Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 ZS-Serbia

In jos 
+43
EuroNight
alinx3330
Theo A.
Costin.B
marius664
cristi CFR
Re6/6
Luna
qew00
delfinson
didinul
ciprian71
lifetec
mureseanu_976
ldh80
mariushal
Katalyn
mielutu zburator
dan tm
razvan - trenuri
Silviu Sintea
Caspar
Semafor
baiazid
Vlad
DUAL
461andrea
Andrey_tm
Nicolae
alliens
Adrian78
riciu
halmarius
Amiralul
daniel_c
M.I.C.I.
COSTACHE MIHAIL
Dr2005
Nesebar
alex.alexus.tm
Vitosa
Adirmvl
dejan
47 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 20 ... 27  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13002
Data de inscriere : 16/07/2014

ZS-Serbia - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   ZS-Serbia - Pagina 13 Icon_minitimeDum 05 Mar 2017, 15:31

Aici cam pe la minutul 9 astia fac mersul pe hirtie milimetrica. panoul cu mersul trasat se vede deja la 08.49

https://www.youtube.com/watch?v=MIovyLXhztI

Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6985
Data de inscriere : 07/09/2014

ZS-Serbia - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   ZS-Serbia - Pagina 13 Icon_minitimeDum 05 Mar 2017, 23:02

Dr2005 a scris:

Nici tu, nici mulţi de aici nu înţeleg cum funcţionează sistemul feroviar şi cum se face un mers de tren. O să înţelegi în anul III, când o să vezi că mersul se face întotdeauna pentru cazul cel mai nefavorabil, cu locomotiva cea mai leneşă, tonajul cel mai mare şi se impune încadrarea într-un anumit drum de frânare. O să iei în calcul valorile astea şi o să ajungi fix la vorba celor de la Infra, când o să vezi că un marfar de 1500t o să-ţi meargă cu 30 la oră pe linie de 70 că altfel ori nu poate locomotiva, ori nu ţine frâna, mai ales dacă în el ai şi vagoane cu mărfuri explozibile la care trebuie să circuli cu frâna izolată, deci o să ai un procent de masă frânată de toată jena.

Am mai auzit duma asta de la tine de vreo 30 de ori, și în continuare nici tu habar n-ai cum funcționează. Nici eu, dar eu spre deosebire de tine știu un lucru clar: trenul nu trebuie să doarmă în stații, cu tot cazul cel mai nefavorabil, cu toate celelalte tâmpenii, trenul merge repede nu stă pe linie de 100 cu 80 că e mersul făcut aiurea.
Am să-nchei discuția aici că n-am cu cine, ai rămas blocat pe un film de pe care nu poți să ieși. Mă tot freci la cap cu cel an III și cu cel mers făcut cu creionul, băi, dar la dracu, cum de-n alți ani trenul mergea cu VS, avea timpi strânși și se ținea de ei, și cum de ai naibii privați au timpi net superiori ca la CFR Călători!?!??!?!?!?!?!?!
Rămâi în lumea ta că e clar că n-am cum să te conving că nu e ok să stai 10 minute la Ploiești Sud în loc de 2, cât ai în programul scris. Îți zic mecanici, IDM, pasionați, toți că nu e ok ce crezi tu dar tot pe-a ta o ții.
Faci mersul pentru cazul cel mai defavorabil, ok, dar de ce naiba mai bagi timpi restanți atunci?! Faci mersul pentru EA2+tonaj maxim, când în realitate trenul are un Delfin sau un EA1 și 3 vagoane sau 4, dar în situația asta nu ajungi anticipat cu 8 minute, ci hai să zic, cu 2-3.
Sârbii pot, muntenegrinii pot, bulgarii pot, ungurii pot, privații de la noi pot, croații pot, dar noi nu și gata.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13002
Data de inscriere : 16/07/2014

ZS-Serbia - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   ZS-Serbia - Pagina 13 Icon_minitimeDum 05 Mar 2017, 23:29

In primul rind noi trebuie sa umblam la linii, apoi la unele instructii de pe vremea aburului.Da-o incolo dar cred ca si India incepe sa mai schimbe ceva din mostenirea de la Imperiul Britanic.

Pe urma trebuie umblat la mentalitati, crocodilii cei vechi sa nu apuce sa ii indoctrineze pe cei din noul val, de exemplu avem acuma Malaxele 1000 care au scris pe ele viteza max. 100 km/h insa dupa ce au servit zeci de ani cu 100, am intrat in secolul asta si careva de la CFR s-a gindit ca nu are procent de frinare si trenul merge la Curtici pe linie absolut noua cu 70km/h.

Acuma intelegi mielutule? intentionat am specificat material rulant vechi dar care la vremea aparitiei era un fel de TGV nu pentru viteza ci pentru ca atunci se compara cu locomotive cu abur. (sigur si ele avea 100 km/h dar cu ce efort uman)

Atunci ce sa mai vorbim de material rulant nou?chiar daca CFR Calatori ar reusi cumva prin absurd sa isi cumpere chiar si TGV, se va loci de obtuzitatea unora de la alte esaloane si de la Infrastructura si vor fi 1000 de punte de restrictie.

Transportul feroviar nu se poate revitaliza fara concursul si mai ales dorinta tuturor factorilor implicati, gestionarul infrastructurii, OTF de stat si privati, de marfa si calatori, Statul prin ministere (transport, finante) factorul politic etc.

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25564
Data de inscriere : 17/08/2011

ZS-Serbia - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   ZS-Serbia - Pagina 13 Icon_minitimeLun 06 Mar 2017, 00:09

mielutu zburator a scris:
Rămâi în lumea ta că e clar că n-am cum să te conving că nu e ok să stai 10 minute la Ploiești Sud în loc de 2, cât ai în programul scris. Îți zic mecanici, IDM, pasionați, toți că nu e ok ce crezi tu dar tot pe-a ta o ții.
Faci mersul pentru cazul cel mai defavorabil, ok, dar de ce naiba mai bagi timpi restanți atunci?! Faci mersul pentru EA2+tonaj maxim, când în realitate trenul are un Delfin sau un EA1 și 3 vagoane sau 4, dar în situația asta nu ajungi anticipat cu 8 minute, ci hai să zic, cu 2-3.
Sârbii pot, muntenegrinii pot, bulgarii pot, ungurii pot, privații de la noi pot, croații pot, dar noi nu și gata.

Păi dacă CFR Călători îţi cere 120 kmh, 500 de tone, îţi spune că n-are decât 20-49 disponibile (procent de frânare 80%) şi trage cu EA, tu dacă ai fi CFR S.A. ce i-ai face? I-ai da trasa sau l-ai lua cu ,,da' nu mai bine îţi dau eu 140 km/h, 200t, cu 21-76 şi procent de frânare 120% şi delfin, că sigur aşa o să compui trenul?" Şi după aia i se strică un 21-76 lui CFR Călători, îl înlocuieşte cu un etajat şi vedem trenul întârziat zilnic timp de 3 luni până se repară 21-76-le sau îl vedem scăpat de pe Predeal.

Nu încape comparaţie cu alte state balcanice, ăia au alte instrucţii şi alte drumuri de frânare.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5429
Data de inscriere : 27/06/2011

ZS-Serbia - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   ZS-Serbia - Pagina 13 Icon_minitimeLun 06 Mar 2017, 23:11

Dr2005 a scris:

Nu încape comparaţie cu alte state balcanice, ăia au alte instrucţii şi alte drumuri de frânare.


bine macar ca spui un lucru adevarat, nici macar u alte state balcanice nu reusim sa ne comparam la instructii, ale noastre sunt de pe vremea cand s-a inventat trenul si nu doar ca le pastram asa, dar orice modificare se face in sens negativ, de parca tehnica a involuat, nu a evoluat...din atatia tocatori de frunza la caini in MT nu s a gasit macar unu sa propuna o actualizare a acelor instructii vetuste in multe puncte? cat despre "specialistii" aia care lucreaza n spe luni sa faca copy paste la mersul de tren de la un an la altul, ar trebui aruncati direct in strada, nu au pentru ce sa fie platiti avand in vedere rezultatele execrabile pe care le produc
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25564
Data de inscriere : 17/08/2011

ZS-Serbia - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   ZS-Serbia - Pagina 13 Icon_minitimeLun 06 Mar 2017, 23:37

Orice modificare de instrucţie trebuie să treacă prin mâna AFER, că aşa e legislaţia. Degeaba se numesc ,,ordine de ministru", că de Juridic nu trece nicio propunere de instrucţie care nu e transmisă de AFER.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
delfinson

delfinson


Numarul mesajelor : 349
Localizare : Iasi
Reputatie : 3614
Data de inscriere : 24/12/2015

ZS-Serbia - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: trenuri CFR care circula in Serbia in 2017   ZS-Serbia - Pagina 13 Icon_minitimeDum 14 Mai 2017, 01:53

- trenuri CFR care circula in Serbia:

- tren nr. 7686 Timișoara (7,49) - Vârșeț/Vršac (8,52);
- tren nr. 7689 Vârșeț/Vršac (10,18) - Timișoara (13,23);
- tren nr. 7688 Timișoara (16,38) - Vârșeț/Vršac (17,45);
- tren nr. 7687 Vârșeț/Vršac (18,35) - Timișoara (21,30);
Sus In jos
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5429
Data de inscriere : 27/06/2011

ZS-Serbia - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   ZS-Serbia - Pagina 13 Icon_minitimeDum 14 Mai 2017, 21:05

Dr2005 a scris:
Orice modificare de instrucţie trebuie să treacă prin mâna AFER, că aşa e legislaţia. Degeaba se numesc ,,ordine de ministru", că de Juridic nu trece nicio propunere de instrucţie care nu e transmisă de AFER.

pai cu un OUG se modifica imediat legislatia....sa fims eriosi, cand s evrea s epoate, cand nu, bagam tot felul de scuze....de fapt nu exista vointa si interes pentur a se imbunatati lucrurile
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18745
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24320
Data de inscriere : 05/10/2010

ZS-Serbia - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   ZS-Serbia - Pagina 13 Icon_minitimeDum 14 Mai 2017, 22:12

Dr2005 a scris:
Orice modificare de instrucţie trebuie să treacă prin mâna AFER, că aşa e legislaţia. Degeaba se numesc ,,ordine de ministru", că de Juridic nu trece nicio propunere de instrucţie care nu e transmisă de AFER.

Vezi ca AFERul a avut acum un an pe site propuneri pentru modificarea ord 256 serviciu maxim admis pe locomotiva si nu s-a modificat nimic iar daca ne uitam pe teren situatia e catastrofala cand cei de la Infra trantesc inchideri de la ora 9 la ora 15 si ajungi sa faci 15-16 ore 250 de km de la Craiova la Simeria sa schimbi doua echipe cred ca niste operatori ar trebui sa le dea cu TUIul in cap celor de la infra ca nu stiu sa isi gestioneze infrastructura si ma mir ca inca mai avem asa multe trenuri de marfa in tranzit
Sus In jos
alex.alexus.tm

alex.alexus.tm


Numarul mesajelor : 1311
Varsta : 34
Localizare : Doha - Qatar
Reputatie : 7104
Data de inscriere : 28/03/2009

ZS-Serbia - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   ZS-Serbia - Pagina 13 Icon_minitimeMier 27 Sept 2017, 10:25

Serbia - Mokra Gora, mocănița sârbească

Din pacate eu nu am apucat sa ajung pana acolo, insa un prieten mi-a trimis cateva poze facute acum o saptamana.


ZS-Serbia - Pagina 13 21908678_10214496779078660_569236928_o

ZS-Serbia - Pagina 13 21931408_10214496778998658_1102795784_o

ZS-Serbia - Pagina 13 21908795_10214496779038659_23130819_o

ZS-Serbia - Pagina 13 21886930_10214496575633574_1321071492_o

ZS-Serbia - Pagina 13 21908200_10214496778758652_1633313785_o

ZS-Serbia - Pagina 13 21908937_10214496777838629_606271147_o

ZS-Serbia - Pagina 13 21908039_10214496574993558_592618087_o

ZS-Serbia - Pagina 13 21886815_10214496778558647_1953642788_o
Sus In jos
alex.alexus.tm

alex.alexus.tm


Numarul mesajelor : 1311
Varsta : 34
Localizare : Doha - Qatar
Reputatie : 7104
Data de inscriere : 28/03/2009

ZS-Serbia - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   ZS-Serbia - Pagina 13 Icon_minitimeMier 27 Sept 2017, 13:25

Revin cu ultimele poze, dar si cu un site unde se pot gasi mai multe detalii despre acest frumos loc din Serbia: http://www.serbia.com/visit-serbia/natural-beauties/mountains/mokra-gora-inspiring-art-and-creativity/

ZS-Serbia - Pagina 13 Srb2

ZS-Serbia - Pagina 13 Srb1

ZS-Serbia - Pagina 13 Srb3

ZS-Serbia - Pagina 13 Srb4
Sus In jos
qew00




Numarul mesajelor : 77
Varsta : 31
Localizare : Timisoara
Reputatie : 3928
Data de inscriere : 06/05/2014

ZS-Serbia - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   ZS-Serbia - Pagina 13 Icon_minitimeSam 14 Oct 2017, 17:19

Asa e ca legatura Timisoara -Belgrad nu mai este?
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22392
Data de inscriere : 06/12/2009

ZS-Serbia - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   ZS-Serbia - Pagina 13 Icon_minitimeDum 15 Oct 2017, 00:45

qew00 a scris:
Asa e ca legatura Timisoara -Belgrad nu mai este?

Nu mai e nimic feroviar Romania-Serbia. Fiecare se descurca cum poate doar traim in capitalism, statul nu mai e obligat sa ajute cetateanul, asa e modern. Wink

_________________
595423ZS-Serbia - Pagina 13 Bdeem_8496_aZS-Serbia - Pagina 13 Bdeem_8496_aZS-Serbia - Pagina 13 Bdeem_8496_a
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13002
Data de inscriere : 16/07/2014

ZS-Serbia - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   ZS-Serbia - Pagina 13 Icon_minitimeSam 16 Dec 2017, 22:28

Mersul trenurilor din Serbia.
Interesant cum ei le publica fara atitea secrete si tot felul de coduri ca CFR Calatori.

Cu putin efort via FYROM se poate a junge cu trenul la Pristina.

http://www.srbvoz.rs/page290.html
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8299
Data de inscriere : 18/03/2011

ZS-Serbia - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   ZS-Serbia - Pagina 13 Icon_minitimeVin 22 Iun 2018, 03:27

Deci nu mai sunt sanse de trenuri catre Serbia din Romania?
Sus In jos
Continut sponsorizat





ZS-Serbia - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   ZS-Serbia - Pagina 13 Icon_minitime

Sus In jos
 
ZS-Serbia
Sus 
Pagina 13 din 27Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 20 ... 27  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Comlosul Mare (Romania) -- Nakovo(Serbia) -- Kikinda(Serbia)
» IONEL (Romania) -- MEDA, PARDANY (Serbia)
» Canalul Sip-Serbia 1890-1896

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-
Mergi direct la: