Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Sam 09 Iul 2016, 17:28
Vice30 a scris:
Nici un tren in timp real nu va merge cu viteza maxima proiectata, asa s-a intamplat si pe Bucuresti-Constanta si de asemenea pe Bucuresti-Predeal. Sunt multe alte ecuatii care nu permit rularea la viteza maxima proiectata, de ex. tipul vagoanelor sau ce stiu ce alte probleme...vara e prea cald, iarna e prea frig...
Scuze, dar raspunsul tau nu are absolut nicio legatura cu intrebarea mea, sau mai bine-zis observatia pe care am facut-o...
Iar viteza maxima proiectata este de 160km/h pe Curtici-Arad, chiar 200km/h daca si celelalte conditii permit (catenara, ERTMS, material rulant adecvat)... Si nu, nu despre viteza maxima proiectata era vorba, ci despre cea din livret...
Deci mai repet inca o data, in caz ca nu ai inteles... Eu ma refer la faptul ca in livret viteza trenurilor Dacia si Ister este de 140km/h intre Curtici si Arad si retur, desi trenurile astea fac mai mult timp pe Curtici-Arad sau invers, decat celelalte trenuri internationale trasate in livret cu 120km/h . Si asta dureaza deja de aproximativ 1 an si jumatate in mod constant, fara exceptie, si nu intamplator...
Daca poti sa explici asta, chiar te rog...
Vice30 a scris:
SUnt mizilicuri ca trenul cutare ajunge cu 2 minute mai devreme sau mai tarziu,
Dar nu ar fi mizilic daca trenurile astea ar avea pe livret 140km/h si ar circula de 1 an si jumatate cu 120km/h, ca de-aici vin alea doua minute lipsa.. Si asta ar fi chiar o problema...
P.S. Iti dau un sfat prietenesc...Citeste mai intai postarile fiecarui membru de pe acest forum, ca sa iti faci o parere personala despre ceea ce stie si nu stie fiecare, astfel incat sa nu intri in vreun conflict nedorit vreodata cu un user care chiar stie cu ce se mananca domeniul.
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Sam 09 Iul 2016, 18:49
Pentru orice nelamuriri privind lucrarile de pe coridorul IV (am vazut ca userul Vice avea unele), aici http://www.openrailwaymap.org/ aveti Open Rail Map, bifati pe ,,infrastructure'' si veti vedea cu linie punctata alb - negru (simbolul c.f.), acele parti denumite si sectiuni din tronsoane care urmeaza un traseu nou.
In cele mai multe cazuri, linia veche se desfiinteaza dupa conectarea liniei noului traseu, deci pana la finalizarea lucrarilor se va circula pe linia veche...
Cat despre Gara Medias, care face parte din sectiunea Coslariu-Sighisoara, lot 2 Atel-Micasasa, nu stiu exact despre vorba, dar motivele pot fi multiple.
Constructorii acestui lot sunt FCC CONSTRUCCION S.A. – ALPINE BAU GmbH – AZVI S.A. – S.C. STRACO GRUP S.R.L., denumită „Asocierea FCC ALPINE AZVI STRACO section Atel – Micasasa”, lider al asocierii fiind FCC CONSTRUCCION S.A.
Poftim aici https://www.youtube.com/watch?v=tYWj9f1JPPw un clip al FCC Construccion SA cu lucrarea in cauza, intrati si bombardati userul cu intrebari, ca dupa nume este un angajat al companiei in cauza...
Vice30
Numarul mesajelor : 130 Reputatie : 3519 Data de inscriere : 16/08/2015
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Sam 09 Iul 2016, 19:05
Da, ok, scuze...
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Sam 09 Iul 2016, 19:10
Vice30 a scris:
Da, ok, scuze...
Nu asta a fost intentia mea. Multumim pentru poze, sunt elocvente...
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Lun 11 Iul 2016, 15:59
Pune cineva un GPS ca sa vedem viteza trenurilor Dacia si Ister intre Arad si Curtici sau retur ?
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Lun 11 Iul 2016, 16:18
Numarul mesajelor : 130 Reputatie : 3519 Data de inscriere : 16/08/2015
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Lun 11 Iul 2016, 23:34
Atasez si filmuletul video pentru urmatoarele tronsoane, filmate pe bucati, pe data de 6 IULIE 2016:
1. Pentru tronsonul cu stadiul lucrarilor care ne intereseaza cel mai mult (Vintu de Jos-Simeria): - VIDEO: - POZE: https://picasaweb.google.com/109592268341807076135/6304259864920693345
2. Adiacent, pentru relaxare atasez filmuletele pentru celelalte 2 tronsoane (Braşov-Miercurea Sibiului şi Simeria-KM614-Arad):
- - -POZE: vezi linkul de mai sus
Voi continua zilele urmatoare sa pun si filmuletele pentru tronsoanele Vintu de Jos-Teius şi Teius-Sighisoara-Braşov.
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Mar 12 Iul 2016, 16:23
Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera-Curtici-Simeria
tronsonul 2A KM. 614-Gurasada
Vitezele maxime de circulatie aferente proiectului:
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6555 Data de inscriere : 28/05/2009
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Mier 13 Iul 2016, 00:15
In ce stadiu mai e tronsonul 2A? S-au rezolvat contestatiile?
Vice30
Numarul mesajelor : 130 Reputatie : 3519 Data de inscriere : 16/08/2015
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Mier 13 Iul 2016, 21:19
Tronsonul Vinţu de Jos-Alba Iulia-Coşlariu-Blaj-Sighişoara-(Braşov) la data de 8 Iulie 2016
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Mier 13 Iul 2016, 22:48
cristi ar a scris:
In ce stadiu mai e tronsonul 2A? S-au rezolvat contestatiile?
Nu. Numai tronsonul 3 Gurasada -Simeria (40km) e deblocat, si pot incepe lucrarile, posibil in primavara ca sunt ceva exproprieri...
billy752-istu
Numarul mesajelor : 197 Varsta : 32 Localizare : brasov Reputatie : 5355 Data de inscriere : 29/10/2010
Subiect: trenuri Joi 14 Iul 2016, 22:00
baiazid a scris:
Multumim pentru poze. Mai e de lucru aici cam 1 an si jumatate...
Tare mi-e ca pe Vintu de jos-Simeria la cum se lucreaza termina inaintea celor care lucreaza pe tronsonul Sighisoara-Micasasa Din cate am inteles,cei de la Swietelski sunt cei mai buni,e o parere strict personala.
alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5431 Data de inscriere : 27/06/2011
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Sam 16 Iul 2016, 23:51
baiazid a scris:
Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera-Curtici-Simeria
tronsonul 2A KM. 614-Gurasada
Vitezele maxime de circulatie aferente proiectului:
nu inteleg totusi de ce proiectul s-a facut atat d eprost incat vitezele in statii sa fie reduse chiar si la 100 km/h....prin alte tari unde s-au reabilitat linii nu prea am vazut asa ceva, prin statii in care nu era prevazuta orpire si nu existau probleme de relief se circula cu aceeasi viteza (160-200 km/h), fara franari inutile...doar la noi se arunca o caruta de bani si se fac lucrurile rpost...daca la fiecare statie e nevoie de franari din astea, nu e prea incurajator pentu ce va iesi
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Dum 17 Iul 2016, 00:26
alliens a scris:
nu inteleg totusi de ce proiectul s-a facut atat d eprost incat vitezele in statii sa fie reduse chiar si la 100 km/h....prin alte tari unde s-au reabilitat linii nu prea am vazut asa ceva, prin statii in care nu era prevazuta orpire si nu existau probleme de relief se circula cu aceeasi viteza (160-200 km/h), fara franari inutile...doar la noi se arunca o caruta de bani si se fac lucrurile rpost...daca la fiecare statie e nevoie de franari din astea, nu e prea incurajator pentu ce va iesi
Vorbesti in necunostinta de cauza, Westbahn, linia clasica a austriecilor a fost reabilitata aproximativ pe acelasi traseu, avand caracteristici de viteza chiar sub ce proiectam noi in prezent pe CIV. Si asta in conditii similare de relief, cu albii de rau, probleme de sol, si tot tacamul.
Pe linia clasica austriaca, intre Viena si St Polten gasesti si viteze inferioare celor de 100km/h, desi la noi s-a proiectat minim si peste 120km/h...Si nu mai acolo , in zone de deal gasim incetiniri de la 160km/h la 120km/h si sub, urcari si-asa mai departe. Prin multe din statiile lor trenul trece doar cu 80-90km/h , deci care-i problema ca si la noi pe langa Radna avem 4km cu doar 100km/h, iar restul de 30km din tronson sunt cu 160km/h ? Chiar crezi ca conteaza asa de mult vreo 2 minute pierdute raportat la ce cheltuiala/investitie trebuia sa faci ocolind Radna ?
PENTRU CA EXACT ASA SE PUNE PROBLEMA: DAR COSTA CAT FACE ?
Deci hai sa nu criticam unde nu cunoastem, ca sa avem o linie de deal neintrerupta CU 160km/h de macar 100 km lungime, trebuia sa bagam bani poate mai multi decat pe Brasov-Sighisoara, si asta UE nu accepta intotdeauna. Noi nici atat...
Intotdeauna se face un cost /beneficiu al lucrarii, si daca nu are rost sa faci tuneluri peste tot si alte lucrari de arta scumpe, nu le faci, ramai cu 120km/h pe portiunile alea, si daca ai 160 pe marea majoritate a traseului (ceea ce se intampla in toate cazurile CIV) poti avea viteze comerciale rezonabile, comparabile cu ce mai gasim in top in Europa Centrala...
Adica 120km/h de la Constanta la Arad viteza comerciala (medie) e mai mult decat bine avand in vedere ca sunt totusi 800km si relieful e dificiul in mare parte!
alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5431 Data de inscriere : 27/06/2011
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Dum 17 Iul 2016, 01:31
inteleg foarte bine raportul cost/beneficiu, nu vorbeam de portiuni de traeu unde ar fi prea costisitor sa faci linia de 160 km/h sau mai mult prin indreptari de traseu, tunele, viaducte, etc....desi vad totusi ca sunt in plan si asemenea lucrari pe unele protiuni...vorbeam doar de faptul ca s-ar fi putut face liniile directe din gari sa se mearga macar cu 140, pana si pe Bucuresti-Constanta pe timpul comunismului se circula cu 140 prin gari (in mod cert era asa pentru ca erau statii prin care se trecea fara nici o redycere de viteza)...tocmai asta mi se pare o prostie, ca pentru cateva sute de metri trebui trenul sa franeze si sa accelereze din nou, cand se putea fcae lucrarea k lumea...pentru portiuni de 10-15 km as intelge sa franezi la 120, dar pentru cateva sute de metri mi se pare bataie de joc..dar fiecare priveste din punctul lui de vedere eu ca si platitor al lucrarii si calator, tu nu stiu exact
Continut sponsorizat
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu