oct 2016, 17:08

mielutu zburator a scris:
Dr2005 a scris:
Apropo, ştiaţi că la staţionări mai mari de 15 minute e obligatoriu să se închidă aerul condiţionat şi încălzirea în trenuri? Atât din motive economice, cât şi tehnice: consumul e mare, amperajul e mare şi rişti să topeşti pantograful şi firul de contact.

Cine a debitat asta merită un mare pumn în cap. Adică cu ce am greșit eu, călătorul, să nu am căldură când stau 30 de minute (uneori 35-40) la Pogoanele, în IR 1776, să aștept pe 1775 că e macazul blocat la Cotorca? Cu ce am greșit să n-am climă când stau 180 de minute că e zăpada prea mare și nu se poate circula? De ce să n-am aer condiționat când aștept, în 7001, 30 de minute la Rușețu crucea cu 1776 care se târăște cu 20 km/h pe secțiunile unde BLA nu merge?

E o ineptie în tracțiune consumul de curent e mai mare atât la diesel cât și la electric stiu ca la LDE cu INDA încălzirea tren pornește după demararea trenului peste treapta 3
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Icon_minitimeDum 23 Oct 2016, 17:14

Dr2005 a scris:
mielutu zburator a scris:
Dr2005 a scris:
Apropo, ştiaţi că la staţionări mai mari de 15 minute e obligatoriu să se închidă aerul condiţionat şi încălzirea în trenuri? Atât din motive economice, cât şi tehnice: consumul e mare, amperajul e mare şi rişti să topeşti pantograful şi firul de contact.

Cine a debitat asta merită un mare pumn în cap. Adică cu ce am greșit eu, călătorul, să nu am căldură când stau 30 de minute (uneori 35-40) la Pogoanele, în IR 1776, să aștept pe 1775 că e macazul blocat la Cotorca? Cu ce am greșit să n-am climă când stau 180 de minute că e zăpada prea mare și nu se poate circula? De ce să n-am aer condiționat când aștept, în 7001, 30 de minute la Rușețu crucea cu 1776 care se târăște cu 20 km/h pe secțiunile unde BLA nu merge?
E vorba de electrice. Dacă stă pornită încălzirea, din cauza amperajului mare rişti să topeşti catenara (prin efect Joule), ceea ce nu prea e de dorit. Sincer, nu cunosc dacă se aplică cumva şi pentru diesel, o să caut instrucţia să verific.

Știu când stă pe loc locomotivă cu ambele pantografe în sus e riscul să se topească firul pentru că e curent mare pe o suprafață mică de contact
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6452
Data de inscriere : 26/09/2009

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Icon_minitimeDum 23 Oct 2016, 18:23

Ma îndoiesc ca este necesar sa deconectezi clima sau IT la tracțiunea electrica cand se sta mai mult de 15 minute. Oare proiecțiile alea pe circuitul de inalta si cele pe circuitul IT ce functie fac ?
Dar atunci cand se climatizeaza vagoanele sau încălzesc garnitura cu LE inainte de cuplare locomotivei diesel nu e o problema ?!? Sau iarna ua -15 grade in camp nu se mai da căldură ?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Icon_minitimeDum 23 Oct 2016, 22:12

Dr2005 a scris:
Timpii nu sunt făcuţi pentru 140 pentru că, economic, nu rentează să circuli cu 140 km/h pe 14,5 km (că restul distanţei o foloseşti pentru accelerare şi frânare), consumul de electricitate este imens la 140 km/h
Serios, e consumul mare? Pai atunci pentru ce mai baga mecanicul suntarile alea? Ai auzit de ele? Stii cand se baga si pana la cat la suta scade amperajul pe motoarele de tractiune?

Dr2005 a scris:
Eu să fiu patron de OTF, i-aş imputa mecanicului diferenţa de consum dacă ar pleca la timp din Arad şi ar alerga cu 140 până la Curtici...
Dar cu cat sa alerge stimabile daca atat prevede livretul? Daca timpii de mers sunt stransi cine plateste minutele de intarziere? Marti sper sa ajung la scoala personalului sa aduc la cunostinta problema asta, ba chiar am sa te recomand ca pe o viitoare speranta de mare sef ce vrei sa ajungi la CFR Calatori sa vedem ce parere au despre tine si la ce sa se astepte angajatii in viitor. Mare minune de nu mi-oi lua eu un sut in fund inaintea ta Smile
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Icon_minitimeLun 24 Oct 2016, 00:37

Am mai auzit una .. amuzi

Pai si cand stau iarna la incalzit inainte sa fie impinse de locomotive in B Nord, cate 45 de minute la incalzit garniturile.. cum merge ?? Acolo e "firu mai gros " ?? amunca lol!
Sus In jos
lifetec




Numarul mesajelor : 329
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4735
Data de inscriere : 01/11/2012

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Icon_minitimeLun 24 Oct 2016, 09:08

Dr2005 a scris:
Apropo, ştiaţi că la staţionări mai mari de 15 minute e obligatoriu să se închidă aerul condiţionat şi încălzirea în trenuri? Atât din motive economice, cât şi tehnice: consumul e mare, amperajul e mare şi rişti să topeşti pantograful şi firul de contact.


Hai bre doctore aveam pretentii de la tine. N- am invatat despre asa ceva la scoala Smile. M-a prins odata schimbarea orei in 1741 si am stat 1 ora la Cluj. Incalzirea a functionat bine-mersi. Si sunt si alte cazuri de trenuri care stationeaza mai mult de 15 min si nu se opreste caldura/AC
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Icon_minitimeLun 24 Oct 2016, 12:45

Din contra s-a spus ca atunci cand e frig afara sa se faca tot posibilul sa se asigure caldura in tren sa nu fie frig la oameni.

_________________
595423Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Bdeem_8496_aLucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Bdeem_8496_aLucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Bdeem_8496_a
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Icon_minitimeLun 24 Oct 2016, 21:51

Din punctul meu de vedere, dacă chiar se respectă o asemenea prevedere, e bătaie curată de joc față de oameni, indiferent cine e operatorul. Dacă a picat un marfar pe curentă de exemplu, sau nu se poate face parcurs de ieșire, sau e o defecțiune la locomotivă care nu necesită decuplarea disjunctorului, și stau 2-3 ore în gară, eventual la Făurei unde viscolul este cu adevărat nemilos, ce fac? Îngheț? Mă îmbolnăvesc? Ok, atunci ar trebui să pot să cer operatorului să-mi plătească medicația! (ceva la fel de absurd ca deconectarea la +15 min staționare).
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Icon_minitimeLun 24 Oct 2016, 23:27

Prevederea aia ati inteles-o voi gresit. Cand circula locomotiva cu ambele pantografe ridicate si IT cuplat la stationari mai lungi mecanicul trebuie sa coboare unul din pantografe. Motivele le-a explicat Dragos.

@Dual, in Grivita cat timp incalzeste garnitura (~30 min in lunile reci) nu e nevoie sa ridice ambele pantografe. Firele alea (parca vreo trei la numar sunt) nu au decat vreo 50 de metri si au fost special montate abia dupa 1990 (nu mai stiu exact anul, dar stiu sigur ca prin 95 existau).
Sus In jos
delly




Numarul mesajelor : 15
Reputatie : 4661
Data de inscriere : 04/03/2012

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Icon_minitimeMar 25 Oct 2016, 00:47

În condiţii de vreme exremă (vînt puternic, viscol, etc.), se pote produce un arc electric care să topească firul, dacă staţionează locomotiva. GM-urile n-au cum să aibă problema asta.
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6452
Data de inscriere : 26/09/2009

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Icon_minitimeMar 25 Oct 2016, 07:57

delly a scris:
În condiţii de vreme exremă (vînt puternic, viscol, etc.), se pote produce un arc electric care să topească firul, dacă staţionează locomotiva.

Serios ?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Icon_minitimeMar 25 Oct 2016, 08:50

Nu ati putea fi mai expliciti fara sa mai treceti atita prin pareri personale si fizica?

Daca un tren stationeaza 60 -200 de minute coboara pantograful?
Mai clar acuma cu evenimentul asta de la Dolhasca unde un autobuz s-a pus peste ambele fire si a rupt un stilp de la catenara, trenurile care au steptat redeschiderea liniei curente au deconectat aerul conditionat sau ma rog incalzirea daca a mers, precum si restul serviciilor din vagoane care merg pe curent?

Sau daca se intimpla iarna acest eveniment deconecta serviciile si cobora pantograful sa nu faca arc sa nu topeasca firul? nu mai inteleg nimic unul zice hais unul zice cea.
Eu daca merg in gara cu 2 ore inainte sa plece trenul de 14-25 vad ca locomotiva e deja pe tren cu mecanic cu tot cu pantograful ridicat, sta mecanicul acolo in post degeaba doua ore.
Sus In jos
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5430
Data de inscriere : 27/06/2011

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Icon_minitimeMier 26 Oct 2016, 23:16

Dr2005 a scris:
Probabil or să ridice viteza între Arad şi Curtici... dar asta e fix pix, pentru că pentru o distanţă aşa de mică nu merită să accelerezi la 140 sau 160 km/h.

cu asemenea "specialisti" de generatie noua, nu e de mirare ca se duce tot in jos calea ferata...adica de ce sa nu accelereze daca linia a fost modernizata pentru asta simaterialul rulant permite? pai in Germnaia sunt trenuri Regio care merg cu 160 km pe ora si au opriri la 10 km , insemana ca aia sunt niste tampiti de isi permit sa mearga 3-4 minute cu 160 km/h si apoi s aopreasca? din contra trebuie sa se mearga cu maximul cat pemrite infrastructura pentru a obtine un timp cat mai mic
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Icon_minitimeMier 26 Oct 2016, 23:36

Ziceţi voi câte minute de îmbunătăţire aduc 17 km din 500 pentru un tren Bucureşti - Budapesta...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5430
Data de inscriere : 27/06/2011

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Icon_minitimeJoi 27 Oct 2016, 00:00

Dr2005 a scris:
Ziceţi voi câte minute de îmbunătăţire aduc 17 km din 500 pentru un tren Bucureşti - Budapesta...

nu e vorba doar de 2-3 minute cat se castiga aici, ci e vorba de principiul haunos dupa care se ghideaza "expertii" din ministerul transporturilor...asa, nici pe Bucuresti Constanta nu aveam nevoie de 160 km/h ca nu s-a redus timpul la jumatate....atata timp cat se cheltuie sume mari de bani pentru reconstructia liniei si se anunta niste viteze, e absolut normal ca lumea sa aiba asteptari sa se circule cu viteza respectiva si sa scada timpul de mers...2 minute la fiecare 17 km daca s epierd pe principiul asta cred ca se aduna o valoare semnificativa...daca chiar conteaza cinsumul, s-ar investi i in eliminarea restrictiiloor de 5-15-30 km/h de care e plina reteaua, nu s-ar circula cu viteze mai mici acolo unde linia permite mai mutl
Sus In jos
Continut sponsorizat





Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 54 Icon_minitime

Sus In jos
 
Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
Sus 
Pagina 54 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 53, 54, 55 ... 60 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu
» Lucrari modernizare statia CF Simeria (M200)
» Lucrari de reabilitare a copertinelor din Ploiesti Sud
» Lucrari de reabilitare a podurilor Dunarene

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: LUCRARI LA C.F. DIN ROMANIA-
Mergi direct la: