|
| Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu | |
|
+87cristi5 neluadi c o r v i n Dionis lifetec delly ciprian71 Luna billy752-istu ets2oltromânia StefanD_ riciu mielutu zburator ravers75 marius664 Luca tgv Vice30 Desiro256 Katalyn COSTACHE MIHAIL alex.alexus.tm huiu_goe dan tm Vitosa TonyGFR Sorinus Theijs alliens Shinkasen Ionutz bubu yeu1 AndiCFR DAS 2011 laur 133 Bobby_TM alex1987 Teodor Caspar Grigor alex.barac.5 razvan - trenuri Petre_IFTE Raduku09 Mihai531 maris.constantin AlexandruC bogdan.perejuc Sabik NicuS pleto007 IonutCFR2009 Balto Jhonyla Rarau daniel_c Dr2005 gabigligor cristi CFR Adrian78 Katalin4653 The Legend baiazid gheorghita Bogdan-Razvan @ndrey Vlad cont dezactivat . cfr500 cristi ar Nesebar cortexedge TVlad halmarius ldh80 Goanga doctor cfr Sergiu rmn Caravelle_Zg roseanu Adirmvl DUAL Kriszti219 kasapis2007 AlexD Cont dezactivat Andrey_tm 91 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Vin 22 Iul 2016, 08:25 | |
| - Adrian78 a scris:
- Nu ai înțeles ideea noi ne agitam pe aici de viteze si trenuri gen RailJet iar CFr Calatori ne trântește niște locomotive limitate poate ar trebui si ei să țină pasul cu modernizarea
Modernizarea inseamna ERTMS/ETCS operational ...Si nu pe 41km, ci pe macar 170km.(Sighisoara-Simeria) Polonezii aveau linie de 160 si circulau cu 150, ca nu avea semnalizare... Material rulant nou pentru CFR Calatori e prevazut in Master Plan, pe fonduri europene pana in 2022..
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Vin 22 Iul 2016, 08:42, editata de 1 ori |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Vin 22 Iul 2016, 08:37 | |
| - Vice30 a scris:
- V-am zis ca nu se va circula la 160 km/h, ci poate maxim 130-140...? Sper sa nu fie asa, nu vreau sa cobesc dar asa am avut un presentiment...
Ce-ai zis, cand ai zis, despre ce ai zis? Mai detaliat si discutam... Ca daca ai zis de astia 41 km de la Curtici la km.614, nu cred ca isi bate capul nimeni cu asa ceva, e prea nesimnificativa distanta... Vezi ce intarzieri au trenurile internationale, vezi ca urmeaza intarzieri mai mari, ca incep lucrari si la unguri, dar si inainte de km.614, si mai apoi vezi daca numai pentru 41km se justifica economic sa mergi cu 160 in conditiile astea cand trasa nu este fixa, deci poate deranja mersul altor trenuri... Daca te referi la alte tronsoane mai mari din CIV, sau de tot CIV ca intreg, exista o interdependenta material rulant-semnalizare, pe care operatorii feroviari au timp suficient sa o rezolve pana la finalizarea lucrarilor... De exemplu, in 2018 e gata linia de la Sighisoara la Simeria (170km), in 2019 este echipata si cu ERTMS nivel 2 functional. ,,Obligatia'' CFR Calatori este ca pana atunci sa faca demersurile pentru achizitie de material nou compatibil cu tipul de semnalizare si viteza de 160.km/h, asta pentru a realiza servicii dese cu acesta viteza, sa zicem un tren interregio per ora sau macar la doua ore. Trenuri are si acum, dar nu pot asigura servicii dese, si doar 6 locomotive sunt compatibile ETCS... Asta nu inseamna ca in perioada 2018-2019 CFR Calatori sau un privat nu se pot ,,antrena'' cu cateva trase de 160km/h duoa modelul m800, adica fara ERTMS/ETCS, pentru ca totusi, vor fi 170km pe care in proportie de 70% se va putea circula cu 160km/h... |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Vin 22 Iul 2016, 23:42 | |
| - Adrian78 a scris:
- Limitarea aia de 70 e permanenta se tectureaza livretele de marfă la toți operatorii
Pai noi tot vorbim de 160 pe aici dar treaba in teren e altfel CFR trimite locomotive limitate nu stiu cum o să fie când o să dea drumul la 160 sau o să circule numai internaționale cu 160 Astăzi a făcut mai mult de 14 minute la 14.21 era la prevestitor la arad de acolo a mai făcut 5 minute nu o sa fie nevoie de locomotive de 160 km/h...pana sa termine de reabilitat se strica deja primele sectiuni...cum la marfa s-a scazut deja la 70, asa se va intampla si la calatori... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Dum 24 Iul 2016, 14:43 | |
| - baiazid a scris:
- O schita din zona Turdas:
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=626417&highlight=ungaria&page=234
Din schita pare ca linia merge peste DN7, e un podet la prima traversare, apoi urmand lucrarile de arta de pe cf. noua vine tunelul, apoi un overpass, apoi un pod si dupa aia un podet peste DN7...
Nu vad pasaje care sa treaca peste calea ferata... Ceva poze de la Corvin http://www.forumtrenuri.com/t2323p75-lucrari-de-mod-pod-mures-barabant-simeria-m200a200 |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Dum 24 Iul 2016, 22:46 | |
| - alliens a scris:
- nu o sa fie nevoie de locomotive de 160 km/h...pana sa termine de reabilitat se strica deja primele sectiuni...cum la marfa s-a scazut deja la 70, asa se va intampla si la calatori...
Limitarea aia are alte cauze, nu e din cauza lucrarilor... S-au facut si inca se fac probe la 160km/h, lasati prostiile... |
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6554 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Mar 26 Iul 2016, 00:12 | |
| De ce in statia Sofronea s-a plantat o "padure" de panouri care afiseaza trenurile la linie? Cred ca sunt 7 la fiecare linie, unu langa altul. In Arad unde peronul este mult mai lung doar 3/ linie. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Mar 26 Iul 2016, 14:38 | |
| - alliens a scris:
- inteleg foarte bine raportul cost/beneficiu, nu vorbeam de portiuni de traeu unde ar fi prea costisitor sa faci linia de 160 km/h sau mai mult prin indreptari de traseu, tunele, viaducte, etc....desi vad totusi ca sunt in plan si asemenea lucrari pe unele protiuni...vorbeam doar de faptul ca s-ar fi putut face liniile directe din gari sa se mearga macar cu 140, pana si pe Bucuresti-Constanta pe timpul comunismului se circula cu 140 prin gari (in mod cert era asa pentru ca erau statii prin care se trecea fara nici o redycere de viteza)...tocmai asta mi se pare o prostie, ca pentru cateva sute de metri trebui trenul sa franeze si sa accelereze din nou, cand se putea fcae lucrarea k lumea...pentru portiuni de 10-15 km as intelge sa franezi la 120, dar pentru cateva sute de metri mi se pare bataie de joc..dar fiecare priveste din punctul lui de vedere eu ca si platitor al lucrarii si calator, tu nu stiu exact
Iti citez exact din proiect de ce au ales proiecatntii sa nu ridice viteza in zona statiei Radna Viteza maximă proiectată pentru statia Radna va fi de 100 km/h, situatie impusă de păstrarea statiei pe amplasamentul existent, fără modificări semnificative ale geometriei în plan. Traseul proiectat în zona staŃiei este limitat pe partea stângă de râul Mureş, iar pe partea dreaptă de existenŃa proprietăŃilor din localitatea Radna, nefiind posibile corecŃii ale traseului care să permită o viteză maximă mai pare de 100 km/h. Astfel, staŃia va rămâne încadrată în ambele sale capete de curbe cu raza de 575 m, o supraînălŃare de 135 mm şi cu lungimea curbelor progresive de 81 m. Pe cuprinsul staŃiei se găseşte o curbă cu raza de 800 m şi curbe progresive cu lungimea de 50 m. Deci pentru ridicarea vitezei, trebuia sa se renunte la statia Radna, lucru neindicat datorita faptului ca acesta are o lkegatura cu o linie secundara... Se pot face insa proiecte separate in cazul upgradarii ulterioare a liniei pentru viteze de pana la 200km/h... |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Mar 26 Iul 2016, 15:19 | |
| Portiunea Medias-Blaj (cca 40km),va avea cea mai mica viteza comerciala de pe intreg coridorul feroviar IV din Romania... Aici viteza comerciala va fi de cca 100km/h, preponderent se va circula cu 120km/h...
Insa pe cca 90% din linia Blaj-Curtici (cca 280km) se va putea circula cu viteze de pana la 160km/h , iar pe 5% cu viteze de pana la 150km/h...
Timpul de parcurs pentru cele mai rapide trenuri va fi de doar 2h10' |
| | | Vice30
Numarul mesajelor : 130 Reputatie : 3518 Data de inscriere : 16/08/2015
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Lun 01 Aug 2016, 18:28 | |
| Salutare, stie cineva unde este acest podeţ? Cam in ce zona? UPDATE 1.08.2016-ora 19:00: Se pare că s-a surpat un podeţ CF: - Citat :
- Data: 01 August 2016
Ora: 11.05
Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliţiei Române informează că din cauza surpării unui podeț, circulația feroviară pe magistrala de cale ferată 200 Deva – Sibiu este oprită la km 436+600 de metri, între localitățile Șibot și Blandiana, în județul Alba. - Citat :
- Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA informează că începând de luni 1 august 2016 şi până la finalizarea lucrărilor de consolidare a terasamentului şi de înlocuire a podeţului provizoriu de la Km 436+600, constructorul va pune la dispoziţia călătorilor mijloace auto pentru transbordare între staţiile Şibot şi Vinţu de Jos.
Constructorul care execută lucrările de consolidare şi de înlocuire a podeţului provizoriu de pe segmentul Şibot - Blandianava asigura transbordare cu mijloace auto pentru călătorii din trenurile locale şi trenurile InterRegio care leagă Capitala de vestul ţării.
În ceea ce priveşte trenurile InterRegio care circulă din vestul ţării spre Iaşi, acestea vor fi redirecţionate pe ruta Timişoara - Arad - Oradea - Cluj - Iaşi, iar trenurile internaţionale care intră în ţarăpe la Episcopia Bihor vor circula prin Oradea - Cluj - Teiuş - Braşov - Bucureşti. CFR SA şi CFR Călători revizuiesc graficul trenurilor, astfel încât circulaţia trenurilor înscrise în această perioadă în grafic să se desfăşoare în condiţii optime. Pentru informaţii suplimentare călătorii sunt rugaţi să acceseze site-ul oficial al operatorului naţional www.cfrcalatori.ro. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Mar 02 Aug 2016, 09:47 | |
| Despre podul asta este vorba |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9100 Reputatie : 13005 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Mar 02 Aug 2016, 10:02 | |
| Cit de sigure sint zidurile alea de sprijin dintr-o caramida care se vad in stinga pozei? pe tot traseul exista astfel de ziduri chiar si mai inalte, am citeva poze din executie si de la final. Mi se par foarte subtiri. |
| | | Vice30
Numarul mesajelor : 130 Reputatie : 3518 Data de inscriere : 16/08/2015
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Mar 02 Aug 2016, 12:30 | |
| Am inteles locul podetului insa nu am inteles, noua varianta vine mai jos, cea din stanga...? Cum s-a putut surpa un asa podet...mi se pare ciudat faptul ca, constructorii nu s-au asigurat si mai rau, puteau sa fie victime... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Mar 02 Aug 2016, 12:48 | |
| Noua varianta e cea de jos din stânga
|
| | | Vice30
Numarul mesajelor : 130 Reputatie : 3518 Data de inscriere : 16/08/2015
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Mier 03 Aug 2016, 10:39 | |
| Am o intrebare in domeniul juridic. Stie cineva ce vrea pe intelesul nostru sa zica aceasta decizie a Curţii de Apel Bucureşti? http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000336135&id_inst=2 - Citat :
- Ora estimata: 09:00
Complet: S8 Completul 3 recurs NCPC Tip solutie: Recurs (alte soluţii) Solutia pe scurt: Respinge excepţia tardivităţii plângerii formulată de petenta Asocierea Impresa Pizzarotti & CSPA – SAIPEM SPA - Pizzarotti SA prin Lider de Asociere Impresa Pizzarotti &CSPA. Respinge excepţia nulităţii deciziei CNSC nr. 674/C10/300,301,302/22.04.2016. Respinge ca nefondată plângerea formulată de petenta Asocierea Impresa Pizzarotti & CSPA – SAIPEM SPA - Pizzarotti SA prin Lider de Asociere Impresa Pizzarotti &CSPA. Respinge ca nefondată cererea de intervenţie accesorie formulată de intervenientul Siemens Neterland NV. Admite plângerea formulată de petenta Astaldi SPA. Admite cererea de intervenţie accesorie formulată de intervenientul accesoriu Thales Transportation System GMBH. Modifică în parte Decizia CNSC nr. 674/C10/300,301,302/22.04.2016, în sensul că: Admite contestaţia formulată de contestatoarea Astaldi SPA. Anulează în parte raportul procedurii privind atribuirea contractului „Reabilitare liniei de cale ferată Frontieră – Curtici – Simeria, parte componentă a Coridorului IV Pan – European pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2a: km 614 – Cap Y Barzava şi 2b: Cap Y Barzava – Cap Y Ilteu”. Anulează în tot deciziile de respingere a ofertelor petentei Astaldi SPA comunicate prin adresele nr. 11/1/338/10.02.2016 şi nr. 11/1/341/10.02.2016. Anulează Decizia de anulare a procedurii de atribuire a contractului sus menţionat. Obligă intimata autoritate contractantă la reevaluarea ofertei petentei Astaldi SPA. Menţine celelalte dispoziţii ale Deciziei CNSC nr. 674/C10/300,301,302/22.04.2016. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică, azi 01.08.2016. Document: Hotarâre 3903/2016 01.08.2016 |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Mier 03 Aug 2016, 14:25 | |
| Mai explicit
CFR SA a anulat la începutul anului licitaţia pentru "Reabilitarea liniei de cale ferată Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2a: Km 614 – Cap Y Bârzava şi 2b: Cap Y Bârzava-Cap Y Ilteu". „Conform Deciziei definitive a CA Bucuresti din data de 1 august 2016, se reduce termenul de finalizare a procedurii de achiziţie publică pentru loturile 2a şi 2b", au declarat pentru ECONOMICA.NET oficialii CFR SA. Cu alte cuvinte, licitaţia anulată nu va fi reluată de la zero, ci continuată doar cu reevaluarea ofertelor Astaldi. "CFR va pune în aplicare decizia CA Bucureşti cu privire la continuarea procedurii de evaluare a ofertei tehnice şi financiare depuse de ofertantul Asocierea ASTALDI-FCC-Salcef-THALES", au adăugat reprezentanţii companiei de stat. În cadrul acestei licitaţii, depuseseră oferte trei asocieri: 1. Astaldi SPA- FCC Construccion-Salcelf Construzioni Edili e Ferroviare SPA- SC Thales Systems România; 2. Impresa Pizzarotti & C – Saipen – Pizzarotti SA 3. Azvi SA & Comsa – Corsan Corvian Construccion – Straco Group – Isolux Ingineria SA. În februarie, italienii de la Astaldi şi cei de la Impresa Pizzarotti au contestat deciziile CFR SA la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC) prin care le-au fost respinse ofertele şi a fost anulată licitaţia. Astaldi a cerut în plus respingerea ca nefondate a contestaţiilor formulate de concurenţii de la Pizzarotti. În aprilie, CNSC a respins contestaţiile ambelor companii italiene şi a menţinut decizia CFR SA de anulare a licitaţiei. Ulterior, atât italienii de la Impresa Pizzarotti cât şi cei de la Astaldi au atacat decizia CNSC la Curtea de Apel Bucureşti. Pe 1 august, instanţa a respins ca nefondate plângerile Impresa Pizzarotti şi a admis solicitările Astaldi. Mai exact, instanţa a anulat decizia de anulare a licitaţiei şi a obligat CFR SA să reevalueze ofertele Astaldi. Aşadar, CFR trebuie sa reevalueze ofertele asocierii Astaldi SPA- FCC Construccion-Salcelf Construzioni Edili e Ferroviare SPA- SC Thales Systems România pentru loturile 2a şi 2b. Pentru lotul 2a, asocierea Astaldi a avut o ofertă de 1,69 miliarde de lei iar pentru lotul 2b de 1,76 miliarde de lei, conform datelor publice, postate şi pe Forum.peundemerg.ro (galerie foto). Finanţarea celor 2 secţiuni se face din fondurile alocate proiectului km. 614 – Gurasada - Simeria prin programul POIM 2014-2020, au mai spus pentru ECONOMICA.NET oficialii CFR SA. Cele două secţiuni fac parte din Coridorul IV Feroviar între Frontiera (Curtici) şi Sighişoara. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu | |
| |
| | | | Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |