|
| ZS-Serbia | |
|
+43EuroNight alinx3330 Theo A. Costin.B marius664 cristi CFR Re6/6 Luna qew00 delfinson didinul ciprian71 lifetec mureseanu_976 ldh80 mariushal Katalyn mielutu zburator dan tm razvan - trenuri Silviu Sintea Caspar Semafor baiazid Vlad DUAL 461andrea Andrey_tm Nicolae alliens Adrian78 riciu halmarius Amiralul daniel_c M.I.C.I. COSTACHE MIHAIL Dr2005 Nesebar alex.alexus.tm Vitosa Adirmvl dejan 47 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: ZS-Serbia Mar 25 Mai 2021, 21:26 | |
| |
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4978 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: ZS-Serbia Lun 06 Dec 2021, 20:52 | |
| 'Începând cu data de 01.08.2017, SNTFC „CFR Călători” S.A. a dispus sistarea asigurării remorcării trenurilor (7686, 7687, 7688 şi 7689) pe distanţa Stamora Moravița – Vrsac şi retur. Cauza a fost acumularea de datorii ale companiei feroviare sârbe JSC „Srbija Voz”, precum și creșterea continua a soldul de osii-km în favoarea SNTFC „CFR Călători” S.A.
După data de 01.08.2017, au avut loc mai multe întâlniri bilaterale pe tema soluționării tuturor problemelor de ordin financiar-comercial.
In urma acestora, SNTFC „CFR Călători” S.A. a obținut numai angajamentul în ceea ce privește recuperarea sumei datorate de calea ferată din Serbia, in prezent, această sumă este achitată integral.
Balanţa osiilor remorcate în frontierele Stamora Moravița – Vrsac şi retur, luând ca punct de calcul ceea ce s-a stabilit de comun acord la ultima Comisie mixtă de frontieră română sârbă (Soldul osiei remorcate la data de 31.12.2009 era de 477.520,10 osii-km în favoarea CFR Călători.
Balanța
(osii km)
Compania feroviară din RS care achită
Perioada creanței
0
Srbija Voz JSC
31 dec. 2009
477.520,10
„Železnice Srbije" – ZS
31 dec. 2009
477.520,10
În data de 07.05.2019, la Timişoara, a avut loc o întâlnire bilaterală între reprezentanţii SNTFC „CFR Călători” S.A. şi reprezentanții JSC „Srbija Voz”, în cadrul căreia au fost discutate elementele nesoluţionate dintre cele două întreprinderi feroviare, respectiv: plata/compensarea soldului osii-km prin asumarea de către partea sârbă a datoriilor rezultate din acest sold și a unui grafic de eșalonare a plăților aferente, în vederea posibilității reluării circulaţiei trenurilor de călători pe relaţia Stamora Moraviţa -Vrsac şi retur.
Cu ocazia acestei întâlniri, delegaţia JSC „Srbija Voz” a prezentat noua organizare existentă în cadrul căilor ferate din Serbia, datorată restructurării acestora, valabilă din luna august 2015, arătând faptul că întregul sold de osii-km necompensat, existent înainte de anul 2012, a fost transferat în contul companiei „Železnice Srbije" – ZS. De asemenea, delegația JSC „Srbija Voz” şi-a manifestat disponibilitatea pentru soluţionarea modalităţii de plată/compensare a soldului existent de osii-km în favoarea SNTFC „CFR Călători” S.A., respectiv de 477.520,10 osii-km, prin organizarea unei reuniuni comune în care să fie prezentate propuneri concrete de stingere a acestui sold, existent în contul companiei „Železnice Srbije" – ZS.
În prezent, SNTFC „CFR Călători” S.A. este încă în așteptarea unui răspuns concret privind compensarea soldului de osii-km în favoarea sa, cât și a modului în care eventuala reluare a operării traficului feroviar va conduce și la compensarea / plata acestui sold.
În cadrul întâlnirilor dintre administrațiile de cale ferată implicate, în speță CFR si administrația feroviară sârbă (ZS) s-a pus în discuție reluarea circulației trenurilor 7686, 7688, 7689, 7687, în relația Timișoara Nord – Stamora Moravița – Vrsac și retur, SNTFC CFR CĂLĂTORI S.A exprimându-și disponibilitatea în acest sens, după soluționarea problemelor restante și încheierea unui protocol între operatori la frontiera Stamora Moravița.
Până în prezent nu s-a primit niciun răspuns la societatea SNTFC CFR CĂLĂTORI S.A pentru circulația acestor trenuri, astfel că pentru perioada de punere în aplicare a noului mers de tren care intră în vigoare începând cu data de 12.12.2021, până la data de 10.12.2022 aceste trenuri nu vor circula.
Vă asigurăm că CFR Călători are toată disponibilitatea pentru repunerea în circulație a trenurilor de mai sus în relația Timișoara Nord – Stamora Moravița – Vrsac și retur.
În speranța că veți înțelege punctul nostru de vedere, vă asigurăm de toată considerația noastră.
Cu stimă, "
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: ZS-Serbia Lun 28 Mar 2022, 16:37 | |
| |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: ZS-Serbia Lun 28 Mar 2022, 23:51 | |
| Ce inseamna sa nu fii in UE, nu stai dupa tot felul de cacaturi ca stai ca trece gandacul, stai ca zboara fluturele, scuze peste scuze sa nu se faca nimic. Uite domnule ca o tara mica afecatata de razboi in anii 90 au ajuns sa ne depaseasca dar nu, tot noi radem, ha ha ha, ce domne au facut astia, nu e bine, e bine cum facem noi, viteza melcului, din 1999 se tot lucreaza la coridor si tot nu e gata, mai dureaza 20-30 de ani! Vai si amar, tara rahatului bine imprastiat! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: ZS-Serbia Sam 02 Apr 2022, 16:20 | |
| |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: ZS-Serbia Dum 03 Apr 2022, 05:55 | |
| Parca radea cineva pe aici(tipic romanesc) ca domne Serbia e praf, ce aia e linie, uite ca e! Au ei tren de viteza superioara fata de RO? Au, si cand pe viitor ce vine din Europa spre Grecia-Turcia va merge direct prin Serbia direct si nu mai vine prin RO, tot cu rasul o sa ramana, se va uita lung ca Sebia va incasa banuti pentru tranzit si RO doarme. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: ZS-Serbia Dum 03 Apr 2022, 12:12 | |
| Vor si pe la noi coridor de mare viteza Bucuresti - Curtea de Arges - Sibiu - Zalau - Oradea ca sa dureze inca 50 de ani niste studii si sa mai manance gura unora niste bani. Tipic noua. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: ZS-Serbia Dum 03 Apr 2022, 12:25 | |
| Romania nu se pretează la linie de mare viteză..Era bine sa ne fi legat și noi la liniile de 220km/h care se preconizează in grupul de la Visegrad dar se pare că acum toți fug de Ungaria.. Sau daca adera Ucraina la UE o linie de.la.Cluj spre Satu Mare și mai departe prin Halmeu spre Polonia |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: ZS-Serbia Dum 03 Apr 2022, 14:41 | |
| Nu se preteaza la LMV(linie de mare viteza) de 300 km/h pentru ca nu are orase mari si la distante mari intre ele care sa justifice asa o linie, dar are linii care s-ar putea reface pentru 200 km/h (160 cum e moda la noi)
Bucuresti-Urziceni-FAurei Tecuci apoi ramificata spre Suceava si Iasi.
Constanta -Bucuresti -Craiova, poate chiar pina spre Drobeta Turnu Severin.
Timisoara -Nord-Arad-Oradea--SAtu MAre
Apoi si astea legate intre ele prin faimoasele coridoare. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: ZS-Serbia Dum 03 Apr 2022, 15:42 | |
| Da o modernizare la 220km/h ar trebui pentru M500 ca leaga multe orase Ma uitam si acuma la o filmare pe M800 cat de superficiala a fost facuta fara panouri de protectie cu destule pasaje.. Sa vedem odata terminate coridoarele astea ca nici in 2040 nu le gatam in ritmul asta.. Eu sunt surptins cat de repede fata de noi unde se misca astia de parca lucra cu lopata.. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: ZS-Serbia Dum 03 Apr 2022, 16:20 | |
| Noi nu mai prindem, ce draq ca nu suntem nemuritori! Se lucreaza foarte incet si la restul se fac de abea studii care dureaza cativa ani doar studiile, apoi lucrul cativa zeci de ani, unu pe la 45-50 ce sa mai prinda? Nimic, doar scuze, si asta e tara rahatului bine facut, de la cap daca ai un pampalau asa sunt toti pana jos, si diversi ciudati care habar nu au sa treaca strada au ajuns in diferite posturi. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: ZS-Serbia Dum 03 Apr 2022, 17:23 | |
| - Nesebar a scris:
- Parca radea cineva pe aici(tipic romanesc) ca domne Serbia e praf, ce aia e linie, uite ca e! Au ei tren de viteza superioara fata de RO? Au, si cand pe viitor ce vine din Europa spre Grecia-Turcia va merge direct prin Serbia direct si nu mai vine prin RO, tot cu rasul o sa ramana, se va uita lung ca Sebia va incasa banuti pentru tranzit si RO doarme.
Au, dar au degeaba. Trenuri de călători din Turcia până în centrul Europei nu vor fi în veci din cauza distanţei şi a infrastructurii bulgarilor care nu e chiar cea mai bună. A, da, Serbia nu e membră UE, nici Turcia nu e, deci bine aţi venit la controlul vamal Serbia încearcă să atragă trafic de marfă dinspre Turcia spre Occident, ba chiar UE i-a organizat un coridor feroviar de marfă, cu toată opoziţia României exprimată la cel mai înalt nivel (neoficial şi opoziţia Ungariei, dar nu e voie să fii ungur să te opui unui proiect rusesc, că se supără dl. Orban V.). Numai că Serbia tot nu e membru UE, deci orice tren de marfă trebuie supus controlului vamal... dacă terminăm electrificarea pe Răduleşti - Giurgiu şi pe Podul Prieteniei înainte să intre Serbia în UE, avem şanse să păstrăm traficul de marfă pe la noi. În rest, eu aştept în continuare să văd un certificat de conformitate cu STI INF, ENE şi CCS pentru linia aia. Că standardele GOST nu sunt acceptate în UE, deci chiar dacă ipotetic Serbia va intra în UE, nimeni nu o să îşi asume să meargă cu 200 km/h pe linia aia. A, da, poate stimaţii rusofili de la Belgrad vor binevoi să achite şi datoriile către România, dacă tot au bani de linii de 200 km/h. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: ZS-Serbia Dum 03 Apr 2022, 18:55 | |
| Ti-am cerut tie parerea ???? Iar te bagi ca musca in ..... NU PRICEPI CA NU AM NEVOIE DE RAHATURILE TALE!!!!! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: ZS-Serbia Dum 03 Apr 2022, 19:21 | |
| Bun dacă e așa neconformă cum de circulă cu ETCS? M-am.uitat la site pe mersul Novi Sad -Belgrad au 20 de perechi de trenuri jumatate Regio făcute cu Stadler Flirt jumatate IC cu Stadler Kiss Deci trenurile Regio fac 55 de.min aproximativ 71 km cu 11 opriri iar trenurile IC cu o oprire 36 de.min și costă la.fel 285 de.dinari deci 11 lei..
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Dum 03 Apr 2022, 20:18, editata de 1 ori |
| | | Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5526 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: ZS-Serbia Dum 03 Apr 2022, 20:14 | |
| - Dr2005 a scris:
- În rest, eu aştept în continuare să văd un certificat de conformitate cu STI INF, ENE şi CCS pentru linia aia. Că standardele GOST nu sunt acceptate în UE, deci chiar dacă ipotetic Serbia va intra în UE, nimeni nu o să îşi asume să meargă cu 200 km/h pe linia aia.
stai linistit nu o sa-ti ceara parerea sarbii, cum sa circule pe liniile proprii. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: ZS-Serbia | |
| |
| | | | ZS-Serbia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |