|
| ZS-Serbia | |
|
+43EuroNight alinx3330 Theo A. Costin.B marius664 cristi CFR Re6/6 Luna qew00 delfinson didinul ciprian71 lifetec mureseanu_976 ldh80 mariushal Katalyn mielutu zburator dan tm razvan - trenuri Silviu Sintea Caspar Semafor baiazid Vlad DUAL 461andrea Andrey_tm Nicolae alliens Adrian78 riciu halmarius Amiralul daniel_c M.I.C.I. COSTACHE MIHAIL Dr2005 Nesebar alex.alexus.tm Vitosa Adirmvl dejan 47 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13002 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: ZS-Serbia Dum 05 Mar 2017, 15:31 | |
| Aici cam pe la minutul 9 astia fac mersul pe hirtie milimetrica. panoul cu mersul trasat se vede deja la 08.49
https://www.youtube.com/watch?v=MIovyLXhztI
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6985 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: ZS-Serbia Dum 05 Mar 2017, 23:02 | |
| - Dr2005 a scris:
Nici tu, nici mulţi de aici nu înţeleg cum funcţionează sistemul feroviar şi cum se face un mers de tren. O să înţelegi în anul III, când o să vezi că mersul se face întotdeauna pentru cazul cel mai nefavorabil, cu locomotiva cea mai leneşă, tonajul cel mai mare şi se impune încadrarea într-un anumit drum de frânare. O să iei în calcul valorile astea şi o să ajungi fix la vorba celor de la Infra, când o să vezi că un marfar de 1500t o să-ţi meargă cu 30 la oră pe linie de 70 că altfel ori nu poate locomotiva, ori nu ţine frâna, mai ales dacă în el ai şi vagoane cu mărfuri explozibile la care trebuie să circuli cu frâna izolată, deci o să ai un procent de masă frânată de toată jena. Am mai auzit duma asta de la tine de vreo 30 de ori, și în continuare nici tu habar n-ai cum funcționează. Nici eu, dar eu spre deosebire de tine știu un lucru clar: trenul nu trebuie să doarmă în stații, cu tot cazul cel mai nefavorabil, cu toate celelalte tâmpenii, trenul merge repede nu stă pe linie de 100 cu 80 că e mersul făcut aiurea. Am să-nchei discuția aici că n-am cu cine, ai rămas blocat pe un film de pe care nu poți să ieși. Mă tot freci la cap cu cel an III și cu cel mers făcut cu creionul, băi, dar la dracu, cum de-n alți ani trenul mergea cu VS, avea timpi strânși și se ținea de ei, și cum de ai naibii privați au timpi net superiori ca la CFR Călători!?!??!?!?!?!?!?! Rămâi în lumea ta că e clar că n-am cum să te conving că nu e ok să stai 10 minute la Ploiești Sud în loc de 2, cât ai în programul scris. Îți zic mecanici, IDM, pasionați, toți că nu e ok ce crezi tu dar tot pe-a ta o ții. Faci mersul pentru cazul cel mai defavorabil, ok, dar de ce naiba mai bagi timpi restanți atunci?! Faci mersul pentru EA2+tonaj maxim, când în realitate trenul are un Delfin sau un EA1 și 3 vagoane sau 4, dar în situația asta nu ajungi anticipat cu 8 minute, ci hai să zic, cu 2-3. Sârbii pot, muntenegrinii pot, bulgarii pot, ungurii pot, privații de la noi pot, croații pot, dar noi nu și gata. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13002 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: ZS-Serbia Dum 05 Mar 2017, 23:29 | |
| In primul rind noi trebuie sa umblam la linii, apoi la unele instructii de pe vremea aburului.Da-o incolo dar cred ca si India incepe sa mai schimbe ceva din mostenirea de la Imperiul Britanic.
Pe urma trebuie umblat la mentalitati, crocodilii cei vechi sa nu apuce sa ii indoctrineze pe cei din noul val, de exemplu avem acuma Malaxele 1000 care au scris pe ele viteza max. 100 km/h insa dupa ce au servit zeci de ani cu 100, am intrat in secolul asta si careva de la CFR s-a gindit ca nu are procent de frinare si trenul merge la Curtici pe linie absolut noua cu 70km/h.
Acuma intelegi mielutule? intentionat am specificat material rulant vechi dar care la vremea aparitiei era un fel de TGV nu pentru viteza ci pentru ca atunci se compara cu locomotive cu abur. (sigur si ele avea 100 km/h dar cu ce efort uman)
Atunci ce sa mai vorbim de material rulant nou?chiar daca CFR Calatori ar reusi cumva prin absurd sa isi cumpere chiar si TGV, se va loci de obtuzitatea unora de la alte esaloane si de la Infrastructura si vor fi 1000 de punte de restrictie.
Transportul feroviar nu se poate revitaliza fara concursul si mai ales dorinta tuturor factorilor implicati, gestionarul infrastructurii, OTF de stat si privati, de marfa si calatori, Statul prin ministere (transport, finante) factorul politic etc.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: ZS-Serbia Lun 06 Mar 2017, 00:09 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Rămâi în lumea ta că e clar că n-am cum să te conving că nu e ok să stai 10 minute la Ploiești Sud în loc de 2, cât ai în programul scris. Îți zic mecanici, IDM, pasionați, toți că nu e ok ce crezi tu dar tot pe-a ta o ții.
Faci mersul pentru cazul cel mai defavorabil, ok, dar de ce naiba mai bagi timpi restanți atunci?! Faci mersul pentru EA2+tonaj maxim, când în realitate trenul are un Delfin sau un EA1 și 3 vagoane sau 4, dar în situația asta nu ajungi anticipat cu 8 minute, ci hai să zic, cu 2-3. Sârbii pot, muntenegrinii pot, bulgarii pot, ungurii pot, privații de la noi pot, croații pot, dar noi nu și gata. Păi dacă CFR Călători îţi cere 120 kmh, 500 de tone, îţi spune că n-are decât 20-49 disponibile (procent de frânare 80%) şi trage cu EA, tu dacă ai fi CFR S.A. ce i-ai face? I-ai da trasa sau l-ai lua cu ,,da' nu mai bine îţi dau eu 140 km/h, 200t, cu 21-76 şi procent de frânare 120% şi delfin, că sigur aşa o să compui trenul?" Şi după aia i se strică un 21-76 lui CFR Călători, îl înlocuieşte cu un etajat şi vedem trenul întârziat zilnic timp de 3 luni până se repară 21-76-le sau îl vedem scăpat de pe Predeal. Nu încape comparaţie cu alte state balcanice, ăia au alte instrucţii şi alte drumuri de frânare. _________________ :TTT:
|
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5429 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: ZS-Serbia Lun 06 Mar 2017, 23:11 | |
| - Dr2005 a scris:
Nu încape comparaţie cu alte state balcanice, ăia au alte instrucţii şi alte drumuri de frânare. bine macar ca spui un lucru adevarat, nici macar u alte state balcanice nu reusim sa ne comparam la instructii, ale noastre sunt de pe vremea cand s-a inventat trenul si nu doar ca le pastram asa, dar orice modificare se face in sens negativ, de parca tehnica a involuat, nu a evoluat...din atatia tocatori de frunza la caini in MT nu s a gasit macar unu sa propuna o actualizare a acelor instructii vetuste in multe puncte? cat despre "specialistii" aia care lucreaza n spe luni sa faca copy paste la mersul de tren de la un an la altul, ar trebui aruncati direct in strada, nu au pentru ce sa fie platiti avand in vedere rezultatele execrabile pe care le produc |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: ZS-Serbia Lun 06 Mar 2017, 23:37 | |
| Orice modificare de instrucţie trebuie să treacă prin mâna AFER, că aşa e legislaţia. Degeaba se numesc ,,ordine de ministru", că de Juridic nu trece nicio propunere de instrucţie care nu e transmisă de AFER. _________________ :TTT:
|
| | | delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3614 Data de inscriere : 24/12/2015
| Subiect: trenuri CFR care circula in Serbia in 2017 Dum 14 Mai 2017, 01:53 | |
| - trenuri CFR care circula in Serbia:
- tren nr. 7686 Timișoara (7,49) - Vârșeț/Vršac (8,52); - tren nr. 7689 Vârșeț/Vršac (10,18) - Timișoara (13,23); - tren nr. 7688 Timișoara (16,38) - Vârșeț/Vršac (17,45); - tren nr. 7687 Vârșeț/Vršac (18,35) - Timișoara (21,30); |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5429 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: ZS-Serbia Dum 14 Mai 2017, 21:05 | |
| - Dr2005 a scris:
- Orice modificare de instrucţie trebuie să treacă prin mâna AFER, că aşa e legislaţia. Degeaba se numesc ,,ordine de ministru", că de Juridic nu trece nicio propunere de instrucţie care nu e transmisă de AFER.
pai cu un OUG se modifica imediat legislatia....sa fims eriosi, cand s evrea s epoate, cand nu, bagam tot felul de scuze....de fapt nu exista vointa si interes pentur a se imbunatati lucrurile |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: ZS-Serbia Dum 14 Mai 2017, 22:12 | |
| - Dr2005 a scris:
- Orice modificare de instrucţie trebuie să treacă prin mâna AFER, că aşa e legislaţia. Degeaba se numesc ,,ordine de ministru", că de Juridic nu trece nicio propunere de instrucţie care nu e transmisă de AFER.
Vezi ca AFERul a avut acum un an pe site propuneri pentru modificarea ord 256 serviciu maxim admis pe locomotiva si nu s-a modificat nimic iar daca ne uitam pe teren situatia e catastrofala cand cei de la Infra trantesc inchideri de la ora 9 la ora 15 si ajungi sa faci 15-16 ore 250 de km de la Craiova la Simeria sa schimbi doua echipe cred ca niste operatori ar trebui sa le dea cu TUIul in cap celor de la infra ca nu stiu sa isi gestioneze infrastructura si ma mir ca inca mai avem asa multe trenuri de marfa in tranzit |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7104 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: ZS-Serbia Mier 27 Sept 2017, 10:25 | |
| |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7104 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: ZS-Serbia Mier 27 Sept 2017, 13:25 | |
| |
| | | qew00
Numarul mesajelor : 77 Varsta : 31 Localizare : Timisoara Reputatie : 3928 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: ZS-Serbia Sam 14 Oct 2017, 17:19 | |
| Asa e ca legatura Timisoara -Belgrad nu mai este? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22392 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: ZS-Serbia Dum 15 Oct 2017, 00:45 | |
| - qew00 a scris:
- Asa e ca legatura Timisoara -Belgrad nu mai este?
Nu mai e nimic feroviar Romania-Serbia. Fiecare se descurca cum poate doar traim in capitalism, statul nu mai e obligat sa ajute cetateanul, asa e modern. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13002 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: ZS-Serbia Sam 16 Dec 2017, 22:28 | |
| Mersul trenurilor din Serbia. Interesant cum ei le publica fara atitea secrete si tot felul de coduri ca CFR Calatori.
Cu putin efort via FYROM se poate a junge cu trenul la Pristina.
http://www.srbvoz.rs/page290.html |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8299 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: ZS-Serbia Vin 22 Iun 2018, 03:27 | |
| Deci nu mai sunt sanse de trenuri catre Serbia din Romania? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: ZS-Serbia | |
| |
| | | | ZS-Serbia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |