Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 ZS-Serbia

In jos 
+43
EuroNight
alinx3330
Theo A.
Costin.B
marius664
cristi CFR
Re6/6
Luna
qew00
delfinson
didinul
ciprian71
lifetec
mureseanu_976
ldh80
mariushal
Katalyn
mielutu zburator
dan tm
razvan - trenuri
Silviu Sintea
Caspar
Semafor
baiazid
Vlad
DUAL
461andrea
Andrey_tm
Nicolae
alliens
Adrian78
riciu
halmarius
Amiralul
daniel_c
M.I.C.I.
COSTACHE MIHAIL
Dr2005
Nesebar
alex.alexus.tm
Vitosa
Adirmvl
dejan
47 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22 ... 27  Urmatorul
AutorMesaj
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

ZS-Serbia - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   ZS-Serbia - Pagina 17 Icon_minitimeDum 24 Mar 2019, 19:23

Pe principiul ăsta, Doctore, câte trenuri ar mai circula în România?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

ZS-Serbia - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   ZS-Serbia - Pagina 17 Icon_minitimeDum 24 Mar 2019, 23:24

Trenurile internaţionale nu pot fi subvenţionate.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

ZS-Serbia - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   ZS-Serbia - Pagina 17 Icon_minitimeLun 25 Mar 2019, 08:35

Dupa mintea ta nu trebuie nimic. Toana Europa e impanzita de trenuri internationale si nu se mai plange nimeni ca nu sunt subventionate, noi dupa ce ca avem 3 trenuri amarate si pe alea ai vrea sa le anulezi ca nu sunt subventionate.

Trebuie bagat Bucuresti-Belgrad direct si eventual inaintea lui Astra ca au furat toti calatorii iar in Arad sta cineva si "fura" calatorii de la CFR si ii imbrobodeste sa mearga la Astra.
Din Bucuresti sa plece pe la 20:00 clasa/dormitor/cuseta Belgrad plus o cuseta si o clasa pentru intern, se pot lua din 1695/1696 la o adica ca nu mai e asa solicitat, o cuseta si un dormitor se pot scoate din 1695, dormitorul sa mearga la Belgrad si cuseta sa ramana in Timsoara (ma refer la cele 2 scoase din 1695) si ar mai fi nevoie de o cuseta care sigur se gaseste pe undeva sau la o adica cuseta de Belgrad poate fi data de ZS iar vagoanele clasa le pot lua din 1597 care ar merge anulat daca baga acest tren.

_________________
595423ZS-Serbia - Pagina 17 Bdeem_8496_aZS-Serbia - Pagina 17 Bdeem_8496_aZS-Serbia - Pagina 17 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

ZS-Serbia - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   ZS-Serbia - Pagina 17 Icon_minitimeLun 25 Mar 2019, 11:17

Înaintea lui Astra există 1695. Spre Belgrad nu ar mai merge nimeni cu hârburile de 20-50, că la sârbi îţi trebuie încălzire cu abur şi alimentare electrică la 3000 V c.c. şi numai astea o mai au. De altfel, ăsta a fost şi unul dintre motivele pentru anularea trenului de Belgrad, pe lângă cantităţile industriale de ţigări care se doseau prin vagoane.
Singura soluţie e ca nişte automotoare de Stamora Moraviţa să circule peste frontieră şi să încaseze compensaţia ca tren R pe Timişoara - Stamora Moraviţa şi retur. Sau, mai bine, să vină sârbii cu ale lor la Stamora Moraviţa, să nu mai violeze Poliţia de Frontieră Desiro-urile noastre în căutare de ţigări de contrabandă. Şi să îşi vândă sârbii direct biletele pentru trenul lor şi românii pentru al nostru (la naş), ca să nu mai apară situaţii în care sârbii au încasat banii şi au uitat să îi mai vireze către CFR Călători.

În rest, o fi Europa împânzită de trenuri internaţionale, dar toate IC-urile şi EC-urile sunt trenuri globale (adică necompensate; evident, sunt compensate în trafic intern), doar în interiorul euroregiunilor circulă trenuri Regio compensate de euroregiune (de ex. Viena - Bratislava).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

ZS-Serbia - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   ZS-Serbia - Pagina 17 Icon_minitimeLun 25 Mar 2019, 11:40

Daca solutia e asa de simpla de ce nu se propune asa?

Sa vina sîrbii cu motoarele lor, au si ei motoare noi nu mai au LVT.
Daca romanilor le e greu sa duca Desiro acolo.

Dar e ciudat ca in Desiro se inghesuie tigari, insa in trenurile de la CFM nu se gasesc si nici in vagonul UZ.

Ce e atita cu compensatia asta?, ai facut o data un calcul cu consumul.

Asa era si inainte, la casa iti dadea bilet pina la Stamora Moravita si de acolo cu 3 euro parca dus intors pina la Vîrset.Inapoi luai de la seful de tren, dar cum CFR Calatori e in epoca veche, omul scria de mina. Pina se scrie un bilet ajunge trenul in cealalata gara. Dar seful dadea bilete de la Stamora Moravita la Timisoara.

Culmea e ca erau pasageri si pe retur.
Sus In jos
alinx3330




Numarul mesajelor : 342
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 5492
Data de inscriere : 23/10/2010

ZS-Serbia - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: hy   ZS-Serbia - Pagina 17 Icon_minitimeLun 25 Mar 2019, 13:10

nu ai priceput ideea ca , cfr te fugareste la avioane si la autocare? ar trebui multe trenuri internationale bagate si care doar sa opreasca in orasele mari, nu ca la noi unde opreste aproape in toate "haltile" unde nu urca si coboara mai nimeni sau coboara cei din minister care locuiesc in acel oras.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

ZS-Serbia - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   ZS-Serbia - Pagina 17 Icon_minitimeLun 25 Mar 2019, 18:52

Dr2005 a scris:
Înaintea lui Astra există 1695. Spre Belgrad nu ar mai merge nimeni cu hârburile de 20-50, că la sârbi îţi trebuie încălzire cu abur şi alimentare electrică la 3000 V c.c. şi numai astea o mai au.  De altfel, ăsta a fost şi unul dintre motivele pentru anularea trenului de Belgrad, pe lângă cantităţile industriale de ţigări care se doseau prin vagoane.
Singura soluţie e ca nişte automotoare de Stamora Moraviţa să circule peste frontieră şi să încaseze compensaţia ca tren R pe Timişoara - Stamora Moraviţa şi retur. Sau, mai bine, să vină sârbii cu ale lor la Stamora Moraviţa, să nu mai violeze Poliţia de Frontieră Desiro-urile noastre în căutare de ţigări de contrabandă. Şi să îşi vândă sârbii direct biletele pentru trenul lor şi românii pentru al nostru (la naş), ca să nu mai apară situaţii în care sârbii au încasat banii şi au uitat să îi mai vireze către CFR Călători.

În rest, o fi Europa împânzită de trenuri internaţionale, dar toate IC-urile şi EC-urile sunt trenuri globale (adică necompensate; evident, sunt compensate în trafic intern), doar în interiorul euroregiunilor circulă trenuri Regio compensate de euroregiune (de ex. Viena - Bratislava).

Sa inteleg ca la ora actuala caile ferate din Serbia nu au in dotare locomotive diesel care sa aibe instalatie de incalzire electrica a trenurilor ?

Iar legat de vagoanele romanesti seria 20-50: au sau nu sursa statica :

-Daca nu au, atunci sunt ca oricare vagon (intrat in parcul CFR dupa 1964) care exista inainte de 1990 si pana prin 1997- 1998 (cand a inceput modernizarea vagoanelor de calatori in Romania mai accentuat) in parcul CFR si SNCFR: pot fi alimentate electric numai la 1500 V, curent alternativ monofazat, 50 Hz

-Daca au sursa statica, atunci ar putea fi alimentate electric la mai multe tensiuni, inclusiv probabil si la 3000 Vcc


Vagoanele care exista astazi in parcul CFR-Calatori, cred ca majoritatea au si sursa statica, astfel incat pot fi alimentate la mai multe tensiuni si deci ( daca si sarbii ar avea locomotive diesel prevazute cu instalatie de incalzire electrica a trenului) ar putea circula si in Serbia.

Mai concret: locomotiva diesel a sarbilor ar alimenta electric garnitura de vagoane romanesti cu 3000 Vcc, iar sursele statice de pe vagoanele romanesti ar modifica aceasta tensiune si acest curent , de la 3000 Vcc la 1500 V curent alternativ monofazat.

Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

ZS-Serbia - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   ZS-Serbia - Pagina 17 Icon_minitimeLun 25 Mar 2019, 18:57

Sau se mai poate o varianta: locomotiva diesel romaneasca sa mearga pana la Belgrad, iar pe teritoriul Serbiei, in cabina locomotivei diesel romanesti, alaturi de mecanicul de locomotiva roman sa se mearga si un mecanic sarb , care evident sa cunoasca limba romana si care sa-l indrume si sa-l ajute (in traducerea si intelegerea comunicatiilor prin statia RTF, in aprecierea indicatiei semnalelor, etc) pe mecanicul de locomotiva roman, pe teritoriul Serbiei.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

ZS-Serbia - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   ZS-Serbia - Pagina 17 Icon_minitimeLun 25 Mar 2019, 19:33

dan tm a scris:
Dar e ciudat ca in Desiro se inghesuie tigari, insa in trenurile de la CFM nu se gasesc si nici in vagonul UZ.
E o diferenţă între a nu fi şi a nu se găsi Smile

ldh80 a scris:
Vagoanele care exista astazi in parcul CFR-Calatori, cred ca majoritatea au si sursa statica, astfel incat pot fi alimentate la mai multe tensiuni si deci ( daca si sarbii ar avea locomotive diesel prevazute cu instalatie de incalzire electrica a trenului) ar putea circula si in Serbia.

Mai concret: locomotiva diesel a sarbilor ar alimenta electric garnitura de vagoane romanesti cu 3000 Vcc, iar sursele statice de pe vagoanele romanesti ar modifica aceasta tensiune si acest curent , de la 3000 Vcc la 1500 V curent alternativ monofazat.
Vagoanele de la noi au sursă statică... cu tensiune de intrare de 1500 V 50 Hz c.a. şi atât, doar câteva serii de vagoane au convertizoare statice multitensiune (adică 20-50, 21-90, 21-70, 21-80 şi o parte din Vd-uri şi cuşete).
Mai mult, dacă ce scrie aici e corect: http://www.railfaneurope.net/list/serbia/serbia_sv.html , sârbii nici nu mai au locomotive diesel pentru traficul de călători, doar electrice şi automotoare. Automotoarele lor, deşi neconforme cu standardele europene, ar putea trece frontiera până în prima staţie în baza unui acord, aşa cum fac şi D1M-urile CFM-ului (pentru care s-a mutat din pix staţia de frontieră la Socola, că altfel nu aveau ce căuta în România, nefiind omologate şi certificate aici).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

ZS-Serbia - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   ZS-Serbia - Pagina 17 Icon_minitimeLun 25 Mar 2019, 19:36

alinx3330 a scris:
nu ai priceput ideea ca , cfr te fugareste la avioane si la autocare? ar trebui multe trenuri internationale bagate si care doar sa opreasca in orasele mari, nu ca la noi unde opreste aproape in toate "haltile" unde nu urca si coboara mai nimeni sau coboara cei din minister care locuiesc in acel oras.
Cine naibii merge 13 - 14 ore cu trenul, eventual şi cu o frontieră externă UE (deci control amănunţit), în condiţiile în care un bilet la VD costă mai mult decât unul de avion? Şi cu avionul faci sub 2 ore de la Bucureşti la Belgrad.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

ZS-Serbia - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   ZS-Serbia - Pagina 17 Icon_minitimeLun 25 Mar 2019, 20:19

Dr2005 a scris:
dan tm a scris:
Dar e ciudat ca in Desiro se inghesuie tigari, insa in trenurile de la CFM nu se gasesc si nici in vagonul UZ.
E o diferenţă între a nu fi şi a nu se găsi Smile

ldh80 a scris:
Vagoanele care exista astazi in parcul CFR-Calatori, cred ca majoritatea au si sursa statica, astfel incat pot fi alimentate la mai multe tensiuni si deci ( daca si sarbii ar avea locomotive diesel prevazute cu instalatie de incalzire electrica a trenului) ar putea circula si in Serbia.

Mai concret: locomotiva diesel a sarbilor ar alimenta electric garnitura de vagoane romanesti cu 3000 Vcc, iar sursele statice de pe vagoanele romanesti ar modifica aceasta tensiune si acest curent , de la 3000 Vcc la 1500 V curent alternativ monofazat.
Vagoanele de la noi au sursă statică... cu tensiune de intrare de 1500 V 50 Hz c.a. şi atât, doar câteva serii de vagoane au convertizoare statice multitensiune (adică 20-50, 21-90, 21-70, 21-80 şi o parte din Vd-uri şi cuşete).
Mai mult, dacă ce scrie aici e corect: http://www.railfaneurope.net/list/serbia/serbia_sv.html , sârbii nici nu mai au locomotive diesel pentru traficul de călători, doar electrice şi automotoare. Automotoarele lor, deşi neconforme cu standardele europene, ar putea trece frontiera până în prima staţie în baza unui acord, aşa cum fac şi D1M-urile CFM-ului (pentru care s-a mutat din pix staţia de frontieră la Socola, că altfel nu aveau ce căuta în România, nefiind omologate şi certificate aici).

Deci la majoritatea vagoanelor romanesti de calatori, daca ar fi alimentate ( la prize electrica de sub tampoane) cu oricare alte tensiuni in afara de 1500 V current alternativ, ar duce la defectiuni sau probleme la instalatia electrica si sursa statica ?
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

ZS-Serbia - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   ZS-Serbia - Pagina 17 Icon_minitimeMar 26 Mar 2019, 14:00

Doctore, nu ziceai că mergând la VD economisești banii de hotel? Smile)

Da, știu depinde de oră la care ai avion, da' uneori argumentele tale pot fi contrazise de afirmații mai vechi.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

ZS-Serbia - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   ZS-Serbia - Pagina 17 Icon_minitimeMar 26 Mar 2019, 18:19

Da, îi economiseşti dacă mergi o noapte pe drum nu 18 ore. Că altfel îţi găseşti un avion care să decoleze pe la 7 - 8 dimineaţa, la 11 eşti deja la conferinţă şi la 18 - 19 o tai înapoi spre casă sau mergi la hotel şi pleci ziua următoare.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
alinx3330




Numarul mesajelor : 342
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 5492
Data de inscriere : 23/10/2010

ZS-Serbia - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   ZS-Serbia - Pagina 17 Icon_minitimeMar 26 Mar 2019, 20:49

Dr2005 a scris:
Da, îi economiseşti dacă mergi o noapte pe drum nu 18 ore. Că altfel îţi găseşti un avion care să decoleze pe la 7 - 8 dimineaţa, la 11 eşti deja la conferinţă şi la 18 - 19 o tai înapoi spre casă sau mergi la hotel şi pleci ziua următoare.


avion care apropo daca pleci maine sau peste o zi te costa nu mai putin de 200 de euro si daca mai pui si pretul la bilet pana la aeroport ajung cam la 250 de euro. si timpul de mers si chekin -ing te duce undeva la o ora in plus fata de timp de mers care si ala e undeva la o ora si 20 de minute, pe cand ministerul daca s ar strofoca un pic si ar face linia la 120 de km/h cand era pe vremea raposatului "ceasca" ar face cam acelasi timp pana in belgrad, dar nu prea se vrea asa ceva se merge pe ideea nu iti place du te la autobuz la avion sau du te cu masina.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

ZS-Serbia - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   ZS-Serbia - Pagina 17 Icon_minitimeMar 26 Mar 2019, 23:41

Dr2005 a scris:
Înaintea lui Astra există 1695.

Esti total paralel cu relaitatea si cu tot ce te inconjoara, numai balarii debitezi. Astra e la 20 si 1695 e la 21:20 dar cum am spus habar nu ai de nimic, nu stiu de ce mai stau sa iti explic ca nu e prima data cand postezi tampenii si doar ce iti convine tie.

_________________
595423ZS-Serbia - Pagina 17 Bdeem_8496_aZS-Serbia - Pagina 17 Bdeem_8496_aZS-Serbia - Pagina 17 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Continut sponsorizat





ZS-Serbia - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   ZS-Serbia - Pagina 17 Icon_minitime

Sus In jos
 
ZS-Serbia
Sus 
Pagina 17 din 27Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22 ... 27  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Comlosul Mare (Romania) -- Nakovo(Serbia) -- Kikinda(Serbia)
» IONEL (Romania) -- MEDA, PARDANY (Serbia)
» Canalul Sip-Serbia 1890-1896

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-
Mergi direct la: