|
| ZS-Serbia | |
|
+43EuroNight alinx3330 Theo A. Costin.B marius664 cristi CFR Re6/6 Luna qew00 delfinson didinul ciprian71 lifetec mureseanu_976 ldh80 mariushal Katalyn mielutu zburator dan tm razvan - trenuri Silviu Sintea Caspar Semafor baiazid Vlad DUAL 461andrea Andrey_tm Nicolae alliens Adrian78 riciu halmarius Amiralul daniel_c M.I.C.I. COSTACHE MIHAIL Dr2005 Nesebar alex.alexus.tm Vitosa Adirmvl dejan 47 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: ZS-Serbia Joi 02 Mar 2017, 23:15 | |
| oricum tot mult e, la inaugurarea liniei se faceau aproximativ 7 ore...dar au aplicat aceeasi reteta ca si noi, nu au mai intretinut linia , singurele "inovatii" fiind restrictiile si limitarile de viteza.... |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: ZS-Serbia Vin 03 Mar 2017, 00:14 | |
| Distanța de 480 de km dintre Belgrad și Bar se parcurgea în 7-8 ore la inaugurarea liniei, proiectată inițial pentru 120, 100 și 70 km/h. În 2016, conform mersului de tren, aceeași distanță era parcursă în aproximativ 11 ore (o creștere cam ca la noi pe București - Oradea, București - Cluj sau București - Arad). Să nu uităm că sârbii au trecut prin 4 ani de crunt război civil și apoi în 1999 porțiuni importante ale liniei Bar - Belgrad au fost distruse în timpul genocidului practicat de democrații din SUA asupra unui popor care nu le făcuse nimic. Reconstrucția liniei a fost o probă grea pentru o țară distrusă, cu o economie praf și cu o inflație galopantă. Începând cu 2016, RZD a început ample lucrări de modernizare și de reparație capitală a unor porțiuni din linia Bar - Belgrad. Se estimează că, în curând, se vor redeschide porțiuni pentru 120 km/h (astăzi, viteza maximă de 100 km/h mai este atinsă doar în apropiere de Belgrad, între Valjevo și Lajkovaț și între Kolașin și Bijelo Polje, pe niște serpentine extrem de strânse). Ca idee, singura linie comparabilă ca traseu, amploarea lucrărilor de artă și dificultate de exploatare din România, Bumbești - Livezeni, este în prezent deschisă circulației cu doar 50 km/h, cu numeroase porțiuni limitate la 15 sau 30 km/h. Și asta abia are 20-30 de km, la ei sunt aprox. 430 km de traseu dificil. Practic, singurul aliniament al acestei magistrale este între lacul Skadar și Podgorica (capitala Muntenegrului). |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: ZS-Serbia Vin 03 Mar 2017, 08:42 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Distanța de 480 de km dintre Belgrad și Bar se parcurgea în 7-8 ore la inaugurarea liniei, proiectată inițial pentru 120, 100 și 70 km/h.
Începând cu 2016, RZD a început ample lucrări de modernizare și de reparație capitală a unor porțiuni din linia Bar - Belgrad. Se estimează că, în curând, se vor redeschide porțiuni pentru 120 km/h (astăzi, viteza maximă de 100 km/h mai este atinsă doar în apropiere de Belgrad, între Valjevo și Lajkovaț și între Kolașin și Bijelo Polje, pe niște serpentine extrem de strânse). Ca idee, singura linie comparabilă ca traseu, amploarea lucrărilor de artă și dificultate de exploatare din România, Bumbești - Livezeni, este în prezent deschisă circulației cu doar 50 km/h, cu numeroase porțiuni limitate la 15 sau 30 km/h. Și asta abia are 20-30 de km, la ei sunt aprox. 430 km de traseu dificil. Practic, singurul aliniament al acestei magistrale este între lacul Skadar și Podgorica (capitala Muntenegrului). Acum inchipuitiva daca pe L.202 se circula cu asemenea viteze 70-120km/h.Aveam Filiasi -Simeria in mai putin de 3h. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: ZS-Serbia Vin 03 Mar 2017, 09:04 | |
| Ce fac ruşii e ceea ce se numeşte la noi RK, adică reparaţie capitală, ceea ce înseamnă că linia e adusă în parametrii proiectaţi. Pentru comparaţie, pe Braşov - Sighişoara se face modernizare (sau îmbunătăţire ca să folosesc termenul din proiect - ,,upgrading") pentru a creşte viteza trenurilor la 160 km/h unde este posibil, ceea ce înseamnă o groază de lcurări de artă în plus (poduri, podeţe, tuneluri) şi modificarea traseului (noul traseu va fi mai scurt cu vreo 10 km). - mielutu zburator a scris:
Bumbeşti - Livezeni mă îndoiesc că a fost proiectată pentru 100 km/h. La ce curbe şi declivităţi sunt acolo, linia aia reparată capital mă îndoiesc să permită mai mult de 70 - 80 km/h. O să faci în anul III conducerea optimă a trenurilor, ocazie cu care o să trebuiască să faci de mână, pe hârtie milimetrică, ce face acum softul Routes. Să te văd dacă îţi pică o secţie gen Bumbeşti - Livezeni ce viteză şi timpi de mers obţii _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: ZS-Serbia Vin 03 Mar 2017, 18:09 | |
| Eu am zis de restricții, tu de complet altceva. Dă-mi acum un motiv rezonabil pentru care tot cauți scuze pentru situații dezastruoase. Ce câștigi? Graficul ăla l-oi face, și dacă timpii îmi dau prea mari îl refac până-i obțin pe cei mai buni, pe care apoi îi compar cu cei din mers. Timpii pe-acolo, acum, nu sunt prea largi ci sunt exact cum trebuie să fie, strânși la limită, dar se face enorm de mult din cauza stării critice a infrastructurii. Cum de alții pot, alții mai rău ca noi, și numai noi suntem handicapați, legați cu mâinile la spate, și nu putem? Dacă țara aia, pe o linie care pentru 430 de km este ca acei 20-30 de km dintre Bumbești și Livezeni, reușește să mențină o viteză de 50-70 km/h, noi de ce nu putem? De ce ne târâm cu 15, 30 sau 50 de km/h? Mecanici au spus și aici pe forum că linia e praf și pulbere, e căzută rău, e un dezastru, și tu tot pe a ta o ții. Dacă și mecanicii sunt proști și nu știu ce vorbesc, e clar ... ))) Ca fapt divers, sârbii trag cu bobica 14 vagoane și nu le e greață de ele. Iar timpii lor de mers, pe o linie extrem de dificilă și care a curmat multe vieți, sunt la fel ca ai noștri pe linie dublă electrificată de câmpie pe care trec 3 trenuri pe oră. Vrei să ne spui că CFR SA ia șpagă să facă trase bune lui x și y și ca să facă trase de toată jena pentru CFR Călători? Ia uită-te pe București - Brașov, unde RT zboară, sau la IR 15073 care face exact cât fac IR-urile CFR, cu 2 opriri în plus și cu un material rulant limitat la 100 sau 120 km/h care are demaraj lent (ADH 11) sau foarte lent (VT 624). Da, și 15073 mai doarme prin Buzău dar atât, în rest, la cât scrie pe program că ajunge la ora aia roata s-a oprit. Și, din nou, în numele tuturor membrilor care au avut discuții în contradictoriu cu tine, de ce iei apărarea oricărei situații dezastruoase și ne-o bagi pe gât? De ce nu accepți că sunt vinovați în toată ecuația asta, care or fi ei? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: ZS-Serbia Vin 03 Mar 2017, 19:14 | |
| Eu tot nu înțeleg de ce nu își cumpără CFR Sa niște utilaje UPR 1000 cum au toate societățile din țările normale la cap de CFR da contracte la firme de apartament ale foștilor directori de regionale și noi ne taraim cu trenul Situația gravă încep să fie schimbătoarele de cale de la Simeria la Filiași sunt 15 restricții din aceasta cauza Cei de la Infra doar complica circulația care e și așa vai și amar de a Simeria la Pui nu poți să mergi cu ECul legat la urmă trenului trebuie să îl bagi la roata că sa faci manevre că să încaseze CFR bani că desompui trenul
Să nu mai zic ce firme de transport apar cu LDHuri și LDE cumpărate de la fier vechi care rămân defecte și blochează circulația că exemplu de azi când un LDH de la Express Forwarding a ramas defect llanga Ronat și alocat circulația între Timisoara-Ronat să nu mai de rabla celor de la MMV care a rupt cablurile și elementele de la Sofronea la Curtici de ce se circulă de o lună la cale liberă nu mai merg macazurile și semnalele la Sofronea vai și amar eu interziceau circulația locomotivelor LDe și LDH pe culoarul 4 |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: ZS-Serbia Sam 04 Mar 2017, 14:13 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Eu am zis de restricții, tu de complet altceva. Dă-mi acum un motiv rezonabil pentru care tot cauți scuze pentru situații dezastruoase. Ce câștigi?
Graficul ăla l-oi face, și dacă timpii îmi dau prea mari îl refac până-i obțin pe cei mai buni, pe care apoi îi compar cu cei din mers. Timpii pe-acolo, acum, nu sunt prea largi ci sunt exact cum trebuie să fie, strânși la limită, dar se face enorm de mult din cauza stării critice a infrastructurii. Cum de alții pot, alții mai rău ca noi, și numai noi suntem handicapați, legați cu mâinile la spate, și nu putem? Dacă țara aia, pe o linie care pentru 430 de km este ca acei 20-30 de km dintre Bumbești și Livezeni, reușește să mențină o viteză de 50-70 km/h, noi de ce nu putem? De ce ne târâm cu 15, 30 sau 50 de km/h? Mecanici au spus și aici pe forum că linia e praf și pulbere, e căzută rău, e un dezastru, și tu tot pe a ta o ții. Dacă și mecanicii sunt proști și nu știu ce vorbesc, e clar ... ))) Ca fapt divers, sârbii trag cu bobica 14 vagoane și nu le e greață de ele. Iar timpii lor de mers, pe o linie extrem de dificilă și care a curmat multe vieți, sunt la fel ca ai noștri pe linie dublă electrificată de câmpie pe care trec 3 trenuri pe oră.
Vrei să ne spui că CFR SA ia șpagă să facă trase bune lui x și y și ca să facă trase de toată jena pentru CFR Călători? Ia uită-te pe București - Brașov, unde RT zboară, sau la IR 15073 care face exact cât fac IR-urile CFR, cu 2 opriri în plus și cu un material rulant limitat la 100 sau 120 km/h care are demaraj lent (ADH 11) sau foarte lent (VT 624). Da, și 15073 mai doarme prin Buzău dar atât, în rest, la cât scrie pe program că ajunge la ora aia roata s-a oprit.
Și, din nou, în numele tuturor membrilor care au avut discuții în contradictoriu cu tine, de ce iei apărarea oricărei situații dezastruoase și ne-o bagi pe gât? De ce nu accepți că sunt vinovați în toată ecuația asta, care or fi ei? Nici tu, nici mulţi de aici nu înţeleg cum funcţionează sistemul feroviar şi cum se face un mers de tren. O să înţelegi în anul III, când o să vezi că mersul se face întotdeauna pentru cazul cel mai nefavorabil, cu locomotiva cea mai leneşă, tonajul cel mai mare şi se impune încadrarea într-un anumit drum de frânare. O să iei în calcul valorile astea şi o să ajungi fix la vorba celor de la Infra, când o să vezi că un marfar de 1500t o să-ţi meargă cu 30 la oră pe linie de 70 că altfel ori nu poate locomotiva, ori nu ţine frâna, mai ales dacă în el ai şi vagoane cu mărfuri explozibile la care trebuie să circuli cu frâna izolată, deci o să ai un procent de masă frânată de toată jena. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: ZS-Serbia Sam 04 Mar 2017, 14:22 | |
| Lasa vrajelile si ametelile astea ca nu toti sunt copilasi sa inghita galustile astea de 2 bani. In alte tari se poate doar la noi nu ca la noi nu se vrea si avem instructia de la 1800 toamna. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: ZS-Serbia Sam 04 Mar 2017, 15:41 | |
| Dragos cand la AFER se schimba seful din 4 in 4 ani si la ASFR si ce mai is pe acolo sunt doar numiti politici cum vrei sa mearga calea ferata Uite trei exemple Tren de sina vine din Austria bine mersi la noi trebuie sa astepte telegrama si sa circule numai la lumina zilei cu vit de 40 si in abatere cu 15 Tren cu metrou tot asa trebuie sa astepte 20 de ore o telegrama in Curtici ca circula cu 50 si sa mai astepte iara ca IDm de la Gurasada are nu stiu ce macaz si asta era agabaratic si sa mearga cu 5km/h deci o labareala Tren de tabla de 20 cm vine bine mersi din Polonia cu tabla pe platforma neasigurata la noi il tine 20 de ore ca trebuie asigurata ca se deplaseaza pe vagon ca trebuie vagon de siguranta si pana la urma pleaca tot asa |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: ZS-Serbia Sam 04 Mar 2017, 16:33 | |
| Instructie de 2 bani de pe vremea lui Pazvante, asta e la noi. Atatea chichite chipurile de siguranta, cand e sa se intample ceva tot se intampla, ce naiba la altii se poate mai simplu si mai rapid, la noi nu. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: ZS-Serbia Sam 04 Mar 2017, 19:39 | |
| Instrucţia aia de la 1800 toamna e tot ce ne protejează de accidente grave. Multe ţări au anulat la greu regulile de siguranţă, pentru a reduce timpii de parcurs... şi uite că la nemţi se ciocnesc trenurile frontal, la bulgari bubuie cisternele, iar austriecii au început să nu mai accepte RTV făcute în Polonia şi Cehia. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: ZS-Serbia Sam 04 Mar 2017, 19:58 | |
| - Dr2005 a scris:
- Instrucţia aia de la 1800 toamna e tot ce ne protejează de accidente grave. Multe ţări au anulat la greu regulile de siguranţă, pentru a reduce timpii de parcurs... şi uite că la nemţi se ciocnesc trenurile frontal, la bulgari bubuie cisternele, iar austriecii au început să nu mai accepte RTV făcute în Polonia şi Cehia.
Instructia trebuie reinoita sunt multe aberatii acolo Se ciocnesc la nemti ca circula cu 100 nu cu 50 ca la noi Trenul explodat in Bulgaria era un tren GFR si la cate deraieri au avut aia in Romania in ultimii ani si cum circula cu vagoane aduse de afara doar revopsite si doar le prelungeste revizia nu stiu unde e vina De la Curtici pleaca un tren Rccro spre Dusiburg cu revizie facuta doar la Curtici |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: ZS-Serbia Sam 04 Mar 2017, 20:26 | |
| De-aia e aiurit mersul trenurilor ca cei care il fac nu mai stiu sa lucreze pe hirtie milimetrica?
bai, aia in razboi cum faceau si mersul pe hirtie milimetrica, si trenuri militare si in citeva ore redeschideau circulatie in caz de bombardamente si sabotaje.
De fapt sub instructiile alea aduse la noi odata cu calea ferata se ascunde incompetenta si asa toti sefi si sefuti dorm linistiti, ca mai baga o restrictie si mai baga o cerinta.
Culmea, cind AGIFER investigheaza cite ceva mai scrie in raport ca a constata lipsa unor prevederi privind... lipsa unor proceduri privind...
Normal daca ne gindim ca unele lucruri au avansat. |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: ZS-Serbia Sam 04 Mar 2017, 23:33 | |
| - Dr2005 a scris:
Nici tu, nici mulţi de aici nu înţeleg cum funcţionează sistemul feroviar şi cum se face un mers de tren. O să înţelegi în anul III, când o să vezi că mersul se face întotdeauna pentru cazul cel mai nefavorabil, cu locomotiva cea mai leneşă, tonajul cel mai mare şi se impune încadrarea într-un anumit drum de frânare. O să iei în calcul valorile astea şi o să ajungi fix la vorba celor de la Infra, când o să vezi că un marfar de 1500t o să-ţi meargă cu 30 la oră pe linie de 70 că altfel ori nu poate locomotiva, ori nu ţine frâna, mai ales dacă în el ai şi vagoane cu mărfuri explozibile la care trebuie să circuli cu frâna izolată, deci o să ai un procent de masă frânată de toată jena. La marfa e oarecumnormal, la calatori insa nu....orice companie serioasa cand face mersul isi programeaza si materialul rulant pe care il va folosi ina nul respectiv pe ruta respectiva si are hrija sa si-la asigure facabd corect mentenanta....iar cFR SA mi trebuie sa aiba nici un drept s aimpuna un mers pe cazul cel mai defavorabil, trebuie sa il faca exact pe materialul rulant idnicat de OTF....problema la noi e ca CFR Calatori nu e in stare sa previzioneze ce fel de material rulant va folosi pe o linie in anul urmatorul si sa isi asume mersul respectiv, urmand ca orice caz exceptional sa fie tratat atunci....la noi se prefera ca pentur 1% din situatii sa fie dezavantajati 99% din calatori....oricum e o discutie inutila atata timp cat nu exista vointa politica sa se faca ceva si sa se teaca peste dinozaurii care perpetueaza aceasta situatie... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: ZS-Serbia Dum 05 Mar 2017, 07:21 | |
| - Dr2005 a scris:
- Instrucţia aia de la 1800 toamna e tot ce ne protejează de accidente grave. Multe ţări au anulat la greu regulile de siguranţă, pentru a reduce timpii de parcurs... şi uite că la nemţi se ciocnesc trenurile frontal, la bulgari bubuie cisternele, iar austriecii au început să nu mai accepte RTV făcute în Polonia şi Cehia.
Mare lucru, se ciocnesc 2-3 pe an dar zilnic trenurile pe la altii zburda si nu mai sunt verificate pe dunga ca la noi, la noi dupa ce ca se scarpina cu mana dreapta la urechea stanga mai merge si ca melcul turbat. Vai si amar. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: ZS-Serbia | |
| |
| | | | ZS-Serbia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |