Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu

In jos 
+87
cristi5
neluadi
c o r v i n
Dionis
lifetec
delly
ciprian71
Luna
billy752-istu
ets2oltromânia
StefanD_
riciu
mielutu zburator
ravers75
marius664
Luca tgv
Vice30
Desiro256
Katalyn
COSTACHE MIHAIL
alex.alexus.tm
huiu_goe
dan tm
Vitosa
TonyGFR
Sorinus
Theijs
alliens
Shinkasen
Ionutz
bubu
yeu1
AndiCFR
DAS 2011
laur 133
Bobby_TM
alex1987
Teodor
Caspar
Grigor
alex.barac.5
razvan - trenuri
Petre_IFTE
Raduku09
Mihai531
maris.constantin
AlexandruC
bogdan.perejuc
Sabik
NicuS
pleto007
IonutCFR2009
Balto
Jhonyla
Rarau
daniel_c
Dr2005
gabigligor
cristi CFR
Adrian78
Katalin4653
The Legend
baiazid
gheorghita
Bogdan-Razvan
@ndrey
Vlad
cont dezactivat .
cfr500
cristi ar
Nesebar
cortexedge
TVlad
halmarius
ldh80
Goanga
doctor cfr
Sergiu rmn
Caravelle_Zg
roseanu
Adirmvl
DUAL
Kriszti219
kasapis2007
AlexD
Cont dezactivat
Andrey_tm
91 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 46, 47, 48 ... 57 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 47 Icon_minitimeJoi 21 Iul 2016, 09:02

DUAL a scris:
Nu am auzit de tunel artificial...

Este o denumire data constructiilor de acest tip realizate la adancime mica (in cazul asta este vorba despre 10 m) ...
Este adevarat ca termenul nu este uzitat decat foarte putin in limba romana

Si arata cam asa: http://www.panoramio.com/photo/78535269

Dar se foloseste:

http://www.skistraja.ro/schitul_straja.html

http://www.cotidiantr.ro/primul-tunel-pe-o-autostrada-romanesca-pe-orastie---sibiu-50089.php#.V5BkvNJ96JA


DUAL a scris:
Cat despre DN, sunt aproape sigur ca acesta va traversa calea ferata peste.. in zona respectiva calea ferata nu are cum sa urce sa traverseze DN-ul.. ar fi prea mare declivitatea.. La cum merg lucrarile, nu par sa inalte terasamentul caii din spate, sa poata sa treaca peste DN.

Asa am crezut si eu initial, dar scrie foarte clar si aici:

http://zhd.ro/eveniment/comunitate/la-turdas-trenul-va-circula-subteran-si-suspendat/
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 47 Icon_minitimeJoi 21 Iul 2016, 09:29

c2016 a scris:
De ce circula Malaxa 1000 pe linia electrificata?

Ramele electrice de la Depoul Arad sunt pe butuci, călători pentru trenuri mai lungi nu sunt şi trebuie şi mecanicii să aibă pe unde să îşi facă orele.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 47 Icon_minitimeJoi 21 Iul 2016, 12:02

O schita din zona Turdas:

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=626417&highlight=ungaria&page=234

Din schita pare ca linia merge peste DN7, e un podet la prima traversare, apoi urmand lucrarile de arta de pe cf. noua vine tunelul, apoi un overpass, apoi un pod si dupa aia un podet peste DN7...

Nu vad pasaje care sa treaca peste calea ferata...
Sus In jos
Vice30




Numarul mesajelor : 130
Reputatie : 3519
Data de inscriere : 16/08/2015

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 47 Icon_minitimeJoi 21 Iul 2016, 13:02

Da,e clara treaba din ce ati prezentat. Cine mai trece cu masina prin zona aceea (din tren nu se vede bine), sa faca va rog niste poze si sa le incarce aici, as fi curios in ce stadiu sutn acum, in mijloc de vara.

Multumesc de lamuriri.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 47 Icon_minitimeJoi 21 Iul 2016, 14:18

Nu stiu cat de clara e , ca eu nici acum nu sunt 100% sigur...De-aia am zis ,,pare''...

Am gasit si niste poze din martie cu lucrarile de la tunelul Turdas, de-aici mi-am dat seama de faptul ca geografia locului este destul de inconstanta:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=816263078503152&set=a.816263028503157.1073741917.100003584026406&type=3&theater

Din poze reiese ca tunelul este aproape de suprafata, deci adancime mica, de aici si denumirea de artificial, pentru ca nu se poate numi un tunel adevarat, este doar o solutie tehnica de compromis pentru ca traseul sa fie drept pe o bucata considerabila, tinand cont, in mod evident, de succesiunea de lucrari de arta necesare zonei respective....
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 47 Icon_minitimeJoi 21 Iul 2016, 14:43

Se face pod peste dn7 după Turdas
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 47 Icon_minitimeJoi 21 Iul 2016, 14:50

Adrian78 a scris:
Se face pod peste dn7 după Turdas

E in constructie deja ? Ce inseamna dupa Turdas, ca sunt doua intersectii ale cf noi cu DN 7...Poate face cineva din zona niste poze,,,

In zona haltei Turdas s-au facut ceva lucrari, e linie noua acolo ?
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 47 Icon_minitimeJoi 21 Iul 2016, 18:33

Extras din proiectul „Reabilitarea liniei c.f. Frontieră – Curtici ­ Simeria parte componentă a Coridorului IV Pan –European pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h” – Secţiunea: Curtici – Simeria (Tronsoanele 2 şi 3)

Pentru secțiunea de cale ferată pe care se află Tronsonul 2: Km 614 ­ Gurasada şi Tronsonul 3: Gurasada – Simeria se păstrează parţial traseul actual şi se respectă condiţiile parametrului de viteză impus prin POS­T, de 160 km/h pentru trenurile de călători şi de 120 km/h pentru trenurile de marfă.

Implementarea proiectului va permite circulaţia cu viteza de 160 km/h pe o lungime de cca. 89% din lungimea secțiunii.

Pe 6% din lungime se va circula cu viteza de 120 km/h, iar pe 5% din lungime se va circula cu viteza de 100 km/h.

Prin aplicarea soluţiilor tehnice în cadrul proiectului se obţin următoarele:

-modernizarea liniei de cale ferată Tronsoanele 2 şi 3 : Km 614 ­ Gurasada şi Tronsonul 3: Gurasada – Simeria reprezentând 348,3 km linie CF nouă (echivalent linie CF simplă desfăşurată);

-ameliorarea geometriei traseului de cale ferată prin realizarea unor porţiuni de variante de traseu în lungime totală de 66,26km, pentru linie dublă electrificată;

-modernizarea liniei de cale ferată existente – 77,695km;

-porţiunile rămase în afara variantei de traseu vor fi demontate integral pe unele zone sau demontate parţial (un fir) şi păstrarea circulaţiei pe un fir, cu adaptarea instalaţiilor existente de semnalizare din staţii şi de pe linia curentă, pentru circulaţia feroviară pe aceste intervale în noile condiţii de sistematizare a staţiilor şi de circulaţie pe linie simplă, în linie curentă;
­
-implementarea sistemului ERTMS/ETCS – Nivel 2 şi GSM­ R;


Si acum lucrarile, alea de facut intr-un an - doi, asa cum crede lumea:

-scoaterea liniei de cale ferată de sub efectul inundaţiilor prin ridicarea niveletei liniei existente în raport cu nivelul apelor râului Mureş la asigurarea de NAE 1% ;

-execuţia de 3 tuneluri noi, cale dublă, în lungime de 1.564 metri;

-execuţia unei polate noi, cale dublă, în lungime de 225 metri;

-montarea de panouri fonoabsorbante pe o lungime de 2.595 metri;

-9 Poduri noi peste Mureş, 52 poduri noi cu deschidere până în 50 m, 2 viaducte noi;

-106 podeţe noi, 1 podeţ reparat şi prelungit;

-19 pasaje din care: 8 pasaje superioare noi, 9 pasaje inferioare noi şi 2 pasaje inferioare reabilitate;
dintr­un număr de 61 treceri la nivel existente vor rămâne 22 de treceri la nivel, dintre care 15 vor fi
modernizate, iar 7 vor fi prevăzute cu instalaţii noi. Instalaţiile de la trecerile la nivel vor fi cu 4 semibariere şi
vor fi comandate şi controlate în instalaţiile de centralizare electronică;

-se vor înfiinţa 7 puncte noi de secţionare;

-dezvoltarea Dispecerului Energetic Feroviar din staţia Arad şi realizarea unui dispecer nou în staţia Deva;

-iluminatul exterior în zona de macaze, treceri la nivel şi containere cu echipamente pentru instalaţiile de
semnalizare şi telecomunicaţii;

-construirea a 4 clădiri noi de mentenanţă cu dotările aferente în staţiile: Radna, Săvârşin, Deva Simeria;

-construirea de staţii noi de cale ferată în staţiile: Ghioroc, H.M. Păuliş, Milova, Bârzava, Vărădia, Ilteu, H.M.
Câmpuri Surduc, Ilia, Mintia;

-reabilitarea staţiilor de cale ferată: Radna, Săvârşin, Deva, Simeria (monument istoric);

-refacere tunelului pietonal situat în staţia Simeria;

-pasarele noi în staţiile Radna şi Simeria, pe amplasamentul celor existente, urmând să asigure tranzitul localnicilor din cele două zone importante ale oraşului, aflate deoparte şi de cealaltă a liniilor ferate şi să deservească călătorii, cu coborâre la peroane cu ajutorul scărilor şi lifturilor;

-toate staţiile sunt prevăzute cu peroane în faţa clădirilor de călători, cu lungimea cuprinsă între 60 şi 170 metri şi lăţime variabilă, şi peroane intermediare de o parte şi de alta a liniilor directe. Lungimea peroanelor intermediare este cuprinsă între 150 şi 280 metri, iar lăţimea este cuprinsă între 2 şi 3 metri;

-peroanele din staţiile mari sunt protejate cu copertine de 300m lungime, în staţiile mici copertinele sunt prevăzute de 150m lungime, iar pe peroanele din punctele de oprire sunt amplasate două adăposturi (câte unul pe fiecare peron);

-staţiile existente şi noi vor fi amenajate astfel încât să fie asigurată deplasarea în siguranţă a călătorilor şi a persoanelor cu dizabilităţi vizuale, auditive şi/sau locomotorii. Se vor amenaja zone de parcare autoturisme şi biciclete, staţii de autobuz, rampe pentru persoanele cu handicap locomotor, pentru accesul la clădiri şi peroane;
reţelele de alimentare cu apă şi canalizare vor fi reabilitate;

pe intervalul Păuliş – Radna la km 598+500 şi în staţia Ilia la km 501+500 se montează echipamente ­ Sistem de detectare a cutiilor de osii supraîncălzite şi a frânelor strânse (DCOS) ;

-creşterea capacităţii portante a platformei căii ferate şi dimensionarea stratului de formă pentru valoarea modulului de deformaţie la reîncărcare (EV2) de 50 Mpa;
asigurarea colectării şi evacuării apelor meteorice şi de infiltraţie de pe platforma şi din zona platformei căii ferate prin sisteme adecvate: şanţuri de platformă şi de gardă (de apărare), drenuri, casiuri, etc.;

-protejarea terasamentelor prin amenajarea malurilor albiilor, concomitent cu protejarea malurilor faţă de viituri în zonele adiacente podurilor şi podeţelor;
asigurarea stabilităţii taluzelor de rambleu şi debleu prin soluţii adecvate de consolidare;

-înlocuirea instalaţiilor existente CED, BLA, BAT, autostop­controlul automat al vitezei cu instalaţii noi: CE (centralizare electronică), BLAI (Bloc de Linie Automat Integrat), TMV (Trepte Multiple de Viteză) etc.;

-toate obiectele şi instalaţiile metalice aflate în zona de influenţă a căii ferate electrificate, vor fi protejate prin legare la returul curentului de tracţiune şi/sau la prize de pământ;
modernizarea instalaţiilor de telecomunicaţii feroviare;

-înlocuirea liniei de contact existente şi a instalaţiilor de energoalimentare cu instalaţii noi;

-lucrări de protecţia mediului;

-modernizarea substaţiilor de tracţiune electrică a posturilor de secţionare şi subsecţionare;

-s­-a prevăzut instalarea unui sistem de supraveghere – monitorizare video pentru: zonele de macazuri din capetele staţiilor de cale ferată, trecerile la nivel din staţiile de cale ferată şi cele din linie curentă, exteriorul şi interiorul containerelor cu echipamente pentru instalaţiile de semnalizare şi telecomunicaţii;

-înlocuirea echipamentelor de telecomunicaţii.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 47 Icon_minitimeJoi 21 Iul 2016, 19:05

baiazid de ieri au scazut viteza la marfa la 70km/h despre ce vorbim?
Azi am venit cu 75-2 viteza maxima 103km/h intre Curtici si Arad
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 47 Icon_minitimeJoi 21 Iul 2016, 21:07

Adrian78 a scris:
baiazid de ieri au scazut viteza la marfa la 70km/h despre ce vorbim?
Azi am venit cu 75-2 viteza maxima 103km/h intre Curtici si Arad

Pai si ce treaba are asta cu un proiect de modernizare care urmeaza sa intre in constructie in cateva luni ? Asta inseamna ca gata, nu mai puneti poze pe forum si nu mai filmati coridorul IV deoarece pe alt tronson se intampla o situatie de moment pe care nici macar nu o cunoastem?

Eu zic ca te ambalezi prea repede, cine stie ce teste sau lucrari mai sunt de facut acolo, limitarea aia are o logica...

Curtici-Arad nu este inca la 100%... Iar 75-2 a venit conform mers in 14 minute, chiar daca nu a circulat cu 120km/h....

Asta e un tronson mai special, sa nu uitam ca de la Curtici si pana la granita desi exista doua fire, doar unul este operational...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 47 Icon_minitimeJoi 21 Iul 2016, 21:57

Limitarea aia de 70 e permanenta se tectureaza livretele de marfă la toți operatorii
Pai noi tot vorbim de 160 pe aici dar treaba in teren e altfel CFR trimite locomotive limitate nu stiu cum o să fie când o să dea drumul la 160 sau o să circule numai internaționale cu 160
Astăzi a făcut mai mult de 14 minute la 14.21 era la prevestitor la arad de acolo a mai făcut 5 minute
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 47 Icon_minitimeJoi 21 Iul 2016, 22:16

La unguri linia se gatuie, ca e doar un fir, si ala nemodernizat, deci nici acolo nu e 160, ci doar 100, dupa aia mai creste...

De la Frontiera la Curtici sunt 7km, si inca vreo 17km de la Curtici la Arad, deci 24km dar cu o oprire...

Iar de la Arad la km.614 sunt vreo 17km, adica in total 41km de la Curtici Frontiera la km.614.. Dupa aia, pana la Simeria, linia asteapta sa intre in reconstructie, si doar peste vreo 6 ani e gata,,,

Tu pentru bucata asta de 41km iti bati capul sa ai toate trenurile cu 160km/h, pai ce castig e intre 120-140 si 160km/h pe 40km cu doua opriri ? Iti spun eu: mai nimic!

Ca toata bucatica asta de linie nu face doua parale fara linia km.614-Simeria (140km) , adica aia pe care o prezint eu aici, sa vada lumea ca nu e de gluma cu reconstructia unei linii si chiar e munca...

Probabil ca se va circula ca pe m800 cu 160km/h , adica subtire, doar cu internationale sau poate nu, poate se asteapta finalizarea pana la Simeria, sau finalizarea pe Simeria-Sighisoara...

Dar nu inteleg cam ce vrei, tu vrei Malaxele inlocuite cu Talent care sa faca Radna-Arad-Curtici si retur cu 160, ca astea ar fi si singure;e trenuri care nu sunt internationale...Sau trenuri interregio care sa mearga 17km cu 160 si doar atat ?

Sau avem privati, sa vina TFG-ul sau RT-ul sa puna trenuri regio care sa circule cu 160, si nu se supara nimeni...Ca doar aici e simplu, ai statie intermediara doar la Sofronea...Ca vad ca toti tragem de CFR dar de astia nu intreaba nimeni de ce nu vin ? Sa vina, ca e linie de 160, sa bage si ei bani in material rulant, sa investeasca in ceva modern pentru secolul asta.

Si apropo, azi IR78 a facut 12 minute pe Arad-Curtici...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 47 Icon_minitimeJoi 21 Iul 2016, 22:42

Nu ai înțeles ideea noi ne agitam pe aici de viteze si trenuri gen RailJet iar CFr Calatori ne trântește niște locomotive limitate poate ar trebui si ei să țină pasul cu modernizarea
Eu nu țin dinadinsul să se circule cu 160 peste am zis demult as vrea o viteză comerciala medie de 90-100 km/h să se ridice toate restrictiile si niste abateri cu viteza sporită și un mers făcut pe teren nu din birou asta ar fi un inceput
Sus In jos
Vice30




Numarul mesajelor : 130
Reputatie : 3519
Data de inscriere : 16/08/2015

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 47 Icon_minitimeJoi 21 Iul 2016, 23:04

V-am zis ca nu se va circula la 160 km/h, ci poate maxim 130-140...? Sper sa nu fie asa, nu vreau sa cobesc dar asa am avut un presentiment...
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 47 Icon_minitimeVin 22 Iul 2016, 08:23

Te-am inteles foarte bine, dar n-are treaba CFR Calatori cu CFR S.A.... Ceea ce nu stiti voi e ca In proiectele de reabilitare scrie clar ca pe CIV se va circula cu 160km/h cu ERTMS/ETCS nivel 2, care nu este operational IN PREZENT pe nicaieri.

Se fac teste la semnalizare chiar acum intre Curtici si km.614, vedem daca se merita sau nu 160 pentru 41 de km la doua trenuri, si alea cu intarzieri...Eu zic ca nu.

Iar faptul ca se circula in prezent cu 160km/h pe m800 e un compromis, ca linia nu prea e libera, se circula cu marfare la greu si sunt destule trenuri...

Deci sunt astea doua perechi de trenuri cu 160 experimental, pe viitor vor fi mai multe...Mult mai multe probabil dupa ce se instaleaza ERTMS/ETCS 2...

Dar cel putin acolo nu vin si nu pleaca trenuri din Ungaria cu intarzieri, adica se pot programa cateva trase fara probleme...

La unguri Railjet circula cu ERTMS/ETCS pe Budapesta - Viena, la polonezi la fel intercity cu 160 doar cu semnalizare performanta, la cehi Pendolino idem, altfel nu avea cum sa faca serviciu la doua ore ca da tot transportul de marfa si regio peste cap...

De la cei care lucreaza in domeniu chiar am pretentii sa stie ca la 160km/h altele sunt regulile de operare, altele sunt cerintele si lucrurile sunt mult mai complexe ...


Ultima editare efectuata de catre baiazid in Vin 22 Iul 2016, 08:42, editata de 2 ori
Sus In jos
Continut sponsorizat





Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 47 Icon_minitime

Sus In jos
 
Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
Sus 
Pagina 47 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 46, 47, 48 ... 57 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu
» Lucrari modernizare statia CF Simeria (M200)
» Lucrari de reabilitare a copertinelor din Ploiesti Sud
» Lucrari de reabilitare a podurilor Dunarene

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: LUCRARI LA C.F. DIN ROMANIA-
Mergi direct la: